Ja heerlijk!quote:
yup ben wat gaan eten met zbbrox daarna zijn we nog wat gaan drinken en poolen (ik heb m vet ingemaaktquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaa hoor was zondag nog ff langs collega koffie gaan drinken was gezellieen jij het nog een beetje overleefd?
ohw echt?? haha gezellie... dus jij kon wel van hem winnen? haha lukte mij niet hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup ben wat gaan eten met zbbrox daarna zijn we nog wat gaan drinken en poolen (ik heb m vet ingemaakt) dus mijn saaie zondag heeft nog een heel leuke draai gekregen
verschil moet er zijn he, ik ga dr vast en zeker wel eens zienquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, heel moeilijk idd. als je niet weet waar de uitgang is.
Ik heb MNR lekker IRL gezien!
Jeeej, Wendy is er niet bij!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Je moet trouwens even in mijn fobo kijken
Ik? Mafkees?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeeej, Wendy is er niet bij!![]()
[..]Mafkees!
ja echt, je was er toch ook toen we dat afgesproken hadden? Of dacht je dat t flauwekul was (zoals ik in t begin hihihihi)quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw echt?? haha gezellie... dus jij kon wel van hem winnen? haha lukte mij niet hoor![]()
Klein beetjequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik? Mafkees?
Was je daar zaterdag nog niet achter
quote:
Jaa ik was er wel maar wist niet dat het serieus was haha maar leuk johquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja echt, je was er toch ook toen we dat afgesproken hadden? Of dacht je dat t flauwekul was (zoals ik in t begin hihihihi)
hahahaha nee ik kan echt niet poolen, maar hij heeft wel perongeluk expres een keer te zwarte bal op t einde gemist zodat ik nog een kans had en toen heb ik gewonnen
goedemorgenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:20 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen
Ik heb weer zo héérlijk geslapen door die vlindertjes
Nee, Wendy staat nog in het vorige draadje!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeeej, Wendy is er niet bij!![]()
[..]Mafkees!
yup dezelfde en was goed te eten ja!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa ik was er wel maar wist niet dat het serieus was haha maar leuk johwaar heb je gegeten? bij de griek?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup dezelfde en was goed te eten ja!
Haha ik heb al met 2 date's Dance Dance Revolution gespeeldquote:
Hoe wistj e dat je deze situatie kon handelen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha ik heb al met 2 date's Dance Dance Revolution gespeeld
Ik heb ze beiden KEIHARD ingemaakt natuurlijk![]()
Metaforen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het was niet laten winnen, het was nog een kans geven
Ik heb die matten thuisquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha ik heb al met 2 date's Dance Dance Revolution gespeeld
Ik heb ze beiden KEIHARD ingemaakt natuurlijk![]()
Omdat wanneer ik uitga al mening dance battle gewonnen hebquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoe wistj e dat je deze situatie kon handelen?
Ooh dat wil ik echt een keer doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die matten thuis2 stuks.
Heerlijk!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Omdat wanneer ik uitga al mening dance battle gewonnen hebhierdoor wist ik dat ik het aan kon
Ik ben vrijdag ook vrij!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kom er net achter dat ik vrijdag ook vrij heb.![]()
Zin om wat mafs te gaan doen van het weekend?
Gelukkig...quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, Wendy staat nog in het vorige draadje!
Qtie!quote:
Kheb er 3 of 4 spellen voorquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh dat wil ik echt een keer doen!
Jeeejj!quote:
Weet niet, Is het lekker weer van het weekend?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag ook vrij!![]()
Zoals? Ik ga al wat mafs doen
Geen ideequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Weet niet, Is het lekker weer van het weekend?
jaa ikke ookquote:
* KudFokker doet een traditioneel Duits volks dansje met Carooltjequote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
* KudFokker doet een traditioneel Duits volks dansje met Carooltje![]()
Ik ga woensdag en donderdag lekker dansen in Den Haagquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee, vrijdag niet zulk lekker weer, ik ben alleen vrijdag ochtend vrij, dus ik kan kneiter hard biertjes drinken donderdag!en woensdag
En met Angel gaan dansen
Wat ga je trouwens voor mafs doen?quote:
Niets om hier te vermeldenquote:
Regenjassen weerquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:36 schreef KudFokker het volgende:
Welk weer wordt het trouwens donderdag overdag?
PMquote:
quote:
quote:
Ikkequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:41 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]ga ik een keer naar Amsterdam om feestje te vieren buiten is het zulk weer
Naja, dan maar kroegje zoeken.![]()
Wie zijn er nog meer aanwezig in A'dam?
Zieke mensen op de wereldquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
WTF !!!!!
http://www.spitsnieuws.nl(...)uikte_autistisc.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |