Met vrouwen mag ook hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, maak je daar maar geen zorgen over.Zo onschuldig ben ik nou ook weer niet.
Moet ook zeggen dat ik totaal niet serieus met mannen bezig ben.
Nee, dat mag dus niet... Minder voor mij, dat kan nietquote:
quote:[27-4-2009 18:54:05] gerardo cabal: lekker ding, i must pack, breakfast and leave... but don't worry, i kind of know you, that is why i wanted to warn you.. You might not hear frome me, but i'll be fine, remember, that thank god i am privileged in Mexico... so many porr people will die...
quote:[27-4-2009 18:56:43] gerardo cabal: lekker ding, kiss me, see you in 2 weeks
quote:[27-4-2009 18:57:14] gerardo cabal: be cool, ok, loose everything but style
quote:[27-4-2009 18:58:13] gerardo cabal: bye, and DON'T worry, or you''l wrinkle
Aah jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:19 schreef Ofresca het volgende:
Mijn huisgenoot is op mijn kamer aan het zitten om te praten over zijn ex-vriendin to be. Ik blijf nog even.
Kom nu, ik kan wel wat langer doorgaan. Genoeg om te delen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat mag dus niet... Minder voor mij, dat kan niet![]()
Kut zegquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mja. Geruststellen is lief, maar het wet werkt nog niet 100%.
Ben pas weer gerust als ik hoor dat al die zooi voorbij is
Ooh eng!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
NEE! Ik doe niet aan delenquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:20 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kom nu, ik kan wel wat langer doorgaan. Genoeg om te delen.
Jij gunt mij ook niets.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NEE! Ik doe niet aan delenAlle leuke vrouwen zijn voor mij
Het is nog niet eens erger dan een normale griep hier in nederland...quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Als jij het zegtquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NEE! Ik doe niet aan delenAlle leuke vrouwen zijn voor mij
Ik zeg tquote:
We kunnen armpjedrukken, of een munt tossen, of strookjes trekken, of...quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zeg tze luisteren alleen verdomde slecht
De vrouwen zelf laten beslissen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:28 schreef halfbearad het volgende:
[..]
We kunnen armpjedrukken, of een munt tossen, of strookjes trekken, of...
Opties zat.
Nou ik heb hier nog nooit gehoord dat je voor ene normale griep je huis moet verlaten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is nog niet eens erger dan een normale griep hier in nederland...daar sterven per jaar ook honderden mensen aan... alleen erg zwakke mensen hebben verhoogd risico, en met medicijnen is er niets aan de hand mup!
Voor mij welquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dan blijft er dus echt niks over.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik heb hier nog nooit gehoord dat je voor ene normale griep je huis moet verlaten.
Hij heeft vandaag z'n spullen moeten pakken.
Gister sprak ik 'm nog en was ie lacherig. Lekker op stap geweest, ouders kwaad want ze mochten de deur niet uit.
Vanmiddag kon ie toch even wat minder lachen toen ze kwamen vertellen dat ie de stad uit moest.
Jij, want ik ben nogal terughoudendquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Touche dame. Lijkt me wel een geinige, samen eens kijken wie als eerst een vrouw versiert.
Ja laten we hopen dat het gewoon overdreven voorzorgsmaatregelen zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]meer kan ik er even niet op zeggen.. ik denk dat dit ook weer met een sisser af loopt... laten we hopen dat ik gelijk heb
Allemaal grootspraakquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:32 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Niet in dit topic. Geloof er niks van.
Och, arme. Hoop dat ie snel weer aan de praat slaat. Een lesbienne proberen te versieren lijkt me nog wel een flater die ik kan slaan, want gaydar heb ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Allemaal grootspraakMijn gaydar is kapot... Dus vrouwen versieren gaat me erg slecht af
Of ze hebben een vriendjequote:Op dinsdag 28 april 2009 00:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Allemaal grootspraakMijn gaydar is kapot... Dus vrouwen versieren gaat me erg slecht af
Hehe, nou hij heeft nooit gewerkt, dus ik ben bang dat het ook niet meer gaat gebeuren... Dus moet het zonder doen, helaasquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:36 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Och, arme. Hoop dat ie snel weer aan de praat slaat. Een lesbienne proberen te versieren lijkt me nog wel een flater die ik kan slaan, want gaydar heb ik ook niet.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, nou hij heeft nooit gewerkt, dus ik ben bang dat het ook niet meer gaat gebeuren... Dus moet het zonder doen, helaas
Maar goed, is zou gaan slapen
Paardrij-vrouw heeft een vriendje?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaGod, ik baalde wel een beetje hoor
Ow ja, slaap lekker enzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, nou hij heeft nooit gewerkt, dus ik ben bang dat het ook niet meer gaat gebeuren... Dus moet het zonder doen, helaas
Maar goed, is zou gaan slapen
Oh, dat had ik nog niet verteld! Nou... Ik heb vandaag aan de eigenaresse van stal gevraagd of ze wist of love-interest een vriendje heeft... Ze dacht van wel, maar ze twijfelende...quote:
Nee!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet verteld! Nou... Ik heb vandaag aan de eigenaresse van stal gevraagd of ze wist of love-interest een vriendje heeft... Ze dacht van wel, maar ze twijfelende...Dus ik denk dat ik haar woensdag gewoon ga vragen of ze zin heeft een keer mee te gaan naar een museum... Ze is kunstenaar, en houdt van musea, dat weet ik... Dus dat moet wel goed komen dan... En wat daar dan uit gaat komen zien we dan wel weer
Je laat me alleen met 2 mannen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:41 schreef Pien85 het volgende:
Wat een weltrustens zegWillen jullie me graag naar bed hebben?
Vrouwen altijd. Het liefst de mijne.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:41 schreef Pien85 het volgende:
Wat een weltrustens zegWillen jullie me graag naar bed hebben?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet verteld! Nou... Ik heb vandaag aan de eigenaresse van stal gevraagd of ze wist of love-interest een vriendje heeft... Ze dacht van wel, maar ze twijfelende...Dus ik denk dat ik haar woensdag gewoon ga vragen of ze zin heeft een keer mee te gaan naar een museum... Ze is kunstenaar, en houdt van musea, dat weet ik... Dus dat moet wel goed komen dan... En wat daar dan uit gaat komen zien we dan wel weer
Een directe, doch effectieve methode.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet je gewoon vragen of ze gay is en zin heeft in een avontuurtje
Haha, helaas, ik ga mn eigen bed inquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Vrouwen altijd. Het liefst de mijne.
Kán ik doen... maar ik denk niet dat dat de beste manier isquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet je gewoon vragen of ze gay is en zin heeft in een avontuurtje
Ja lekker hoorquote:
Niet dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:43 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Een directe, doch effectieve methode.
Die is aan het studeren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:44 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja lekker hoorWas even aan het netten
Vandaar de late reactie
How is Number One doing these days!
Tja, dat je je vingers kan branden is duidelijk, maar je weet wel gelijk of de moeite verspild is of niet.quote:
Jouw bed slaapt ook vast lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha, helaas, ik ga mn eigen bed in
[..]
Kán ik doen... maar ik denk niet dat dat de beste manier isOver het algemeen vinden hetero vrouwen het nogal beledigend als je ze vraagt of ze lesbisch zijn
Serieus? Ik zou het wel grappig vinden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha, helaas, ik ga mn eigen bed in
[..]
Kán ik doen... maar ik denk niet dat dat de beste manier isOver het algemeen vinden hetero vrouwen het nogal beledigend als je ze vraagt of ze lesbisch zijn
1 dag al, en het voelt als? Jaren weg geweest.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Die is aan het studeren.Al één dag!
Mijn studie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:46 schreef DieBoard het volgende:
[..]
1 dag al, en het voelt als? Jaren weg geweest.
Wat ben je nu eens 1 dag aant doen dan!
Hehe, ik wíl geen avontuurtje... Teminste, niet met haarquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:45 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tja, dat je je vingers kan branden is duidelijk, maar je weet wel gelijk of de moeite verspild is of niet.
Toch niet?quote:
True... Maar goed, dat is van later zorgquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jouw bed slaapt ook vast lekker
En zou vervelender zijn als ze later hoort dat je lesbisch bent en haar hebt willen polsen en verleiden
Ja? Als man zijnde zou je dat niet echt leuk vinden denk ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou het wel grappig vinden.
Meeste hetero vrouwen zijn not amused bij zo'n vraagquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou het wel grappig vinden.
Ok, dan hoef je niet in mijn bed te slapen dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, ik wíl geen avontuurtje... Teminste, niet met haar
[..]
Toch niet?
[..]
True... Maar goed, dat is van later zorg
En dat doe je sinds een dag of was dat gewoon je dag van vandaagquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mijn studie.Naar colleges gaan enzo.
Mijn klasgenoten ontmoeten...
Maar veel mannen zijn sowieso behoorlijk homofoob. Vrouwen knuffelen sowieso meer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:49 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja? Als man zijnde zou je dat niet echt leuk vinden denk ik
Als of je foute intenties laat zien terwijl je dat helemaal niet van plan was.
Nou dat doe ik sinds een dag weer echt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:49 schreef DieBoard het volgende:
[..]
En dat doe je sinds een dag of was dat gewoon je dag van vandaag
Ja daar had je gelijk inquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar veel mannen zijn sowieso behoorlijk homofoob. Vrouwen knuffelen sowieso meer.
Behoorlijk ja... hypocriet is het, want 2 vrouwen is vreselijk geil, maar 2 mannen dat is eng en vies enzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar veel mannen zijn sowieso behoorlijk homofoob. Vrouwen knuffelen sowieso meer.
Nog een beetje Hunks met die opleiding van jouw, of is er echt geen bal aan de saaie lessenquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou dat doe ik sinds een dag weer echt.Kan nu weer naar college.
Ik knuffel en "zoen" ook met mijn beste vriend, net zoals ik een vrouw begroet, doe ik dat ook bij hem...quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:53 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja daar had je gelijk in
Ben nooit zo moeilijk om een goede vriend een hug te geven maar zie dat niet iedereen zo is. Maar dat komt volgens mij omdat ze gelijk kijken naar homo ipv van schouderklop en vriendschap.
Ah, alweerquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:55 schreef Pien85 het volgende:
En nu is het écht tijd om te slapen!
Truste allen![]()
Mwah, meer nerds. Wel heel veel meisjes ineens.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:54 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nog een beetje Hunks met die opleiding van jouw, of is er echt geen bal aan de saaie lessen
Nee je voelt juist een goede vriendschap. Maar mannen hebben er wel eerder moeite mee als vrouwen. Volgens mij toch ook vaak met het idee van wat zal de rest er weer van vinden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik knuffel en "zoen" ook met mijn beste vriend, net zoals ik een vrouw begroet, doe ik dat ook bij hem...
Voel me er niks raars bij, gewoon een teken van affectie
Night nightquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:55 schreef Pien85 het volgende:
Truste allen![]()
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:55 schreef Pien85 het volgende:
Truste allen![]()
Nachtploeg?!quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:12 schreef Adolecens het volgende:
Nah, gezellig zo..
Eens wat gaan lurken dan
Waarom denkt iedereen dat toch als ik rond een uurtje of 1 thuis kom?quote:
Wie is die andere vip dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:36 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nee alleen 2 vip's en ik die om de hoek mee kijkt.
Op zijn tijd is een biertje wel lekker ja...quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:40 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Jij toch, had je al mee geteld. Bier is goed toch
Ik heb hem van het weekend op zien komen, was wel eerder dan 8 uur.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:49 schreef DieBoard het volgende:
Of gaan liever op tijd slapen zodat ze om 8 uur lekker kunnen genieten van de zon die nog niet helemaal op is
Ik ben al een uur wakker. Er zijn altijd mensen die het nog slechter hebben...quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik haaaaat het dat ik zo vaak wakker word om dit soort tijden.![]()
hmmmmmmwoaquote:Op dinsdag 28 april 2009 06:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
heb jij ook al zo geen zin in om mee te gaan werken?
Jeetje...quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben al een uur wakker. Er zijn altijd mensen die het nog slechter hebben...
herroooooow goodmeujning! how are you todayyy*O*quote:
Rustigquote:Op dinsdag 28 april 2009 06:41 schreef zbbrox het volgende:
[..]
herroooooow goodmeujning! how are you todayyy*O*
opmerkelijk wakker voor het korte slaapje dat ik hadquote:
Heyy big man!quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:49 schreef kwaakvaak het volgende:
waarom ben ik al meer dan anderhalf uur wakker terwijl ik ongeveer 15 minuten van mijn werk woon.. Of kan ik beter zeggen bijna voormalige werk? oh nee dat is nog onder NDA want de collega's weten het nog niet allemaal
Dat meisje van gisteren?quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:52 schreef zbbrox het volgende:
[..]
opmerkelijk wakker voor het korte slaapje dat ik had
*wijst een schuldige aan*
Moggul!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:01 schreef KudFokker het volgende:
Wat een inspiratielose TT zeg
ooh, goedemorgen!
Ahc, beetje hersenloos op zijn tijd...quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
wat loopt iedereen toch iedere keer op de tt te zaniken.. vind hem wel makkelijk zo
Varkensgriepquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:16 schreef Rauw. het volgende:
Goedemorgen,
Lekker fit op 't werk![]()
ik voel een soort druk op de borst en zweet constant door![]()
Ga ik nu toch ziek worden voor K'dag
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Als er iemand nog een kamer zoekt.. we hebben er weer es 1 vrij
CGquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Nee niet in mijn bedquote:
Meisje dat er nu paar maanden in zit, wil toch een huis met meer sociale contacten.. dusja dan moet je niet bij ons zijnquote:
Te veel/weinig* seksquote:
Jullie zijn niet sociaal?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee niet in mijn bed
[..]
Meisje dat er nu paar maanden in zit, wil toch een huis met meer sociale contacten.. dusja dan moet je niet bij ons zijn
Tja, dan moet ze maar doorzoekenquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee niet in mijn bed
[..]
Meisje dat er nu paar maanden in zit, wil toch een huis met meer sociale contacten.. dusja dan moet je niet bij ons zijn
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Te veel/weinig* seks
*doorhalen wat niet van toepassing is
Wel sociaal, maar doen nooit wat samen ofzo. In twee jaar tijd nu 2x samen gegeten. Dusjah, daar moet je van houdenquote:
Jah klopt, maar het is wel irritant telkens iemand zoeken en hopen dat er wat tussen zit.quote:
Dat is inderdaad wel weinig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wel sociaal, maar doen nooit wat samen ofzo. In twee jaar tijd nu 2x samen gegeten. Dusjah, daar moet je van houden
[..]
Jah klopt, maar het is wel irritant telkens iemand zoeken en hopen dat er wat tussen zit.
Mogguhquote:
Hallo Nachtbraker, nu alweer op?quote:
Dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben al een uur wakker. Er zijn altijd mensen die het nog slechter hebben...
Helaas een beetje uit de buurtquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Van het vorige topic nog?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel weinig.
Succes met het zoeken naar de ware! En een kusjevan het vorige topic nog
College hè.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mogguh![]()
[..]
Hallo Nachtbraker, nu alweer op?
Ja, in het vorige topic werd er volop gezoend. En ik had jou nog niet gezoendquote:
ik ben wel gestopt met zweten, de laatste fase is aangebrokenquote:
Ik ga straks weer zweten en stinken enzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik ben wel gestopt met zweten, de laatste fase is aangebroken
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga straks weer zweten en stinken enzoPaardjes buiten zetten, uitmesten, opstrooien, daarna stink ik wel
Maar, ziek?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik ben wel gestopt met zweten, de laatste fase is aangebroken
Ja, vanavond laat pas hoorquote:
Ow vandaar.. ja geen idee, volg het niet meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, in het vorige topic werd er volop gezoend. En ik had jou nog niet gezoendDus bij deze.
Denk het, kom net op het werk, een uur lang zitten zweten, en constant hartkloppingen en lichte druk op de borstquote:
Ah op die fiets... Varkensgriep?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Denk het, kom net op het werk, een uur lang zitten zweten, en constant hartkloppingen en lichte druk op de borst
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, vanavond laat pas hoorMoet na het zweten en stinken eerst nog bij een vriend eten
Nee inderdaadquote:
Tja, 't kon ff niet andersquote:
Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee inderdaad
[..]
Tja, 't kon ff niet anders
Ik heb altijd auw. Hoor je mij zielig doen?quote:
Nee maar je mot het nu wel ff meldenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb altijd auw. Hoor je mij zielig doen?
Altijd auw?? dan ben je er vast aan gewend en is het niet zo erg, en ben ik veul zieligerquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb altijd auw. Hoor je mij zielig doen?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Altijd auw?? dan ben je er vast aan gewend en is het niet zo erg, en ben ik veul zieliger
Geeft niet, neem nu maar van me aan dat het klopt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow vandaar.. ja geen idee, volg het niet meer
Morguhhhhquote:
In de eerste zin hoi zeggen en in de tweede aandacht vragen voor/om je groeipijntjes is redelijk sneu ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Altijd auw?? dan ben je er vast aan gewend en is het niet zo erg, en ben ik veul zieliger
Owjee, van brox gekregen zekerquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb me vanacht nog even vermaakt met jullie auto ritje gheghe, heb de hele versie gezien
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de eerste zin hoi zeggen en in de tweede aandacht vragen voor/om je groeipijntjes is redelijk sneu ja.
Djayquote:
jaaaa hoor was zondag nog ff langs collega koffie gaan drinken was gezelliequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoihoi, je weekend nog goed doorgekomen??
Noukjequote:
niet gekregen maar het stond gewoon voor t oprapen kon het niet laten hahahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Owjee, van brox gekregen zeker![]()
Zag er vast heel maf uit voor je.
quote:
Jazeker! Jij ook?quote:
Goedemorgenquote:
D_Ktje!quote:
Ja, heel moeilijk idd. als je niet weet waar de uitgang is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet gekregen maar het stond gewoon voor t oprapen kon het niet laten hahahaha
het begin was vooral heel grappig![]()
een kaartje in de automaat stoppen is best een kunst
en ik heb mnr gezien jaaaaaaaaaaaaaa
Ja heerlijk!quote:
yup ben wat gaan eten met zbbrox daarna zijn we nog wat gaan drinken en poolen (ik heb m vet ingemaaktquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaa hoor was zondag nog ff langs collega koffie gaan drinken was gezellieen jij het nog een beetje overleefd?
ohw echt?? haha gezellie... dus jij kon wel van hem winnen? haha lukte mij niet hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup ben wat gaan eten met zbbrox daarna zijn we nog wat gaan drinken en poolen (ik heb m vet ingemaakt) dus mijn saaie zondag heeft nog een heel leuke draai gekregen
verschil moet er zijn he, ik ga dr vast en zeker wel eens zienquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, heel moeilijk idd. als je niet weet waar de uitgang is.
Ik heb MNR lekker IRL gezien!
Jeeej, Wendy is er niet bij!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Je moet trouwens even in mijn fobo kijken
Ik? Mafkees?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeeej, Wendy is er niet bij!![]()
[..]Mafkees!
ja echt, je was er toch ook toen we dat afgesproken hadden? Of dacht je dat t flauwekul was (zoals ik in t begin hihihihi)quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw echt?? haha gezellie... dus jij kon wel van hem winnen? haha lukte mij niet hoor![]()
Klein beetjequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik? Mafkees?
Was je daar zaterdag nog niet achter
quote:
Jaa ik was er wel maar wist niet dat het serieus was haha maar leuk johquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja echt, je was er toch ook toen we dat afgesproken hadden? Of dacht je dat t flauwekul was (zoals ik in t begin hihihihi)
hahahaha nee ik kan echt niet poolen, maar hij heeft wel perongeluk expres een keer te zwarte bal op t einde gemist zodat ik nog een kans had en toen heb ik gewonnen
goedemorgenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:20 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen
Ik heb weer zo héérlijk geslapen door die vlindertjes
Nee, Wendy staat nog in het vorige draadje!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeeej, Wendy is er niet bij!![]()
[..]Mafkees!
yup dezelfde en was goed te eten ja!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa ik was er wel maar wist niet dat het serieus was haha maar leuk johwaar heb je gegeten? bij de griek?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup dezelfde en was goed te eten ja!
Haha ik heb al met 2 date's Dance Dance Revolution gespeeldquote:
Hoe wistj e dat je deze situatie kon handelen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha ik heb al met 2 date's Dance Dance Revolution gespeeld
Ik heb ze beiden KEIHARD ingemaakt natuurlijk![]()
Metaforen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het was niet laten winnen, het was nog een kans geven
Ik heb die matten thuisquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha ik heb al met 2 date's Dance Dance Revolution gespeeld
Ik heb ze beiden KEIHARD ingemaakt natuurlijk![]()
Omdat wanneer ik uitga al mening dance battle gewonnen hebquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoe wistj e dat je deze situatie kon handelen?
Ooh dat wil ik echt een keer doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die matten thuis2 stuks.
Heerlijk!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Omdat wanneer ik uitga al mening dance battle gewonnen hebhierdoor wist ik dat ik het aan kon
Ik ben vrijdag ook vrij!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kom er net achter dat ik vrijdag ook vrij heb.![]()
Zin om wat mafs te gaan doen van het weekend?
Gelukkig...quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, Wendy staat nog in het vorige draadje!
Qtie!quote:
Kheb er 3 of 4 spellen voorquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh dat wil ik echt een keer doen!
Jeeejj!quote:
Weet niet, Is het lekker weer van het weekend?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag ook vrij!![]()
Zoals? Ik ga al wat mafs doen
Geen ideequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Weet niet, Is het lekker weer van het weekend?
jaa ikke ookquote:
* KudFokker doet een traditioneel Duits volks dansje met Carooltjequote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
* KudFokker doet een traditioneel Duits volks dansje met Carooltje![]()
Ik ga woensdag en donderdag lekker dansen in Den Haagquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee, vrijdag niet zulk lekker weer, ik ben alleen vrijdag ochtend vrij, dus ik kan kneiter hard biertjes drinken donderdag!en woensdag
En met Angel gaan dansen
Wat ga je trouwens voor mafs doen?quote:
Niets om hier te vermeldenquote:
Regenjassen weerquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:36 schreef KudFokker het volgende:
Welk weer wordt het trouwens donderdag overdag?
PMquote:
quote:
quote:
Ikkequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:41 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]ga ik een keer naar Amsterdam om feestje te vieren buiten is het zulk weer
Naja, dan maar kroegje zoeken.![]()
Wie zijn er nog meer aanwezig in A'dam?
Zieke mensen op de wereldquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
WTF !!!!!
http://www.spitsnieuws.nl(...)uikte_autistisc.html
Slecht artikel! Er staat niet eens in of de bus nog wel op tijd bleef rijden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
WTF !!!!!
Of je neemt maar een half dagje opquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik besef mij zojuist dat ik morgen nog maar een half dagje hoef.
Werk 36 uur in de week, dus neem vrijdag 8 uur op, dan hoef ik nog maar 4 uur te arbeiten
wow het wordt steeds gekker hier zegquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
WTF !!!!!
Mij zou je echt niet 1 op 1 met die gast in 1 kamer moeten laten hoorquote:
quote:
Ook niet via PMquote:
Gezien mjin gezondheid dezer dagen denk ik dat een middagje op de bank me goed gaat doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of je neemt maar een half dagje op
Ga je hem dan ook onzedelijk betasten?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mij zou je echt niet 1 op 1 met die gast in 1 kamer moeten laten hoor
Jeej! Knetterlam worden in de regen!quote:
Jakkes, wat een zieke mensen zijn er op deze wereld.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
WTF !!!!!
Komop zeg, appelkoekje, net of jij wat klaar gaat spelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mij zou je echt niet 1 op 1 met die gast in 1 kamer moeten laten hoor
Dat boeit dan toch geen ene f*ck meerquote:
ik moest lachen hahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Komop zeg, appelkoekje, net of jij wat klaar gaat spelen
Die gozer is echt ziek, ik zeg stenigen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
WTF !!!!!
Ik vond dit wel een gepaste reactiequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:51 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Die gozer is echt ziek, ik zeg stenigen.
Goed dus als je geen mens bent moet je zo worden behandeld? Dus voortaan doen we dat ook bij alle dieren enzo?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een gepaste reactie:
Echt waar dit beest moet met zijn ballen tussen twee bakstenen, daarna aan zijn zak worden opgehangen, net zo lang tot ie is doodgebloed. Wat een misbaksel zeg. Bah bah bah. Dit is toch te ziek voor woorden. Niet alleen zijn het kinderen, maar ook nog eens met een handicap. Die kinders hebben het al moeilijk genoeg. Als je dan als volwassen man op zo'n manier met die kinderen omgaat, verdien je geen mensenrechten. Dan mag je jezelf geen mens meer noemen van mij, en dien je ook als zodanig te worden behandeld.
Waarom tijd erin steken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een gepaste reactie:
Echt waar dit beest moet met zijn ballen tussen twee bakstenen, daarna aan zijn zak worden opgehangen, net zo lang tot ie is doodgebloed. Wat een misbaksel zeg. Bah bah bah. Dit is toch te ziek voor woorden. Niet alleen zijn het kinderen, maar ook nog eens met een handicap. Die kinders hebben het al moeilijk genoeg. Als je dan als volwassen man op zo'n manier met die kinderen omgaat, verdien je geen mensenrechten. Dan mag je jezelf geen mens meer noemen van mij, en dien je ook als zodanig te worden behandeld.
Belsquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed dus als je geen mens bent moet je zo worden behandeld? Dus voortaan doen we dat ook bij alle dieren enzo?
Ik snap wel dat dit in wat woede is geschreven. Maar dat viel me meteen op
Magnumquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed dus als je geen mens bent moet je zo worden behandeld? Dus voortaan doen we dat ook bij alle dieren enzo?
Carooltjequote:
ik heb lekker vrijquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:02 schreef KudFokker het volgende:
Vandaag lekker maar tot 4 uur / half 5 werken
Ik heb dit zelf niet geschreven hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tijgertjequote:
adoquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:03 schreef Adolecens het volgende:
Het is droog!![]()
Oude spijkerbroek aan en zo de vijver leeg pompen!!![]()
En het gemeenteplantsoen van 9.000 liter water voorzien
Heb je foto's van dat meer van jequote:Op dinsdag 28 april 2009 10:03 schreef Adolecens het volgende:
Het is droog!![]()
Oude spijkerbroek aan en zo de vijver leeg pompen!!![]()
En het gemeenteplantsoen van 9.000 liter water voorzien
ja heeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tijgertje
Ja dat wel, heerlijkEn jij?
K ben thuis..... bekkie doet echt auwquote:
Duim!quote:
'k Zal eens kijken. Heb het vorig jaar ook gedaan, kan die foto's ook gewoon pakken natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb je foto's van dat meer van je?
Hmm dat is dan 7 jaar ongelukquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja heeeeeeeeerlijk
werd alleen om 5 uur wakker van glasgerinkel
en weet nu dat ik niet erg slim ben, ben zo in mn nakie naar beneden gerend om te gaan kijken
(was een spiegeltje van de muur af gevallen)
Sorry, kan je dat even opnieuw typen en dan het nakie gedeelte eruit halen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja heeeeeeeeerlijk
en weet nu dat ik niet erg slim ben, ben zo in mn nakie naar beneden gerend om te gaan kijken
Verstandskiezen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
K ben thuis..... bekkie doet echt auw
leuk om te doen hahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:05 schreef KudFokker het volgende:
Duim, hoe vond je Fok! Take Me Out gisteren![]()
?
quote:
hihihihi yupquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Duim!Lig je nog lekker in bed?
![]()
[..]
'k Zal eens kijken. Heb het vorig jaar ook gedaan, kan die foto's ook gewoon pakken natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je daar niet een beetje oud voor?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]yep 2 stuks gisteren laten trekken
Ik heb ze zelf ook pas op mijn 33e laten trekken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben je daar niet een beetje oud voor?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hihihihi yupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mental Image!!
![]()
Naaktfoto van Duim!! NSFW!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Hehe, maar je hebt daarna dus wel lekker verder kunnen slapenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja heeeeeeeeerlijk
Ahhhquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
K ben thuis..... bekkie doet echt auw
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje oud voor?
Waren ze toen al doorgekomenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:12 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf ook pas op mijn 33e laten trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |