quote:
quote:
Jij welquote:
Awwwwwwquote:
quote:
Fijne avondquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, op tijd... geen zin om de trein te missen.
Papiertje!quote:
Regent het daar?quote:
Ja, 't is hier somber en natquote:
2 minuten! Schrijf ze snel op in je over-seconden lijstje!quote:
Nijnsquote:
*heel lief kijkt naar wie dan ook*quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nijns
Als je MPG of DaMart lief aankijkt sta je zo in de OP, hoor.
Ik slaagde ergens waar ik normaal nooit binnenloop: Schoenenreusquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:33 schreef liefie_ het volgende:
jemig ik kan maar geen goede platte schoentjes vinden
(dit is mijn vorm van een tvp)
Inderdaad! Wat een rotdag!quote:
'loquote:
met zuurkool erbij eet je ineens hotdogsquote:
Eet ie helemaal niet meer?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:13 schreef liefie_ het volgende:
Ik eet pizza!
Lekker slecht zo'n diepvries ding
Mn vriend eet niet meer dus ja
nee ik heb hem een gebroken kaak geslagen dus het is een beetje lastig de laatste tijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met zuurkool erbij eet je ineens hotdogs![]()
[..]
Eet ie helemaal niet meer?
Mjah maar helaas heb ik dat niet in huisquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:15 schreef Ladylike het volgende:
met zuurkool erbij eet je ineens hotdogs![]()
Oh dan is het goedquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik heb hem een gebroken kaak geslagen dus het is een beetje lastig de laatste tijd
het moest uiteraard mee zijnsorry haha
Je hebt gewoon hotdogs zonder zuurkool gegetenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah maar helaas heb ik dat niet in huis
is ie ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dan is het goed![]()
whehehe ik dacht echt dat ie aan de lijn deed ofzo
[..]
Je hebt gewoon hotdogs zonder zuurkool gegeten
Tis een beginquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
is ie ook
maar zijn versie van lijnen is een frikandel bij de friet ipv 2![]()
Kom maar, tis net klaarquote:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:22 schreef Ladylike het volgende:
Kom maar, tis net klaar
ik ben dus ff eten
Vet slimquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
is ie ook
maar zijn versie van lijnen is een frikandel bij de friet ipv 2![]()
Hier schijnt de zon inmiddelsquote:
dat is een prima manier als je maar een kilotje als wat kwijt wilquote:
Neh, ik zit nog te bedenken wat ik nu ga etenquote:
Nee joh! Super lekkrrrr. Doe je nooit boter op je brood?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef liefie_ het volgende:
ieuw dat klinkt vreselijk!
een hap vet met plakkerigheid?
Oeh en nou wil ik bij jou snackenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:45 schreef Fha het volgende:
Jummm vet![]()
* Fha gooit stokbrood kruidenboter in de oven
ieuw... boter op je broodquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee joh! Super lekkrrrr. Doe je nooit boter op je brood?
Ik kom er aan!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:45 schreef Fha het volgende:
Jummm vet![]()
* Fha gooit stokbrood kruidenboter in de oven
nooit roomboterquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee joh! Super lekkrrrr. Doe je nooit boter op je brood?
Pikant is goedquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh en nou wil ik bij jou snacken
spaghetti was lekker pikant
Dan eet je ook geen boterhammenquote:
Ik eet alleen broodquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan eet je ook geen boterhammen
Je was vergeten dat je die ook nog had?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:51 schreef Ladylike het volgende:
Komt ineens de hond binnengestormd..
schrik me helemaal lam
die hoorde ff in de tuin te zittenquote:
Heb ik geen boter voor nodig, frikandellen enzo doen het zelfdequote:
Hmm goed puntquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die hoorde ff in de tuin te zitten
mja met een 3 jarig duiveltje moet je de deuren in de gaten houden
[..]
Heb ik geen boter voor nodig, frikandellen enzo doen het zelfde
Kan ie al bier halen voor papa?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:54 schreef Ladylike het volgende:
mja met een 3 jarig duiveltje moet je de deuren in de gaten houden
Vers warm getoast witbrood met een likje smeltende roomboter en een forse plak zalmquote:
bah wat ben jij een viezerikquote:
Van die lijst lust ik alleen het getoaste witbroodquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vers warm getoast witbrood met een likje smeltende roomboter en een forse plak zalm![]()
![]()
![]()
quote:
Boter bij de visquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vers warm getoast witbrood met een likje smeltende roomboter en een forse plak zalm![]()
![]()
![]()
Ik geef um nog gelijk met de zalmquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Van die lijst lust ik alleen het getoaste witbrood
Ah die is lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:03 schreef es70 het volgende:
Griekse kofta op, was best aardig voor een warme maaltijd.
okay die tip onthouden we dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah die is lekkereen van mijn favorieten makkelijk uit een pak gerechten
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:06 schreef ScarFace- het volgende:
Lekker bakje koffie nu opdrinkt*![]()
Koffie melkmits kleine hoeveelheid, koffie poeder
das niks.
Maar dat wisten jullie al natuurlijk.
Verder..hallo hoe gaat het wat zijn jullie aan het doen enzo
beetje aant fokken en thomas het treintje aant kijkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:06 schreef ScarFace- het volgende:
das niks.
jah? dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
smakelijk btwquote:
ik ook hahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Van die lijst lust ik alleen het getoaste witbrood
komt omdat het niet zo naar boter smaaktquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
smakelijk btw
die kruidenstokbroden lust ik dus weer wel, terwijl dat ook kruidenBOTER is
oh jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef Fha het volgende:
[..]
komt omdat het niet zo naar boter smaakt![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef Fha het volgende:
[..]
komt omdat het niet zo naar boter smaakt![]()
desondanks tochquote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahwquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:16 schreef Ladylike het volgende:
whehehe kleine hield mn vinger vast zodat ik niet kon scrollen... wilde de ava van fles bekijken
"Niet doen mamma, ik ben treinen aan het zien"
Goed zo knulquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:16 schreef Ladylike het volgende:
whehehe kleine hield mn vinger vast zodat ik niet kon scrollen... wilde de ava van fles bekijken
"Niet doen mamma, ik ben treinen aan het zien"
Eetse.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beetje aant fokken en thomas het treintje aant kijken
[..]
jah? dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
owh hijs kjoet nuquote:
Ik kende jou 3 jaar geleden nog niet he..quote:
Maak daar maar drie vanquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay die tip onthouden we dus
2 stemmen voor is de moeite waard om eens te maken
Boterquote:
Scarfacequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:06 schreef ScarFace- het volgende:
das niks.
Dat maakt alleen op papier iets uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kende jou 3 jaar geleden nog niet he..
Morgen post ik "1700, naar huis!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
2 minuten! Schrijf ze snel op in je over-seconden lijstje!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat maakt alleen op papier iets uit
Om vervolgens nog zeker 5 minuten te moeten wachten totdat schoonOA eens naar beneden komtquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen post ik "1700, naar huis!" gewoon om 1658.
Oh het is weer niet genoeg hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef Ladylike het volgende:
Hij denkt dat het een filmpje is
"moet je aanzetten mamma"
Ja, godver, gisteren moest ik 25 minuten wachten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Om vervolgens nog zeker 5 minuten te moeten wachten totdat schoonOA eens naar beneden komt![]()
.
* Randall zegt: NOG! NOG!quote:
Iedereen die hem een dagje leent zegt altijd dat ze zich verbazen hoe lief ie is..quote:
Dat begrijp ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iedereen die hem een dagje leent zegt altijd dat ze zich verbazen hoe lief ie is..
dan straal ik van trots
Zo even lekker in bad doenquote:
Have funquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:32 schreef ScarFace- het volgende:
Jackass presents gumball kijkenlater.
handigquote:
ga meequote:
pinoquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga mee
kun je met de eendjes spelen, sproeien, gaan we je billetjes goed poetsen en de pino .. ow nee die heb jij niet
Nou, ik ga wel weer even treintjes kijken danquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga mee
kun je met de eendjes spelen, sproeien, gaan we je billetjes goed poetsen en de pino .. ow nee die heb jij niet
zo noemt ie um zelfquote:
was jij je pino dan nooit?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik ga wel weer even treintjes kijken dan
ghehe prachtigquote:
You've got a point there!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet terwijl er treintjes op TV zijn
Wel hoorquote:
Ik heb 1 keer piemel gezegdquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
ghehe prachtighoe is hij daar nou weer opgekomen
Lijkt me goed danquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer piemel gezegd
en dat heeft ie toen naar pino verbasterd en ik laat het nog ff zo
Als ik nu zeg: dat heet piemel zegt ie nee, die heet pino.. nja dan nog maar ff pino
Weet het nog niet precies... Er is me iig verteld dat ik 6 kinderen up & going moet krijgen om 7 uur 's ochtendsquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:59 schreef Fha het volgende:
Beetje over de rommelmarkt slenteren. Misschien kom ik nog leuke opknapmeubeltjes tegen ofzo
Jij dan Es?
Hele dag in de weer zijn voor het 5 districtentoernooi van de korfbalbond hier op het complexquote:
6? zo. Waar tover je die ineens vandaan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet het nog niet precies... Er is me iig verteld dat ik 6 kinderen up & going moet krijgen om 7 uur 's ochtends.
Hoop wel dat ik zelf ook nog even de gelegenheid krijg om rond te snuffelen en mijn boekenkast nog wat meer te vullen...
Wel prettig dan dat het mooier weer gaat worden dan in eerste instantie voorspeld wasquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hele dag in de weer zijn voor het 5 districtentoernooi van de korfbalbond hier op het complex(08-20u oid)
Pff dat zal ook wel flink vermoeiend zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hele dag in de weer zijn voor het 5 districtentoernooi van de korfbalbond hier op het complex(08-20u oid)
Nou, die vier uit mijn eigen toverdoosjequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
6? zo. Waar tover je die ineens vandaan?
Ah ik snap hetquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, die vier uit mijn eigen toverdoosje(oh nee, daar komen ze dan weer niet uit
), en 2 van vrienden waarmee we koninginnedag gaan doorbrengen...
Werken.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, godver, gisteren moest ik 25 minuten wachten.
Ben met 3 anderen 'vliegende' keep, aansturen van barmedewerkers, aanvullen drinken en eten en zorgen dat alles vlekkeloos verlooptquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Pff dat zal ook wel flink vermoeiend zijn.
Gaat dat wel? Want 't is toch een zondags-dienst?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yep![]()
een schamele 700 km sporen waarvan de helft met een museumtrein door Wallonië
Koninginnenach-bussenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gaat dat wel? Want 't is toch een zondags-dienst?
Ghehequote:
Moet je dokken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:45 schreef Fha het volgende:
Ik heb een brief gekregen van de belasting dienst over een fout in het Tz-formulier voor de aangifte teruggaaf ziektekosten en buitengewone uitgaven 2007.
Ik snap niet eens waar ze het in vredesnaam over hebben
Er staatquote:
Over je poging tot fraudequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:45 schreef Fha het volgende:
Ik heb een brief gekregen van de belasting dienst over een fout in het Tz-formulier voor de aangifte teruggaaf ziektekosten en buitengewone uitgaven 2007.
Ik snap niet eens waar ze het in vredesnaam over hebben
Je had beloofd dat je niks zou zeggenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Over je poging tot fraude
Ik zie hier die papiertje van jullie mannnnquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:57 schreef Fha het volgende:
Ik bel ze morgen wel gewoon even waar ze het over hebben
quote:
Zoiets ja, maar dan in normaal nederlandsquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie hier die papiertje van jullie mannnn
wattafak gaat die over jonguh????
Moet je doekoes vamme hebbe ofwattaaaa???
Doe ik ook weleens hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:21 schreef Fha het volgende:
NeeMaar hier in mijn eentje posten is ook weer zo wat
Maar dan weet ik niet wat ik moet vertellenquote:
Wel goed hoorquote:
Goedquote:
Ik speel voor werkpaard.quote:
Zal ik je haver voeren?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik speel voor werkpaard.
Toffe katquote:
Een stuk effectiever dan uit het raam vallen in ieder gevalquote:
In de vorm van havermoutpap?quote:
Uhm nee gewoon in zo'n zak die ik om je hoofd kan hangenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de vorm van havermoutpap?
*proest*quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Een stuk effectiever dan uit het raam vallen in ieder geval
Zeg dat ff eerder, ik heb net vanmiddag 3 stallen uitgemestquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik speel voor werkpaard.
Mag jij Pier zn drollen opscheppen ja?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeg dat ff eerder, ik heb net vanmiddag 3 stallen uitgemest
Vast wel jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag jij Pier zn drollen opscheppen ja?
Paardjes mogen nie zo veel suikerquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash gooit wat suikerklontjes naar Pier
Dat mag welquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, een paarDat mag toch wel??
Morgen is er weer een dag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeg dat ff eerder, ik heb net vanmiddag 3 stallen uitgemest
Morgen mesten we nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Morgen is er weer een dag.
Frisse boel zeg!quote:
Ga niet elke dag mestenquote:
Nee. Maar ik houd wel mijn toilet frisquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ga niet elke dag mestenVerschoon jij elke dag je bed?
Paarden staan de meeste tijd van de dag buiten... Gaat lekker elke dag een vers laagje stro op, en eens in de week gaat alles dr uit, en de hele boel schoonquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Maar ik houd wel mijn toilet fris.
PWEEEEEEEEEEPquote:
Randstadquote:
quote:
quote:
ik ga morgen naarquote:
quote:
9 uur, snuffelstagequote:
wat?quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:53 schreef Muck het volgende:
[..]
9 uur, snuffelstage
[..]
wat?
had ik allang verteld
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:54 schreef Muck het volgende:
Maaaaar mijn batterij is bijna leeg, dus ik ben er van tussen![]()
Daar horen we van de week wel in geuren en kleuren, vooral in geuren dus, over, neem ik aan?quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:54 schreef Muck het volgende:
Maaaaar mijn batterij is bijna leeg, dus ik ben er van tussen![]()
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 28-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 053 Ladylike
02. 048 Fha
03. 033 Dr_Flash
04. 028 MPG
05. 025 Nijns
06. 021 liefie_
07. 021 indahnesia.com
08. 018 Papierversnipperaar
09. 018 DaMart
10. 017 Muck
11. 016 OA
12. 015 Pien85
13. 009 Pheno
14. 009 Sjowhan
15. 008 es70
16. 005 DR34M3R
17. 004 marcb1974
18. 004 ScarFace-
19. 001 Kuukske
20. 001 Aarti
Reeks-statistieken!
Dat is geen prettige bezigheid Pheno.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:11 schreef Pheno het volgende:
Straks maar naar de begrafenis. Nou ja, crematie. Het is dat je verwacht wordt...
Geen koek en zopie koffie?quote:Op woensdag 29 april 2009 07:11 schreef Pheno het volgende:
Straks maar naar de begrafenis. Nou ja, crematie. Het is dat je verwacht wordt...
Sterkte.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:11 schreef Pheno het volgende:
Dat had ik toen ik door het duin fietste vanochtend... alleen dan zonder Nightwish.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:02 schreef Muck het volgende:
Wat is dat toch mooi
's ochtends vroeg door de wetering rijden, nevel over het land, het zonnetje dat erdoor piept... en dan heel hard Nightwish aan.
quote:Op woensdag 29 april 2009 06:37 schreef DaMart het volgende:
De mensen die gisteren koekjes bij de koffie of thee wilden, waren:
[..]
ik heb nog een balisto...quote:
Muck en BX moeten vrijdag anders nog werken hoor!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:28 schreef Nijns het volgende:
Morgen zonnestraaltjes
Laatste werkdag deze week
Same here.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef DaMart het volgende:
Muck en BX moeten vrijdag anders nog werken hoor!
goede morgen knuffeldierquote:
lekker, dat is lang geleden dat ik die had!!quote:
Ik ook nogquote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
And herequote:
Meestal ben ik de klosquote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fruts!quote:
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 29 april 2009 09:28 schreef Nijns het volgende:
Morgen zonnestraaltjes
Laatste werkdag deze week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Volgens mij zijn wij, samen met Papier, de enigen hier die vrijdag vrij zijn!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Meestal ben ik de klosik lever er nu ook verplicht een vrije dag voor in.. Maar goed, dat negeer ik
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ookHoe vroeg is de ochtenddienst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, ik mag ook wel eens een vrije dag hebben. Iedereen die hier maar vroeg naar huis gaat, vrije dagen heeft..quote:Op woensdag 29 april 2009 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij, samen met Papier, de enigen hier die vrijdag vrij zijn!Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Hoe is het? Nog werken vrijdag zie ik?quote:
Wij zijn juist altijd vrij op dergelijke dagen op kosten van de zaak.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Meestal ben ik de klosik lever er nu ook verplicht een vrije dag voor in.. Maar goed, dat negeer ik
Werk maar eens voor je centen! Het is ook onzin!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
Wij zijn juist altijd vrij op dergelijke dagen op kosten van de zaak.
Nu was het ineens onzin...![]()
Ben benieuwd naar de vrijdag na hemelvaartsdag...
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Werk maar eens voor je centen! Het is ook onzin!
Het is mijn 3e vrije dag pas dit jaar, geloof ikquote:Op woensdag 29 april 2009 10:08 schreef Nijns het volgende:
Ach, ik mag ook wel eens een vrije dag hebben. Iedereen die hier maar vroeg naar huis gaat, vrije dagen heeft..
Dan is ons kantoor gesloten.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag vrij.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij, samen met Papier, de enigen hier die vrijdag vrij zijn!
PWN.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ben blij dat je niet in discussie gaatquote:
Voor mij de 1e vrije dagquote:Op woensdag 29 april 2009 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is mijn 3e vrije dag pas dit jaar, geloof ik.
[..]
Dan is ons kantoor gesloten.
Dan pak je maar een sleutel en maak je die toko openquote:Op woensdag 29 april 2009 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is mijn 3e vrije dag pas dit jaar, geloof ik.
[..]
Dan is ons kantoor gesloten.
06.45 uurquote:
Ik ook..quote:
ze vinden hier dat we teveel vrije dagen hebben die we niet opmaken. DUs we moeten verplicht in de zomer minimaal 3 weken vrij nemenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook..
en dat zonder ambtenaar te zijn he
Even een misverstand uit de wereld helpen, dat door anderen graag in stand wordt gehoudenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ben blij dat je niet in discussie gaatman man, wat word ik chagrijnig van die ambtenaren-banen. Dat gaat niet om afgunst of jaloezie, dat gaat gewoon om hard werken voor je centen.
Oh mijn god meid, doe eerst maar eens wat werkervaring op, voordat je de taakomschrijving van alle beroepen weet en dus meteen weet of iemand hard werkt ...quote:Op woensdag 29 april 2009 10:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ben blij dat je niet in discussie gaatman man, wat word ik chagrijnig van die ambtenaren-banen. Dat gaat niet om afgunst of jaloezie, dat gaat gewoon om hard werken voor je centen.
Mn stiefmoeder is ambtenaar, werkt ongeveer 10-12 uur per dagquote:Op woensdag 29 april 2009 10:49 schreef OA het volgende:
[..]
Even een misverstand uit de wereld helpen, dat door anderen graag in stand wordt gehouden.
Ik ben geen ambtenaar en ik werk niet over, omdat dat niet uitbetaald wordt.
Zoals ik zei, zijn wij normaal gesproken vrij als de dag na een vrije dag vrijdag is. Dat is nu niet zo, terwijl je er eigenlijk, ten onrechte, op rekent. Balen, maar niets aan te doen.
Ambtenaren zij lui, kortzichtig en meelopers.... eensquote:Op woensdag 29 april 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn stiefmoeder is ambtenaar, werkt ongeveer 10-12 uur per dag
IEDERE WEEK!!!!
Als ze raadsvergadering heeft is ze van 7 tot 23 op het werk...
Mensen die denken dat alle ambtenaren lui zijn, zijn kortzichtig en meelopers met de rest van de wereld
Dat is mijn mening trouwens.. geen feit
Hoe kan iemand nou van een ander zeggen of diegene hard werkt als het geen directe collega is?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:56 schreef Aarti het volgende:
Er zijn ambtenaren die hard werken en er zijn ambtenaren die geen moer uitvoerennet een echt bedrijf dus
Er stond een komma hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 10:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ambtenaren zij lui, kortzichtig en meelopers.... eens
Ja nou ja, ik zit vaak bij gemeentes voor controles, en dan is het toch wel opvallend hoe vaak mensen laat binnenkomen en vroeg weg gaan en zo. Maar je hebt gelijk, misschien werken ze gewoon efficienterquote:Op woensdag 29 april 2009 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou van een ander zeggen of diegene hard werkt als het geen directe collega is?
Dat zie je dan toch niet?
okay er zullen er best een hoop zijn die volgens onze beelden lui zijn, mja dat is wat jij al zei: dat is in een gewoon bedrijf niet andersquote:Op woensdag 29 april 2009 11:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik zit vaak bij gemeentes voor controles, en dan is het toch wel opvallend hoe vaak mensen laat binnenkomen en vroeg weg gaan en zo. Maar je hebt gelijk, misschien werken ze gewoon efficienter
Precies. Ik doe voor anderen ook vast minder dan mijn collega in het volgende kantoor... Ik regel m'n zaakjes gewoon beter!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay er zullen er best een hoop zijn die volgens onze beelden lui zijn, mja dat is wat jij al zei: dat is in een gewoon bedrijf niet anders
Ik zit nu zelf toch ook te fokken...quote:Op woensdag 29 april 2009 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Precies. Ik doe voor anderen ook vast minder dan mijn collega in het volgende kantoor... Ik regel m'n zaakjes gewoon beter!
Een commercieel bedrijf schiet er wel iets mee op om hun personeel als slaven te behandelen. Ambtenaren hoeven alleen maar het werk te doen wat ze moeten doen. Meer doen is zonde van de tijd.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik zit vaak bij gemeentes voor controles, en dan is het toch wel opvallend hoe vaak mensen laat binnenkomen en vroeg weg gaan en zo. Maar je hebt gelijk, misschien werken ze gewoon efficienter
nja van mij wordt dat straks ook verwacht, maar dan heb ik meer verantwoordelijkheden die echt af MOETEN dan...quote:Op woensdag 29 april 2009 11:06 schreef Aarti het volgende:
Het isin elk geval prettig dat je de vrijheid hebt om je eigen tijden in te delen. Hier wordt gewoon verwacht dat je overwerkt.
Nou ja, dat is zo. Als het druk is, ben ik hier wel minder te vinden.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zit nu zelf toch ook te fokken...
sommige mensen hebben de luxe dat werk soms af is
Zeker. Het wordt hier ook van je verwacht. Wij krijgen overuren niet uitbetaald, maar daar staat tegenover dat er nooit moeilijk wordt gedaan als je eens eerder weg moet. Het kost je dan niet eens uren, pas vanaf een halve dag.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:06 schreef Aarti het volgende:
Het isin elk geval prettig dat je de vrijheid hebt om je eigen tijden in te delen. Hier wordt gewoon verwacht dat je overwerkt.
Neequote:Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan pak je maar een sleutel en maak je die toko open.
Ik ben gewoon sociaal. Anders is de portier weer werkloosquote:Dat is dan Mr. in de rechten. Kan nog niet eens zelf een deur openmaken
.
Sorryquote:Op woensdag 29 april 2009 10:49 schreef OA het volgende:
[..]
Even een misverstand uit de wereld helpen, dat door anderen graag in stand wordt gehouden.
Ik ben geen ambtenaar en ik werk niet over, omdat dat niet uitbetaald wordt.
Zoals ik zei, zijn wij normaal gesproken vrij als de dag na een vrije dag vrijdag is. Dat is nu niet zo, terwijl je er eigenlijk, ten onrechte, op rekent. Balen, maar niets aan te doen.
zo praat je maar tegen je kinderenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh mijn god meid, doe eerst maar eens wat werkervaring op, voordat je de taakomschrijving van alle beroepen weet en dus meteen weet of iemand hard werkt ...
jij maakt je echt niet populair met dit soort uitspraken
Dat denk ik dus ookquote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef Aarti het volgende:
Ik denk inderdaad wel dat overwerken geen onderdeel is van de cultuur bij de overheid.
Dan moet ik toch maar eens bij de overheid gaan werken... het is ook niet mijn cultuur, namelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef Aarti het volgende:
Ik denk inderdaad wel dat overwerken geen onderdeel is van de cultuur bij de overheid.
was niet denigrerend bedoeld, sorrie daarvoorquote:
Ik ga er voor het gemak wel even van uit dat jij minder werkervaring hebt dan OA, ik en anderen die een stuk ouder zijn.quote:Uiteraard kan ik niets zeggen over ALLE ambtenaren maar ik ken er wel genoeg en de vooroordelen zullen wel niet uit de lucht komen vallen. Je wijst mij er op dat ik er niks over mag zeggen als ik er niks van weet maar loopt zelf te verkondigen dat ik me er meer in moet verdiepen en werkervaring op moet doen, waar jij in mijn geval helemaal niets van weet.
Ja, en alle koks zijn homo, alle kappers ook, vrouwen moeten poetsen en kinderen baren en mannen die weinig sex thuis krijgen gaan allemaal vreemd...quote:Zoals Aarti al zegt: in ieder bedrijf heb je mensen die harder werken dan anderen, alleen heerst is sommige functies/bedrijven wel een bepaalde werkcultuur.
dan vraag ik me toch af waarom ik al 5 jaar zie dat mn stiefmoeder 4 tot 6 uur per dag overwerktquote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef Aarti het volgende:
Ik doe toch iets verkeerd dusquote:Op woensdag 29 april 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
en mannen die weinig sex thuis krijgen gaan allemaal vreemd...
Jij stelt je zeker eerst netjes voor hequote:
Bij ons hoort het er wel gewoon bij. Net als dat je minder uren draait op rustige dagen. Daar staat wel tegenover dat alle uren netjes uitbetaald worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef Aarti het volgende:
In wat voor functie?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan vraag ik me toch af waarom ik al 5 jaar zie dat mn stiefmoeder 4 tot 6 uur per dag overwerkt
Nee, zelfs dat nietquote:Op woensdag 29 april 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij stelt je zeker eerst netjes voor he
chill honeyquote:Op woensdag 29 april 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan vraag ik me toch af waarom ik al 5 jaar zie dat mn stiefmoeder 4 tot 6 uur per dag overwerkt
Tja, zo'n lompe boer is natuurlijk niet in trek bij de damesquote:
precies weet ik het niet, ze werkt bij de gemeente Maastricht en heeft een vrij hoge functie, dat weet ik dan weer wel..quote:
Trouwens, is dit een bekentenis dat je te weinig sex krijgt?quote:
Ja sorrie, ik heb een temperament dat soms getemperd moet wordenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
chill honey![]()
Net zoals ik niet moet generaliseren, snap je ook wel dat jouw stiefmoeder net zo goed een uitzondering kan zijn op de regel, toch?
@ Nijns: Nee, ik ben alweer aan het twijfelen geslagen over mijn auto
Maar krijg jij niet gewoon per uur uitbetaald?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij ons hoort het er wel gewoon bij. Net als dat je minder uren draait op rustige dagen. Daar staat wel tegenover dat alle uren netjes uitbetaald worden.
quote:
Jep.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:27 schreef OA het volgende:
[..]
Maar krijg jij niet gewoon per uur uitbetaald?
Whehehequote:
Precies. Daarom vond ik het ook nooit erg om 60 uur te werken, toen ik nog als scholier in de tuin werkte.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep.
En toeslagen voor zon- en feestdagen, overuren, ploegendiensten, nacht, vroege ochtend en avond.
Whehequote:Op woensdag 29 april 2009 11:30 schreef OA het volgende:
[..]
Precies. Daarom vond ik het ook nooit erg om 60 uur te werken, toen ik nog als scholier in de tuin werkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |