Bij mijn baas.quote:
Nauwelijks, maar dat is toch geen belemmering?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij mijn baas.
Heb je een beetje verstand van inkoop?
Is maar 14 uur per dag... tssss mietjequote:
Dankjequote:Op woensdag 29 april 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was niet denigrerend bedoeld, sorrie daarvoor
[..]
Ik ga er voor het gemak wel even van uit dat jij minder werkervaring hebt dan OA, ik en anderen die een stuk ouder zijn.
Ik werk nu 12 jaar en heb bij genoeg bedrijven gewerkt om wel de verschillen te kennen nu..
True, ik weet niet wat je doet, als je wilt (hoeft niet hoor) mag je me daar best wat info over geven. Dan is mijn mening over jou iig op feiten gebaseerd en niet meer op indrukken die ik door je posts krijg.
[..]
Ja, en alle koks zijn homo, alle kappers ook, vrouwen moeten poetsen en kinderen baren en mannen die weinig sex thuis krijgen gaan allemaal vreemd...
Sorrie, maar ik denk toch dat je niet van die vooroordelen uit moet gaan.
Iets met mosterd en vorig topic en zoquote:
Omdat ie zo duur isquote:
quote:
Ik ben heel geen 10 jaar ouder!quote:mensen die misschien wel 10 jaar ouder zijn,
als je tips wilt hoe je accountants wegjaagt, hoor ik het welquote:Op woensdag 29 april 2009 11:35 schreef Ladylike het volgende:
Ik moet nog vakantie opbouwen, moet mn contract nog tekenen
zolang die accountants hier zijn is mn baas een beetje afwezig
Maar als het goed is heb ik maandag een jaarcontract
stilzwijgende verlenging is ook verlenging
Geeft niet, ik kon het lezenquote:
Ik weet nog een leuke Volvo 440 voor jequote:Op woensdag 29 april 2009 11:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
Omdat ie zo duur is
ik heb een budget van 650 en hij kost 750 per maand. Dus 100 erbij, en dan nog eens 25% bijtelling. wordt duur grapje
ik kijk nu naar die hybride wagens..
Nee hoor, je kan altijd gewoon sla snijdenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:33 schreef OA het volgende:
[..]
Nauwelijks, maar dat is toch geen belemmering?
ik moet een nieuwe. is leaseauto.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke Volvo 440 voor je
Als het nou V40 of S40 was...quote:Op woensdag 29 april 2009 11:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke Volvo 440 voor je
Ja, dan zou ik ook voor iets anders kiezen.. Wel jammerquote:Op woensdag 29 april 2009 11:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
Omdat ie zo duur is
ik heb een budget van 650 en hij kost 750 per maand. Dus 100 erbij, en dan nog eens 25% bijtelling. wordt duur grapje
ik kijk nu naar die hybride wagens..
Had je geen 207 oid?quote:
Ik had bij mijn ouwe baan een 207. Nu rijd ik een Citroen C1 als voorloopautootje.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Had je geen 207 oid?
Wat je kan proberen is een auto te krijgen met een A of B-label, zoals bv de Seat Ibiza. Dan heb je 14% of 20% bijtelling.
Of kijken naar de Honda Civic Hybrid of de Toyota Prius (met 14% bijtelling).
Maar dat hangt allemaal af van de regels met leasen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:34 schreef DaMart het volgende:
De TT is een goede reden om niet over te werken!
Deed ik net ook maar misschien niet duidelijk genoegquote:Op woensdag 29 april 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kon het lezen
Nu nuanceer je je en ben ik het wel met je eens, niet alle ervaring wordt bepaald door leeftijd of aantal jaren dat je werkt ofzoen ook ik heb op mn 29ste zo veel shit meegemaakt dat vriendinnen van 42 zeggen dat ze liever met mij praten dan met een andere vriendin van 39 omdat die te jong overkomt :´)
idd.. vooral levenservaring heeft niets met leeftijd te maken
en fijn om te lezen dat je zo´n leuke uitdagende baan hebt (tenminste dat lijkt ie zeker in vergelijking met mijn huidige baan haha)
Haha! Wil je lichte of donkere bekleding?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik had bij mijn ouwe baan een 207. Nu rijd ik een Citroen C1 als voorloopautootje.
Die seat ibiza vin ik echt lelijk
Die honda civic hybrid is de beste optie. BInnen budget, en 14%. Maar dan wel met geile leren bekleding
Eigenlijk ben ik secretaresse, maar ze hadden hier iemand nodig op de financiele administratie.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Deed ik net ook maar misschien niet duidelijk genoegWe zijn het eens!
Ik vind het heel leuk in ieder gevalWat doe jij dan?
Tip: lichte is sneller vuil maar minder snel heetquote:Op woensdag 29 april 2009 12:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha! Wil je lichte of donkere bekleding?
Handdoekje op de stoel en klaar.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:07 schreef Ladylike het volgende:
Tip: lichte is sneller vuil maar minder snel heet
donkere zie je niets op, maar in de zomer brand je je reet
De ferrari van mn vriendin had zwarte leren bekleding en het was een ramp om daarmee te rijden in de zomer
Die vergat ze dus nog wel eensquote:
Maar die vind je ook te duur? Of de auto die je zou nemen (maar nog niet had doorgeven) is toch te duur?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik had bij mijn ouwe baan een 207. Nu rijd ik een Citroen C1 als voorloopautootje.
Die seat ibiza vin ik echt lelijk
Die honda civic hybrid is de beste optie. BInnen budget, en 14%. Maar dan wel met geile leren bekleding
Oa'tjequote:
Oh. Waarom zou je dat dan niet standaard in je auto leggen?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:18 schreef Ladylike het volgende:
Die vergat ze dus nog wel eens
echt blond he
Hou es stil.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:20 schreef Sjowhan het volgende:
Vrijdag vrij. Wel telefonisch bereikbaar, maar that's it
Effe doorlezen Sjow. Het gaat al over hoe je dat kunt oplossen.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:21 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat je blijft plakken als 't wat warmer is op een dag
Ik denk omdat die ferrari´s zo weinig ruimte hebben dat ze zelfs een handdoek te veel ruimte in het koffer vond innemenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oa'tje![]()
.
[..]
Oh. Waarom zou je dat dan niet standaard in je auto leggen?.
Zelfs geen kratje Brand?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
Ik denk omdat die ferrari´s zo weinig ruimte hebben dat ze zelfs een handdoek te veel ruimte in het koffer vond innemen
nou heb ik de ruimte ook gezien en moet zeggen dat volgens mij een krat bier er nog niet inpaste![]()
dat moet toch altijd wel passenquote:
Da wou'k maar gezegd hebben.quote:
wie koopt er dan ook een auto waar geen bier in past..quote:
Ja ach.. Je hebt van die mensen hè.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:31 schreef Ladylike het volgende:
wie koopt er dan ook een auto waar geen bier in past..![]()
mag het een ferrari zijn.. bier is bier..
Niet echt waar je van plan was om terecht te komen dus. Maar goed, voor nu is het goed en mag je inderdaad blij zijn dat je uberhaupt een baan hebt!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik secretaresse, maar ze hadden hier iemand nodig op de financiele administratie.
Dat was dringender dus hebben ze me daarvoor aangenomen.
Achteraf maar goed ook, de directeur (waar de secr. voor gaat werken) is een enorme eikel die denkt dat je dom bent ofzo
Mijn baas (hoofd administratie) is een knorpot maar laat je wel in je waarde
Dus ik ben happy met mn werk, het houdt me van de straat en betaalt mn rekeningen, maar eigenlijk is het maar saaibeetje facturen maken, boeken en dat soort financiele shit...
Niet mijn ding, mja als ik zie hoe veel sollicitaties er op die functie van secretaresse binnen komen mag ik blij zijn dat ik uberhaubt kan werken
Wat heeft Limburg veel tiepmiepjes zeg
quote:
Ik was al stilquote:
quote:
nee niet echt, maar idd, ben al blij dat ik werk...quote:Op woensdag 29 april 2009 12:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Niet echt waar je van plan was om terecht te komen dus. Maar goed, voor nu is het goed en mag je inderdaad blij zijn dat je uberhaupt een baan hebt!
Jij begon over secretaresses en toen dacht ik al 'ik hou mijn mond maar' maar aangezien je het zelf zegt: in de vrienden/kennissenkring van mijn vriend (ook een Limburger) viel me ook op hoeveel meiden soortgelijk werk doen ja..
quote:
Ik heb ook een jaarcontract gekregen ivm de crisis ipv een vast contract. Het is beter dan niets en ik ben er trots op omdat veel mensen hier wiens contract af loopt wel moeten vertrekken.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee niet echt, maar idd, ben al blij dat ik werk...
En zo te merken let mn werkgever ook op de krisis...
moet zometeen mn contract opstellen.. tis helaas maar voor 6 maanden
Hij zei wel erbij: na die 6 maanden kijken we hoe het met de krisis is en dan wordt het waarschijnlijk een vast contract
Dus ik blijf hopen ...
oeh leukquote:Op woensdag 29 april 2009 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Denk dat ik een leuk rijtjeshuis gevonden heb. Vanavond even van binnen bekijken.
Helaas controleert mn baas het voordat ie tekentquote:Op woensdag 29 april 2009 13:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb ook een jaarcontract gekregen ivm de crisis ipv een vast contract. Het is beter dan niets en ik ben er trots op omdat veel mensen hier wiens contract af loopt wel moeten vertrekken.
Je eigen contract opstellen? Wil ik ook wel
In Nederland? Of hebben ze daar ook gewone rijtjeshuizen?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Denk dat ik een leuk rijtjeshuis gevonden heb. Vanavond even van binnen bekijken.
Waarom minder?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Helaas controleert mn baas het voordat ie tekent
heb ook een deel van mn loon ingelever. Mn eis ligt nu 300 bruto minder per maand.
Over een half jaar probeer ik iig weer 200 bruto meer te krijgen
Dat wou ik dus net vragen! Wel spannend indah!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:46 schreef OA het volgende:
[..]
In Nederland? Of hebben ze daar ook gewone rijtjeshuizen?
Omdat ik merkte dat ondanks mijn ervaring en kwaliteiten er jongere en dus goedkopere meiden zijn..quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:46 schreef OA het volgende:
[..]
In Nederland? Of hebben ze daar ook gewone rijtjeshuizen?
Nee, gewoon in een woonwijk ten oosten van Jakarta. Vanavond ben ik nog niet in Nederland hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat wou ik dus net vragen! Wel spannend indah!
cool, ik hoop dat het bevalt.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
Nee, gewoon in een woonwijk ten oosten van Jakarta. Vanavond ben ik nog niet in Nederland hoor.
Jakarta is niet echt naast de deur nu...quote:Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
Nee, gewoon in een woonwijk ten oosten van Jakarta. Vanavond ben ik nog niet in Nederland hoor.
ik duim voor jequote:Op woensdag 29 april 2009 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ook, dan zou ik na een goede dag zoeken al tevreden zijn... ik had gerekend op een week...
Een uurtje met de auto/bus/motor en dan ben ik in het hartje van de stad.. als ik verhuisd ben wil ik wel een avondje gaan feest vieren overigens, en daarna lekker naar Nederland voor 10 dagen. Alles mooi op een rijtje, bijna ideaal. Bijna niet te geloven, maar het is dan ook nog niet zo ver.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:35 schreef OA het volgende:
[..]
Jakarta is niet echt naast de deur nu...
Valt mee dan.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Een uurtje met de auto/bus/motor en dan ben ik in het hartje van de stad.. als ik verhuisd ben wil ik wel een avondje gaan feest vieren overigens, en daarna lekker naar Nederland voor 10 dagen. Alles mooi op een rijtje, bijna ideaal. Bijna niet te geloven, maar het is dan ook nog niet zo ver.
Twee keer de helftquote:Op woensdag 29 april 2009 14:38 schreef OA het volgende:
[..]
Valt mee dan.![]()
Wat kost een beetje huis daar eigenlijk?
Dat ze die grap daar ook al kennen...quote:
Maar als jij betere kwaliteiten hebt en wat ouder bent, mag je toch ook wel meer verdienen?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat ik merkte dat ondanks mijn ervaring en kwaliteiten er jongere en dus goedkopere meiden zijn..
dus heb ik mn eis 300 laten zakken en mn werkgever gaat natuurlijk niet zeggen: joh maar je kunt ook meer verdienen hier
Maar ik verdien niet slecht hoor
ja maar in deze tijd gaan ze blijkbaar niet meer voor kwaliteiten maar voor kosten (of het besparen daarop)quote:Op woensdag 29 april 2009 15:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar als jij betere kwaliteiten hebt en wat ouder bent, mag je toch ook wel meer verdienen?
15 miljoen per jaar, maar dan heb je drie net iets te kleine slaapkamers. Dat gaat helaas dus niet door. Morgen zoeken we gewoon weer verder. Er staan nog genoeg huizen in deze stad.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:38 schreef OA het volgende:
[..]
Valt mee dan.![]()
Wat kost een beetje huis daar eigenlijk?
je hebt het niet over euro´s neem ik aanquote:Op woensdag 29 april 2009 16:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
15 miljoen per jaar, maar dan heb je drie net iets te kleine slaapkamers. Dat gaat helaas dus niet door. Morgen zoeken we gewoon weer verder. Er staan nog genoeg huizen in deze stad.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt het niet over euro´s neem ik aan
quote:Resultaat na berekening 960,50
mijn god.. vraag me af wat je bij jou hebt voor het geld dat ik hier betaal...quote:Op woensdag 29 april 2009 16:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Nee, dat was 1000 euro of zo.. ik moet het wellicht iets duurder zoeken, dus dat ga ik morgen dan ook maar doen..
dat je het zo fijn hebt gehad is al fijn, maar dat je daardoor je studierichting hebt bepaald is nog beterquote:Op woensdag 29 april 2009 16:07 schreef Muck het volgende:
Ik denk dat ik mijn studierichting heb bepaald
Man, wat was dat een leuke snuffelstage
En dan woon je nog in het zuiden des lands.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn god.. vraag me af wat je bij jou hebt voor het geld dat ik hier betaal...
(in case je voorbeelden wilt geven, ik betaal nu 440 per maand voor 3 slaapkamers, zolder en voor- en achtertuin
Ik had er even overheen gelezen, maarquote:Op woensdag 29 april 2009 16:07 schreef Muck het volgende:
ja toch? Ik loop al heel lang te twijfelen, en dit heeft wel een van die twijfels weg genomenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat je het zo fijn hebt gehad is al fijn, maar dat je daardoor je studierichting hebt bepaald is nog beter
ja preciesquote:Op woensdag 29 april 2009 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
En dan woon je nog in het zuiden des lands.
Mijn ouders betalen voor een 6-kamerwoning ongeveer 750 euro/mnd...
Nja als je nagaat dat mn moeder voor het zelfde adres (ja ik woon in het zelfde huis nu) maar 250 euro betaalde...quote:Op woensdag 29 april 2009 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
En dan woon je nog in het zuiden des lands.
Mijn ouders betalen voor een 6-kamerwoning ongeveer 750 euro/mnd...
jaquote:
Na een snuffelstage gaat de studie meestal richting de Antillen, toch?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:07 schreef Muck het volgende:
Maar dat is dan ook een studentenkamer. Die zijn gewoon asociaal duurquote:Op woensdag 29 april 2009 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
ja precies
Ik betaal voor een kamer met keuken en gedeelde badkamer 325 euro. Per maand
Ja, zo werkt dat. Zo lang je er woont, moet het met stapjes gaan, maar als er een ander komt wonen, dan mag er ineens een forse verhoging worden doorgevoerd.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja als je nagaat dat mn moeder voor het zelfde adres (ja ik woon in het zelfde huis nu) maar 250 euro betaalde...
Ik kwam er wonen.. hoppa 430 euro aub
Nu inmiddels dus ook weer gestegen
Ik vind het echt belachelijk.... ben gewoon 1100 euro per maand kwijt aan vaste lasten
als je ziet wat ik ervoor heb en wat ik verdien is het niet eerlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 16:23 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook een studentenkamer. Die zijn gewoon asociaal duur![]()
[..]
Ja, zo werkt dat. Zo lang je er woont, moet het met stapjes gaan, maar als er een ander komt wonen, dan mag er ineens een forse verhoging worden doorgevoerd.
1100... was ik dat maar kwijt![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
Ik vond cytologie altijd al interessant, maar nu ik een dagje mee heb gelopen en een pathaloog aan het werk heb gezien (de details zal ik vanavond even spoileren) vind ik het nog veel toffer
Klopt. Je hebt er te weinig voor.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je ziet wat ik ervoor heb en wat ik verdien is het niet eerlijk
maar goed... klagen helpt toch niet dus ik mag blij zijn met mn half jaar werk
Whehehequote:Op woensdag 29 april 2009 16:58 schreef OA het volgende:
1700, naar huis!![]()
Vanwege [KSC #1335] Waar DaMart zijn vulpen thuis heeft laten liggen
En hoe lang moest je nou nog op die ouwe wachten?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:58 schreef OA het volgende:
1700, naar huis!![]()
Vanwege [KSC #1335] Waar DaMart zijn vulpen thuis heeft laten liggen
Hij moest op mij wachten, want ik moest nog even uitgebreid toiletteren!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
En hoe lang moest je nou nog op die ouwe wachten?
En terechtquote:Op woensdag 29 april 2009 18:27 schreef OA het volgende:
[..]
Hij moest op mij wachten, want ik moest nog even uitgebreid toiletteren!
Ik ook, maar de plotselinge aandrang houdt hier geen rekening mee...quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht.
Al probeer ik mijn uitgebreide toiletbezoekjes toch echt onder werktijd te plannen.
En dan afvegen met een krop sla zeker?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht.
Al probeer ik mijn uitgebreide toiletbezoekjes toch echt onder werktijd te plannen.
Neequote:Op woensdag 29 april 2009 18:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan afvegen met een krop sla zeker?.
Hygiënesluis. Dat klinkt als zo'n bio-ontsmettingscabinequote:Op woensdag 29 april 2009 18:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Voor ik ook maar weer in de buurt van iets dat ook maar op groente lijkt, eerst door de hygiënesluis. Duh.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hygiënesluis. Dat klinkt als zo'n bio-ontsmettingscabine.
Staan er ook mensen in witte biopakken die de hogedrukspuit op je lichaam richten?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:38 schreef MPG het volgende:
[..].
Eerst kluiven en poten wassen, dan desinfecteren, en dan pas de fabriek in.
Nee, zó ver gaat het nou ook weer nietquote:Op woensdag 29 april 2009 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staan er ook mensen in witte biopakken die de hogedrukspuit op je lichaam richten?
Jouw grote boodschappen zijn dus geen potentieel gevaar voor de volksgezondheid?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, zó ver gaat het nou ook weer niet.
Die aandrang is trainbaar door op vaste (kantoor)tijden boodschappen te doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook, maar de plotselinge aandrang houdt hier geen rekening mee....
Niet vergeten om tijdig dat ritme aan te passen als een verandering van zomer- of wintertijd nadert, natuurlijk!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die aandrang is trainbaar door op vaste (kantoor)tijden boodschappen te doen.
Van 23:00u vanavond tot 07:00uur zaterdagochtendquote:
Ik wil niet klikkenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:49 schreef Ladylike het volgende:
Nog even snel een filmpje en dan ben ik hier gezellig doen
http://www.panorama.nl/fi(...)shii/bekijk6400.html
reklame voor de Shii, de wii speciaal voor vrouwen
echt het klikken waard
Ik klikte tochquote:Op woensdag 29 april 2009 21:49 schreef Ladylike het volgende:
Nog even snel een filmpje en dan ben ik hier gezellig doen
http://www.panorama.nl/fi(...)shii/bekijk6400.html
reklame voor de Shii, de wii speciaal voor vrouwen
echt het klikken waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Dat ben ik niet vergeten hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Svensational het volgende:
Jullie vergeten bekant te stemmenStem nu op je favoriete FOK!Idol!
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Svensational het volgende:
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
wtfquote:
Ik vind t stomquote:Op donderdag 30 april 2009 00:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oranje.
Ik wil deze kleur houden.
Weet je wat pas stom is? Dat ik me dus echt niet meer kan herinneren wie die persoon in de trein nou wasquote:
Ja, ik wilde nog hoi zeggen, maar ik zat te wachten tot jij als eerste hoi zou zeggenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je wat pas stom is? Dat ik me dus echt niet meer kan herinneren wie die persoon in de trein nou was.
Jou had ik wel herkendquote:Op donderdag 30 april 2009 00:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde nog hoi zeggen, maar ik zat te wachten tot jij als eerste hoi zou zeggen
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:50 schreef DaMart het volgende:
Wat is dat toch met mensen die me bekend voorkomen, maar die ik toch niet kan plaatsen? Vanmiddag wachtte ik in de trein bij de deur tot de trein stilstond. Ik wisselde even ene blik uit met een vrouw op de trap en ze vroeg of ik tegenwoordig ook in Den Haag werk.
Ze kwam me vaag bekend voor, zij kende mij blijkbaar ook, alleen heb ik geen flauw idee wie het was. En ik vind het dan ook zo lullig om dat meteen te zeggen
.
Oh, mij wel?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jou had ik wel herkend.
Deze persoon niet:
[..]
Zij vroeg wat, ik zei iets terug. Zij kende mij in ieder geval, of deed alsof, en zij kwam mij ook vaag bekend voor, maar ik vond het zo stom om te vragen wie ze wasquote:Op donderdag 30 april 2009 00:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, mij wel?Maar ik had het gelezen... Volgende keer gewoon hoi zeggen
Meisje: "Werk jij tegenwoordig ook in Den Haag?"quote:Op donderdag 30 april 2009 00:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, mij wel?Maar ik had het gelezen... Volgende keer gewoon hoi zeggen
Gewoon zeggen: Ja, al zo en zo lang... Ik ben even jouw naam vergeten, sorry hoor. Of iets in die trantquote:Op donderdag 30 april 2009 00:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zij vroeg wat, ik zei iets terug. Zij kende mij in ieder geval, of deed alsof, en zij kwam mij ook vaag bekend voor, maar ik vond het zo stom om te vragen wie ze was.
Sorry, ik slaap al halfquote:Op donderdag 30 april 2009 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Meisje: "Werk jij tegenwoordig ook in Den Haag?"
DM: "Hoi"![]()
Ga je dat nu overal spammen?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Svensational het volgende:
Wie ik? Waar zie je me voor aan?quote:Op donderdag 30 april 2009 07:28 schreef Pheno het volgende:
Je gaat niet op een aftands matje je meuk van 20 jaar je zolder verwaarlozen verkopen
Je bent al oranje, dus alle opties staan nog openquote:
Onvrijwillig oranje, ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 07:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent al oranje, dus alle opties staan nog open
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 29-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 044 Ladylike
02. 030 OA
03. 022 DaMart
04. 021 Nijns
05. 021 MPG
06. 017 Aarti
07. 013 Papierversnipperaar
08. 011 Kuukske
09. 011 indahnesia.com
10. 009 Sjowhan
11. 008 Muck
12. 004 marcb1974
13. 003 Frutsel
14. 003 Dr_Flash
15. 002 BrandX
16. 002 Pheno
17. 002 Pien85
18. 002 es70
19. 001 DR34M3R
20. 001 Svensational
Reeks-statistieken!
Ik niet, want ik heb vakantie!quote:Op donderdag 30 april 2009 09:36 schreef DaMart het volgende:
Wie hadden gisteren de meeste koffie- en theepauzes op hun werk?
[..]
Ik nietquote:
Je bent de vrouwelijke DaMart qua posten!quote:Op donderdag 30 april 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
Ik weer?![]()
Gaat niet goed met mijn sociale leven
Whehehehe dat is zo herkenbaar!!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:50 schreef DaMart het volgende:
Wat is dat toch met mensen die me bekend voorkomen, maar die ik toch niet kan plaatsen? Vanmiddag wachtte ik in de trein bij de deur tot de trein stilstond. Ik wisselde even ene blik uit met een vrouw op de trap en ze vroeg of ik tegenwoordig ook in Den Haag werk.
Ze kwam me vaag bekend voor, zij kende mij blijkbaar ook, alleen heb ik geen flauw idee wie het was. En ik vind het dan ook zo lullig om dat meteen te zeggen
.
Is dat positief of negatief?quote:Op donderdag 30 april 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent de vrouwelijke DaMart qua posten!
Als dat zo was, dan had ze zich de afgelopen dagen wel ingehouden met posten en was ze voornamelijk gaan werken onder werktijdquote:Op donderdag 30 april 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent de vrouwelijke DaMart qua posten!
Toen ik vanochtend opstond was een van de eerste vragen die door mijn hoofd schoot wederom:'Wie was ze nouhou?!quote:Op donderdag 30 april 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehehe dat is zo herkenbaar!!
Wij (mn vriend en ik) behoren een meid te kennen die alles over ons weet van 10 jaar geleden. Ze weet dingen te vertellen over onze vriendengroep en wat we allemaal deden.
Ik blijf me maar afvragen wie het is en mn vriend weet het dus ook niet
Het was veel te mooi weer om te werkenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan had ze zich de afgelopen dagen wel ingehouden met posten en was ze voornamelijk gaan werken onder werktijd.
dus eigenlijk was het een truc van die vrouw om jou aan haar te laten denkenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend opstond was een van de eerste vragen die door mijn hoofd schoot wederom:'Wie was ze nouhou?!"
.
Werken onder werktijd? Sinds wanneer maken KSC'ers zich daar schuldig aan?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan had ze zich de afgelopen dagen wel ingehouden met posten en was ze voornamelijk gaan werken onder werktijd.
Maar ik herkende haar.... vaag.... denk ikquote:Op donderdag 30 april 2009 10:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was veel te mooi weer om te werken
[..]
dus eigenlijk was het een truc van die vrouw om jou aan haar te laten denken
Hij snapt het gewoon nietquote:Op donderdag 30 april 2009 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werken onder werktijd? Sinds wanneer maken KSC'ers zich daar schuldig aan?
Sinds dinsdag!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werken onder werktijd? Sinds wanneer maken KSC'ers zich daar schuldig aan?
Opschepperquote:
Oh, ik sinds eind vorig jaar eigenlijk al.quote:
Goed voorbeeld doet volgen he!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik sinds eind vorig jaar eigenlijk al.
Ik sta nog in dubio: meegaan naar Amsterdam of niet...quote:Op donderdag 30 april 2009 10:21 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo eens naar Nijmegen, eens kijken of er nog Patapon 2 of andere games zijn. Ik hoop alleen niet dat het zo druk is, maar iets zegt me (het weer) dat het weer hielenlopen wordt. Dan draai ik meteen om
daar betaal je genoeg voor in ieder geval.quote:Op donderdag 30 april 2009 09:35 schreef Pheno het volgende:
UPC, ligt weer plat bij mij. Leuk dat suuuuupersnelle internet met kutkoterreclame, maar ze mogen nu wel eens zorgen dat het ook supersnel blijft werken ipv om de zoveel tijd er weer voor een uur uitliggen
Maar goed, er komt nu een monteur langs, ze verwachten problemen buiten mijn huis ergens. Laat ze maar lekker zoeken.
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:45 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga mezelf en de kleine aankleden
fijne dag iedereen
Zo kom je wel aan je postaantal ja...quote:Op donderdag 30 april 2009 10:45 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga mezelf en de kleine aankleden
fijne dag iedereen
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:44 schreef Pheno het volgende:
Ja, dat lijkt me ook. Dit uitzoeken kost me niets, dat heb ik al gevraagd. Ik ga niet betalen voor het repareren van een kutinfrastructuur buiten.
Ik ga dat niet doen, daar ben ik al lang klaar mee.quote:
Nee hoor, je bent een sc vergetenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ga dat niet doen, daar ben ik al lang klaar mee.
Oh, is er nóg een sc in GCquote:
Uhm, die weg was afgesloten...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Niet te geloven, vrijwel alle straten open en die gast moet precies daar langs op 30 april.
mjah, lijkt me vrij helder toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
Het lijkt steeds meer op een aanslag.
Hij schijnt ergens een tijd stil gestaan te hebben en toen zijn gaan racen. Nu nog de vraag waarop gerichtquote:Op donderdag 30 april 2009 14:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mjah, lijkt me vrij helder toch?
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
vrouwen moeten poetsen en kinderen baren en mannen die weinig sex thuis krijgen gaan allemaal vreemd...
Die aanklacht gaan ze wel uitbrengen jaquote:Op donderdag 30 april 2009 17:30 schreef Pheno het volgende:
De bus.
Als er een volgend jaar is, kijk eens naar het nieuws.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer terug uit Amsterdam. Was best gezellig, alleen op sommige punten toch net iets té druk. Voetje voor voetje vooruitgaan in een enorme menigte, terwijl er aan alle kanten geduwd wordt, is toch wel behoorlijk benauwend eigenlijk. En uiteindelijk had ik het daarom gewoon helemaal gehad en ben ik maar weer naar huis gegaan.
Wellicht volgend jaar weer, maar dan bij voorkeur gewoon ergens op een terras toekijken of zo.
Tuurlijk is er een volgend jaar. Denk je nou echt dat ze koninginnedag gaan stopzetten vanwege één teerorist?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een volgend jaar is, kijk eens naar het nieuws.
Wie, wat waar?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:08 schreef Pheno het volgende:
Imk mag hopen dat die kutmod mod af is na haar uitspraken btw. Achterlijk mens.
Krentenbol, maar zoals altijd zal de crew wel weer de hand boven andere crew houden. MASD was al hard bezig haar te redden is het laatste wat ik meekreeg. Dat mens begon te juichen dat een 7 jarig kind misschien dood was.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krentenbol, maar zoals altijd zal de crew wel weer de hand boven andere crew houden. MASD was al hard bezig haar te redden is het laatste wat ik meekreeg. Dat mens begon te juichen dat een 7 jarig kind misschien dood was.
Niet helemaal: Forum banmeldtopic.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krentenbol, maar zoals altijd zal de crew wel weer de hand boven andere crew houden. MASD was al hard bezig haar te redden is het laatste wat ik meekreeg. Dat mens begon te juichen dat een 7 jarig kind misschien dood was.
Dat noem ik de hand boven het hoofd houden, een ban van een week, laat me niet lachen.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:16 schreef Pien85 het volgende:
Mensen, ik ben kápot....
Nee hoorquote:
ik ookquote:Op donderdag 30 april 2009 22:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier ook wel in de benen. Zal straks wel héérlijk slapen
Was meer van vandaag eigenlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
ik ookIk neem deze week ook eigenlijk iets te veel hooi op mn vork
Hele dag lopen rennen om alles in de goede banen te lijden (wel met meer vrijwilligers maargoed) op een groot sportevenement bij de korfbalverenigingquote:
Ah leukquote:Op donderdag 30 april 2009 23:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hele dag lopen rennen om alles in de goede banen te lijden (wel met meer vrijwilligers maargoed) op een groot sportevenement bij de korfbalvereniging
Niet doen johquote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das wel de bedoeling dat jij goed voor je bentquote:
Spelfoutje... moe... sorry... morgen weer een dagquote:Op donderdag 30 april 2009 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel de bedoeling dat jij goed voor je bent
Dat krijg je in de stallen he!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oe, die is mooi!quote:
en anders ik welquote:
ik niet, ben al onderweg naar mijn werkquote:
Wacht even, ik moet mijn lachstuip even halen.quote:
Goeiemorgen Phquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:26 schreef Pheno het volgende:
LL, Fha, en de andere dames heb ik nog niet gezien. Misschien bij DaMart, zijn vulpen aan het checken
Hoe?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:30 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin om eens wat volgende stappen te nemen.
OA-mode: met twee voeten.quote:
Nee, ik heb het over andere stappen dan met mijn voetenquote:
Ik ben niet de enige hier die op grote voet leeft dus!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over andere stappen dan met mijn voetenDie maat 47 stappen al genoeg.
Ik ben al blij dat het 47 is, die schoenmaat vind je tenminste nog in een normale winkelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige hier die op grote voet leeft dus!
Goedemorgen trouwens.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 30-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 029 Pheno
02. 018 DaMart
03. 013 Pien85
04. 010 marcb1974
05. 009 Ladylike
06. 008 OA
07. 008 indahnesia.com
08. 006 Sjowhan
09. 006 KapiteinGasthof
10. 004 Svensational
11. 003 DR34M3R
12. 002 BrandX
13. 001 Dr_Flash
14. 001 MPG
Reeks-statistieken!
Ja, al is het soms wel goed zoeken naar leuke schoenen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat het 47 is, die schoenmaat vind je tenminste nog in een normale winkel
En vies dat die oude koffie was, viessssquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:49 schreef DaMart het volgende:
En wie hebben er gisteren op hun kleedje op de rommelmarkt de meeste oude koffie verkocht?
[..]
Whehe, een vriend van mij heeft maat 51quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, al is het soms wel goed zoeken naar leuke schoenen.
Ik geloof dat het maar goed is dat dat de cijfers van alleen de KSC zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:49 schreef DaMart het volgende:
En wie hebben er gisteren op hun kleedje op de rommelmarkt de meeste oude koffie verkocht?
[..]
Je hebt het aan Joran verkocht?quote:
en ik dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:26 schreef Pheno het volgende:
LL, Fha, en de andere dames heb ik nog niet gezien. Misschien bij DaMart, zijn vulpen aan het checken
Jou had ik wel al gezien.quote:
Maar waarom wil jij DaMarts vulpen checken, je moet toch de sla-plant van MPG p0wnen?quote:
Ja, maar eigenlijk was hij op zoek naar een paar witte sportschoenen.quote:
Die is zeker schoon, met al die desinfectiedouches daarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar waarom wil jij DaMarts vulpen checken, je moet toch de sla-plant van MPG p0wnen?
Nee, want Fretquote:
Jij kan prima voor jezelf goedemorgen tegen Pien zeggenquote:
Lafaard? Met een fucking swift een bus willen rammen is niet laf. Dom, achterlijk en dat soort woorden zijn meer op zijn plaats, maar laf. Nah.quote:
true, true.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar waarom wil jij DaMarts vulpen checken, je moet toch de sla-plant van MPG p0wnen?
51, moet hij die niet speciaal laten maken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:51 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, een vriend van mij heeft maat 51![]()
Die moet soms het hele land door voor fatsoenlijke schoenen schuiten
je muckt door een lapo van muck heen, hoe muckerig wil je het hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
51, moet hij die niet speciaal laten maken?.
MuckXquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
je muckt door een lapo van muck heen, hoe muckerig wil je het hebben
Als ik het doe, doe ik het goedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
je muckt door een lapo van muck heen, hoe muckerig wil je het hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |