abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68491223
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:10 schreef MikeLowrey het volgende:
Totaal niet geschikt voor het moederschap. Die kinderen zitten nu in de puinzooi en zullen waarschijnlijk uiteindelijk bij een pleeggezin terechtkomen omdat mama haar zaakies niet op orde heeft.
Mijn vader kwam uit zo'n puinzooi gezin en ik ben reuze trots op 'm nu.
pi_68491736
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:13 schreef sig000 het volgende:

[..]

Mijn vader kwam uit zo'n puinzooi gezin en ik ben reuze trots op 'm nu.
En hoeveel broers en zussen heb jij?
pi_68493331
Hoi net even alle reacties teruggelezen...

Wbt de pauper reacties, ik kan me serieus goed voorstellen dat dit verhaal deze indruk wekt, ik zou hetzelfde denken als ik haar niet zou kennen. Voor het mis ging werkte ze part-time als nagelstyliste en daar kon ze samen met het inkomen van haar ex prima mee rondkomen. Alleen ze wou meer zekerheid etc. dus besloot ze een 2e opleiding te gaan doen omdat ze toch thuis zat ivm de fysieke problemen en met het oog op de toekomst. Ze is een superlieve moeder en dr kindjes zijn prima verzorgd en opgevoed, ze is helemaal gek op kinderen en heeft altijd een groot gezin gewild. Verder ga ik maar niet meer in op dit gedeelte omdat ik het idee heb dat voor sommige bashen interessanter is dan lezen. En ik stop liever mijn energie in het oplossend denken dan in een cyclus van verdedigend reageren te belanden aangezien dit "nu" geen enkel nut heeft wbt een oplossing.

En ja de papierzooi is idd haar zwakke kant, en dat weet ze zelf ook dondersgoed en daar heeft ze nu dus ook hulp voor ingeschakelt zodat ze hier de ondersteuning bij krijgt die ze ook nodig heeft omdat dit nooit meer mag gebeuren. Ook is er maatschappelijk werk in de aanvraag. Dus als dat eenmaal op de rit zit komt de rust in haar gezin hopelijk zo snel mogelijk weer terug, maar damn als je zwanger bent en er ineens alleen voor staat en er nog 5 kinderen thuiszitten die aandacht nodig hebben en verzorging en je ondertussen ook nog met zware bekkeninstabiliteit zit, hoe naief je ook bent geweest, dan is het mentaal ook echt wel even heel zwaar.

Het enige wat ik nu helaas voor haar kan doen nu is meedenken aangezien ik 150km verder op woon.
Ik ga zo eens rondbellen en ik hoop dat er dan meer duidelijkheid komt, schijnt ieg dat die bezichtig naar volgende wk is verschoven dus dat geeft toch even iets meer ruimte om wat dingen te proberen te regelen.

Tot zo ver bedankt voor de meedenkende reacties!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2009 12:10:34 ]
pi_68493497
Als we nou allemaal 1 a 10 euro overmaken aan logi
pi_68495750
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:13 schreef Moozzie het volgende:
Ja doei. Ik ga dit soort gedrag echt niet belonen.
pi_68495924
Logi, woont ze in Groningen?
  woensdag 29 april 2009 @ 13:34:09 #167
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_68496309
Zo, ik heb alles doorgelezen..

1. Ik denk dat je gewoon even iets beter moet zoeken op internet over wat deurwaarders wel en niet weg mogen halen. Een andere user heeft al die regels die ik bedoel gepost voor Belgie.
2. Zorg dat je vriendin geen geld leent bij banken of wie dan ook, dit kost haar in de toekomst alleen maar extra geld
3. Zorg dat ze regelt dat ze alimentatie krijgt van al die vaders
4. Zorg dat ze heel veel spullen veilig stelt voor morgen
5. Zorg dat ze hulpt zoekt en haar leven aan kant maakt, ze gaat haar kinderen zo verliezen

Ik probeerder heel hard mijn mening niet hier neer te zetten maar ik doe het toch: Ik wil haar geen pauper noemen maar ze lijkt haar zaakjes niet op orde te hebben en niet goed na te denken. Als ze 1100 euro niet kan ophoesten vraag ik me af of die kinderen wel zo goed af zijn bij haar. Ik zeg niet dat goede moeders welvarend horen te zijn, alleen kan zij waarschijnlijk dus niet eens een wasmachine betalen als hij stuk zou gaan. Als ze het wel prima redde met haar partner erbij hadden ze toen moeten sparen. Als je echt een goede vriendin bent, dan wijs je haar op haar misstappen en geef je haar handvatten om er weer bovenop te komen.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  woensdag 29 april 2009 @ 13:58:00 #168
3542 Gia
User under construction
pi_68497233
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:24 schreef -moppie- het volgende:
Is groningen - Enschede 150 KM?
pi_68498657
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Is groningen - Enschede 150 KM?
ja
pi_68498708
logi mag ik vragen waar ze woont?

trouwens in de schulden zit je zo hoor en de deurwaarders zitten er bovenop.
2 maanden niet betalen en je krijgt een deurwaarder aan je broek hangen.
mama van 3 kids!
pi_68498979
quote:
Krijgen we zeker een naaktreportage...
  woensdag 29 april 2009 @ 14:50:45 #172
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68499179
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:34 schreef Nijns het volgende:
Zo, ik heb alles doorgelezen..

1. Ik denk dat je gewoon even iets beter moet zoeken op internet over wat deurwaarders wel en niet weg mogen halen. Een andere user heeft al die regels die ik bedoel gepost voor Belgie.
2. Zorg dat je vriendin geen geld leent bij banken of wie dan ook, dit kost haar in de toekomst alleen maar extra geld
3. Zorg dat ze regelt dat ze alimentatie krijgt van al die vaders
4. Zorg dat ze heel veel spullen veilig stelt voor morgen
5. Zorg dat ze hulpt zoekt en haar leven aan kant maakt, ze gaat haar kinderen zo verliezen

Ik probeerder heel hard mijn mening niet hier neer te zetten maar ik doe het toch: Ik wil haar geen pauper noemen maar ze lijkt haar zaakjes niet op orde te hebben en niet goed na te denken. Als ze 1100 euro niet kan ophoesten vraag ik me af of die kinderen wel zo goed af zijn bij haar. Ik zeg niet dat goede moeders welvarend horen te zijn, alleen kan zij waarschijnlijk dus niet eens een wasmachine betalen als hij stuk zou gaan. Als ze het wel prima redde met haar partner erbij hadden ze toen moeten sparen. Als je echt een goede vriendin bent, dan wijs je haar op haar misstappen en geef je haar handvatten om er weer bovenop te komen.
aan de andere kant; als je kinderen hebt, is het wel knap als je daarnaast ook nog een (aardig) bedrag kunt sparen.
soms kies je niet voor zo'n hoeveelheid kinderen, maar gebeurt zoiets gewoon.

echt geen mogelijkheid dat de vriendenkring geld bij elkaar zoekt en dat uitleent L.?
kut hoor, voor je vriendin, ik zou niet in zo'n situatie terecht willen komen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68502747
Ik vind het een beetje onduidelijk allemaal. Natuurlijk is het niet goed om (bijna) 6 kinderen te hebben en niet even 1100 euro op te kunnen hoesten maar goed dat is de situatie nu. Toen ze die 5 kinderen kreeg zal ze het misschien wel beter gehad hebben.

Ik denk dat als die deurwaarder komt en de situatie is echt zoals jij dat hier neerzet dan zal die geen inboedelverkoop gaan organiseren.
Haters gonna hate.
pi_68502813
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:50 schreef Mirjam het volgende:

[..]

aan de andere kant; als je kinderen hebt, is het wel knap als je daarnaast ook nog een (aardig) bedrag kunt sparen.
soms kies je niet voor zo'n hoeveelheid kinderen, maar gebeurt zoiets gewoon.

echt geen mogelijkheid dat de vriendenkring geld bij elkaar zoekt en dat uitleent L.?
kut hoor, voor je vriendin, ik zou niet in zo'n situatie terecht willen komen.
Dat 1 je overkomt kan ik nog begrijpen, maar 6 ??? Ik wil geen overhaaste conclusies trekken, maar het lijkt me een type die met de foute mannen in zee gaat. Anders kan ik echt niet verklaren waar de vader(s) in dit verhaal zijn.
  woensdag 29 april 2009 @ 16:51:46 #176
107521 Furia
snoopy weer
pi_68503638
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:24 schreef -moppie- het volgende:
Dat ligt eraan, kun jij haar aan 1100 euro helpen?
  woensdag 29 april 2009 @ 18:30:26 #177
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_68506698
quote:
dan worden het She praktijken.....

Eerst cashen en dan doen alsog je neus bloed.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_68506827
Dr neus bloedde niet, het was allemaal Danny zn schuld!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 29 april 2009 @ 19:02:17 #179
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_68507576
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dr neus bloedde niet, het was allemaal Danny zn schuld!
ook goed, maar het geld was binnen en uitvoering is nooit doorgegaan.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_68509088
Ghe denk niet dat ik het goed zou doen als naaktrepo

Anyways, er is uitvoerig contact geweest met de desbetreffende deurwaarder en deze is uiteindelijk na een ingescande kopie van internetbankieren etc akoord gegaan met een regeling!

M.a.w Positief nieuws, verder gaat er er natuurlijk van alles gebeuren qua hulp inzet zodat ze weer haar rust kan vinden Ze heeft nu ook iemand die met evt. papierwerk en instanties kan helpen dus dat is wel fijn omdat zulke dingen soms best lastig kunnen zijn vooral als je er mentaal doorheen zit.

En ik weet niet of ik de woonplaats moet neerzetten aangezien ik haar verder toch wat wil beschermen qua privacy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')