Vind je het heel gek met zo weinig postsquote:Op woensdag 29 april 2009 14:19 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar ik moet zeggen dat ik vroegah alleen in een paar topics poste, ook niet veel, dus niet veel mensen kennen mij ook
Neequote:Op woensdag 29 april 2009 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind je het heel gek met zo weinig posts
Dat kan veranderenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:19 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar ik moet zeggen dat ik vroegah alleen in een paar topics poste, ook niet veel, dus niet veel mensen kennen mij ook
Jonge, ik zeg toch niet dat ik het gek vindquote:
Ja misschien, maar ga er niet vanuit. Denk dat ik over een maandje wel weer op Fok uitgekeken benquote:
quote:
Je bent bezweet?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo, ik zie d'r ook weer aangekleed en superheet uit
Neequote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik heb gedoucht en heb me aangekleed, en ik zie er verdomde goed uit nu, moet ik eerlijk zeggen
Dat dacht ik eerst ook, maar ik kon het niet gleovenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik heb gedoucht en heb me aangekleed, en ik zie er verdomde goed uit nu, moet ik eerlijk zeggen
quote:
Ik ga ook een ijsje pakkenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:33 schreef -SG- het volgende:
Ik vind dat ik wel een lekker koud juupke heb verdiend..
Hoe is het met uquote:
Dat had ik ook niet verwachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |