quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 23:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook al neit echt iemand in het bijzonder, ik heb het wel naar mn zin op het moment eigenlijk
De beste reden om niet vreemd te gaan...quote:Op maandag 27 april 2009 23:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Was sowieso slecht, ik had een bloedmooie vriendin toen.
Sorryquote:
Je, zou me nog veel blij`r kunnen makenquote:Op maandag 27 april 2009 23:59 schreef Murmeli het volgende:
...
oh ik heb zegiklekkerniet blij gemaakt
Ik denk dat ik eerder ga, nu ofzo, het gaat ineens zo langzaam!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:03 schreef Murmeli het volgende:
als het topic vol is ga ik ook slapen ja....
We willen niet dat je weggaat!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder ga, nu ofzo, het gaat ineens zo langzaam!
Ja, DRUKquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorry
Hoi Pien, leuke dag gehad?
(Ps, ik ga als het topic vol is naar bed )
vertel dan wat leuksquote:
Dat zijn de vragen die je niet aan mij moet stellen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vertel dan wat leuks
wat is je meest extreme sexervaring?
maagd?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zijn de vragen die je niet aan mij moet stellen.
Tis zo spannend als je het maakt. Als vrouw mag je best het voortouw nemen hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, gewoon nog weinig kans gehad om de echt spannende dingen te doen.
Haha, maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tis zo spannend als je het maakt. Als vrouw mag je best het voortouw nemen hoor.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:14 schreef DieBoard het volgende:
Yo mensen, nog lekker druk hier zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |