abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68482262
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:31 schreef Logician het volgende:

[..]

Ze komen morgen alles opschrijven..

Zo te horen is die deurwaarder snel klaar en rekenen kunnen de meeste nog wel.
pi_68482265
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:37 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ik moet zeggen , alhoewel ik geen schulden heb , hecht ik geen waarde aan spullen .
Mocht er ooit zo een dag komen , wat ik niet hoop .. dan zou ik het het allerergst vinden als ze de spullen van mijn kind zouden meenemen .

Mijn vader vertelde mij eens : Wie zijn schulden betaald, wordt niet armer maar verliest zijn geld.

Het is nu eenmaal al zover voor je vriendin , ze moet het maar over zich heen laten komen en direct erna proberen op te krabbelen . Schouders eronder , werken, uit de shit komen en een goede toekomst tegemoet.
Ja ben bang dat er misschien niet anders op zit, maar vind het bijv. goed om te weten dat 1e levensbehoeften zoals bijv. een koelkast niet in beslag genomen kunnen worden.

Ik weet dat ik waarschijnlijk handiger af was geweest met een beknopt verhaal maar ik heb het hele verhaal er op gezet omdat ik echt serieus hoop nog iets te weten te komen wbt evt. mogelijkheden en die krijg je niet als je niet het gehele verhaal er op zet..
pi_68482320
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:42 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Met zes kinderen is dat VEEL moelijker dan zonder kinderen. Ik vind het bedenkelijk dat een moeder van 6 kinderen in de schulden komt. Sowieso heeft ze er daarvoor dan ook niet echt heel ruim bijgezeten.
Ze heeft er daarvoor niet alleen voor gestaan, dat maakt een heel groot verschil natuurlijk..
pi_68482327
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:42 schreef sig000 het volgende:

[..]

Zo te horen is die deurwaarder snel klaar en rekenen kunnen de meeste nog wel.
Laten we dat dan hopen ..
pi_68482347
Spullen die nog wat waard zijn veiligstellen en van de rest nog even snel een enorme puinhoop maken.
Ziet die deurwaarder vanzelf dat het zinloos is.
pi_68482403
advocaat van onvermogen een optie?FF via de rechtswinkel informeren naar de andere mogelijkheden
Je bent nooit volledig gekleed tot je een glimlach draagt.
pi_68482416
Gewoon niet opendoen. Geeft een paar maand uitstel dan kan ze dingen regelen en verder alles van waarde uit huis halen.
pi_68482435
Zouden ze eigenlijk ook gewoon de knuffel van een kind meenemen ? Mijn maag draait al om als ik aan de gezichten van die ukkies denk .
pi_68482451
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:46 schreef wallpaper het volgende:
advocaat van onvermogen een optie?FF via de rechtswinkel informeren naar de andere mogelijkheden
Hey mams

Doen die zulke urgente zaken?? En heeft dat zin als er al een uitspraak is geweest??
Zo ja dan bel ik die morgen, kreeg ook al een advies over sp hulpverlening die gaan we morgen ook even bellen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2009 23:48:33 ]
pi_68482452
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:46 schreef antonwachter het volgende:
Gewoon niet opendoen. Geeft een paar maand uitstel dan kan ze dingen regelen en verder alles van waarde uit huis halen.
Staan ze paar uur later met politieagent en slotenmaker aan de deur.
pi_68482509
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:47 schreef zeemonster het volgende:
Zouden ze eigenlijk ook gewoon de knuffel van een kind meenemen ?
Ze nemen niets mee, spullen die wat waarde hebben worden opgeschreven en vallen onder beslag voor openbare verkoop vanaf dat moment.
pi_68482530
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:37 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ik moet zeggen , alhoewel ik geen schulden heb , hecht ik geen waarde aan spullen .
Mocht er ooit zo een dag komen , wat ik niet hoop .. dan zou ik het het allerergst vinden als ze de spullen van mijn kind zouden meenemen .

Mijn vader vertelde mij eens : Wie zijn schulden betaald, wordt niet armer maar verliest zijn geld.

Het is nu eenmaal al zover voor je vriendin , ze moet het maar over zich heen laten komen en direct erna proberen op te krabbelen . Schouders eronder , werken, uit de shit komen en een goede toekomst tegemoet.
Inderdaad, spullen zijn niet belangrijk. Bepaalde zaken mogen ze ook niet meenemen (denk bijvoorbeeld aan Bedden, de koelkast etc). Hierzijn vast wel lijstjes van op Internet. Het gaat om de spullen die ze KAN missen. Niet leuk, maar uiteindelijk heeft ze het wel zo ver laten komen.
Ze zou de alimentatie voor 5 kinderen kunnen krijgen, heeft ze daar wat aan gedaan? Als je al geen rode cent hebt, waarom kies je dan in godsnaam voor 6 kinderen? Het zal best een lief mens zijn, maar wel heel naief..
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_68482540
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:49 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ze nemen niets mee, spullen die wat waarde hebben worden opgeschreven en vallen onder beslag voor openbare verkoop vanaf dat moment.
Voor zo ver ik weet is het idd. zo dat ze eerst een inventaris opmaken en dat het dan in de openbare verkoop gaat met een briefje aan de deur.. ..
pi_68482546
zeker heb je er wat aan,Die geven rechtsadviezen en welke weg ze het beste kan bewandelen .
pi_68482547
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:48 schreef sig000 het volgende:

[..]

Staan ze paar uur later met politieagent en slotenmaker aan de deur.

Nee, dat duurt echt 2 maanden.
pi_68482554
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:31 schreef Logician het volgende:

[..]

Ze komen morgen alles opschrijven..

En ze is echt geen aso waar je zo vaak over hoort.. ik ken dr al jaren en ze is gewoon vreselijk naiev geweest en veel te lief misschien.. maar dit verdient ze niet..
Het is al gezegd eerste levensbehoeften worden niet meegenomen. Geloof tegenwoordig zelfs de PC ook niet, maar dit weet ik niet 100% zeker. Ook het kinderspeelgoed, foto's en al die persoonlijke dingen worden niet meegenomen.

Maar het zesde kind onderweg van verschillende vaders en haar ouders denken alleen maar aan zichzelf... tja.
Als je een vriendin bent mag je ook wel eens kritisch zijn naar haar. En het is heel lullig voor haar maar ik denk echt dat ze begeleiding nodig heeft om de boel weer op de rit te krijgen en misschien ook eens aan voorbehoedsmiddelen mag gaan doen i.p.v. alles op zijn beloop te laten. Nu is het crisis, maar stuur haar de richting op dat ze hulp krijgt. Ieder mens maakt fouten maar hier wijst er wel heel veel op dat ze niet voor zichzelf kan zorgen. Heel naief is lief en schattig maar daar redt echt niemand het mee.
pi_68482562
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:49 schreef dahei het volgende:

[..]

Inderdaad, spullen zijn niet belangrijk. Bepaalde zaken mogen ze ook niet meenemen (denk bijvoorbeeld aan Bedden, de koelkast etc). Hierzijn vast wel lijstjes van op Internet. Het gaat om de spullen die ze KAN missen. Niet leuk, maar uiteindelijk heeft ze het wel zo ver laten komen.
Ze zou de alimentatie voor 5 kinderen kunnen krijgen, heeft ze daar wat aan gedaan? Als je al geen rode cent hebt, waarom kies je dan in godsnaam voor 6 kinderen? Het zal best een lief mens zijn, maar wel heel naief..
Mja dat is nu even niet het topic, ik heb het uitgelegd en wil daar nu eigenlijk zo weinig mogelijk energie aan besteden sorrie
pi_68482597
So far:

Koelkast
Bedden

worden niet ingenomen, wat nog meer niet, wasmachine?

Ik kan niet zo snel lijstjes vinden?
pi_68482633
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:51 schreef Logician het volgende:

[..]

Mja dat is nu even niet het topic, ik heb het uitgelegd en wil daar nu eigenlijk zo weinig mogelijk energie aan besteden sorrie
Nee, het probleem is natuurlijk alleen die deurwaarder. .
pi_68482635
nee openbare verkoop komt in de krant,dan een bezichtiging met briefjes op de spullen met een nummer.Kijdag dus .Daarna ga je naar een gebouw en worden de spullen geveild bij opbod
pi_68482641
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:50 schreef antonwachter het volgende:

[..]

Nee, dat duurt echt 2 maanden.
Als je geluk hebt, met wat pech is dat al geregeld zodat het dezelfde dag nog kan.
Deurwaarders staan weleens vaker voor gesloten deur.
pi_68482655
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:50 schreef wallpaper het volgende:
zeker heb je er wat aan,Die geven rechtsadviezen en welke weg ze het beste kan bewandelen .
Oke, genoteerd
pi_68482662
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:52 schreef Logician het volgende:
So far:

Koelkast
Bedden

worden niet ingenomen, wat nog meer niet, wasmachine?

Ik kan niet zo snel lijstjes vinden?
Wasmachine wel.
pi_68482672
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:50 schreef Stali het volgende:

[..]

Het is al gezegd eerste levensbehoeften worden niet meegenomen. Geloof tegenwoordig zelfs de PC ook niet, maar dit weet ik niet 100% zeker. Ook het kinderspeelgoed, foto's en al die persoonlijke dingen worden niet meegenomen.

Maar het zesde kind onderweg van verschillende vaders en haar ouders denken alleen maar aan zichzelf... tja.
Als je een vriendin bent mag je ook wel eens kritisch zijn naar haar. En het is heel lullig voor haar maar ik denk echt dat ze begeleiding nodig heeft om de boel weer op de rit te krijgen en misschien ook eens aan voorbehoedsmiddelen mag gaan doen i.p.v. alles op zijn beloop te laten. Nu is het crisis, maar stuur haar de richting op dat ze hulp krijgt. Ieder mens maakt fouten maar hier wijst er wel heel veel op dat ze niet voor zichzelf kan zorgen. Heel naief is lief en schattig maar daar redt echt niemand het mee.
Hulp op dat gebied is al opgestart

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2009 23:54:11 ]
pi_68482719
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:52 schreef Stali het volgende:

[..]

Nee, het probleem is natuurlijk alleen die deurwaarder. .
Op dit moment wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')