Goedemorgenquote:
D_Ktje!quote:
Ja, heel moeilijk idd. als je niet weet waar de uitgang is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet gekregen maar het stond gewoon voor t oprapen kon het niet laten hahahaha
het begin was vooral heel grappig![]()
een kaartje in de automaat stoppen is best een kunst
en ik heb mnr gezien jaaaaaaaaaaaaaa
Ja heerlijk!quote:
yup ben wat gaan eten met zbbrox daarna zijn we nog wat gaan drinken en poolen (ik heb m vet ingemaaktquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaa hoor was zondag nog ff langs collega koffie gaan drinken was gezellieen jij het nog een beetje overleefd?
ohw echt?? haha gezellie... dus jij kon wel van hem winnen? haha lukte mij niet hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup ben wat gaan eten met zbbrox daarna zijn we nog wat gaan drinken en poolen (ik heb m vet ingemaakt) dus mijn saaie zondag heeft nog een heel leuke draai gekregen
verschil moet er zijn he, ik ga dr vast en zeker wel eens zienquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, heel moeilijk idd. als je niet weet waar de uitgang is.
Ik heb MNR lekker IRL gezien!
Jeeej, Wendy is er niet bij!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Je moet trouwens even in mijn fobo kijken
Ik? Mafkees?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeeej, Wendy is er niet bij!![]()
[..]Mafkees!
ja echt, je was er toch ook toen we dat afgesproken hadden? Of dacht je dat t flauwekul was (zoals ik in t begin hihihihi)quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw echt?? haha gezellie... dus jij kon wel van hem winnen? haha lukte mij niet hoor![]()
Klein beetjequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik? Mafkees?
Was je daar zaterdag nog niet achter
quote:
Jaa ik was er wel maar wist niet dat het serieus was haha maar leuk johquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja echt, je was er toch ook toen we dat afgesproken hadden? Of dacht je dat t flauwekul was (zoals ik in t begin hihihihi)
hahahaha nee ik kan echt niet poolen, maar hij heeft wel perongeluk expres een keer te zwarte bal op t einde gemist zodat ik nog een kans had en toen heb ik gewonnen
goedemorgenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:20 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen
Ik heb weer zo héérlijk geslapen door die vlindertjes
Nee, Wendy staat nog in het vorige draadje!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeeej, Wendy is er niet bij!![]()
[..]Mafkees!
yup dezelfde en was goed te eten ja!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa ik was er wel maar wist niet dat het serieus was haha maar leuk johwaar heb je gegeten? bij de griek?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup dezelfde en was goed te eten ja!
Haha ik heb al met 2 date's Dance Dance Revolution gespeeldquote:
Hoe wistj e dat je deze situatie kon handelen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha ik heb al met 2 date's Dance Dance Revolution gespeeld
Ik heb ze beiden KEIHARD ingemaakt natuurlijk![]()
Metaforen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het was niet laten winnen, het was nog een kans geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |