quote:Op woensdag 29 april 2009 06:37 schreef DaMart het volgende:
De mensen die gisteren koekjes bij de koffie of thee wilden, waren:
[..]
ik heb nog een balisto...quote:
Muck en BX moeten vrijdag anders nog werken hoor!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:28 schreef Nijns het volgende:
Morgen zonnestraaltjes
Laatste werkdag deze week
Same here.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef DaMart het volgende:
Muck en BX moeten vrijdag anders nog werken hoor!
goede morgen knuffeldierquote:
lekker, dat is lang geleden dat ik die had!!quote:
Ik ook nogquote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
And herequote:
Meestal ben ik de klosquote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fruts!quote:
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 29 april 2009 09:28 schreef Nijns het volgende:
Morgen zonnestraaltjes
Laatste werkdag deze week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Volgens mij zijn wij, samen met Papier, de enigen hier die vrijdag vrij zijn!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Meestal ben ik de klosik lever er nu ook verplicht een vrije dag voor in.. Maar goed, dat negeer ik
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ookHoe vroeg is de ochtenddienst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, ik mag ook wel eens een vrije dag hebben. Iedereen die hier maar vroeg naar huis gaat, vrije dagen heeft..quote:Op woensdag 29 april 2009 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij, samen met Papier, de enigen hier die vrijdag vrij zijn!Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Hoe is het? Nog werken vrijdag zie ik?quote:
Wij zijn juist altijd vrij op dergelijke dagen op kosten van de zaak.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Meestal ben ik de klosik lever er nu ook verplicht een vrije dag voor in.. Maar goed, dat negeer ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |