Wat een feest.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:39 schreef Daniane het volgende:
De wiki van de OP loopt áltijd vast bij mij als ik wil kopieren
en nou heb ik ontdekt dat als ik naar bewerken ga en 't dan kopieer dat 't niet vastloopt.
Dan maken ze de ticket gewoon duurder zonder erbij te zetten dat het servicekosten zijnquote:Op woensdag 29 april 2009 12:45 schreef Desunoto het volgende:
Ticketservice moet eens optyfen met die servicekosten van ze.
Weet ikquote:Op woensdag 29 april 2009 12:47 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Dan maken ze de ticket gewoon duurder zonder erbij te zetten dat het servicekosten zijn
Liefquote:Op woensdag 29 april 2009 12:49 schreef DownPoison het volgende:
Ik zit hier werkelijk zenuwachtig te wezen omdat ivo af moet rijden nu. Soms snap ik mezelf ook niet helemaal
Miyavi?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Weet ik
Maar toch
Ohja en ze zijn nu de enige die kaartjes verkopen voor Miyavi dus bij het postkantoor of FRS kan ik ook niet langs om 5 euro te besparen.
Lekkerquote:Op woensdag 29 april 2009 12:49 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga nog even 50 muffins bakken denk ik
Miyaviquote:Op woensdag 29 april 2009 @ 12:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Weet ik
Maar toch
Ohja en ze zijn nu de enige die kaartjes verkopen voor Miyavi dus bij het postkantoor of FRS kan ik ook niet langs om 5 euro te besparen.
Owh lekkerquote:Op woensdag 29 april 2009 12:49 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga nog even 50 muffins bakken denk ik
quote:Tickets (MIYAVI)
Normaal ¤ 22x1
Servicekosten
Normaal ¤ 4.15x1
Administratiekosten
Postbezorging
¤ 0.92
Totaal ¤ 27.07
Geldquote:
Wij ookquote:Op woensdag 29 april 2009 @ 12:52 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Dat is?![]()
Jaja google ik weet,maar ben lui
Nou dan scheelt het toch dat het voor jullie minder werk is om het even te typen.quote:
Ik kom nu niet uit m'n kosten, dan ook niet denk ikquote:
Als jij het googlet, kloptquote:Op woensdag 29 april 2009 @ 12:54 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Nou dan scheelt het toch dat het voor jullie minder werk is om het even te typen.
Nou het was minder werk voor je geweest om te typen :japanse gitarist, of iets dergelijks. Dan deze zinquote:Op woensdag 29 april 2009 12:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kom nu niet uit m'n kosten, dan ook niet denk ik
[..]
Als jij het googlet, klopt
De wereld houdt van mij en ik hou van de wereldquote:Hartelijk dank voor uw aankoop bij Livenation.nl. Wij hebben uw order van 29-4-09 12:51 ontvangen en bevestigen de aankoop van de volgende toegangskaarten:
Artikel: COMBI-TICKET LOWLANDS 2009-WALIBI WORLD
Aantal: 2
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:02 schreef xalo het volgende:
[..]
De wereld houdt van mij en ik hou van de wereld. mèn, wat klinkt dat dramatisch.
Lowlandsquote:Op woensdag 29 april 2009 13:02 schreef xalo het volgende:
[..]
De wereld houdt van mij en ik hou van de wereld. mèn, wat klinkt dat dramatisch.
M'n vriendin heeft d'r kaartje alleen nog niet gehaald, d'r ouders zijn nog op vakantie en ze moet gaan bedelenquote:
Met dit weer? Dat vind ik knap.quote:
Een veel toffere.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |