abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68484317
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:46 schreef Provinciaal het volgende:
En leen haar wat geld voor een sterilisatie aub.
een betere wereld begint bij je zelf
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vyKfQkAWiH4&feature=related[/youtube]
pi_68484351
Heeft zij ook opa, oma en of andere kant van de families die bereid haar helpen.

Hoe lang is zij al in verwachting?.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_68484403
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:50 schreef Technofreakzz het volgende:

[..]

een betere wereld begint bij je zelf
Ik ben hoogopgeleid en welvarend, het zijn juist mensen als ik die zich meer zouden moeten voortplanten, ipv van het achterlijke klootjesvolk
pi_68484424
Fok! --> Topic --> 6 kinderen --> kerel weg --> geld op --> deurwaarder --> stoephoer.
pi_68484547
Sorry

Je vriendin is een pauper. Wie gaat nou zonder één cent te makken aan 6 kinderen beginnen. Je gaat mij niet wijsmaken dat alle 6 kids een ongelukje zijn.

Laat me raden: het zijn gekleurde kindjes?

[ Bericht 30% gewijzigd door Leonidas82 op 29-04-2009 01:12:38 ]
pi_68484589
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:54 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Ik ben hoogopgeleid en welvarend, het zijn juist mensen als ik die zich meer zouden moeten voortplanten, ipv van het achterlijke klootjesvolk
Ik kan hier ook mooi gaan verkondigen dat ik miljonair ben..maar dat is net zo geloofwaardig als dat jij hoogopgeleid bent..
pi_68484642
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:05 schreef Technofreakzz het volgende:

[..]

Ik kan hier ook mooi gaan verkondigen dat ik miljonair ben..maar dat is net zo geloofwaardig als dat jij hoogopgeleid bent..
Inderdaad en al dat zielige gebash kan gewoon wegblijven.
TS vraagt serieus aandacht voor een probleem en dan kunnen alle zinloze vooroordelen achterwege blijven.
pi_68484756
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:08 schreef sig000 het volgende:

[..]

Inderdaad en al dat zielige gebash kan gewoon wegblijven.
TS vraagt serieus aandacht voor een probleem en dan kunnen alle zinloze vooroordelen achterwege blijven.
pi_68486266
Ik begrijp dat je vriendin geen contact meer heeft met haar ouders, toch lijkt mij het handigste dat zij een beroep doet op haar ouders. Dit is niet misschien niet leuk, en misschien heeft het geen zin.

Als haar ouders haar willen helpen, is het probleem van de 1100 euro snel opgelost.
pi_68486331
Een koelkast nemen ze dus ook gewoon mee hoor! Ze nemen alles mee, behalve 1 tafel, stoelen voor elk persoon van het huishouden en de bedden. De rest gaat gewoon weg.

Ik zou als de sodemieter proberen ergens geld te lenen als ik haar was. Als de deurwaarder op geen enkele manier wil meewerken, zit je helemaal klem.
Een voorschot bij de gemeente op de uitkering, is dat niet mogelijk? Dat kreeg een vriendin van me toen het erg lang duurde.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68486348
quote:
Op woensdag 29 april 2009 07:39 schreef Fuente het volgende:
Als de deurwaarder op geen enkele manier wil meewerken, zit je helemaal klem.

Ja die gaat alles meenemen en 't opslaan totdat er iemand komt die er nog iets voor wil geven.
pi_68486371
quote:
Op woensdag 29 april 2009 07:42 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ja die gaat alles meenemen en 't opslaan totdat er iemand komt die er nog iets voor wil geven.
't zal je verbazen wat mensen willen geven voor allerlei zooi.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 29 april 2009 @ 07:53:37 #138
3542 Gia
User under construction
pi_68486425
6 kinderen, van verschillende mannen? En ze ontvangt van geen van hen allimentatie?

Zou daar toch eens achterheen gaan als ik haar was.

En waarom eist de pabo geld terug? Krijg je daar dan geld van als je met een opleiding wilt beginnen?
Of heeft ze daar die studieboeken gekocht? Kan ze die niet alvast verkopen aan een pabostudent tegen 60 %. (Als zij de eerste eigenaar is) Die opleiding komt toch voorlopig niks van.

Eerst maar eens zorgen dat ze haar leven weer op de rails heeft.

Of, ze zou een paar maanden naar de sociale opvang kunnen gaan. Scheelt haar toch een hoop aan vaste lasten die dan wegvallen. Kunnen eerst de rekeningen betaald worden. En dan weer verder.
Zoeken naar een woning, beetje bij beetje inrichten. Vooral niks lenen, bij niemand.

Eerst zien rond te komen en dan sparen voor alles wat je wilt aanschaffen.
pi_68486437
quote:
Op woensdag 29 april 2009 07:46 schreef Fuente het volgende:

[..]

't zal je verbazen wat mensen willen geven voor allerlei zooi.
Marktplaats staat er vol mee.
pi_68487916
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:05 schreef Technofreakzz het volgende:

[..]

Want ik hecht er waarde aan wat jij van mij denkt? Waarom zou ik erover liegen? Het punt blijft dat laaggeschoolde paupers zich niet zoveel zouden moeten voortplanten.
pi_68488505
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:27 schreef Provinciaal het volgende:
Want ik hecht er waarde aan wat jij van mij denkt? Waarom zou ik erover liegen? Het punt blijft dat laaggeschoolde paupers zich niet zoveel zouden moeten voortplanten.
Punt blijft dat jullie maar fijn in een ander topic gaan bekvechten. Zoals TS heeft gevraagd: geen relzoekers hier. TS zoekt een oplossing voor haar vriendin.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_68488527
quote:
Op woensdag 29 april 2009 07:39 schreef Fuente het volgende:
Een koelkast nemen ze dus ook gewoon mee hoor! Ze nemen alles mee, behalve 1 tafel, stoelen voor elk persoon van het huishouden en de bedden. De rest gaat gewoon weg.

Ik zou als de sodemieter proberen ergens geld te lenen als ik haar was. Als de deurwaarder op geen enkele manier wil meewerken, zit je helemaal klem.
Een voorschot bij de gemeente op de uitkering, is dat niet mogelijk? Dat kreeg een vriendin van me toen het erg lang duurde.
Nogmaals, in eerste instantie wordt alleen een inventarisatie gemaakt. In dit geval zal de deurwaarder ook niet verder gaan dan de radio, televisie, en eventueel een spelcomputer.

Op zich valt er met een deurwaarder wel te praten (zeker als er kinderen zijn), echter hij is ook maar gebonden aan zijn opdrachtgever. Ik zou hem in ieder geval niet op de kast jagen door televisies of wat dies meer zij op het laatste moment weg te halen (heeft ie echt wel door).
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_68488551
Ik vraag me af hoe een moeder van (straks) zes kinderen de opvoeding denkt te combineren met een baan die ze kennelijk nog niet heeft en waarvoor ze de benodigde papieren nog niet op zak heeft. Zelfs als ze die papieren wél heeft, betwijfel ik of er scholen zijn die met haar in zee willen. Laten we eerlijk zijn: een vrouw die zes kinderen op de wereld zet, maar die verantwoordelijkheid (op z'n minst financieel) niet aankan, is niet bepaald de geschikte persoon om als leerkracht voor een groep te staan.

Ik vraag me sowieso af in hoeverre iemand die de kinderbijslag voor 5 kinderen besteedt aan studieboeken voor zichzelf, geschikt is om kinderen op te voeden. Klinkt hard, maar zo zullen instanties wel naar haar verzoeken kijken. Volgens mij heeft de vrouw ernstige problemen op de lange termijn, die zich nu openbaren in de vorm van een (eerste?) crisissituatie. Het oplossen van die ene crisissituatie gaat haar langetermijnproblemen niet oplossen.

Wat ik het uit het verhaal afleid, is dat het volgen van een studie op dit moment financieel gezien geen haalbare kaart is. Volgens mij moet ze dat idee dan ook uit haar hoofd zetten en zich richten op de opvoeding van de kinderen, want geld voor kinderopvang zal ze waarschijnlijk ook niet hebben.
pi_68488585
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Punt blijft dat jullie maar fijn in een ander topic gaan bekvechten. Zoals TS heeft gevraagd: geen relzoekers hier. TS zoekt een oplossing voor haar vriendin.
En die oplossing is sterilisatie en professionele hulp.
  woensdag 29 april 2009 @ 09:55:13 #145
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68488700
ze is dus in september/oktober met de studie begonnen, boeken niet betaald. Eind van het jaar is de uitkering aangevraagd (en dus vriend weggegaan) en wilde de school niet (meer) meewerken aan een betalingsregeling?

Het lijkt me dat ze al eerder om hun geld gevraagd hebben tussen september en december en daarom niet meer zo welwillend waren.

Dat maakt dat het probleem al langer speelde en niet pas vanaf het aanvragen van de uitkering die nog niet rond is.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_68488705
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:51 schreef Provinciaal het volgende:
Sterilisatie als je zwanger bent, nee, dat helpt
En laat ik mijn zin herzien:
TS zoekt een oplossing voor de accute problemen van haar vriendin.
Zoals je (ongetwijfeld) hebt gelezen is TS' vriendin al in gesprek met professionele hulp, maar dat kost tijd.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_68488742
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:51 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Zulk een geniale figuren zit de hele wereld al op te wachten.
pi_68488867
Grootste probleem is dat formulieren niet invullen
In hoeverre dat tegen haar gaat werken is de vraag.
Hier op Fok lopen er soms beste goede raadgevers rond en ook volslagen van de pot gerukte.
De simpele kleuters valllen al meteen door de mand.
pi_68488887
Ik mag hopen dat dit niet over mijn nicht H. gaat?!
pi_68489407
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:55 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Sterilisatie als je zwanger bent, nee, dat helpt

Voor nadat ze de zesde heeft geworpen natuurlijk, iets zegt me dat deze vrouw anders binnen de kortste keren weer zwanger is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')