Als het nou V40 of S40 was...quote:Op woensdag 29 april 2009 11:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke Volvo 440 voor je
Ja, dan zou ik ook voor iets anders kiezen.. Wel jammerquote:Op woensdag 29 april 2009 11:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
Omdat ie zo duur is
ik heb een budget van 650 en hij kost 750 per maand. Dus 100 erbij, en dan nog eens 25% bijtelling. wordt duur grapje
ik kijk nu naar die hybride wagens..
Had je geen 207 oid?quote:
Ik had bij mijn ouwe baan een 207. Nu rijd ik een Citroen C1 als voorloopautootje.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Had je geen 207 oid?
Wat je kan proberen is een auto te krijgen met een A of B-label, zoals bv de Seat Ibiza. Dan heb je 14% of 20% bijtelling.
Of kijken naar de Honda Civic Hybrid of de Toyota Prius (met 14% bijtelling).
Maar dat hangt allemaal af van de regels met leasen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:34 schreef DaMart het volgende:
De TT is een goede reden om niet over te werken!
Deed ik net ook maar misschien niet duidelijk genoegquote:Op woensdag 29 april 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kon het lezen
Nu nuanceer je je en ben ik het wel met je eens, niet alle ervaring wordt bepaald door leeftijd of aantal jaren dat je werkt ofzoen ook ik heb op mn 29ste zo veel shit meegemaakt dat vriendinnen van 42 zeggen dat ze liever met mij praten dan met een andere vriendin van 39 omdat die te jong overkomt :´)
idd.. vooral levenservaring heeft niets met leeftijd te maken
en fijn om te lezen dat je zo´n leuke uitdagende baan hebt (tenminste dat lijkt ie zeker in vergelijking met mijn huidige baan haha)
Haha! Wil je lichte of donkere bekleding?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik had bij mijn ouwe baan een 207. Nu rijd ik een Citroen C1 als voorloopautootje.
Die seat ibiza vin ik echt lelijk
Die honda civic hybrid is de beste optie. BInnen budget, en 14%. Maar dan wel met geile leren bekleding
Eigenlijk ben ik secretaresse, maar ze hadden hier iemand nodig op de financiele administratie.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Deed ik net ook maar misschien niet duidelijk genoegWe zijn het eens!
Ik vind het heel leuk in ieder gevalWat doe jij dan?
Tip: lichte is sneller vuil maar minder snel heetquote:Op woensdag 29 april 2009 12:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha! Wil je lichte of donkere bekleding?
Handdoekje op de stoel en klaar.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:07 schreef Ladylike het volgende:
Tip: lichte is sneller vuil maar minder snel heet
donkere zie je niets op, maar in de zomer brand je je reet
De ferrari van mn vriendin had zwarte leren bekleding en het was een ramp om daarmee te rijden in de zomer
Die vergat ze dus nog wel eensquote:
Maar die vind je ook te duur? Of de auto die je zou nemen (maar nog niet had doorgeven) is toch te duur?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik had bij mijn ouwe baan een 207. Nu rijd ik een Citroen C1 als voorloopautootje.
Die seat ibiza vin ik echt lelijk
Die honda civic hybrid is de beste optie. BInnen budget, en 14%. Maar dan wel met geile leren bekleding
Oa'tjequote:
Oh. Waarom zou je dat dan niet standaard in je auto leggen?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:18 schreef Ladylike het volgende:
Die vergat ze dus nog wel eens
echt blond he
Hou es stil.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:20 schreef Sjowhan het volgende:
Vrijdag vrij. Wel telefonisch bereikbaar, maar that's it
Effe doorlezen Sjow. Het gaat al over hoe je dat kunt oplossen.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:21 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat je blijft plakken als 't wat warmer is op een dag
Ik denk omdat die ferrari´s zo weinig ruimte hebben dat ze zelfs een handdoek te veel ruimte in het koffer vond innemenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oa'tje![]()
.
[..]
Oh. Waarom zou je dat dan niet standaard in je auto leggen?.
Zelfs geen kratje Brand?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
Ik denk omdat die ferrari´s zo weinig ruimte hebben dat ze zelfs een handdoek te veel ruimte in het koffer vond innemen
nou heb ik de ruimte ook gezien en moet zeggen dat volgens mij een krat bier er nog niet inpaste![]()
dat moet toch altijd wel passenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |