Ik ben al een uur wakker. Er zijn altijd mensen die het nog slechter hebben...quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik haaaaat het dat ik zo vaak wakker word om dit soort tijden.![]()
hmmmmmmwoaquote:Op dinsdag 28 april 2009 06:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
heb jij ook al zo geen zin in om mee te gaan werken?
Jeetje...quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben al een uur wakker. Er zijn altijd mensen die het nog slechter hebben...
herroooooow goodmeujning! how are you todayyy*O*quote:
Rustigquote:Op dinsdag 28 april 2009 06:41 schreef zbbrox het volgende:
[..]
herroooooow goodmeujning! how are you todayyy*O*
opmerkelijk wakker voor het korte slaapje dat ik hadquote:
Heyy big man!quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:49 schreef kwaakvaak het volgende:
waarom ben ik al meer dan anderhalf uur wakker terwijl ik ongeveer 15 minuten van mijn werk woon.. Of kan ik beter zeggen bijna voormalige werk? oh nee dat is nog onder NDA want de collega's weten het nog niet allemaal
Dat meisje van gisteren?quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:52 schreef zbbrox het volgende:
[..]
opmerkelijk wakker voor het korte slaapje dat ik had
*wijst een schuldige aan*
Moggul!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:01 schreef KudFokker het volgende:
Wat een inspiratielose TT zeg
ooh, goedemorgen!
Ahc, beetje hersenloos op zijn tijd...quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
wat loopt iedereen toch iedere keer op de tt te zaniken.. vind hem wel makkelijk zo
Varkensgriepquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:16 schreef Rauw. het volgende:
Goedemorgen,
Lekker fit op 't werk![]()
ik voel een soort druk op de borst en zweet constant door![]()
Ga ik nu toch ziek worden voor K'dag
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Als er iemand nog een kamer zoekt.. we hebben er weer es 1 vrij
CGquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Nee niet in mijn bedquote:
Meisje dat er nu paar maanden in zit, wil toch een huis met meer sociale contacten.. dusja dan moet je niet bij ons zijnquote:
Te veel/weinig* seksquote:
Jullie zijn niet sociaal?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee niet in mijn bed
[..]
Meisje dat er nu paar maanden in zit, wil toch een huis met meer sociale contacten.. dusja dan moet je niet bij ons zijn
Tja, dan moet ze maar doorzoekenquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee niet in mijn bed
[..]
Meisje dat er nu paar maanden in zit, wil toch een huis met meer sociale contacten.. dusja dan moet je niet bij ons zijn
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Te veel/weinig* seks
*doorhalen wat niet van toepassing is
Wel sociaal, maar doen nooit wat samen ofzo. In twee jaar tijd nu 2x samen gegeten. Dusjah, daar moet je van houdenquote:
Jah klopt, maar het is wel irritant telkens iemand zoeken en hopen dat er wat tussen zit.quote:
Dat is inderdaad wel weinig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wel sociaal, maar doen nooit wat samen ofzo. In twee jaar tijd nu 2x samen gegeten. Dusjah, daar moet je van houden
[..]
Jah klopt, maar het is wel irritant telkens iemand zoeken en hopen dat er wat tussen zit.
Mogguhquote:
Hallo Nachtbraker, nu alweer op?quote:
Dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben al een uur wakker. Er zijn altijd mensen die het nog slechter hebben...
Helaas een beetje uit de buurtquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Van het vorige topic nog?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel weinig.
Succes met het zoeken naar de ware! En een kusjevan het vorige topic nog
College hè.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mogguh![]()
[..]
Hallo Nachtbraker, nu alweer op?
Ja, in het vorige topic werd er volop gezoend. En ik had jou nog niet gezoendquote:
ik ben wel gestopt met zweten, de laatste fase is aangebrokenquote:
Ik ga straks weer zweten en stinken enzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik ben wel gestopt met zweten, de laatste fase is aangebroken
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga straks weer zweten en stinken enzoPaardjes buiten zetten, uitmesten, opstrooien, daarna stink ik wel
Maar, ziek?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik ben wel gestopt met zweten, de laatste fase is aangebroken
Ja, vanavond laat pas hoorquote:
Ow vandaar.. ja geen idee, volg het niet meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, in het vorige topic werd er volop gezoend. En ik had jou nog niet gezoendDus bij deze.
Denk het, kom net op het werk, een uur lang zitten zweten, en constant hartkloppingen en lichte druk op de borstquote:
Ah op die fiets... Varkensgriep?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Denk het, kom net op het werk, een uur lang zitten zweten, en constant hartkloppingen en lichte druk op de borst
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, vanavond laat pas hoorMoet na het zweten en stinken eerst nog bij een vriend eten
Nee inderdaadquote:
Tja, 't kon ff niet andersquote:
Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee inderdaad
[..]
Tja, 't kon ff niet anders
Ik heb altijd auw. Hoor je mij zielig doen?quote:
Nee maar je mot het nu wel ff meldenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb altijd auw. Hoor je mij zielig doen?
Altijd auw?? dan ben je er vast aan gewend en is het niet zo erg, en ben ik veul zieligerquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb altijd auw. Hoor je mij zielig doen?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Altijd auw?? dan ben je er vast aan gewend en is het niet zo erg, en ben ik veul zieliger
Geeft niet, neem nu maar van me aan dat het klopt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow vandaar.. ja geen idee, volg het niet meer
Morguhhhhquote:
In de eerste zin hoi zeggen en in de tweede aandacht vragen voor/om je groeipijntjes is redelijk sneu ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Altijd auw?? dan ben je er vast aan gewend en is het niet zo erg, en ben ik veul zieliger
Owjee, van brox gekregen zekerquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb me vanacht nog even vermaakt met jullie auto ritje gheghe, heb de hele versie gezien
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de eerste zin hoi zeggen en in de tweede aandacht vragen voor/om je groeipijntjes is redelijk sneu ja.
Djayquote:
jaaaa hoor was zondag nog ff langs collega koffie gaan drinken was gezelliequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoihoi, je weekend nog goed doorgekomen??
Noukjequote:
niet gekregen maar het stond gewoon voor t oprapen kon het niet laten hahahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Owjee, van brox gekregen zeker![]()
Zag er vast heel maf uit voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |