quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef jitzzzze het volgende:
Pure newbie pwnage:
Levensduur van oordopjes
Ja, mijn kookkunsten zijn heiligquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:56 schreef jagga het volgende:
[..]
![]()
Wel lief hoor dat je hapt![]()
P.S. Natuurlijk proef ik het verschil wel, maar bereiding doet een boel
Ik vond die borrelnoten daar ook altijd lekker die paprika of zo, maar wij hebben geen lidl meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef RickoKun het volgende:
Oh en die ijsthee is idd wel lekkah, maar ik moet wat lekkers te kanen hebben daar, en nee ik hoef ook geen vleisch gvd!
Misschien dat ik idd wel eem zoen geile cheeseburger opslobber
pics ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohhh kankergeil dus![]()
![]()
Ik ken ook zo'n meid en die is 18, maar ze heeft een lichaam van een meid van 14 máár wel ronde tieten
Ja, maar ik kan het me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik voelde me daar niet thuis
Voor 11 euro topkwaliteit verwachtenquote:
Welke sfeerquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het me wel voorstellen.
De sfeer die daar hangt.
Dat ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor 11 euro topkwaliteit verwachten
Precies.quote:
Jouw puntenlijstje?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ook
Had je ook gelezen waar ik naar linkte?
quote:
Ik verwacht een geweldige reactie.quote:
Nou nou nou, wat een lekker ding zegquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Al die tijd gezocht voor een pic
dit was het enige wat ik kon vinden
Die meid met die roze ding aan, alleen staat ze er daar niet zo charmant op
Ik ook. Maar het lijkt erop dat hij niets terug kan zeggen over punt 5quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verwacht een geweldige reactie.
Kijk die negertquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ik zou d'r helemaal naar de tyfus raggenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ik zie een zweetplekquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
davidoff.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef RickoKun het volgende:
Hallo geile bastaarden.
Ik ga zo eem naar de LIDL, weet iemand of daar iets heel erg lekkahhhss is wat ik MOET hebben?
*Visual krijgt over punt 5quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het lijkt erop dat hij niets terug kan zeggen over punt 5
"Een dikke hamster, die bezweet als een gek op een loopband rent en ondertussen als een bezetene de draadjes van de oordopjes afknaagt."quote:
En dat is?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
Er is maar een merk kwaliteit sigaretten
dit valt tegenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ik zou op zoek gaan naar een dokterquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Een dikke hamster, die bezweet als een gek op een loopband rent en ondertussen als een bezetene de draadjes van de oordopjes afknaagt."
Ja best wel eng.
NG, OUWE RRRRRRRRUKKER.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:15 schreef NoelGallagher het volgende:
REETVETERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRWELKOM TERUGG
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Een dikke hamster, die bezweet als een gek op een loopband rent en ondertussen als een bezetene de draadjes van de oordopjes afknaagt."
Ja best wel eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |