abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68483374
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:14 schreef sig000 het volgende:

[..]

Veel CDA stemmers zijn pauper dan.
3 generaties geleden was dat misschien gewoon, nu ben je of een pauper, of een immigrant.
pi_68483387
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:13 schreef wallpaper het volgende:

[..]

heb het zelf meegemaakt alles weg ,alleen idd fotoalbums en lijkelijke spullen niet.
Hoe lang geleden?
pi_68483402
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:07 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ik ken er twee maar ik vraag eigenlijk nooit veel over wat ze doen , zij praten er zelf ook niet over trouwens . Het is gewoon geen leuk onderwerp en volgens mij moet je zelfs behoorlijk sterk in je schoenen staan om dit beroep te kunnen uitoefenen.
Het lijkt mij ook een onveilig en geen leuk beroep. Maar men moet ook eens ophouden om de deurwaarder als boeman te zien. Die hebben ook liever een goede oplossing waarbij ze geld kunnen innen dan een zwangere vrouw met vijf kinderen van alles te ontdoen wat niets op zal leveren. Zo zit het in de praktijk niet tenzij je er echt een potje van maakt en iedere afspraak niet nakomt of wanneer je je latten neemt en de boel achterlaat.
pi_68483426
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:15 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

3 generaties geleden was dat misschien gewoon, nu ben je of een pauper, of een immigrant.
Of Provincaal maar dat was wel erg simpele inkopper. .
pi_68483440
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:11 schreef sig000 het volgende:

[..]

En heeft de deurwaarder alles wat niet verkocht is ook meegenomen?
Niks verkocht en niks meegenomen er stond ook weinig van waarde.
pi_68483473
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:17 schreef sig000 het volgende:

[..]

Of Provincaal maar dat was wel erg simpele inkopper. .
En het is onzin nog ook. Buiten de Randstad ligt het gemiddelde aantal kinderen net zo goed onder de 2.
pi_68483482
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:17 schreef antonwachter het volgende:

[..]

Niks verkocht en niks meegenomen er stond ook weinig van waarde.

Dat gaat hier ook gebeuren en de schuld blijft staan.
pi_68483543
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:18 schreef sig000 het volgende:

[..]

Die sig van jou onder elke post. Die kan zo leuk zijn. .
pi_68483563
Die "vrouw" is onvolwassen. heeft hulp nodig, moet zich ergens laten opnemen en de kinderen afstaan.

En anders gaat ze maar achter centraal staan... want naaien is blijkbaar toch het enige dat ze kan! Er zijn er die kicken op zwangere vrouwen.... zo heb je meteen een niche gevonden in een brede markt.

nee ff serieus, die 1100 is pappen en nathouden. De bom zal daar gaan barsten!!! Sterkte!!!
pi_68483617
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:18 schreef sig000 het volgende:

[..]

Alleen zijn we dan weer een tijd verder en kan maatschappelijk werk wat doen.
  woensdag 29 april 2009 @ 00:24:11 #111
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_68483665
Hallo, 1100 eus, regel dat effe met de bank als je het zelf niet hebt. Das in een week geregeld en zo lang wacht de deurwaarder wel als je een dialoog met ze aangaat.

5 kinderen en de 6e op komst en geen contact met de vader(s)
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_68483764
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:24 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Hallo, 1100 eus, regel dat effe met de bank als je het zelf niet hebt. Das in een week geregeld en zo lang wacht de deurwaarder wel als je een dialoog met ze aangaat.
Ik moet de bank nog meemaken die niet begint te lachen als je zegt "hoi, ik ben een alleenstaande vrouw met 5 kinderen en de 6e op komst, heb geen waardevolle spullen en wil graag een lening waarvoor ik geen onderpand kan geven, omdat er beslag op mijn spullen wordt gelegd."
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_68483797
de 1e keer dat ze langskomen is het enkel maar om de spullen te noteren die aanwezig zijn.. als ze slim is zorgt ze dat alleen het noodzakelijke aanwezig is. potten/pannen/bedden en miss wat speelgoed voor de kinderen.

het is misschien veel werk om het allemaal weg te slepen. maar is er toch een aardige buurman aanwezig? die het even voor een aantal uurtjes wil stallen

ik heb zelf ook het probleem gehad met die fucking incasso shit, en heb toen alles op naam van vrienden gezeten en een contract gemaakt, is er wel een wettelijk bevel uitgeschreven door de rechtbank? zo niet dat hoef zij ze al helemaal niet binnen te laten

sorry als het dubbel is had namelijk geen zin om het hele topic door te spitten
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vyKfQkAWiH4&feature=related[/youtube]
pi_68483829
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:52 schreef Logician het volgende:
So far:

Koelkast
Bedden

worden niet ingenomen, wat nog meer niet, wasmachine?

Ik kan niet zo snel lijstjes vinden?
Volgens art. 1408 GW (wel Belgische wet, maar in Nederland vergelijkbaar vermoed ik) zijn dit de onbeslagbare goederen:
quote:
1° het nodige bed en beddengoed van de beslagene en van zijn gezin, de kleren en het linnengoed volstrekt noodzakelijk voor hun persoonlijk gebruik alsmede de meubelen nodig om deze op te bergen, een wasmachine en strijkijzer voor het onderhoud van het linnen, de toestellen die noodzakelijk zijn voor de verwarming van de gezinswoning, de tafel en de stoelen die voor de familie een gemeenschappelijke maaltijd mogelijk maken, alsook het vaatwerk en het huishoudgerei dat volstrekt noodzakelijk is voor het gezin, een meubel om het vaatwerk en het huishoudgerei op te bergen, een toestel om warme maaltijden te bereiden, een toestel om voedingsmiddelen te bewaren, één verlichtingstoestel per bewoonde kamer, de voorwerpen die noodzakelijk zijn voor de mindervalide gezinsleden, de voorwerpen die bestemd zijn om te worden gebruikt door de kinderen ten laste die onder hetzelfde dak wonen, de gezelschapsdieren, de voorwerpen en producten die noodzakelijk zijn voor de lichaamsverzorging en voor het onderhoud van de vertrekken, het gereedschap dat nodig is voor het onderhoud van de tuin, een en ander met uitsluiting van de luxemeubelen en luxeartikelen;

2° de boeken en overige voorwerpen, nodig voor de voortzetting van studies of voor de beroepsopleiding van de beslagene of van de kinderen te zijnen laste die onder hetzelfde dak wonen;

3° de goederen die de beslagene volstrekt nodig heeft voor zijn beroep, tot een waarde van (2.500 EUR) op het tijdstip van het beslag en naar keuze van de beslagene, behalve voor de betaling van de prijs van die goederen;

4° de voorwerpen die dienen voor de uitoefening van de eredienst;

5° de levensmiddelen en brandstof die de beslagene en zijn gezin voor een maand nodig hebben;

6° een koe, of twaalf schapen of geiten, naar keuze van de beslagene, alsmede een varken en vierentwintig dieren van de hoenderhof, met het stro, voeder en graan, nodig voor het strooisel en de voeding van dat vee gedurende één maand
pi_68483842
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:22 schreef antonwachter het volgende:

[..]

Alleen zijn we dan weer een tijd verder en kan maatschappelijk werk wat doen.

Heb verder idee wat voor instanties er precies voor zijn in dit soort gevallen.
Normaal gesproken de sociale dienst lijkt me maar ja als je formulieren niet invult?
pi_68483851
Speelgoed nemen ze NIET mee. Tenzij ze daar een PS3 hebben staan oid. Speelgoed van emotionele waarde, zoals knuffels en poppenhuizen of weet ik het, levert niets op bij executie. Daarbij is die deurwaarder ook geen robot.
  woensdag 29 april 2009 @ 00:31:42 #117
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_68483889
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:27 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik moet de bank nog meemaken die niet begint te lachen als je zegt "hoi, ik ben een alleenstaande vrouw met 5 kinderen en de 6e op komst, heb geen waardevolle spullen en wil graag een lening waarvoor ik geen onderpand kan geven, omdat er beslag op mijn spullen wordt gelegd."
Nee muts, Logician kan dat toch voor haar doen als ze het zelf niet heeft? even je krediet op je betaalrekening operekken en afspraken maken en klaar
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_68483941
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:27 schreef Technofreakzz het volgende:
de 1e keer dat ze langskomen is het enkel maar om de spullen te noteren die aanwezig zijn.. als ze slim is zorgt ze dat alleen het noodzakelijke aanwezig is. potten/pannen/bedden en miss wat speelgoed voor de kinderen.

het is misschien veel werk om het allemaal weg te slepen. maar is er toch een aardige buurman aanwezig? die het even voor een aantal uurtjes wil stallen

In dit geval is beetje waardevol spul snel weg lijkt me, het is allleen wat kort dag, ze kan gokken om de deur botweg niet open te maken dan heb je weer wat meer tijd.
pi_68483999
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:33 schreef sig000 het volgende:

[..]

In dit geval is beetje waardevol spul snel weg lijkt me, het is allleen wat kort dag, ze kan gokken om de deur botweg niet open te maken dan heb je weer wat meer tijd.
is er een gerechtelijk bevel dan?

ken trouwens wel een aantal mensen die er op geilen om deurwaarders te laten rennen voor hun leven dmv hele valse honden
pi_68484033
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:35 schreef Technofreakzz het volgende:

[..]

is er een gerechtelijk bevel dan?

Lijkt me wel anders kunnen ze geen beslag leggen.
pi_68484071
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:36 schreef sig000 het volgende:

[..]

Lijkt me wel anders kunnen ze geen beslag leggen.
ze mogen ook altijd graag bluffen
pi_68484114
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:38 schreef Technofreakzz het volgende:

[..]

ze mogen ook altijd graag bluffen
Deze situatie lijkt me toch wat ernstiger.
pi_68484145
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:20 schreef Stali het volgende:

[..]

Die sig van jou onder elke post. Die kan zo leuk zijn. .

Ik krijg altijd inspiratie hier.
pi_68484222
En leen haar wat geld voor een sterilisatie aub.
pi_68484228
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:31 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Nee muts, Logician kan dat toch voor haar doen als ze het zelf niet heeft? even je krediet op je betaalrekening operekken en afspraken maken en klaar
Nou pet, ik denk niet haar bank daarom zit te springen, als ze net haar baan is kwijtgeraakt.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_68484317
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:46 schreef Provinciaal het volgende:
En leen haar wat geld voor een sterilisatie aub.
een betere wereld begint bij je zelf
pi_68484351
Heeft zij ook opa, oma en of andere kant van de families die bereid haar helpen.

Hoe lang is zij al in verwachting?.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_68484403
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:50 schreef Technofreakzz het volgende:

[..]

een betere wereld begint bij je zelf
Ik ben hoogopgeleid en welvarend, het zijn juist mensen als ik die zich meer zouden moeten voortplanten, ipv van het achterlijke klootjesvolk
pi_68484424
Fok! --> Topic --> 6 kinderen --> kerel weg --> geld op --> deurwaarder --> stoephoer.
pi_68484547
Sorry

Je vriendin is een pauper. Wie gaat nou zonder één cent te makken aan 6 kinderen beginnen. Je gaat mij niet wijsmaken dat alle 6 kids een ongelukje zijn.

Laat me raden: het zijn gekleurde kindjes?

[ Bericht 30% gewijzigd door Leonidas82 op 29-04-2009 01:12:38 ]
pi_68484589
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:54 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Ik ben hoogopgeleid en welvarend, het zijn juist mensen als ik die zich meer zouden moeten voortplanten, ipv van het achterlijke klootjesvolk
Ik kan hier ook mooi gaan verkondigen dat ik miljonair ben..maar dat is net zo geloofwaardig als dat jij hoogopgeleid bent..
pi_68484642
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:05 schreef Technofreakzz het volgende:

[..]

Ik kan hier ook mooi gaan verkondigen dat ik miljonair ben..maar dat is net zo geloofwaardig als dat jij hoogopgeleid bent..
Inderdaad en al dat zielige gebash kan gewoon wegblijven.
TS vraagt serieus aandacht voor een probleem en dan kunnen alle zinloze vooroordelen achterwege blijven.
pi_68484756
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:08 schreef sig000 het volgende:

[..]

TS vraagt serieus aandacht voor een probleem en dan kunnen alle zinloze vooroordelen achterwege blijven.
pi_68486266
Ik begrijp dat je vriendin geen contact meer heeft met haar ouders, toch lijkt mij het handigste dat zij een beroep doet op haar ouders. Dit is niet misschien niet leuk, en misschien heeft het geen zin.

Als haar ouders haar willen helpen, is het probleem van de 1100 euro snel opgelost.
pi_68486331
Een koelkast nemen ze dus ook gewoon mee hoor! Ze nemen alles mee, behalve 1 tafel, stoelen voor elk persoon van het huishouden en de bedden. De rest gaat gewoon weg.

Ik zou als de sodemieter proberen ergens geld te lenen als ik haar was. Als de deurwaarder op geen enkele manier wil meewerken, zit je helemaal klem.
Een voorschot bij de gemeente op de uitkering, is dat niet mogelijk? Dat kreeg een vriendin van me toen het erg lang duurde.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68486348
quote:
Op woensdag 29 april 2009 07:39 schreef Fuente het volgende:
Als de deurwaarder op geen enkele manier wil meewerken, zit je helemaal klem.

Ja die gaat alles meenemen en 't opslaan totdat er iemand komt die er nog iets voor wil geven.
pi_68486371
quote:
Op woensdag 29 april 2009 07:42 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ja die gaat alles meenemen en 't opslaan totdat er iemand komt die er nog iets voor wil geven.
't zal je verbazen wat mensen willen geven voor allerlei zooi.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 29 april 2009 @ 07:53:37 #138
3542 Gia
User under construction
pi_68486425
6 kinderen, van verschillende mannen? En ze ontvangt van geen van hen allimentatie?

Zou daar toch eens achterheen gaan als ik haar was.

En waarom eist de pabo geld terug? Krijg je daar dan geld van als je met een opleiding wilt beginnen?
Of heeft ze daar die studieboeken gekocht? Kan ze die niet alvast verkopen aan een pabostudent tegen 60 %. (Als zij de eerste eigenaar is) Die opleiding komt toch voorlopig niks van.

Eerst maar eens zorgen dat ze haar leven weer op de rails heeft.

Of, ze zou een paar maanden naar de sociale opvang kunnen gaan. Scheelt haar toch een hoop aan vaste lasten die dan wegvallen. Kunnen eerst de rekeningen betaald worden. En dan weer verder.
Zoeken naar een woning, beetje bij beetje inrichten. Vooral niks lenen, bij niemand.

Eerst zien rond te komen en dan sparen voor alles wat je wilt aanschaffen.
pi_68486437
quote:
Op woensdag 29 april 2009 07:46 schreef Fuente het volgende:

[..]

't zal je verbazen wat mensen willen geven voor allerlei zooi.
Marktplaats staat er vol mee.
pi_68487916
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:05 schreef Technofreakzz het volgende:

[..]

Want ik hecht er waarde aan wat jij van mij denkt? Waarom zou ik erover liegen? Het punt blijft dat laaggeschoolde paupers zich niet zoveel zouden moeten voortplanten.
pi_68488505
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:27 schreef Provinciaal het volgende:
Want ik hecht er waarde aan wat jij van mij denkt? Waarom zou ik erover liegen? Het punt blijft dat laaggeschoolde paupers zich niet zoveel zouden moeten voortplanten.
Punt blijft dat jullie maar fijn in een ander topic gaan bekvechten. Zoals TS heeft gevraagd: geen relzoekers hier. TS zoekt een oplossing voor haar vriendin.
pi_68488527
quote:
Op woensdag 29 april 2009 07:39 schreef Fuente het volgende:
Een koelkast nemen ze dus ook gewoon mee hoor! Ze nemen alles mee, behalve 1 tafel, stoelen voor elk persoon van het huishouden en de bedden. De rest gaat gewoon weg.

Ik zou als de sodemieter proberen ergens geld te lenen als ik haar was. Als de deurwaarder op geen enkele manier wil meewerken, zit je helemaal klem.
Een voorschot bij de gemeente op de uitkering, is dat niet mogelijk? Dat kreeg een vriendin van me toen het erg lang duurde.
Nogmaals, in eerste instantie wordt alleen een inventarisatie gemaakt. In dit geval zal de deurwaarder ook niet verder gaan dan de radio, televisie, en eventueel een spelcomputer.

Op zich valt er met een deurwaarder wel te praten (zeker als er kinderen zijn), echter hij is ook maar gebonden aan zijn opdrachtgever. Ik zou hem in ieder geval niet op de kast jagen door televisies of wat dies meer zij op het laatste moment weg te halen (heeft ie echt wel door).
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_68488551
Ik vraag me af hoe een moeder van (straks) zes kinderen de opvoeding denkt te combineren met een baan die ze kennelijk nog niet heeft en waarvoor ze de benodigde papieren nog niet op zak heeft. Zelfs als ze die papieren wél heeft, betwijfel ik of er scholen zijn die met haar in zee willen. Laten we eerlijk zijn: een vrouw die zes kinderen op de wereld zet, maar die verantwoordelijkheid (op z'n minst financieel) niet aankan, is niet bepaald de geschikte persoon om als leerkracht voor een groep te staan.

Ik vraag me sowieso af in hoeverre iemand die de kinderbijslag voor 5 kinderen besteedt aan studieboeken voor zichzelf, geschikt is om kinderen op te voeden. Klinkt hard, maar zo zullen instanties wel naar haar verzoeken kijken. Volgens mij heeft de vrouw ernstige problemen op de lange termijn, die zich nu openbaren in de vorm van een (eerste?) crisissituatie. Het oplossen van die ene crisissituatie gaat haar langetermijnproblemen niet oplossen.

Wat ik het uit het verhaal afleid, is dat het volgen van een studie op dit moment financieel gezien geen haalbare kaart is. Volgens mij moet ze dat idee dan ook uit haar hoofd zetten en zich richten op de opvoeding van de kinderen, want geld voor kinderopvang zal ze waarschijnlijk ook niet hebben.
pi_68488585
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Punt blijft dat jullie maar fijn in een ander topic gaan bekvechten. Zoals TS heeft gevraagd: geen relzoekers hier. TS zoekt een oplossing voor haar vriendin.
En die oplossing is sterilisatie en professionele hulp.
  woensdag 29 april 2009 @ 09:55:13 #145
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68488700
ze is dus in september/oktober met de studie begonnen, boeken niet betaald. Eind van het jaar is de uitkering aangevraagd (en dus vriend weggegaan) en wilde de school niet (meer) meewerken aan een betalingsregeling?

Het lijkt me dat ze al eerder om hun geld gevraagd hebben tussen september en december en daarom niet meer zo welwillend waren.

Dat maakt dat het probleem al langer speelde en niet pas vanaf het aanvragen van de uitkering die nog niet rond is.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_68488705
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:51 schreef Provinciaal het volgende:
Sterilisatie als je zwanger bent, nee, dat helpt
En laat ik mijn zin herzien:
TS zoekt een oplossing voor de accute problemen van haar vriendin.
Zoals je (ongetwijfeld) hebt gelezen is TS' vriendin al in gesprek met professionele hulp, maar dat kost tijd.
pi_68488742
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:51 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Zulk een geniale figuren zit de hele wereld al op te wachten.
pi_68488867
Grootste probleem is dat formulieren niet invullen
In hoeverre dat tegen haar gaat werken is de vraag.
Hier op Fok lopen er soms beste goede raadgevers rond en ook volslagen van de pot gerukte.
De simpele kleuters valllen al meteen door de mand.
pi_68488887
Ik mag hopen dat dit niet over mijn nicht H. gaat?!
pi_68489407
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:55 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Sterilisatie als je zwanger bent, nee, dat helpt

Voor nadat ze de zesde heeft geworpen natuurlijk, iets zegt me dat deze vrouw anders binnen de kortste keren weer zwanger is.
pi_68489424
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:02 schreef -moppie- het volgende:
Ik mag hopen dat dit niet over mijn nicht H. gaat?!
Het zal je familie maar zijn
pi_68489438
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:56 schreef sig000 het volgende:

[..]

Zulk een geniale figuren zit de hele wereld al op te wachten.
Dank u
pi_68489520
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:20 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Het zal je familie maar zijn
geadopteerde nicht van mij maakt ook dit soort dingen klaar ja
heeft al weet ik hoeveel kinderen van verschillende mannen.
kwam haar laatst per toeval toen ik door de Staatscourant heen bladerde tegen, ging over schuldsanering enzo
  Licht Ontvlambaar woensdag 29 april 2009 @ 10:24:28 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68489561
Ik denk, ik herhaal 't nog even...
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:08 schreef sig000 het volgende:

[..]

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_68489585
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:19 schreef Provinciaal het volgende:
Voor nadat ze de zesde heeft geworpen natuurlijk, iets zegt me dat deze vrouw anders binnen de kortste keren weer zwanger is.
Fijn. Misschien moet je de OP nog eens lezen. Het gaat over ACCUTE problemen.
Maar goed, blijf vooral doorgaan met je "opbouwende kritiek"

Edit: doe toch maar niet.
pi_68490361
Edit: anders maak ik modje boos.
pi_68490430
Kan die ex het niet voorschieten? Of praat ze niet meer met hem?
pi_68490896
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:49 schreef Scorpie het volgende:
Kan die ex het niet voorschieten? Of praat ze niet meer met hem?
Waarschijnlijk niet anders was het ook geen probleem.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2009 11:05:28 ]
  Moderator woensdag 29 april 2009 @ 11:08:02 #159
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_68491123
Totaal niet geschikt voor het moederschap. Die kinderen zitten nu in de puinzooi en zullen waarschijnlijk uiteindelijk bij een pleeggezin terechtkomen omdat mama haar zaakies niet op orde heeft.
pi_68491223
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:10 schreef MikeLowrey het volgende:
Totaal niet geschikt voor het moederschap. Die kinderen zitten nu in de puinzooi en zullen waarschijnlijk uiteindelijk bij een pleeggezin terechtkomen omdat mama haar zaakies niet op orde heeft.
Mijn vader kwam uit zo'n puinzooi gezin en ik ben reuze trots op 'm nu.
pi_68491736
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:13 schreef sig000 het volgende:

[..]

Mijn vader kwam uit zo'n puinzooi gezin en ik ben reuze trots op 'm nu.
En hoeveel broers en zussen heb jij?
pi_68493331
Hoi net even alle reacties teruggelezen...

Wbt de pauper reacties, ik kan me serieus goed voorstellen dat dit verhaal deze indruk wekt, ik zou hetzelfde denken als ik haar niet zou kennen. Voor het mis ging werkte ze part-time als nagelstyliste en daar kon ze samen met het inkomen van haar ex prima mee rondkomen. Alleen ze wou meer zekerheid etc. dus besloot ze een 2e opleiding te gaan doen omdat ze toch thuis zat ivm de fysieke problemen en met het oog op de toekomst. Ze is een superlieve moeder en dr kindjes zijn prima verzorgd en opgevoed, ze is helemaal gek op kinderen en heeft altijd een groot gezin gewild. Verder ga ik maar niet meer in op dit gedeelte omdat ik het idee heb dat voor sommige bashen interessanter is dan lezen. En ik stop liever mijn energie in het oplossend denken dan in een cyclus van verdedigend reageren te belanden aangezien dit "nu" geen enkel nut heeft wbt een oplossing.

En ja de papierzooi is idd haar zwakke kant, en dat weet ze zelf ook dondersgoed en daar heeft ze nu dus ook hulp voor ingeschakelt zodat ze hier de ondersteuning bij krijgt die ze ook nodig heeft omdat dit nooit meer mag gebeuren. Ook is er maatschappelijk werk in de aanvraag. Dus als dat eenmaal op de rit zit komt de rust in haar gezin hopelijk zo snel mogelijk weer terug, maar damn als je zwanger bent en er ineens alleen voor staat en er nog 5 kinderen thuiszitten die aandacht nodig hebben en verzorging en je ondertussen ook nog met zware bekkeninstabiliteit zit, hoe naief je ook bent geweest, dan is het mentaal ook echt wel even heel zwaar.

Het enige wat ik nu helaas voor haar kan doen nu is meedenken aangezien ik 150km verder op woon.
Ik ga zo eens rondbellen en ik hoop dat er dan meer duidelijkheid komt, schijnt ieg dat die bezichtig naar volgende wk is verschoven dus dat geeft toch even iets meer ruimte om wat dingen te proberen te regelen.

Tot zo ver bedankt voor de meedenkende reacties!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2009 12:10:34 ]
pi_68493497
Als we nou allemaal 1 a 10 euro overmaken aan logi
pi_68495750
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:13 schreef Moozzie het volgende:
Ja doei. Ik ga dit soort gedrag echt niet belonen.
pi_68495924
Logi, woont ze in Groningen?
  woensdag 29 april 2009 @ 13:34:09 #167
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_68496309
Zo, ik heb alles doorgelezen..

1. Ik denk dat je gewoon even iets beter moet zoeken op internet over wat deurwaarders wel en niet weg mogen halen. Een andere user heeft al die regels die ik bedoel gepost voor Belgie.
2. Zorg dat je vriendin geen geld leent bij banken of wie dan ook, dit kost haar in de toekomst alleen maar extra geld
3. Zorg dat ze regelt dat ze alimentatie krijgt van al die vaders
4. Zorg dat ze heel veel spullen veilig stelt voor morgen
5. Zorg dat ze hulpt zoekt en haar leven aan kant maakt, ze gaat haar kinderen zo verliezen

Ik probeerder heel hard mijn mening niet hier neer te zetten maar ik doe het toch: Ik wil haar geen pauper noemen maar ze lijkt haar zaakjes niet op orde te hebben en niet goed na te denken. Als ze 1100 euro niet kan ophoesten vraag ik me af of die kinderen wel zo goed af zijn bij haar. Ik zeg niet dat goede moeders welvarend horen te zijn, alleen kan zij waarschijnlijk dus niet eens een wasmachine betalen als hij stuk zou gaan. Als ze het wel prima redde met haar partner erbij hadden ze toen moeten sparen. Als je echt een goede vriendin bent, dan wijs je haar op haar misstappen en geef je haar handvatten om er weer bovenop te komen.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  woensdag 29 april 2009 @ 13:58:00 #168
3542 Gia
User under construction
pi_68497233
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:24 schreef -moppie- het volgende:
Is groningen - Enschede 150 KM?
pi_68498657
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Is groningen - Enschede 150 KM?
ja
pi_68498708
logi mag ik vragen waar ze woont?

trouwens in de schulden zit je zo hoor en de deurwaarders zitten er bovenop.
2 maanden niet betalen en je krijgt een deurwaarder aan je broek hangen.
mama van 3 kids!
pi_68498979
quote:
Krijgen we zeker een naaktreportage...
  woensdag 29 april 2009 @ 14:50:45 #172
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68499179
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:34 schreef Nijns het volgende:
Zo, ik heb alles doorgelezen..

1. Ik denk dat je gewoon even iets beter moet zoeken op internet over wat deurwaarders wel en niet weg mogen halen. Een andere user heeft al die regels die ik bedoel gepost voor Belgie.
2. Zorg dat je vriendin geen geld leent bij banken of wie dan ook, dit kost haar in de toekomst alleen maar extra geld
3. Zorg dat ze regelt dat ze alimentatie krijgt van al die vaders
4. Zorg dat ze heel veel spullen veilig stelt voor morgen
5. Zorg dat ze hulpt zoekt en haar leven aan kant maakt, ze gaat haar kinderen zo verliezen

Ik probeerder heel hard mijn mening niet hier neer te zetten maar ik doe het toch: Ik wil haar geen pauper noemen maar ze lijkt haar zaakjes niet op orde te hebben en niet goed na te denken. Als ze 1100 euro niet kan ophoesten vraag ik me af of die kinderen wel zo goed af zijn bij haar. Ik zeg niet dat goede moeders welvarend horen te zijn, alleen kan zij waarschijnlijk dus niet eens een wasmachine betalen als hij stuk zou gaan. Als ze het wel prima redde met haar partner erbij hadden ze toen moeten sparen. Als je echt een goede vriendin bent, dan wijs je haar op haar misstappen en geef je haar handvatten om er weer bovenop te komen.
aan de andere kant; als je kinderen hebt, is het wel knap als je daarnaast ook nog een (aardig) bedrag kunt sparen.
soms kies je niet voor zo'n hoeveelheid kinderen, maar gebeurt zoiets gewoon.

echt geen mogelijkheid dat de vriendenkring geld bij elkaar zoekt en dat uitleent L.?
kut hoor, voor je vriendin, ik zou niet in zo'n situatie terecht willen komen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68502747
Ik vind het een beetje onduidelijk allemaal. Natuurlijk is het niet goed om (bijna) 6 kinderen te hebben en niet even 1100 euro op te kunnen hoesten maar goed dat is de situatie nu. Toen ze die 5 kinderen kreeg zal ze het misschien wel beter gehad hebben.

Ik denk dat als die deurwaarder komt en de situatie is echt zoals jij dat hier neerzet dan zal die geen inboedelverkoop gaan organiseren.
Haters gonna hate.
pi_68502813
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:50 schreef Mirjam het volgende:

[..]

aan de andere kant; als je kinderen hebt, is het wel knap als je daarnaast ook nog een (aardig) bedrag kunt sparen.
soms kies je niet voor zo'n hoeveelheid kinderen, maar gebeurt zoiets gewoon.

echt geen mogelijkheid dat de vriendenkring geld bij elkaar zoekt en dat uitleent L.?
kut hoor, voor je vriendin, ik zou niet in zo'n situatie terecht willen komen.
Dat 1 je overkomt kan ik nog begrijpen, maar 6 ??? Ik wil geen overhaaste conclusies trekken, maar het lijkt me een type die met de foute mannen in zee gaat. Anders kan ik echt niet verklaren waar de vader(s) in dit verhaal zijn.
  woensdag 29 april 2009 @ 16:51:46 #176
107521 Furia
snoopy weer
pi_68503638
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:24 schreef -moppie- het volgende:
Dat ligt eraan, kun jij haar aan 1100 euro helpen?
  woensdag 29 april 2009 @ 18:30:26 #177
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_68506698
quote:
dan worden het She praktijken.....

Eerst cashen en dan doen alsog je neus bloed.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_68506827
Dr neus bloedde niet, het was allemaal Danny zn schuld!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 29 april 2009 @ 19:02:17 #179
230721 The.Apple
pi_68507576
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dr neus bloedde niet, het was allemaal Danny zn schuld!
ook goed, maar het geld was binnen en uitvoering is nooit doorgegaan.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
pi_68509088
Ghe denk niet dat ik het goed zou doen als naaktrepo

Anyways, er is uitvoerig contact geweest met de desbetreffende deurwaarder en deze is uiteindelijk na een ingescande kopie van internetbankieren etc akoord gegaan met een regeling!

M.a.w Positief nieuws, verder gaat er er natuurlijk van alles gebeuren qua hulp inzet zodat ze weer haar rust kan vinden Ze heeft nu ook iemand die met evt. papierwerk en instanties kan helpen dus dat is wel fijn omdat zulke dingen soms best lastig kunnen zijn vooral als je er mentaal doorheen zit.

En ik weet niet of ik de woonplaats moet neerzetten aangezien ik haar verder toch wat wil beschermen qua privacy
  woensdag 29 april 2009 @ 20:22:25 #181
230721 The.Apple
pi_68510010
quote:
Op woensdag 29 april 2009 19:54 schreef Logician het volgende:

Anyways, er is uitvoerig contact geweest met de desbetreffende deurwaarder en deze is uiteindelijk na een ingescande kopie van internetbankieren etc akoord gegaan met een regeling!

M.a.w Positief nieuws, verder gaat er er natuurlijk van alles gebeuren qua hulp inzet zodat ze weer haar rust kan vinden Ze heeft nu ook iemand die met evt. papierwerk en instanties kan helpen dus dat is wel fijn omdat zulke dingen soms best lastig kunnen zijn vooral als je er mentaal doorheen zit.

En ik weet niet of ik de woonplaats moet neerzetten aangezien ik haar verder toch wat wil beschermen qua privacy
Eind goed al goed.... niet meteen stressen....

Leef je korter van
pi_68510077
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:22 schreef The.Apple het volgende:

[..]

Eind goed al goed.... niet meteen stressen....

Leef je korter van
Nou deze situatie was zonder gestress heel anders afgelopen..
pi_68513835
Getver wat een nare uitspraken doen sommigen zeg..

Ooit weleens gehoord van heel veel bad luck? Dat het nou met sommigen nu zo welvarend gaat die hoogopgeleid zijn wil niet zeggen dat zoiets of iets soortgelijks jou niet gebeurd..

Ik hoop van harte dat het allemaal meevalt morgen en dat die beste man/vrouw een beetje redelijk is..

Wat ik alleen wel een beetje raar vind is dat er helemaal geen betalingsregeling mee afgesproken kan worden, ik bedoel het gaat maar om 1100 euro, tuurlijk het is veel geld, maar om zo'n procedure op te starten kost ook veel geld..
pi_68513902
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:14 schreef Heleeeen het volgende:
Getver wat een nare uitspraken doen sommigen zeg..

Ooit weleens gehoord van heel veel bad luck? Dat het nou met sommigen nu zo welvarend gaat die hoogopgeleid zijn wil niet zeggen dat zoiets of iets soortgelijks jou niet gebeurd..

Ik hoop van harte dat het allemaal meevalt morgen en dat die beste man/vrouw een beetje redelijk is..

Wat ik alleen wel een beetje raar vind is dat er helemaal geen betalingsregeling mee afgesproken kan worden, ik bedoel het gaat maar om 1100 euro, tuurlijk het is veel geld, maar om zo'n procedure op te starten kost ook veel geld..
Ah ik zie dat er al een oplossing is, geweldig!!
pi_68515762
quote:
Op woensdag 29 april 2009 19:54 schreef Logician het volgende:
Daar kunnen we pas over oordelen als we de foto's gezien hebben
quote:
Da's goed nieuws. Voor zover ik weet gaat een deurwaarder hooguit 1 keer accoord met een betalingsregeling. Als er niet op tijd betaald wordt, komt de deurwaarder alsnog met beslaglegging enzo. Dus die deurwaarder moet sowieso netjes op tijd het geld krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')