abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2009 @ 16:51:46 #176
107521 Furia
snoopy weer
pi_68503638
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:24 schreef -moppie- het volgende:
Logi, woont ze in Groningen?
Dat ligt eraan, kun jij haar aan 1100 euro helpen?
  woensdag 29 april 2009 @ 18:30:26 #177
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_68506698
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:13 schreef Moozzie het volgende:
Als we nou allemaal 1 a 10 euro overmaken aan logi
dan worden het She praktijken.....

Eerst cashen en dan doen alsog je neus bloed.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_68506827
Dr neus bloedde niet, het was allemaal Danny zn schuld!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 29 april 2009 @ 19:02:17 #179
230721 The.Apple
pi_68507576
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dr neus bloedde niet, het was allemaal Danny zn schuld!
ook goed, maar het geld was binnen en uitvoering is nooit doorgegaan.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
pi_68509088
Ghe denk niet dat ik het goed zou doen als naaktrepo

Anyways, er is uitvoerig contact geweest met de desbetreffende deurwaarder en deze is uiteindelijk na een ingescande kopie van internetbankieren etc akoord gegaan met een regeling!

M.a.w Positief nieuws, verder gaat er er natuurlijk van alles gebeuren qua hulp inzet zodat ze weer haar rust kan vinden Ze heeft nu ook iemand die met evt. papierwerk en instanties kan helpen dus dat is wel fijn omdat zulke dingen soms best lastig kunnen zijn vooral als je er mentaal doorheen zit.

En ik weet niet of ik de woonplaats moet neerzetten aangezien ik haar verder toch wat wil beschermen qua privacy
  woensdag 29 april 2009 @ 20:22:25 #181
230721 The.Apple
pi_68510010
quote:
Op woensdag 29 april 2009 19:54 schreef Logician het volgende:

Anyways, er is uitvoerig contact geweest met de desbetreffende deurwaarder en deze is uiteindelijk na een ingescande kopie van internetbankieren etc akoord gegaan met een regeling!

M.a.w Positief nieuws, verder gaat er er natuurlijk van alles gebeuren qua hulp inzet zodat ze weer haar rust kan vinden Ze heeft nu ook iemand die met evt. papierwerk en instanties kan helpen dus dat is wel fijn omdat zulke dingen soms best lastig kunnen zijn vooral als je er mentaal doorheen zit.

En ik weet niet of ik de woonplaats moet neerzetten aangezien ik haar verder toch wat wil beschermen qua privacy
Eind goed al goed.... niet meteen stressen....

Leef je korter van
pi_68510077
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:22 schreef The.Apple het volgende:

[..]

Eind goed al goed.... niet meteen stressen....

Leef je korter van
Nou deze situatie was zonder gestress heel anders afgelopen..
pi_68513835
Getver wat een nare uitspraken doen sommigen zeg..

Ooit weleens gehoord van heel veel bad luck? Dat het nou met sommigen nu zo welvarend gaat die hoogopgeleid zijn wil niet zeggen dat zoiets of iets soortgelijks jou niet gebeurd..

Ik hoop van harte dat het allemaal meevalt morgen en dat die beste man/vrouw een beetje redelijk is..

Wat ik alleen wel een beetje raar vind is dat er helemaal geen betalingsregeling mee afgesproken kan worden, ik bedoel het gaat maar om 1100 euro, tuurlijk het is veel geld, maar om zo'n procedure op te starten kost ook veel geld..
pi_68513902
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:14 schreef Heleeeen het volgende:
Getver wat een nare uitspraken doen sommigen zeg..

Ooit weleens gehoord van heel veel bad luck? Dat het nou met sommigen nu zo welvarend gaat die hoogopgeleid zijn wil niet zeggen dat zoiets of iets soortgelijks jou niet gebeurd..

Ik hoop van harte dat het allemaal meevalt morgen en dat die beste man/vrouw een beetje redelijk is..

Wat ik alleen wel een beetje raar vind is dat er helemaal geen betalingsregeling mee afgesproken kan worden, ik bedoel het gaat maar om 1100 euro, tuurlijk het is veel geld, maar om zo'n procedure op te starten kost ook veel geld..
Ah ik zie dat er al een oplossing is, geweldig!!
pi_68515762
quote:
Op woensdag 29 april 2009 19:54 schreef Logician het volgende:
Daar kunnen we pas over oordelen als we de foto's gezien hebben
quote:
Da's goed nieuws. Voor zover ik weet gaat een deurwaarder hooguit 1 keer accoord met een betalingsregeling. Als er niet op tijd betaald wordt, komt de deurwaarder alsnog met beslaglegging enzo. Dus die deurwaarder moet sowieso netjes op tijd het geld krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')