Ik heb altijd auw. Hoor je mij zielig doen?quote:
Nee maar je mot het nu wel ff meldenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb altijd auw. Hoor je mij zielig doen?
Altijd auw?? dan ben je er vast aan gewend en is het niet zo erg, en ben ik veul zieligerquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb altijd auw. Hoor je mij zielig doen?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Altijd auw?? dan ben je er vast aan gewend en is het niet zo erg, en ben ik veul zieliger
Geeft niet, neem nu maar van me aan dat het klopt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow vandaar.. ja geen idee, volg het niet meer
Morguhhhhquote:
In de eerste zin hoi zeggen en in de tweede aandacht vragen voor/om je groeipijntjes is redelijk sneu ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Altijd auw?? dan ben je er vast aan gewend en is het niet zo erg, en ben ik veul zieliger
Owjee, van brox gekregen zekerquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb me vanacht nog even vermaakt met jullie auto ritje gheghe, heb de hele versie gezien
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de eerste zin hoi zeggen en in de tweede aandacht vragen voor/om je groeipijntjes is redelijk sneu ja.
Djayquote:
jaaaa hoor was zondag nog ff langs collega koffie gaan drinken was gezelliequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoihoi, je weekend nog goed doorgekomen??
Noukjequote:
niet gekregen maar het stond gewoon voor t oprapen kon het niet laten hahahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Owjee, van brox gekregen zeker![]()
Zag er vast heel maf uit voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |