Mijn vader kwam uit zo'n puinzooi gezin en ik ben reuze trots op 'm nu.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:10 schreef MikeLowrey het volgende:
Totaal niet geschikt voor het moederschap. Die kinderen zitten nu in de puinzooi en zullen waarschijnlijk uiteindelijk bij een pleeggezin terechtkomen omdat mama haar zaakies niet op orde heeft.![]()
En hoeveel broers en zussen heb jij?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn vader kwam uit zo'n puinzooi gezin en ik ben reuze trots op 'm nu.
Ja doei. Ik ga dit soort gedrag echt niet belonen.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:13 schreef Moozzie het volgende:
Als we nou allemaal 1 a 10 euro overmaken aan logi
Krijgen we zeker een naaktreportage...quote:Op woensdag 29 april 2009 12:13 schreef Moozzie het volgende:
aan de andere kant; als je kinderen hebt, is het wel knap als je daarnaast ook nog een (aardig) bedrag kunt sparen.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:34 schreef Nijns het volgende:
Zo, ik heb alles doorgelezen..
1. Ik denk dat je gewoon even iets beter moet zoeken op internet over wat deurwaarders wel en niet weg mogen halen. Een andere user heeft al die regels die ik bedoel gepost voor Belgie.
2. Zorg dat je vriendin geen geld leent bij banken of wie dan ook, dit kost haar in de toekomst alleen maar extra geld
3. Zorg dat ze regelt dat ze alimentatie krijgt van al die vaders
4. Zorg dat ze heel veel spullen veilig stelt voor morgen
5. Zorg dat ze hulpt zoekt en haar leven aan kant maakt, ze gaat haar kinderen zo verliezen
Ik probeerder heel hard mijn mening niet hier neer te zetten maar ik doe het toch: Ik wil haar geen pauper noemen maar ze lijkt haar zaakjes niet op orde te hebben en niet goed na te denken. Als ze 1100 euro niet kan ophoesten vraag ik me af of die kinderen wel zo goed af zijn bij haar. Ik zeg niet dat goede moeders welvarend horen te zijn, alleen kan zij waarschijnlijk dus niet eens een wasmachine betalen als hij stuk zou gaan. Als ze het wel prima redde met haar partner erbij hadden ze toen moeten sparen. Als je echt een goede vriendin bent, dan wijs je haar op haar misstappen en geef je haar handvatten om er weer bovenop te komen.
Dat 1 je overkomt kan ik nog begrijpen, maar 6quote:Op woensdag 29 april 2009 14:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aan de andere kant; als je kinderen hebt, is het wel knap als je daarnaast ook nog een (aardig) bedrag kunt sparen.
soms kies je niet voor zo'n hoeveelheid kinderen, maar gebeurt zoiets gewoon.
echt geen mogelijkheid dat de vriendenkring geld bij elkaar zoekt en dat uitleent L.?
kut hoor, voor je vriendin, ik zou niet in zo'n situatie terecht willen komen.
Dat ligt eraan, kun jij haar aan 1100 euro helpen?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:24 schreef -moppie- het volgende:
Logi, woont ze in Groningen?
dan worden het She praktijken.....quote:Op woensdag 29 april 2009 12:13 schreef Moozzie het volgende:
ook goed, maar het geld was binnen en uitvoering is nooit doorgegaan.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dr neus bloedde niet, het was allemaal Danny zn schuld!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |