Eigenlijk wilde ik vergeten dat het bijna moederdag is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:24 schreef NoelGallagher het volgende:
binnenkort moederdag
Vorig jaar zei m'n moeder tegen me dat ik niks hoefde te kopen, want het was toch maar moederdag, had ik niks gekocht, werd ze boos![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:24 schreef NoelGallagher het volgende:
binnenkort moederdag
Vorig jaar zei m'n moeder tegen me dat ik niks hoefde te kopen, want het was toch maar moederdag, had ik niks gekocht, werd ze boos![]()
wtf...waarom een vogelhuisje?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik vergeten dat het bijna moederdag is.
Ik koop een vogelhuisje._!
Zou dat het zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:25 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Van roken krijg je nog rooiere wangetjes.
Om de simpele reden dat het oude huisje het bijna begeven heeft.quote:
Het is dus elk weekend vaderdagquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:27 schreef swarmahoer het volgende:
dat topic van ''vandaag was het vaderdag, wat heb jij gegeven?''![]()
werd afgelopen weken elk weekend gekickt
dan nog.... een vogelhuisjequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om de simpele reden dat het oude huisje het bijna begeven heeft.![]()
En mn moeder wist niet wat ze wilde.
DUS.
Ja, maar dat is LIEVquote:
Werd je letterlijk blij gemaakt met een dode musquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is LIEV![]()
Er zitten namelijk elk jaar koolmeesjes in.
Alleen was vorig jaar het nest verlaten, zaten er allemaal dode vogeltjes in
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werd je letterlijk blij gemaakt met een dood koolmeesje:')
Ja, nogal...quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werd je letterlijk blij gemaakt met een dode mus
10 mei?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:39 schreef Gupje het volgende:
Wanneer is het Moederdag?
we lazen het de eerste keer al, we zijn je alleen aan het negerenquote:
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:42 schreef jagga het volgende:
[..]
we lazen het de eerste keer al, we zijn je alleen aan het negeren_!
Door wie zijn die dagen verzonnen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:43 schreef jagga het volgende:
moederdag is altijd de 2e zondag in mei
vaderdag de 2e zondag in juni
Dus idd 10 mei
Icethee is daar fucking lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef RickoKun het volgende:
Hallo geile bastaarden.
Ik ga zo eem naar de LIDL, weet iemand of daar iets heel erg lekkahhhss is wat ik MOET hebben?
Iig niet de biefstuk uit de diepvries.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef RickoKun het volgende:
Hallo geile bastaarden.
Ik ga zo eem naar de LIDL, weet iemand of daar iets heel erg lekkahhhss is wat ik MOET hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |