Whehehequote:Op woensdag 29 april 2009 16:58 schreef OA het volgende:
1700, naar huis!![]()
Vanwege [KSC #1335] Waar DaMart zijn vulpen thuis heeft laten liggen
En hoe lang moest je nou nog op die ouwe wachten?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:58 schreef OA het volgende:
1700, naar huis!![]()
Vanwege [KSC #1335] Waar DaMart zijn vulpen thuis heeft laten liggen
Hij moest op mij wachten, want ik moest nog even uitgebreid toiletteren!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
En hoe lang moest je nou nog op die ouwe wachten?
En terechtquote:Op woensdag 29 april 2009 18:27 schreef OA het volgende:
[..]
Hij moest op mij wachten, want ik moest nog even uitgebreid toiletteren!
Ik ook, maar de plotselinge aandrang houdt hier geen rekening mee...quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht.
Al probeer ik mijn uitgebreide toiletbezoekjes toch echt onder werktijd te plannen.
En dan afvegen met een krop sla zeker?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht.
Al probeer ik mijn uitgebreide toiletbezoekjes toch echt onder werktijd te plannen.
Neequote:Op woensdag 29 april 2009 18:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan afvegen met een krop sla zeker?.
Hygiënesluis. Dat klinkt als zo'n bio-ontsmettingscabinequote:Op woensdag 29 april 2009 18:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Voor ik ook maar weer in de buurt van iets dat ook maar op groente lijkt, eerst door de hygiënesluis. Duh.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hygiënesluis. Dat klinkt als zo'n bio-ontsmettingscabine.
Staan er ook mensen in witte biopakken die de hogedrukspuit op je lichaam richten?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:38 schreef MPG het volgende:
[..].
Eerst kluiven en poten wassen, dan desinfecteren, en dan pas de fabriek in.
Nee, zó ver gaat het nou ook weer nietquote:Op woensdag 29 april 2009 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staan er ook mensen in witte biopakken die de hogedrukspuit op je lichaam richten?
Jouw grote boodschappen zijn dus geen potentieel gevaar voor de volksgezondheid?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, zó ver gaat het nou ook weer niet.
Die aandrang is trainbaar door op vaste (kantoor)tijden boodschappen te doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook, maar de plotselinge aandrang houdt hier geen rekening mee....
Niet vergeten om tijdig dat ritme aan te passen als een verandering van zomer- of wintertijd nadert, natuurlijk!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die aandrang is trainbaar door op vaste (kantoor)tijden boodschappen te doen.
Van 23:00u vanavond tot 07:00uur zaterdagochtendquote:
Ik wil niet klikkenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:49 schreef Ladylike het volgende:
Nog even snel een filmpje en dan ben ik hier gezellig doen
http://www.panorama.nl/fi(...)shii/bekijk6400.html
reklame voor de Shii, de wii speciaal voor vrouwen
echt het klikken waard
Ik klikte tochquote:Op woensdag 29 april 2009 21:49 schreef Ladylike het volgende:
Nog even snel een filmpje en dan ben ik hier gezellig doen
http://www.panorama.nl/fi(...)shii/bekijk6400.html
reklame voor de Shii, de wii speciaal voor vrouwen
echt het klikken waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Dat ben ik niet vergeten hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Svensational het volgende:
Jullie vergeten bekant te stemmenStem nu op je favoriete FOK!Idol!
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Svensational het volgende:
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
wtfquote:
Ik vind t stomquote:Op donderdag 30 april 2009 00:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oranje.
Ik wil deze kleur houden.
Weet je wat pas stom is? Dat ik me dus echt niet meer kan herinneren wie die persoon in de trein nou wasquote:
Ja, ik wilde nog hoi zeggen, maar ik zat te wachten tot jij als eerste hoi zou zeggenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je wat pas stom is? Dat ik me dus echt niet meer kan herinneren wie die persoon in de trein nou was.
Jou had ik wel herkendquote:Op donderdag 30 april 2009 00:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde nog hoi zeggen, maar ik zat te wachten tot jij als eerste hoi zou zeggen
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:50 schreef DaMart het volgende:
Wat is dat toch met mensen die me bekend voorkomen, maar die ik toch niet kan plaatsen? Vanmiddag wachtte ik in de trein bij de deur tot de trein stilstond. Ik wisselde even ene blik uit met een vrouw op de trap en ze vroeg of ik tegenwoordig ook in Den Haag werk.
Ze kwam me vaag bekend voor, zij kende mij blijkbaar ook, alleen heb ik geen flauw idee wie het was. En ik vind het dan ook zo lullig om dat meteen te zeggen
.
Oh, mij wel?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jou had ik wel herkend.
Deze persoon niet:
[..]
Zij vroeg wat, ik zei iets terug. Zij kende mij in ieder geval, of deed alsof, en zij kwam mij ook vaag bekend voor, maar ik vond het zo stom om te vragen wie ze wasquote:Op donderdag 30 april 2009 00:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, mij wel?Maar ik had het gelezen... Volgende keer gewoon hoi zeggen
Meisje: "Werk jij tegenwoordig ook in Den Haag?"quote:Op donderdag 30 april 2009 00:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, mij wel?Maar ik had het gelezen... Volgende keer gewoon hoi zeggen
Gewoon zeggen: Ja, al zo en zo lang... Ik ben even jouw naam vergeten, sorry hoor. Of iets in die trantquote:Op donderdag 30 april 2009 00:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zij vroeg wat, ik zei iets terug. Zij kende mij in ieder geval, of deed alsof, en zij kwam mij ook vaag bekend voor, maar ik vond het zo stom om te vragen wie ze was.
Sorry, ik slaap al halfquote:Op donderdag 30 april 2009 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Meisje: "Werk jij tegenwoordig ook in Den Haag?"
DM: "Hoi"![]()
Ga je dat nu overal spammen?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Svensational het volgende:
Wie ik? Waar zie je me voor aan?quote:Op donderdag 30 april 2009 07:28 schreef Pheno het volgende:
Je gaat niet op een aftands matje je meuk van 20 jaar je zolder verwaarlozen verkopen
Je bent al oranje, dus alle opties staan nog openquote:
Onvrijwillig oranje, ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 07:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent al oranje, dus alle opties staan nog open
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 29-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 044 Ladylike
02. 030 OA
03. 022 DaMart
04. 021 Nijns
05. 021 MPG
06. 017 Aarti
07. 013 Papierversnipperaar
08. 011 Kuukske
09. 011 indahnesia.com
10. 009 Sjowhan
11. 008 Muck
12. 004 marcb1974
13. 003 Frutsel
14. 003 Dr_Flash
15. 002 BrandX
16. 002 Pheno
17. 002 Pien85
18. 002 es70
19. 001 DR34M3R
20. 001 Svensational
Reeks-statistieken!
Ik niet, want ik heb vakantie!quote:Op donderdag 30 april 2009 09:36 schreef DaMart het volgende:
Wie hadden gisteren de meeste koffie- en theepauzes op hun werk?
[..]
Ik nietquote:
Je bent de vrouwelijke DaMart qua posten!quote:Op donderdag 30 april 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
Ik weer?![]()
Gaat niet goed met mijn sociale leven
Whehehehe dat is zo herkenbaar!!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:50 schreef DaMart het volgende:
Wat is dat toch met mensen die me bekend voorkomen, maar die ik toch niet kan plaatsen? Vanmiddag wachtte ik in de trein bij de deur tot de trein stilstond. Ik wisselde even ene blik uit met een vrouw op de trap en ze vroeg of ik tegenwoordig ook in Den Haag werk.
Ze kwam me vaag bekend voor, zij kende mij blijkbaar ook, alleen heb ik geen flauw idee wie het was. En ik vind het dan ook zo lullig om dat meteen te zeggen
.
Is dat positief of negatief?quote:Op donderdag 30 april 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent de vrouwelijke DaMart qua posten!
Als dat zo was, dan had ze zich de afgelopen dagen wel ingehouden met posten en was ze voornamelijk gaan werken onder werktijdquote:Op donderdag 30 april 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent de vrouwelijke DaMart qua posten!
Toen ik vanochtend opstond was een van de eerste vragen die door mijn hoofd schoot wederom:'Wie was ze nouhou?!quote:Op donderdag 30 april 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehehe dat is zo herkenbaar!!
Wij (mn vriend en ik) behoren een meid te kennen die alles over ons weet van 10 jaar geleden. Ze weet dingen te vertellen over onze vriendengroep en wat we allemaal deden.
Ik blijf me maar afvragen wie het is en mn vriend weet het dus ook niet
Het was veel te mooi weer om te werkenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan had ze zich de afgelopen dagen wel ingehouden met posten en was ze voornamelijk gaan werken onder werktijd.
dus eigenlijk was het een truc van die vrouw om jou aan haar te laten denkenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend opstond was een van de eerste vragen die door mijn hoofd schoot wederom:'Wie was ze nouhou?!"
.
Werken onder werktijd? Sinds wanneer maken KSC'ers zich daar schuldig aan?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan had ze zich de afgelopen dagen wel ingehouden met posten en was ze voornamelijk gaan werken onder werktijd.
Maar ik herkende haar.... vaag.... denk ikquote:Op donderdag 30 april 2009 10:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was veel te mooi weer om te werken
[..]
dus eigenlijk was het een truc van die vrouw om jou aan haar te laten denken
Hij snapt het gewoon nietquote:Op donderdag 30 april 2009 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werken onder werktijd? Sinds wanneer maken KSC'ers zich daar schuldig aan?
Sinds dinsdag!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werken onder werktijd? Sinds wanneer maken KSC'ers zich daar schuldig aan?
Opschepperquote:
Oh, ik sinds eind vorig jaar eigenlijk al.quote:
Goed voorbeeld doet volgen he!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik sinds eind vorig jaar eigenlijk al.
Ik sta nog in dubio: meegaan naar Amsterdam of niet...quote:Op donderdag 30 april 2009 10:21 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo eens naar Nijmegen, eens kijken of er nog Patapon 2 of andere games zijn. Ik hoop alleen niet dat het zo druk is, maar iets zegt me (het weer) dat het weer hielenlopen wordt. Dan draai ik meteen om
daar betaal je genoeg voor in ieder geval.quote:Op donderdag 30 april 2009 09:35 schreef Pheno het volgende:
UPC, ligt weer plat bij mij. Leuk dat suuuuupersnelle internet met kutkoterreclame, maar ze mogen nu wel eens zorgen dat het ook supersnel blijft werken ipv om de zoveel tijd er weer voor een uur uitliggen
Maar goed, er komt nu een monteur langs, ze verwachten problemen buiten mijn huis ergens. Laat ze maar lekker zoeken.
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:45 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga mezelf en de kleine aankleden
fijne dag iedereen
Zo kom je wel aan je postaantal ja...quote:Op donderdag 30 april 2009 10:45 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga mezelf en de kleine aankleden
fijne dag iedereen
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:44 schreef Pheno het volgende:
Ja, dat lijkt me ook. Dit uitzoeken kost me niets, dat heb ik al gevraagd. Ik ga niet betalen voor het repareren van een kutinfrastructuur buiten.
Ik ga dat niet doen, daar ben ik al lang klaar mee.quote:
Nee hoor, je bent een sc vergetenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ga dat niet doen, daar ben ik al lang klaar mee.
Oh, is er nóg een sc in GCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |