Uhm, die weg was afgesloten...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Niet te geloven, vrijwel alle straten open en die gast moet precies daar langs op 30 april.
mjah, lijkt me vrij helder toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
Het lijkt steeds meer op een aanslag.
Hij schijnt ergens een tijd stil gestaan te hebben en toen zijn gaan racen. Nu nog de vraag waarop gerichtquote:Op donderdag 30 april 2009 14:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mjah, lijkt me vrij helder toch?
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
vrouwen moeten poetsen en kinderen baren en mannen die weinig sex thuis krijgen gaan allemaal vreemd...
Die aanklacht gaan ze wel uitbrengen jaquote:Op donderdag 30 april 2009 17:30 schreef Pheno het volgende:
De bus.
Als er een volgend jaar is, kijk eens naar het nieuws.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer terug uit Amsterdam. Was best gezellig, alleen op sommige punten toch net iets té druk. Voetje voor voetje vooruitgaan in een enorme menigte, terwijl er aan alle kanten geduwd wordt, is toch wel behoorlijk benauwend eigenlijk. En uiteindelijk had ik het daarom gewoon helemaal gehad en ben ik maar weer naar huis gegaan.
Wellicht volgend jaar weer, maar dan bij voorkeur gewoon ergens op een terras toekijken of zo.
Tuurlijk is er een volgend jaar. Denk je nou echt dat ze koninginnedag gaan stopzetten vanwege één teerorist?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een volgend jaar is, kijk eens naar het nieuws.
Wie, wat waar?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:08 schreef Pheno het volgende:
Imk mag hopen dat die kutmod mod af is na haar uitspraken btw. Achterlijk mens.
Krentenbol, maar zoals altijd zal de crew wel weer de hand boven andere crew houden. MASD was al hard bezig haar te redden is het laatste wat ik meekreeg. Dat mens begon te juichen dat een 7 jarig kind misschien dood was.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krentenbol, maar zoals altijd zal de crew wel weer de hand boven andere crew houden. MASD was al hard bezig haar te redden is het laatste wat ik meekreeg. Dat mens begon te juichen dat een 7 jarig kind misschien dood was.
Niet helemaal: Forum banmeldtopic.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krentenbol, maar zoals altijd zal de crew wel weer de hand boven andere crew houden. MASD was al hard bezig haar te redden is het laatste wat ik meekreeg. Dat mens begon te juichen dat een 7 jarig kind misschien dood was.
Dat noem ik de hand boven het hoofd houden, een ban van een week, laat me niet lachen.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:16 schreef Pien85 het volgende:
Mensen, ik ben kápot....
Nee hoorquote:
ik ookquote:Op donderdag 30 april 2009 22:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier ook wel in de benen. Zal straks wel héérlijk slapen
Was meer van vandaag eigenlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
ik ookIk neem deze week ook eigenlijk iets te veel hooi op mn vork
Hele dag lopen rennen om alles in de goede banen te lijden (wel met meer vrijwilligers maargoed) op een groot sportevenement bij de korfbalverenigingquote:
Ah leukquote:Op donderdag 30 april 2009 23:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hele dag lopen rennen om alles in de goede banen te lijden (wel met meer vrijwilligers maargoed) op een groot sportevenement bij de korfbalvereniging
Niet doen johquote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das wel de bedoeling dat jij goed voor je bentquote:
Spelfoutje... moe... sorry... morgen weer een dagquote:Op donderdag 30 april 2009 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel de bedoeling dat jij goed voor je bent
Dat krijg je in de stallen he!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oe, die is mooi!quote:
en anders ik welquote:
ik niet, ben al onderweg naar mijn werkquote:
Wacht even, ik moet mijn lachstuip even halen.quote:
Goeiemorgen Phquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:26 schreef Pheno het volgende:
LL, Fha, en de andere dames heb ik nog niet gezien. Misschien bij DaMart, zijn vulpen aan het checken
Hoe?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:30 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin om eens wat volgende stappen te nemen.
OA-mode: met twee voeten.quote:
Nee, ik heb het over andere stappen dan met mijn voetenquote:
Ik ben niet de enige hier die op grote voet leeft dus!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over andere stappen dan met mijn voetenDie maat 47 stappen al genoeg.
Ik ben al blij dat het 47 is, die schoenmaat vind je tenminste nog in een normale winkelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige hier die op grote voet leeft dus!
Goedemorgen trouwens.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 30-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 029 Pheno
02. 018 DaMart
03. 013 Pien85
04. 010 marcb1974
05. 009 Ladylike
06. 008 OA
07. 008 indahnesia.com
08. 006 Sjowhan
09. 006 KapiteinGasthof
10. 004 Svensational
11. 003 DR34M3R
12. 002 BrandX
13. 001 Dr_Flash
14. 001 MPG
Reeks-statistieken!
Ja, al is het soms wel goed zoeken naar leuke schoenen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat het 47 is, die schoenmaat vind je tenminste nog in een normale winkel
En vies dat die oude koffie was, viessssquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:49 schreef DaMart het volgende:
En wie hebben er gisteren op hun kleedje op de rommelmarkt de meeste oude koffie verkocht?
[..]
Whehe, een vriend van mij heeft maat 51quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, al is het soms wel goed zoeken naar leuke schoenen.
Ik geloof dat het maar goed is dat dat de cijfers van alleen de KSC zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:49 schreef DaMart het volgende:
En wie hebben er gisteren op hun kleedje op de rommelmarkt de meeste oude koffie verkocht?
[..]
Je hebt het aan Joran verkocht?quote:
en ik dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:26 schreef Pheno het volgende:
LL, Fha, en de andere dames heb ik nog niet gezien. Misschien bij DaMart, zijn vulpen aan het checken
Jou had ik wel al gezien.quote:
Maar waarom wil jij DaMarts vulpen checken, je moet toch de sla-plant van MPG p0wnen?quote:
Ja, maar eigenlijk was hij op zoek naar een paar witte sportschoenen.quote:
Die is zeker schoon, met al die desinfectiedouches daarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar waarom wil jij DaMarts vulpen checken, je moet toch de sla-plant van MPG p0wnen?
Nee, want Fretquote:
Jij kan prima voor jezelf goedemorgen tegen Pien zeggenquote:
Lafaard? Met een fucking swift een bus willen rammen is niet laf. Dom, achterlijk en dat soort woorden zijn meer op zijn plaats, maar laf. Nah.quote:
true, true.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar waarom wil jij DaMarts vulpen checken, je moet toch de sla-plant van MPG p0wnen?
51, moet hij die niet speciaal laten maken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:51 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, een vriend van mij heeft maat 51![]()
Die moet soms het hele land door voor fatsoenlijke schoenen schuiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |