Mwah, meer nerds. Wel heel veel meisjes ineens.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:54 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nog een beetje Hunks met die opleiding van jouw, of is er echt geen bal aan de saaie lessen

Nee je voelt juist een goede vriendschap. Maar mannen hebben er wel eerder moeite mee als vrouwen. Volgens mij toch ook vaak met het idee van wat zal de rest er weer van vinden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik knuffel en "zoen" ook met mijn beste vriend, net zoals ik een vrouw begroet, doe ik dat ook bij hem...
Voel me er niks raars bij, gewoon een teken van affectie

Night nightquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:55 schreef Pien85 het volgende:
En nu is het écht tijd om te slapen!
Truste allen![]()

Slaap lekker!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:55 schreef Pien85 het volgende:
En nu is het écht tijd om te slapen!
Truste allen![]()

Nachtploeg?!quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:12 schreef Adolecens het volgende:
Nah, gezellig zo..
Eens wat gaan lurken dan

Waarom denkt iedereen dat toch als ik rond een uurtje of 1 thuis kom?quote:

Wie is die andere vip dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:36 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nee alleen 2 vip's en ik die om de hoek mee kijkt.

Op zijn tijd is een biertje wel lekker ja...quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:40 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Jij toch, had je al mee geteld. Bier is goed toch

Ik heb hem van het weekend op zien komen, was wel eerder dan 8 uur.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:49 schreef DieBoard het volgende:
Of gaan liever op tijd slapen zodat ze om 8 uur lekker kunnen genieten van de zon die nog niet helemaal op is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |