Met vrouwen mag ook hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, maak je daar maar geen zorgen over.Zo onschuldig ben ik nou ook weer niet.
Moet ook zeggen dat ik totaal niet serieus met mannen bezig ben.
Nee, dat mag dus niet... Minder voor mij, dat kan nietquote:
quote:[27-4-2009 18:54:05] gerardo cabal: lekker ding, i must pack, breakfast and leave... but don't worry, i kind of know you, that is why i wanted to warn you.. You might not hear frome me, but i'll be fine, remember, that thank god i am privileged in Mexico... so many porr people will die...
quote:[27-4-2009 18:56:43] gerardo cabal: lekker ding, kiss me, see you in 2 weeks
quote:[27-4-2009 18:57:14] gerardo cabal: be cool, ok, loose everything but style
quote:[27-4-2009 18:58:13] gerardo cabal: bye, and DON'T worry, or you''l wrinkle
Aah jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:19 schreef Ofresca het volgende:
Mijn huisgenoot is op mijn kamer aan het zitten om te praten over zijn ex-vriendin to be. Ik blijf nog even.
Kom nu, ik kan wel wat langer doorgaan. Genoeg om te delen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat mag dus niet... Minder voor mij, dat kan niet![]()
Kut zegquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mja. Geruststellen is lief, maar het wet werkt nog niet 100%.
Ben pas weer gerust als ik hoor dat al die zooi voorbij is
Ooh eng!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
NEE! Ik doe niet aan delenquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:20 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kom nu, ik kan wel wat langer doorgaan. Genoeg om te delen.
Jij gunt mij ook niets.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NEE! Ik doe niet aan delenAlle leuke vrouwen zijn voor mij
Het is nog niet eens erger dan een normale griep hier in nederland...quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Als jij het zegtquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NEE! Ik doe niet aan delenAlle leuke vrouwen zijn voor mij
Ik zeg tquote:
We kunnen armpjedrukken, of een munt tossen, of strookjes trekken, of...quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zeg tze luisteren alleen verdomde slecht
De vrouwen zelf laten beslissen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:28 schreef halfbearad het volgende:
[..]
We kunnen armpjedrukken, of een munt tossen, of strookjes trekken, of...
Opties zat.
Nou ik heb hier nog nooit gehoord dat je voor ene normale griep je huis moet verlaten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is nog niet eens erger dan een normale griep hier in nederland...daar sterven per jaar ook honderden mensen aan... alleen erg zwakke mensen hebben verhoogd risico, en met medicijnen is er niets aan de hand mup!
Voor mij welquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dan blijft er dus echt niks over.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik heb hier nog nooit gehoord dat je voor ene normale griep je huis moet verlaten.
Hij heeft vandaag z'n spullen moeten pakken.
Gister sprak ik 'm nog en was ie lacherig. Lekker op stap geweest, ouders kwaad want ze mochten de deur niet uit.
Vanmiddag kon ie toch even wat minder lachen toen ze kwamen vertellen dat ie de stad uit moest.
Jij, want ik ben nogal terughoudendquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Touche dame. Lijkt me wel een geinige, samen eens kijken wie als eerst een vrouw versiert.
Ja laten we hopen dat het gewoon overdreven voorzorgsmaatregelen zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]meer kan ik er even niet op zeggen.. ik denk dat dit ook weer met een sisser af loopt... laten we hopen dat ik gelijk heb
Allemaal grootspraakquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:32 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Niet in dit topic. Geloof er niks van.
Och, arme. Hoop dat ie snel weer aan de praat slaat. Een lesbienne proberen te versieren lijkt me nog wel een flater die ik kan slaan, want gaydar heb ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Allemaal grootspraakMijn gaydar is kapot... Dus vrouwen versieren gaat me erg slecht af
Of ze hebben een vriendjequote:Op dinsdag 28 april 2009 00:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Allemaal grootspraakMijn gaydar is kapot... Dus vrouwen versieren gaat me erg slecht af
Hehe, nou hij heeft nooit gewerkt, dus ik ben bang dat het ook niet meer gaat gebeuren... Dus moet het zonder doen, helaasquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:36 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Och, arme. Hoop dat ie snel weer aan de praat slaat. Een lesbienne proberen te versieren lijkt me nog wel een flater die ik kan slaan, want gaydar heb ik ook niet.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, nou hij heeft nooit gewerkt, dus ik ben bang dat het ook niet meer gaat gebeuren... Dus moet het zonder doen, helaas
Maar goed, is zou gaan slapen
Paardrij-vrouw heeft een vriendje?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaGod, ik baalde wel een beetje hoor
Ow ja, slaap lekker enzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, nou hij heeft nooit gewerkt, dus ik ben bang dat het ook niet meer gaat gebeuren... Dus moet het zonder doen, helaas
Maar goed, is zou gaan slapen
Oh, dat had ik nog niet verteld! Nou... Ik heb vandaag aan de eigenaresse van stal gevraagd of ze wist of love-interest een vriendje heeft... Ze dacht van wel, maar ze twijfelende...quote:
Nee!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet verteld! Nou... Ik heb vandaag aan de eigenaresse van stal gevraagd of ze wist of love-interest een vriendje heeft... Ze dacht van wel, maar ze twijfelende...Dus ik denk dat ik haar woensdag gewoon ga vragen of ze zin heeft een keer mee te gaan naar een museum... Ze is kunstenaar, en houdt van musea, dat weet ik... Dus dat moet wel goed komen dan... En wat daar dan uit gaat komen zien we dan wel weer
Je laat me alleen met 2 mannen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:41 schreef Pien85 het volgende:
Wat een weltrustens zegWillen jullie me graag naar bed hebben?
Vrouwen altijd. Het liefst de mijne.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:41 schreef Pien85 het volgende:
Wat een weltrustens zegWillen jullie me graag naar bed hebben?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet verteld! Nou... Ik heb vandaag aan de eigenaresse van stal gevraagd of ze wist of love-interest een vriendje heeft... Ze dacht van wel, maar ze twijfelende...Dus ik denk dat ik haar woensdag gewoon ga vragen of ze zin heeft een keer mee te gaan naar een museum... Ze is kunstenaar, en houdt van musea, dat weet ik... Dus dat moet wel goed komen dan... En wat daar dan uit gaat komen zien we dan wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |