Magnumquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed dus als je geen mens bent moet je zo worden behandeld? Dus voortaan doen we dat ook bij alle dieren enzo?
Ik snap wel dat dit in wat woede is geschreven. Maar dat viel me meteen op
Carooltjequote:
ik heb lekker vrijquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:02 schreef KudFokker het volgende:
Vandaag lekker maar tot 4 uur / half 5 werken
Ik heb dit zelf niet geschreven hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed dus als je geen mens bent moet je zo worden behandeld? Dus voortaan doen we dat ook bij alle dieren enzo?
Ik snap wel dat dit in wat woede is geschreven. Maar dat viel me meteen op
Tijgertjequote:
adoquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:03 schreef Adolecens het volgende:
Het is droog!![]()
Oude spijkerbroek aan en zo de vijver leeg pompen!!![]()
En het gemeenteplantsoen van 9.000 liter water voorzien
Heb je foto's van dat meer van jequote:Op dinsdag 28 april 2009 10:03 schreef Adolecens het volgende:
Het is droog!![]()
Oude spijkerbroek aan en zo de vijver leeg pompen!!![]()
En het gemeenteplantsoen van 9.000 liter water voorzien
ja heeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tijgertje
Ja dat wel, heerlijkEn jij?
K ben thuis..... bekkie doet echt auwquote:
Duim!quote:
'k Zal eens kijken. Heb het vorig jaar ook gedaan, kan die foto's ook gewoon pakken natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb je foto's van dat meer van je?
Hmm dat is dan 7 jaar ongelukquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja heeeeeeeeerlijk
werd alleen om 5 uur wakker van glasgerinkel
en weet nu dat ik niet erg slim ben, ben zo in mn nakie naar beneden gerend om te gaan kijken
(was een spiegeltje van de muur af gevallen)
Sorry, kan je dat even opnieuw typen en dan het nakie gedeelte eruit halen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja heeeeeeeeerlijk
en weet nu dat ik niet erg slim ben, ben zo in mn nakie naar beneden gerend om te gaan kijken
Verstandskiezen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
K ben thuis..... bekkie doet echt auw
leuk om te doen hahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:05 schreef KudFokker het volgende:
Duim, hoe vond je Fok! Take Me Out gisteren![]()
?
quote:
hihihihi yupquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Duim!Lig je nog lekker in bed?
![]()
[..]
'k Zal eens kijken. Heb het vorig jaar ook gedaan, kan die foto's ook gewoon pakken natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je daar niet een beetje oud voor?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]yep 2 stuks gisteren laten trekken
Ik heb ze zelf ook pas op mijn 33e laten trekken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben je daar niet een beetje oud voor?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hihihihi yupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mental Image!!
![]()
Naaktfoto van Duim!! NSFW!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Hehe, maar je hebt daarna dus wel lekker verder kunnen slapenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja heeeeeeeeerlijk
Ahhhquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
K ben thuis..... bekkie doet echt auw
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje oud voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |