Goedemorgenquote:
D_Ktje!quote:
Ja, heel moeilijk idd. als je niet weet waar de uitgang is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet gekregen maar het stond gewoon voor t oprapen kon het niet laten hahahaha
het begin was vooral heel grappig![]()
een kaartje in de automaat stoppen is best een kunst
en ik heb mnr gezien jaaaaaaaaaaaaaa
Ja heerlijk!quote:
yup ben wat gaan eten met zbbrox daarna zijn we nog wat gaan drinken en poolen (ik heb m vet ingemaaktquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaa hoor was zondag nog ff langs collega koffie gaan drinken was gezellieen jij het nog een beetje overleefd?
ohw echt?? haha gezellie... dus jij kon wel van hem winnen? haha lukte mij niet hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup ben wat gaan eten met zbbrox daarna zijn we nog wat gaan drinken en poolen (ik heb m vet ingemaakt) dus mijn saaie zondag heeft nog een heel leuke draai gekregen
verschil moet er zijn he, ik ga dr vast en zeker wel eens zienquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, heel moeilijk idd. als je niet weet waar de uitgang is.
Ik heb MNR lekker IRL gezien!
Jeeej, Wendy is er niet bij!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Je moet trouwens even in mijn fobo kijken
Ik? Mafkees?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeeej, Wendy is er niet bij!![]()
[..]Mafkees!
ja echt, je was er toch ook toen we dat afgesproken hadden? Of dacht je dat t flauwekul was (zoals ik in t begin hihihihi)quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw echt?? haha gezellie... dus jij kon wel van hem winnen? haha lukte mij niet hoor![]()
Klein beetjequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik? Mafkees?
Was je daar zaterdag nog niet achter
quote:
Jaa ik was er wel maar wist niet dat het serieus was haha maar leuk johquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja echt, je was er toch ook toen we dat afgesproken hadden? Of dacht je dat t flauwekul was (zoals ik in t begin hihihihi)
hahahaha nee ik kan echt niet poolen, maar hij heeft wel perongeluk expres een keer te zwarte bal op t einde gemist zodat ik nog een kans had en toen heb ik gewonnen
goedemorgenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:20 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen
Ik heb weer zo héérlijk geslapen door die vlindertjes
Nee, Wendy staat nog in het vorige draadje!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeeej, Wendy is er niet bij!![]()
[..]Mafkees!
yup dezelfde en was goed te eten ja!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa ik was er wel maar wist niet dat het serieus was haha maar leuk johwaar heb je gegeten? bij de griek?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup dezelfde en was goed te eten ja!
Haha ik heb al met 2 date's Dance Dance Revolution gespeeldquote:
Hoe wistj e dat je deze situatie kon handelen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha ik heb al met 2 date's Dance Dance Revolution gespeeld
Ik heb ze beiden KEIHARD ingemaakt natuurlijk![]()
Metaforen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het was niet laten winnen, het was nog een kans geven
Ik heb die matten thuisquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha ik heb al met 2 date's Dance Dance Revolution gespeeld
Ik heb ze beiden KEIHARD ingemaakt natuurlijk![]()
Omdat wanneer ik uitga al mening dance battle gewonnen hebquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoe wistj e dat je deze situatie kon handelen?
Ooh dat wil ik echt een keer doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die matten thuis2 stuks.
Heerlijk!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Omdat wanneer ik uitga al mening dance battle gewonnen hebhierdoor wist ik dat ik het aan kon
Ik ben vrijdag ook vrij!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kom er net achter dat ik vrijdag ook vrij heb.![]()
Zin om wat mafs te gaan doen van het weekend?
Gelukkig...quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, Wendy staat nog in het vorige draadje!
Qtie!quote:
Kheb er 3 of 4 spellen voorquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh dat wil ik echt een keer doen!
Jeeejj!quote:
Weet niet, Is het lekker weer van het weekend?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag ook vrij!![]()
Zoals? Ik ga al wat mafs doen
Geen ideequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Weet niet, Is het lekker weer van het weekend?
jaa ikke ookquote:
* KudFokker doet een traditioneel Duits volks dansje met Carooltjequote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
* KudFokker doet een traditioneel Duits volks dansje met Carooltje![]()
Ik ga woensdag en donderdag lekker dansen in Den Haagquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee, vrijdag niet zulk lekker weer, ik ben alleen vrijdag ochtend vrij, dus ik kan kneiter hard biertjes drinken donderdag!en woensdag
En met Angel gaan dansen
Wat ga je trouwens voor mafs doen?quote:
Niets om hier te vermeldenquote:
Regenjassen weerquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:36 schreef KudFokker het volgende:
Welk weer wordt het trouwens donderdag overdag?
PMquote:
quote:
quote:
Ikkequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:41 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]ga ik een keer naar Amsterdam om feestje te vieren buiten is het zulk weer
Naja, dan maar kroegje zoeken.![]()
Wie zijn er nog meer aanwezig in A'dam?
Zieke mensen op de wereldquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
WTF !!!!!
http://www.spitsnieuws.nl(...)uikte_autistisc.html
Slecht artikel! Er staat niet eens in of de bus nog wel op tijd bleef rijden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
WTF !!!!!
Of je neemt maar een half dagje opquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik besef mij zojuist dat ik morgen nog maar een half dagje hoef.
Werk 36 uur in de week, dus neem vrijdag 8 uur op, dan hoef ik nog maar 4 uur te arbeiten
wow het wordt steeds gekker hier zegquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
WTF !!!!!
Mij zou je echt niet 1 op 1 met die gast in 1 kamer moeten laten hoorquote:
quote:
Ook niet via PMquote:
Gezien mjin gezondheid dezer dagen denk ik dat een middagje op de bank me goed gaat doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of je neemt maar een half dagje op
Ga je hem dan ook onzedelijk betasten?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mij zou je echt niet 1 op 1 met die gast in 1 kamer moeten laten hoor
Jeej! Knetterlam worden in de regen!quote:
Jakkes, wat een zieke mensen zijn er op deze wereld.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
WTF !!!!!
Komop zeg, appelkoekje, net of jij wat klaar gaat spelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mij zou je echt niet 1 op 1 met die gast in 1 kamer moeten laten hoor
Dat boeit dan toch geen ene f*ck meerquote:
ik moest lachen hahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Komop zeg, appelkoekje, net of jij wat klaar gaat spelen
Die gozer is echt ziek, ik zeg stenigen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
WTF !!!!!
Ik vond dit wel een gepaste reactiequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:51 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Die gozer is echt ziek, ik zeg stenigen.
Goed dus als je geen mens bent moet je zo worden behandeld? Dus voortaan doen we dat ook bij alle dieren enzo?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een gepaste reactie:
Echt waar dit beest moet met zijn ballen tussen twee bakstenen, daarna aan zijn zak worden opgehangen, net zo lang tot ie is doodgebloed. Wat een misbaksel zeg. Bah bah bah. Dit is toch te ziek voor woorden. Niet alleen zijn het kinderen, maar ook nog eens met een handicap. Die kinders hebben het al moeilijk genoeg. Als je dan als volwassen man op zo'n manier met die kinderen omgaat, verdien je geen mensenrechten. Dan mag je jezelf geen mens meer noemen van mij, en dien je ook als zodanig te worden behandeld.
Waarom tijd erin steken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een gepaste reactie:
Echt waar dit beest moet met zijn ballen tussen twee bakstenen, daarna aan zijn zak worden opgehangen, net zo lang tot ie is doodgebloed. Wat een misbaksel zeg. Bah bah bah. Dit is toch te ziek voor woorden. Niet alleen zijn het kinderen, maar ook nog eens met een handicap. Die kinders hebben het al moeilijk genoeg. Als je dan als volwassen man op zo'n manier met die kinderen omgaat, verdien je geen mensenrechten. Dan mag je jezelf geen mens meer noemen van mij, en dien je ook als zodanig te worden behandeld.
Belsquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed dus als je geen mens bent moet je zo worden behandeld? Dus voortaan doen we dat ook bij alle dieren enzo?
Ik snap wel dat dit in wat woede is geschreven. Maar dat viel me meteen op
Magnumquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed dus als je geen mens bent moet je zo worden behandeld? Dus voortaan doen we dat ook bij alle dieren enzo?
Carooltjequote:
ik heb lekker vrijquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:02 schreef KudFokker het volgende:
Vandaag lekker maar tot 4 uur / half 5 werken
Ik heb dit zelf niet geschreven hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tijgertjequote:
adoquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:03 schreef Adolecens het volgende:
Het is droog!![]()
Oude spijkerbroek aan en zo de vijver leeg pompen!!![]()
En het gemeenteplantsoen van 9.000 liter water voorzien
Heb je foto's van dat meer van jequote:Op dinsdag 28 april 2009 10:03 schreef Adolecens het volgende:
Het is droog!![]()
Oude spijkerbroek aan en zo de vijver leeg pompen!!![]()
En het gemeenteplantsoen van 9.000 liter water voorzien
ja heeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tijgertje
Ja dat wel, heerlijkEn jij?
K ben thuis..... bekkie doet echt auwquote:
Duim!quote:
'k Zal eens kijken. Heb het vorig jaar ook gedaan, kan die foto's ook gewoon pakken natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb je foto's van dat meer van je?
Hmm dat is dan 7 jaar ongelukquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja heeeeeeeeerlijk
werd alleen om 5 uur wakker van glasgerinkel
en weet nu dat ik niet erg slim ben, ben zo in mn nakie naar beneden gerend om te gaan kijken
(was een spiegeltje van de muur af gevallen)
Sorry, kan je dat even opnieuw typen en dan het nakie gedeelte eruit halen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja heeeeeeeeerlijk
en weet nu dat ik niet erg slim ben, ben zo in mn nakie naar beneden gerend om te gaan kijken
Verstandskiezen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
K ben thuis..... bekkie doet echt auw
leuk om te doen hahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:05 schreef KudFokker het volgende:
Duim, hoe vond je Fok! Take Me Out gisteren![]()
?
quote:
hihihihi yupquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Duim!Lig je nog lekker in bed?
![]()
[..]
'k Zal eens kijken. Heb het vorig jaar ook gedaan, kan die foto's ook gewoon pakken natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je daar niet een beetje oud voor?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]yep 2 stuks gisteren laten trekken
Ik heb ze zelf ook pas op mijn 33e laten trekken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben je daar niet een beetje oud voor?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hihihihi yupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mental Image!!
![]()
Naaktfoto van Duim!! NSFW!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Hehe, maar je hebt daarna dus wel lekker verder kunnen slapenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja heeeeeeeeerlijk
Ahhhquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
K ben thuis..... bekkie doet echt auw
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje oud voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |