En daarvoor moet je moeder thuis zijn omdat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:42 schreef kurk_droog het volgende:
beter is mijn moeder thuis. Dan vanmiddag nieuwe schoenen en mobiel
Ik raad je aan die post even te herzien en opnieuw te posten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
1 van de bazen zat zo van dat die een kia soreno? een prima wagen vond maar nu toch een volvo gaat kopen. Koop dan een italiaan met STIJL!!!!!!! Volvo:r opel:r citroenpeugeot
opel:r vauxhall:r opel
Omdat die KANKER TNT anders een briefje in de brievendus doet met de mededeling dat ze het morgen weer proberen. LEG HET DAN BIJ DE BUREN MONGOLENquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En daarvoor moet je moeder thuis zijn omdat?
HAHA, IK ZEI: JE MOEDER
JAWEL, JE FAKKING MOEDER
WHEHEHEEEE
De pot verwijt de ketelquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
LEG HET DAN BIJ DE BUREN MONGOLEN![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik raad je aan die post even te herzien en opnieuw te posten.
Kanker.
Ik snap er niks van, niet te lezen.
Als hij een Kia Sorente een mooie bak vindt, dan heeft hij geen recht van spreken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hihi
Dat mijn baas bij stage nu een kia soreno heeft en dat wel een mooie bak vind maar toch besloten heeft om een volvo te kopen. Maar mijn mening is dat je beter een mooie italiaan kan kopen.
samenvatting: Opelvauxhal
opel: citroen
volvo
opel
peugeot
opel
Maakt verder ook niet uit.. Het gaat erom dat opelquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als hij een Kia Sorente een mooie bak vindt, dan heeft hij geen recht van spreken.
Hihi, misschien ben ik het wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:49 schreef Broekpaling het volgende:
Ohnoes, een oude man van 46 maak avances op mij in een jipii game.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat jij er leuk uitziet..?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vertel die meneer eens je last.am.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:58 schreef kurk_droog het volgende:
krentenbol.. ik heb nu 2 notes erbij maar kan jij misschien vertellen of die laatste 2 erg zijn? ?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is het nou 'nee, het is niks ergs' of 'nee ik ga het je niet vertellen'? [ afbeelding ]
Nee het is niks ergs want dan had ik alweer een ban nu.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is het nou 'nee, het is niks ergs' of 'nee ik ga het je niet vertellen'? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |