das ook niet zo moeilijk als je de OP maakt,quote:
Ja maar toch, dat geeft me dan toch wel weer dat gevoel van geluk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:03 schreef jagga het volgende:
[..]
das ook niet zo moeilijk als je de OP maakt,_!
idd, hoe vaak ga je dat ding nog posten?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:04 schreef Gupje het volgende:
En jitzzze gaan we het over standaard grappen hebben![]()
Hoe vaak post jij die faalhaas pic
Dat vind ik niet zo lief.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga de buurvrouw van de trap afgooien
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga de buurvrouw van de trap afgooien
Nee, ik heb het niet over standaard grappen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:04 schreef Gupje het volgende:
En jitzzze gaan we het over standaard grappen hebben![]()
Hoe vaak post jij die faalhaas pic
slijmbalquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:06 schreef Gupje het volgende:
Maar niet dat ik je niet mag hoor Jitzzzze
Ik ben ook niet zo liefquote:
Wat ben jij ineens serieusquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet over standaard grappen.
Ik zeg dat zodra het over de Marine gaat, jij weer aan komt met allerlei makkelijke homo-grappen. Je beweert vervolgens dat je wel geïnteresseerd bent, maar dat blijkt niet uit je reacties/opmerkingen/grappen vind ik.
stoute meiskes zijn sexyquote:
Ja ik verveel me dus dan moet ik maar wat posten en dan pak ik maar een inkoppertje, bijv: Marinequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet over standaard grappen.
Ik zeg dat zodra het over de Marine gaat, jij weer aan komt met allerlei makkelijke homo-grappen. Je beweert vervolgens dat je wel geïnteresseerd bent, maar dat blijkt niet uit je reacties/opmerkingen/grappen vind ik.
Ja, ware het niet dat de buurvrouw gele huispakken draagt en als ze buiten komt het net lijkt alsof ze voor de tnt werkt (niet dat daar iets mis mee is, want dat doe ik ook, alleen zie je dat niet aan mij)quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:06 schreef jagga het volgende:
[..]_!
Slipknot keihard op de achtergrond en je hebt een geweldige videoclip!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ben in een serieuze bui vandaag. Ben een beetje klaar met dat gebagger.
Geef je 5 min om mijn oude vertrouwde Jitzzze terug te geven!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ben in een serieuze bui vandaag. Ben een beetje klaar met dat gebagger.
Maar elke keer dezelfde grappen maken tegen dezelfde persoon gaat nogal vervelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja ik verveel me dus dan moet ik maar wat posten en dan pak ik maar een inkoppertje, bijv: Marine
Je vriendin moest eens wetenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Geef je 5 min om mijn oude vertrouwde Jitzzze terug te geven!
Ah mooi,quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ware het niet dat de buurvrouw gele huispakken draagt en als ze buiten komt het net lijkt alsof ze voor de tnt werkt (niet dat daar iets mis mee is, want dat doe ik ook, alleen zie je dat niet aan mij)
all-area bandjes FTWquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vriendin moest eens weten![]()
Overigens ik ben wel eens naar een Coldplee -concert geweest, dat was destijds in Arnhem.
Hadden we ontzettende flutplaatsen, half tussen de coulissen en het podium in.![]()
Maar ik ben nu niet meer zo'n fan van coldplay.
wij?quote:
Nou ik weet wel hoe dat komt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:14 schreef jagga het volgende:
[..]
Ah mooi,
Zou je dan iets voor mij willen doen?
Aub vragen of ze mijn pakketjes heel laten, als ik iets bestel wil ik het graag in nieuwstaat ontvangen. Niet in stukken.
Alvast bedankt!
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:17 schreef B.E.D het volgende:
Het is toch dinsdag?
Misschien kun jij hierin je deel doen tbv wereldverbetering!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik weet wel hoe dat komt.![]()
Als je ziet met wat voor vaart er geladen en gelost wordt.![]()
Dat je dan uberhaupt nog een zending hebt
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Alleen als het regent, en we gorgelen met vanillevla en laten een glas water op ons hoofd balanceren.
Dan pas is het dinsdag.
Maat 45quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, het niveau ontstijgt je schoenmaat.
Ja, maar.. ik spreek geen arabischquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef jagga het volgende:
[..]
Misschien kun jij hierin je deel doen tbv wereldverbetering!
Stel een plan op en zie toe op de uitvoer van dit plan met als doel. Het onbeschadigt vervoeren van pakketjes van jullie lieve klanten!
Minder frustratie vanwege kapotte zooi, minder agressie >> voor iedereen een betere wereld!
Van roken krijg je nog rooiere wangetjes.quote:
Eigenlijk wilde ik vergeten dat het bijna moederdag is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:24 schreef NoelGallagher het volgende:
binnenkort moederdag
Vorig jaar zei m'n moeder tegen me dat ik niks hoefde te kopen, want het was toch maar moederdag, had ik niks gekocht, werd ze boos![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:24 schreef NoelGallagher het volgende:
binnenkort moederdag
Vorig jaar zei m'n moeder tegen me dat ik niks hoefde te kopen, want het was toch maar moederdag, had ik niks gekocht, werd ze boos![]()
wtf...waarom een vogelhuisje?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik vergeten dat het bijna moederdag is.
Ik koop een vogelhuisje._!
Zou dat het zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:25 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Van roken krijg je nog rooiere wangetjes.
Om de simpele reden dat het oude huisje het bijna begeven heeft.quote:
Het is dus elk weekend vaderdagquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:27 schreef swarmahoer het volgende:
dat topic van ''vandaag was het vaderdag, wat heb jij gegeven?''![]()
werd afgelopen weken elk weekend gekickt
dan nog.... een vogelhuisjequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om de simpele reden dat het oude huisje het bijna begeven heeft.![]()
En mn moeder wist niet wat ze wilde.
DUS.
Ja, maar dat is LIEVquote:
Werd je letterlijk blij gemaakt met een dode musquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is LIEV![]()
Er zitten namelijk elk jaar koolmeesjes in.
Alleen was vorig jaar het nest verlaten, zaten er allemaal dode vogeltjes in
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werd je letterlijk blij gemaakt met een dood koolmeesje:')
Ja, nogal...quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werd je letterlijk blij gemaakt met een dode mus
10 mei?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:39 schreef Gupje het volgende:
Wanneer is het Moederdag?
we lazen het de eerste keer al, we zijn je alleen aan het negerenquote:
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:42 schreef jagga het volgende:
[..]
we lazen het de eerste keer al, we zijn je alleen aan het negeren_!
Door wie zijn die dagen verzonnen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:43 schreef jagga het volgende:
moederdag is altijd de 2e zondag in mei
vaderdag de 2e zondag in juni
Dus idd 10 mei
Icethee is daar fucking lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef RickoKun het volgende:
Hallo geile bastaarden.
Ik ga zo eem naar de LIDL, weet iemand of daar iets heel erg lekkahhhss is wat ik MOET hebben?
Iig niet de biefstuk uit de diepvries.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef RickoKun het volgende:
Hallo geile bastaarden.
Ik ga zo eem naar de LIDL, weet iemand of daar iets heel erg lekkahhhss is wat ik MOET hebben?
rickokun ich habe speciale jaibait fur duquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef RickoKun het volgende:
Hallo geile bastaarden.
Cheeseburgers, hotdogs en de chocolate chip cookiesquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef RickoKun het volgende:
Hallo geile bastaarden.
geen idee...quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Door wie zijn die dagen verzonnen?
Winkelketens?
Lidl medewerkers zijn idd niet lekker.quote:
Ik denk God.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:48 schreef jagga het volgende:
[..]
geen idee...
Door de kerk? (pasen, hemelvaart e.d. anyone?)
De overheid?
God?
Ik weet het niet
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:48 schreef gers het volgende:
[..]
rickokun ich habe speciale jaibait fur du
[ afbeelding ]
Dan kun jij voor geen ruk koken (of iig niet biefstuk bakkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iig niet de biefstuk uit de diepvries.![]()
![]()
Ohhh kankergeil dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:48 schreef gers het volgende:
[..]
rickokun ich habe speciale jaibait fur du
[ afbeelding ]
Nou sorry, maar het verschil tussen diepvriesbiefstuk en een biefstuk van de slager is toch wel een wereld van verschil. Als je dat niet proeft, heb je een gehandicapte tong. Dat heeft verder niets met mijn kookkunsten te maken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:50 schreef jagga het volgende:
[..]
Dan kun jij voor geen ruk koken (of iig niet biefstuk bakken)
Wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohhh kankergeil dus![]()
![]()
Ik ken ook zo'n meid en die is 18, maar ze heeft een lichaam van een meid van 14 máár wel ronde tieten
Geilquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb 2 maanden bij een lidl gewerkt
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou sorry, maar het verschil tussen diepvriesbiefstuk en een biefstuk van de slager is toch wel een wereld van verschil. Als je dat niet proeft, heb je een gehandicapte tong. Dat heeft verder niets met mijn kookkunsten te maken.
Want die zijn gewoon onovertroffen.
(HAPHAPHAPHAP)
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef jitzzzze het volgende:
Pure newbie pwnage:
Levensduur van oordopjes
Ja, mijn kookkunsten zijn heiligquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:56 schreef jagga het volgende:
[..]
![]()
Wel lief hoor dat je hapt![]()
P.S. Natuurlijk proef ik het verschil wel, maar bereiding doet een boel
Ik vond die borrelnoten daar ook altijd lekker die paprika of zo, maar wij hebben geen lidl meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef RickoKun het volgende:
Oh en die ijsthee is idd wel lekkah, maar ik moet wat lekkers te kanen hebben daar, en nee ik hoef ook geen vleisch gvd!
Misschien dat ik idd wel eem zoen geile cheeseburger opslobber
pics ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohhh kankergeil dus![]()
![]()
Ik ken ook zo'n meid en die is 18, maar ze heeft een lichaam van een meid van 14 máár wel ronde tieten
Ja, maar ik kan het me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik voelde me daar niet thuis
Voor 11 euro topkwaliteit verwachtenquote:
Welke sfeerquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het me wel voorstellen.
De sfeer die daar hangt.
Dat ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor 11 euro topkwaliteit verwachten
Precies.quote:
Jouw puntenlijstje?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ook
Had je ook gelezen waar ik naar linkte?
quote:
Ik verwacht een geweldige reactie.quote:
Nou nou nou, wat een lekker ding zegquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Al die tijd gezocht voor een pic
dit was het enige wat ik kon vinden
Die meid met die roze ding aan, alleen staat ze er daar niet zo charmant op
Ik ook. Maar het lijkt erop dat hij niets terug kan zeggen over punt 5quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verwacht een geweldige reactie.
Kijk die negertquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ik zou d'r helemaal naar de tyfus raggenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ik zie een zweetplekquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
davidoff.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef RickoKun het volgende:
Hallo geile bastaarden.
*Visual krijgt over punt 5quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het lijkt erop dat hij niets terug kan zeggen over punt 5
"Een dikke hamster, die bezweet als een gek op een loopband rent en ondertussen als een bezetene de draadjes van de oordopjes afknaagt."quote:
En dat is?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
Er is maar een merk kwaliteit sigaretten
dit valt tegenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ik zou op zoek gaan naar een dokterquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Een dikke hamster, die bezweet als een gek op een loopband rent en ondertussen als een bezetene de draadjes van de oordopjes afknaagt."
Ja best wel eng.
NG, OUWE RRRRRRRRUKKER.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:15 schreef NoelGallagher het volgende:
REETVETERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRWELKOM TERUGG
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Een dikke hamster, die bezweet als een gek op een loopband rent en ondertussen als een bezetene de draadjes van de oordopjes afknaagt."
Ja best wel eng.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou op zoek gaan naar een dokter
Ik heb een grote fantasiequote:
En welke moet ik dan kopen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Overal waar je sigaretten kan kopen, kwaliteit is overal te koop
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHHA die vond ik ech goed. Serieus, hoe kom jij aan die ingevingen?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHHA die vond ik ech goed. Serieus, hoe kom jij aan die ingevingen?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Overal waar je sigaretten kan kopen, kwaliteit is overal te koop
leuk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:29 schreef dagdag het volgende:
opa bakkebaard zit weer vast in mij topic
Pquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:36 schreef kurk_droog het volgende:
hoi|
Godver.. ik moet op stage nu iets uittekenen maar snap er niks van
Mijn PWN Wat is dit?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
https://www.pwn.nl/puurwater/Pages/default.aspx
STORINGEN 28 april:quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn PWN Wat is dit?
Inloggen
Relatienummer
Wachtwoord
Uw gegevens vergeten?
En daarvoor moet je moeder thuis zijn omdat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:42 schreef kurk_droog het volgende:
beter is mijn moeder thuis. Dan vanmiddag nieuwe schoenen en mobiel
Ik raad je aan die post even te herzien en opnieuw te posten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
1 van de bazen zat zo van dat die een kia soreno? een prima wagen vond maar nu toch een volvo gaat kopen. Koop dan een italiaan met STIJL!!!!!!! Volvo:r opel:r citroenpeugeot
opel:r vauxhall:r opel
Omdat die KANKER TNT anders een briefje in de brievendus doet met de mededeling dat ze het morgen weer proberen. LEG HET DAN BIJ DE BUREN MONGOLENquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En daarvoor moet je moeder thuis zijn omdat?
HAHA, IK ZEI: JE MOEDER
JAWEL, JE FAKKING MOEDER
WHEHEHEEEE
De pot verwijt de ketelquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
LEG HET DAN BIJ DE BUREN MONGOLEN![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik raad je aan die post even te herzien en opnieuw te posten.
Kanker.
Ik snap er niks van, niet te lezen.
Als hij een Kia Sorente een mooie bak vindt, dan heeft hij geen recht van spreken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hihi
Dat mijn baas bij stage nu een kia soreno heeft en dat wel een mooie bak vind maar toch besloten heeft om een volvo te kopen. Maar mijn mening is dat je beter een mooie italiaan kan kopen.
samenvatting: Opelvauxhal
opel: citroen
volvo
opel
peugeot
opel
Maakt verder ook niet uit.. Het gaat erom dat opelquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als hij een Kia Sorente een mooie bak vindt, dan heeft hij geen recht van spreken.
Hihi, misschien ben ik het wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:49 schreef Broekpaling het volgende:
Ohnoes, een oude man van 46 maak avances op mij in een jipii game.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat jij er leuk uitziet..?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vertel die meneer eens je last.am.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:58 schreef kurk_droog het volgende:
krentenbol.. ik heb nu 2 notes erbij maar kan jij misschien vertellen of die laatste 2 erg zijn? ?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is het nou 'nee, het is niks ergs' of 'nee ik ga het je niet vertellen'? [ afbeelding ]
Nee het is niks ergs want dan had ik alweer een ban nu.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is het nou 'nee, het is niks ergs' of 'nee ik ga het je niet vertellen'? [ afbeelding ]
Ik kom nooit op jippiiii.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:59 schreef Broekpaling het volgende:
Krentenbol, welke kamer en welke naam heb je op jippii?
ja, lekker tegenstrijdig inderdaad.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:05 schreef jagga het volgende:
HAHA
Ik luister net naar de radio., het nieuws.
Eerste bericht:
Nederland is veiliger geworden. Mede dankzij door de harde aanpak van veelplegers volgens justitie.
Bericht nummer 2:
Een supermarkt in Amsterdam(of rotterdam weet niet meer) heeft besloten dat er alleen nog gepind en gechipt kan worden. Er kan niet meer met contant geld betaald worden.
De reden? Ze zijn de laatste tijd zovaak overvallen dat dit misschien helpt om het aantal overvallen terug te dringen!_!
Rotterdam natuurlijk. Wat een criminele pauperbende is datquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:05 schreef jagga het volgende:
HAHA
Eerste bericht:
Nederland is veiliger geworden. Mede dankzij door de harde aanpak van veelplegers volgens justitie.
Bericht nummer 2:
Een supermarkt in Amsterdam(of rotterdam weet niet meer) heeft besloten dat er alleen nog gepind en gechipt kan worden. Er kan niet meer met contant geld betaald worden.
De reden? Ze zijn de laatste tijd zovaak overvallen dat dit misschien helpt om het aantal overvallen terug te dringen!_!
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Rotterdam natuurlijk. Wat een criminele pauperbende is datin 2e wereldoorlog waren die bombardementen mislukt dus
Hyves.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar ze staan toch ergens.. hyves misschien?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:05 schreef jagga het volgende:
HAHA
Eerste bericht:
Bericht nummer 2:
ich gehe damsko jewaitzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Lekker rondjes lopen, in een stervens drukke mac eten, en niks doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
Wie viert konininnenach in Den Hoag?
Ik ben invalide, dus ik niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
A'dam.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
WIE BEN JIJ? VOORSTELLEN OF GTFOquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
misschien gebeurt er dan nog eens iets. Ik val in slaap hier, het lijkt wel een bejaardenhuis.quote:
Jij wilt hier op de serieuze tour, nou dan kan je het krijgen ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
misschien gebeurt er dan nog eens iets. Ik val in slaap hier, het lijkt wel een bejaardenhuis.
Ja, maar dat kan ook met wat meer tempo en kwalitatieve grappen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jij wilt hier op de serieuze tour, nou dan kan je het krijgen ook.
Riep je me?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
bejaardenhuis.
2.50 voor mij.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef wolvendagen het volgende:
Amsterdam is te kankerduur voor mij. De trein is duurder dan 5 bier.
Een trein is idd niet goedkoop.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef wolvendagen het volgende:
Amsterdam is te kankerduur voor mij. De trein is duurder dan 5 bier.
NG KOMT UIT DE KASTquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zou best wel eens met jitzzzze vast willen zitten op een onbewoond eiland.
Museumpleinquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2.50 voor mij.En dat is dan nog zonder koring.
Ik ga voor het eerst naar a'dam met koningineshit.
Ja leuk, voor mij 24 euroquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2.50 voor mij.En dat is dan nog zonder koring.
Ik ga voor het eerst naar a'dam met koningineshit.
quote:
Ik niet met jou.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zou best wel eens met jitzzzze vast willen zitten op een onbewoond eiland.
Ja, maar jij hoeft een paar minuten te bukken en je kan met winst naar huis.quote:
Verstandig.quote:
Het is altijd bij proberen gebleven he.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben te herkennen aan de viespeuk die stiekem keidronken meisjes probeert te noiken.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is altijd bij proberen gebleven he.
Ik was je voor, BITCHquote:
Je moeder.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NG KOMT UIT DE KAST
VUIGE HOMOFIEL, JE WILT ZEKER EEN BRUINE DOP HALEN
Ze kan lekker scharen.quote:
Nee ik denk het niet.quote:
Ga niet mijn grappen maken G, serioesoe.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je gewoon bij de apotheek doen, hoef je niet voor naar een onbewoond eiland.
Oja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet.
Tenzij rolstoel.
I don't see your name written on it, pal.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga niet mijn grappen maken G, serioesoe.
Hamstereeenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat knaagdier reageerde
Levensduur van oordopjes
Houd je muil NTSC!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
I don't see your name written on it, pal.
Nee, recessie he. Men neukt nu liever schapen. Is goedkoper.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:32 schreef Broekpaling het volgende:
Zal het heel druk bij de hoeren zijn?
Denk het niet...quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:32 schreef Broekpaling het volgende:
Zal het heel druk bij de hoeren zijn?
Ik ben toch zeker geen allochtoon.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, recessie he. Men neukt nu liever schapen. Is goedkoper.
Je moeder!quote:
DUDEquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk het niet...
In duitsland zijn er ongeveer 50% minder bezoeken.
Zal in nederland niet anders zijn.
[/quote]
Inderdaad. Koop dan nietsquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hamstereeen![]()
Overigens wat een kut-redenatie: alles gaat uiteindelijk kapot.
Ja HE HE...
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker geen allochtoon.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk het niet...
In duitsland zijn er ongeveer 50% minder bezoeken.
Zal in nederland niet anders zijn.
[/quote]
Ja, gisteravond. Vandaag nog niet.quote:
Ohhh ik koop geen kleren, want die gaan uiteindelijk toch kapot...quote:
Diamant.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hamstereeen![]()
Overigens wat een kut-redenatie: alles gaat uiteindelijk kapot.
Ja HE HE...
Bakt, goudkrokant.quote:
Eigenlijk is dat wel waar.quote:
QFTquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel waar.
Af en toe moet ik zaterdag echt mijn adem in houden.
Srsly.
Nee, alleen aan Sanna en ik roep ook regelmatig Sanna tijdens de seks.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stiekem denk je aan mij tijden de sex.
Inderdaad. Dan weer regen, dan weer zon. Echt onzin weer.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stiekem denk je aan mij tijden de sex.
Ik ga maar niet douchen, ben vanavond toch weer viesquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh ik koop geen kleren, want die gaan uiteindelijk toch kapot...
Sommige mensen.
Werken... met allochtonen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
Je gaat naar de apenheul op zaterdag?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga maar niet douchen, ben vanavond toch weer vies
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan weer regen, dan weer zon. Echt onzin weer.
HAHA BITCH, WIEDERMAHL GEWINNTquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het weer is inderdaad onzin voor in de vakantie. Godverdomme.
Volgens mij van heel veel mensen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is dat de redenatie van mijn collega's...
En dan ook op tandenpoets-gebied.
Ik had m zelfs op 1337 gepost. Vrij logisch dat ik m dan pwn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
HAHA BITCH, WIEDERMAHL GEWINNT
Konden ze het ook horen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:39 schreef Broekpaling het volgende:
Ik was gister in Beverwijk en er hadden zich allemaal allochtoontjes bij de ingang van het Beverhof gevormd.
Dus ik zei zo "Kijk de Apenheul, houd je bananen in de aanslag".hihi.
Wat een stoer persoon ben ik soms.
Ik had het niet over vakantie, maagd. Ik heb namelijk geen fuckantiequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
HAHA BITCH, WIEDERMAHL GEWINNT
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alleen aan Sanna en ik roep ook regelmatig Sanna tijdens de seks.
En alle SC meisjes denken aan mij als ze hun lijf betasten.quote:
Echt zo goorquote:
Wat nou weer?quote:
1tje.quote:
Mwhehehequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En alle SC meisjes denken aan mij als ze hun lijf betasten.
Al is het maar in de trant van dit heeft BP nog nooit gevoeld.
PWND
Had je hier gister moeten kijkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwhehehe
Zoveel vrouwelijke sc-ers zijn er toch niet?
Maakt niet. Er is aan mij gedacht. That is what matters.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwhehehe
Gingen ze niet met kauwgom gooien?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
1tje.Toen sloeg mijn hartje een beetje over.
Dus ik rende naar mijn kankerzware auto die eigenlijk van mama is om ze eventueel over te rijden.
Krentenbol, Sanna, BT, Pleun, Liiszle, jij...quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwhehehe
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gingen ze niet met kauwgom gooien?
Hopelijk heb je een X5...![]()
Gewoon 4 x erover heen rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |