een betere wereld begint bij je zelfquote:Op woensdag 29 april 2009 00:46 schreef Provinciaal het volgende:
En leen haar wat geld voor een sterilisatie aub.
Ik ben hoogopgeleid en welvarend, het zijn juist mensen als ik die zich meer zouden moeten voortplanten, ipv van het achterlijke klootjesvolkquote:Op woensdag 29 april 2009 00:50 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
een betere wereld begint bij je zelf
Ik kan hier ook mooi gaan verkondigen dat ik miljonair ben..maar dat is net zo geloofwaardig als dat jij hoogopgeleid bent..quote:Op woensdag 29 april 2009 00:54 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Ik ben hoogopgeleid en welvarend, het zijn juist mensen als ik die zich meer zouden moeten voortplanten, ipv van het achterlijke klootjesvolk
Inderdaad en al dat zielige gebash kan gewoon wegblijven.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:05 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
Ik kan hier ook mooi gaan verkondigen dat ik miljonair ben..maar dat is net zo geloofwaardig als dat jij hoogopgeleid bent..
quote:Op woensdag 29 april 2009 01:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Inderdaad en al dat zielige gebash kan gewoon wegblijven.
TS vraagt serieus aandacht voor een probleem en dan kunnen alle zinloze vooroordelen achterwege blijven.
Ja die gaat alles meenemen en 't opslaan totdat er iemand komt die er nog iets voor wil geven.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:39 schreef Fuente het volgende:
Als de deurwaarder op geen enkele manier wil meewerken, zit je helemaal klem.
't zal je verbazen wat mensen willen geven voor allerlei zooi.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja die gaat alles meenemen en 't opslaan totdat er iemand komt die er nog iets voor wil geven.
Marktplaats staat er vol mee.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:46 schreef Fuente het volgende:
[..]
't zal je verbazen wat mensen willen geven voor allerlei zooi.
Want ik hecht er waarde aan wat jij van mij denkt? Waarom zou ik erover liegen? Het punt blijft dat laaggeschoolde paupers zich niet zoveel zouden moeten voortplanten.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:05 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
Ik kan hier ook mooi gaan verkondigen dat ik miljonair ben..maar dat is net zo geloofwaardig als dat jij hoogopgeleid bent..
Punt blijft dat jullie maar fijn in een ander topic gaan bekvechten. Zoals TS heeft gevraagd: geen relzoekers hier. TS zoekt een oplossing voor haar vriendin.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:27 schreef Provinciaal het volgende:
Want ik hecht er waarde aan wat jij van mij denkt? Waarom zou ik erover liegen? Het punt blijft dat laaggeschoolde paupers zich niet zoveel zouden moeten voortplanten.
Nogmaals, in eerste instantie wordt alleen een inventarisatie gemaakt. In dit geval zal de deurwaarder ook niet verder gaan dan de radio, televisie, en eventueel een spelcomputer.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:39 schreef Fuente het volgende:
Een koelkast nemen ze dus ook gewoon mee hoor! Ze nemen alles mee, behalve 1 tafel, stoelen voor elk persoon van het huishouden en de bedden. De rest gaat gewoon weg.
Ik zou als de sodemieter proberen ergens geld te lenen als ik haar was. Als de deurwaarder op geen enkele manier wil meewerken, zit je helemaal klem.
Een voorschot bij de gemeente op de uitkering, is dat niet mogelijk? Dat kreeg een vriendin van me toen het erg lang duurde.
En die oplossing is sterilisatie en professionele hulp.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Punt blijft dat jullie maar fijn in een ander topic gaan bekvechten. Zoals TS heeft gevraagd: geen relzoekers hier. TS zoekt een oplossing voor haar vriendin.
Sterilisatie als je zwanger bent, nee, dat helptquote:Op woensdag 29 april 2009 09:51 schreef Provinciaal het volgende:
En die oplossing is sterilisatie en professionele hulp.
Zulk een geniale figuren zit de hele wereld al op te wachten.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:51 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
En die oplossing is sterilisatie en professionele hulp.
Voor nadat ze de zesde heeft geworpen natuurlijk, iets zegt me dat deze vrouw anders binnen de kortste keren weer zwanger is.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sterilisatie als je zwanger bent, nee, dat helpt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |