Eigenlijk wilde ik vergeten dat het bijna moederdag is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:24 schreef NoelGallagher het volgende:
binnenkort moederdag
Vorig jaar zei m'n moeder tegen me dat ik niks hoefde te kopen, want het was toch maar moederdag, had ik niks gekocht, werd ze boos![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:24 schreef NoelGallagher het volgende:
binnenkort moederdag
Vorig jaar zei m'n moeder tegen me dat ik niks hoefde te kopen, want het was toch maar moederdag, had ik niks gekocht, werd ze boos![]()
wtf...waarom een vogelhuisje?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik vergeten dat het bijna moederdag is.
Ik koop een vogelhuisje._!
Zou dat het zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:25 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Van roken krijg je nog rooiere wangetjes.
Om de simpele reden dat het oude huisje het bijna begeven heeft.quote:
Het is dus elk weekend vaderdagquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:27 schreef swarmahoer het volgende:
dat topic van ''vandaag was het vaderdag, wat heb jij gegeven?''![]()
werd afgelopen weken elk weekend gekickt
dan nog.... een vogelhuisjequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om de simpele reden dat het oude huisje het bijna begeven heeft.![]()
En mn moeder wist niet wat ze wilde.
DUS.
Ja, maar dat is LIEVquote:
Werd je letterlijk blij gemaakt met een dode musquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is LIEV![]()
Er zitten namelijk elk jaar koolmeesjes in.
Alleen was vorig jaar het nest verlaten, zaten er allemaal dode vogeltjes in
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werd je letterlijk blij gemaakt met een dood koolmeesje:')
Ja, nogal...quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werd je letterlijk blij gemaakt met een dode mus
10 mei?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:39 schreef Gupje het volgende:
Wanneer is het Moederdag?
we lazen het de eerste keer al, we zijn je alleen aan het negerenquote:
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:42 schreef jagga het volgende:
[..]
we lazen het de eerste keer al, we zijn je alleen aan het negeren_!
Door wie zijn die dagen verzonnen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:43 schreef jagga het volgende:
moederdag is altijd de 2e zondag in mei
vaderdag de 2e zondag in juni
Dus idd 10 mei
Icethee is daar fucking lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef RickoKun het volgende:
Hallo geile bastaarden.
Ik ga zo eem naar de LIDL, weet iemand of daar iets heel erg lekkahhhss is wat ik MOET hebben?
Iig niet de biefstuk uit de diepvries.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef RickoKun het volgende:
Hallo geile bastaarden.
Ik ga zo eem naar de LIDL, weet iemand of daar iets heel erg lekkahhhss is wat ik MOET hebben?
rickokun ich habe speciale jaibait fur duquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef RickoKun het volgende:
Hallo geile bastaarden.
Cheeseburgers, hotdogs en de chocolate chip cookiesquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef RickoKun het volgende:
Hallo geile bastaarden.
geen idee...quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Door wie zijn die dagen verzonnen?
Winkelketens?
Lidl medewerkers zijn idd niet lekker.quote:
Ik denk God.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:48 schreef jagga het volgende:
[..]
geen idee...
Door de kerk? (pasen, hemelvaart e.d. anyone?)
De overheid?
God?
Ik weet het niet
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:48 schreef gers het volgende:
[..]
rickokun ich habe speciale jaibait fur du
[ afbeelding ]
Dan kun jij voor geen ruk koken (of iig niet biefstuk bakkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iig niet de biefstuk uit de diepvries.![]()
![]()
Ohhh kankergeil dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:48 schreef gers het volgende:
[..]
rickokun ich habe speciale jaibait fur du
[ afbeelding ]
Nou sorry, maar het verschil tussen diepvriesbiefstuk en een biefstuk van de slager is toch wel een wereld van verschil. Als je dat niet proeft, heb je een gehandicapte tong. Dat heeft verder niets met mijn kookkunsten te maken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:50 schreef jagga het volgende:
[..]
Dan kun jij voor geen ruk koken (of iig niet biefstuk bakken)
Wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohhh kankergeil dus![]()
![]()
Ik ken ook zo'n meid en die is 18, maar ze heeft een lichaam van een meid van 14 máár wel ronde tieten
Geilquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb 2 maanden bij een lidl gewerkt
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou sorry, maar het verschil tussen diepvriesbiefstuk en een biefstuk van de slager is toch wel een wereld van verschil. Als je dat niet proeft, heb je een gehandicapte tong. Dat heeft verder niets met mijn kookkunsten te maken.
Want die zijn gewoon onovertroffen.
(HAPHAPHAPHAP)
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef jitzzzze het volgende:
Pure newbie pwnage:
Levensduur van oordopjes
Ja, mijn kookkunsten zijn heiligquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:56 schreef jagga het volgende:
[..]
![]()
Wel lief hoor dat je hapt![]()
P.S. Natuurlijk proef ik het verschil wel, maar bereiding doet een boel
Ik vond die borrelnoten daar ook altijd lekker die paprika of zo, maar wij hebben geen lidl meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef RickoKun het volgende:
Oh en die ijsthee is idd wel lekkah, maar ik moet wat lekkers te kanen hebben daar, en nee ik hoef ook geen vleisch gvd!
Misschien dat ik idd wel eem zoen geile cheeseburger opslobber
pics ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohhh kankergeil dus![]()
![]()
Ik ken ook zo'n meid en die is 18, maar ze heeft een lichaam van een meid van 14 máár wel ronde tieten
Ja, maar ik kan het me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik voelde me daar niet thuis
Voor 11 euro topkwaliteit verwachtenquote:
Welke sfeerquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het me wel voorstellen.
De sfeer die daar hangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |