Die heb ik ook gehad.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:58 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb in ear oordopjes van Creative en ben nu na 1,5 jaar aan me 2e paar toe. Ik gebruik ze elke dag. Misschien moet je wat minder op de kabels kluiven?
Daar knap je de kabel mee jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:03 schreef Fooliq het volgende:
Kluif er niet op haha
Maar rol ze wel om m'n mp-3 heen ja..die draadjes binnen in gaan dan zeker los zitten..
hmm nie meer doen dus..
Ja ik heb het dan over oordopjes van de Philips he van MINSTENS 10 euro.. mag toch verwachten dat die kwalitatief wat beter zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:00 schreef swarmahoer het volgende:
pauper, besteed er gewoon wat meer aan, werkt het ook teminste
Ik, want ik heb ze zelf. En al 1,5 jaar plezier van.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:08 schreef Fooliq het volgende:
[..]
Ja ik heb het dan over oordopjes van de Philips he van MINSTENS 10 euro.. mag toch verwachten dat die kwalitatief wat beter zijn.
En wie zegt dat die van 30 euro langer meegaan.
Met of zonder koptelefoon, jij ziet er sowieso stom uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:24 schreef Fooliq het volgende:
[..]
Staat zo stom op de loopband in de sportschool
Bullshit, ook mijn sennheiser in ear dopjes van 40E/set begeven het na circa maximaal 3 maanden. Ik gebruik mn mp3 wel dagelijks. Normaal begeven de oortjes het ook bij de plug en zit daar een los contact oid.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik, want ik heb ze zelf. En al 1,5 jaar plezier van.
Laten we er even van uit gaan dat TS zijn oordopjes 2 maanden meegaan, dan had hij met dit gegeven (1,5 jaar voor 30 euro) toch al wel wat geld kunnen besparen, aangezien TS in die 1,5 jaar al minstens 99 euro aan klote oordopjes heeft besteedquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik, want ik heb ze zelf. En al 1,5 jaar plezier van.
Dan kan je er zelf niet mee omgaan. Ik heb al 1,5 jaar Sennheisers van 35 euro. Werken nog steeds perfect, je moet er gewoon een beetje zuinig op zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bullshit, ook mijn sennheiser in ear dopjes van 40E/set begeven het na circa maximaal 3 maanden. Ik gebruik mn mp3 wel dagelijks. Normaal begeven de oortjes het ook bij de plug en zit daar een los contact oid.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Laten we er even van uit gaan dat TS zijn oordopjes 2 maanden meegaan, dan had hij met dit gegeven (1,5 jaar voor 30 euro) toch al wel wat geld kunnen besparen, aangezien TS in die 1,5 jaar al minstens 99 euro aan klote oordopjes heeft besteeddaarmee had hij minstens 4,5 jaar van de 30 euro dopjes kunnen genieten.
Samenvatting: TS faalt en kan niet rekenen
WESC-koptelefoons met HEMA-oordopjes vergelijkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:45 schreef Baasvaak. het volgende:
Ik heb een WESC-koptelefoon en die gaat nu al bijna 2 jaar mee (45 euro). Het is ook nog eens beter geluid met hardere bass, dan die waardeloze HEMA oordopjes.
Mijn Shures E2C's waren ook naar de klote door een draadbreuk. Heb ik andere (duurdere) gekocht, Shure SE210, halfjaar later weer een draadbreuk. Die kabels zijn veel te stugquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:59 schreef immortalsean het volgende:
m'n goeie Shure E2c's zijn sinds kort, nu ik ze al een paar jaar heb, half overleden aan een draadbreuk ... alleen als ik héél stil zit en de draad goed recht zet hoor ik nog stereo, anders hoor ik alleen rechts wat
Hoe weet jij nou hoe ik er uit zie idiot look at your own shitfacequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met of zonder koptelefoon, jij ziet er sowieso stom uit
En daarbij: loopband? Je bent toch geen hamster? Hamsters gaan op de loopband
Punt 1: ik heb geen shitface.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:47 schreef Fooliq het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe ik er uit zie idiot look at your own shitface![]()
Ja.. loopband.. so ?
Nee ik loop niet als n maroc met me mp3 in me klauwen of met zon lomp ik-maak-me-ipod-aan-me-broek ding.. Wanneer je je mp3 normaal gesproken in je (broek)zak stopt doe je dr niet langer dan 3 maanden mee.. Of t nu dopjes van 10E zijn of van 40Equote:Op dinsdag 28 april 2009 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kan je er zelf niet mee omgaan. Ik heb al 1,5 jaar Sennheisers van 35 euro. Werken nog steeds perfect, je moet er gewoon een beetje zuinig op zijn.
Hoe kom je erbij dat ik dat wel doe?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee ik loop niet als n maroc met me mp3 in me klauwen of met zon lomp ik-maak-me-ipod-aan-me-broek ding.. Wanneer je je mp3 normaal gesproken in je (broek)zak stopt doe je dr niet langer dan 3 maanden mee.. Of t nu dopjes van 10E zijn of van 40E
Toch vet dat ik er dan al zo'n 5 jaar mee doe. Terwijl die bij mij ook altijd in mijn zakken zit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee ik loop niet als n maroc met me mp3 in me klauwen of met zon lomp ik-maak-me-ipod-aan-me-broek ding.. Wanneer je je mp3 normaal gesproken in je (broek)zak stopt doe je dr niet langer dan 3 maanden mee.. Of t nu dopjes van 10E zijn of van 40E
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:25 schreef Flepke het volgende:
Kan iemand mij iets meer vertellen over de levensduur van de "V-Moda Vibe Duo Nero voor iPhone 3G / 1G"?
Voor die prijs mogen zen wel iets langer meegaan dan 1 ä 2 maanden
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:10 schreef MASD het volgende:
Nitwit.Er bestaat zoiets als garantie. Maak er dan ook gebruik van.
Ik ook, maar bij mij gaan ze echt niet langer dan een half jaar mee. Die draadjes zijn ook zo flinterdun, ook bij normaal gebruik gaat dat gewoon kapot. Zit nu al op het 3e paar. Maarja, ik heb het idee dat duurdere dopjes net zo snel kapot gaan..quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:34 schreef Cybey het volgende:
Ik gebruik ook de in-ear oordopjes van Creative. Goede dingen.
Wauw, moest je daar zo lang over nadenken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef Fooliq het volgende:
zoals in het begin werd gezegd dus: maakt niet uit, duur of goedkoop, kapot gaan ze toch. Maar het is natuurlijk maar net hoe je er mee omgaat idd.
Ik rol ze in ieder geval niet meer om me mp-3 heen.. en oja garantie natuurlijk haha ik ga daar op letten..
Knagen deed ik er al niet aan.![]()
nu ga ik naar de sportschool
ben geen hamster
en jitzeee blijft een shitfaceee
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wauw, moest je daar zo lang over nadenken?
Hamsteren is ook het enige wat hij kon bedenkenquote:
Heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:55 schreef Fooliq het volgende:
Jaa ik erger me dus aan van die oordopjes die niet langer dan 1 á 2 maanden meegaan![]()
Herkenbaar misschien??
maand geleden weer 11 euro lichter aan die dingen, nu heeft de linkerkant het begeven.
Hallo mag toch wel verwachten dat die dingen toch wel iets langer meegaan..
En ik wil wel graag stereo geluidhaha
Hoe kan ik er voor zorgen dat die dingen langer meegaan? Of doe je d'r gwn niks aan?![]()
want wil je een beetje fatsoenlijke oordopjes dan ben je minstens 10 euro kwijt.
Maar dat hamsteren alleen al was intelligenter dan jouw gehele fok!-oeuvre.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:54 schreef Fooliq het volgende:
[..]
Hamsteren is ook het enige wat hij kon bedenkenen nee dat is niet het enige wat ik kan doen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |