alles dus wordt verkocht.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:52 schreef Logician het volgende:
So far:
Koelkast
Bedden
worden niet ingenomen, wat nog meer niet, wasmachine?
Ik kan niet zo snel lijstjes vinden?
Echt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:55 schreef wallpaper het volgende:
[..]
alles dus wordt verkocht.ook bedden ect
Nadat alles bekeken is en er weinig te halen valt is de deurwaarder ineens stuk meer bereid om regeling te treffen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:52 schreef Logician het volgende:
So far:
Koelkast
Bedden
worden niet ingenomen, wat nog meer niet, wasmachine?
Ik kan niet zo snel lijstjes vinden?
Moet er nog wel iemand zijn die de zooi wil kopen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:55 schreef wallpaper het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik ook had gehoord, ze geeft zelf aan dr kinderbijslag zwart op wit in een regeling naar hun over te laten maken, ik vind het raar dat ze dit niet accepteren?quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nadat alles bekeken is en er weinig te halen valt is de deurwaarder ineens stuk meer bereid om regeling te treffen.
Een openbare verkoop zoals deze kost geld namelijk.
Nee, die kinderen hoeven toch niet te boeten voor de conflicten van hun ouders?quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:47 schreef zeemonster het volgende:
Zouden ze eigenlijk ook gewoon de knuffel van een kind meenemen ? Mijn maag draait al om als ik aan de gezichten van die ukkies denk.
Okay.. dan bel ik hem morgen eens denk ik..quote:
Hoe kom je hierbij?quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:55 schreef wallpaper het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:01 schreef Stali het volgende:
. Zelfs een eenvoudige tv of computer laten ze al veel vaker staan.
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:55 schreef wallpaper het volgende:
Ik moet dan altijd meteen aan het "Patty Brard faillissement" denken ... vandaar dat ik het vroeg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:58 schreef
tho_Omas het volgende:
[..]
Nee, die kinderen hoeven toch niet te boeten voor de conflicten van hun ouders?
Wasmachine wordt gewoon meegenomen en kinderspeelgoed ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij?
Het is niet waar. Men kan hier wel doen alsof de deurwaarder de grote boze wolf is maar zo is het natuurlijk niet he?
Koelkast, wasmachine, tafel, bed, kinderspeelgoed, dingen als foto's (bij sieraden heb je pech) laten ze staan. Zelfs een eenvoudige tv of computer laten ze al veel vaker staan.
Ja, begrijp ik maar bij jou ontbreekt ook elke kritiek, terwijl je zegt haar al jaren te kennen.quote:
Waar haal je dit vandaan? Het is niet zo nl.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:05 schreef antonwachter het volgende:![]()
[..]
Wasmachine wordt gewoon meegenomen en kinderspeelgoed ook.
Ik ken er twee maar ik vraag eigenlijk nooit veel over wat ze doen , zij praten er zelf ook niet over trouwens . Het is gewoon geen leuk onderwerp en volgens mij moet je zelfs behoorlijk sterk in je schoenen staan om dit beroep te kunnen uitoefenen.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is niet waar. Men kan hier wel doen alsof de deurwaarder de grote boze wolf is maar zo is het natuurlijk niet he?
In zulke gevallen wordt de openbare verkoop gewoon ter plaatse gehouden.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:05 schreef antonwachter het volgende:![]()
[..]
Wasmachine wordt gewoon meegenomen en kinderspeelgoed ook.
Meegenomen in het beslag en het is wel zo, net vorige maand nog meegemaakt.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? Het is niet zo nl.
Ja, als je op de vlucht slaat maar in geval van TS lijkt me dat niet het geval.
En heeft de deurwaarder alles wat niet verkocht is ook meegenomen?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:10 schreef antonwachter het volgende:
[..]
Meegenomen in het beslag en het is wel zo, net vorige maand nog meegemaakt.
heb het zelf meegemaakt alles weg ,alleen idd fotoalbums en lijkelijke spullen niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? Het is niet zo nl.
Ja, als je op de vlucht slaat maar in geval van TS lijkt me dat niet het geval.
Veel CDA stemmers zijn pauper dan.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:12 schreef Provinciaal het volgende:
6 kinderen!? Dat stinkt naar domme pauper...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |