Beetje rommelig, maar prima geloof ikquote:Op maandag 27 april 2009 22:23 schreef Mordreth het volgende:
tvp enzo. Hoe is het vanavond gegaan? (geen zin om terug te lezen)
.
Ging redelijk goed. Het 1e slachtoffer had helaas geen date, de 2e ging uit met Maok.quote:Op maandag 27 april 2009 22:23 schreef Mordreth het volgende:
tvp enzo. Hoe is het vanavond gegaan? (geen zin om terug te lezen)
.
Welke diss?quote:Op maandag 27 april 2009 22:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ging redelijk goed. Het 1e slachtoffer had helaas geen date, de 2e ging uit met Maok.
Hoewel de 1e wel een kleine diss kreeg van KF imo.. maar goed.
Dat rommelige, dat hoort zoquote:Op maandag 27 april 2009 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beetje rommelig, maar prima geloof ik
Koninginnenach.. Dat verklaard het!quote:Op maandag 27 april 2009 22:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat rommelige, dat hoort zo
Deze week is er geen keuring meer. Aangezien het woensdagavond Koninginnenach is zullen de meesten afwezig zijn. Dus volgende week maandag is de volgende weer. Maar "the involved" krijgen daar nog wel een PMetje over.
Huhquote:Op maandag 27 april 2009 22:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ging redelijk goed. Het 1e slachtoffer had helaas geen date, de 2e ging uit met Maok.
Hoewel de 1e wel een kleine diss kreeg van KF imo.. maar goed.
Dan laat je Javier maar lekker ff wachtenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:15 schreef maok het volgende:
Ik ben er trouwens maandag niet bij. Dan zit ik bij Javier Guzman in de schouwburg.
Volgens mij heeft ze een date met The_Singularityquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:15 schreef maok het volgende:
Ik ben er trouwens maandag niet bij. Dan zit ik bij Javier Guzman in de schouwburg.
wanneer ga jij je aanmelden zodat je sappige verhalen kan vertellen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:56 schreef S95Sedan het volgende:
Wanneer komen er nou eens sappige verhalen?
Is dat nodig voor sappige verhalen dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
wanneer ga jij je aanmelden zodat je sappige verhalen kan vertellen?
ja wat jij doelde op sappige verhalen als gevolg van een IRLetje als gevolg van TMO...quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat nodig voor sappige verhalen dan?
Ik ben meer van het 1:1 daten, hou niet zo van vleeskeuringenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:18 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
ja wat jij doelde op sappige verhalen als gevolg van een IRLetje als gevolg van TMO...
Wat vrouwen zeggen en bedoelen zijn meestal twee heel verschillende dingenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:43 schreef Bootje84 het volgende:
Volgens mij valt Breathtaking af voor de keuring
Mannen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:43 schreef Bootje84 het volgende:
Volgens mij valt Breathtaking af voor de keuring
Mannen
Er zijn genoeg vrouwen die juist eens gewoon simpel een ruige beurt krijgen... Maar ja, soms niet en dan maak je een topicquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat vrouwen zeggen en bedoelen zijn meestal twee heel verschillende dingen
Dat werd tijd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:37 schreef KudFokker het volgende:
Sommige dames zou ik best IRL willen daten hoor
Moet me toch maar een keer opgeven!
Vrouwen, het zijn en blijven gecompliceerde wezensquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die juist eens gewoon simpel een ruige beurt krijgen... Maar ja, soms niet en dan maak je een topic
quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik krijg nog steeds reacties in mijn fobo van mijn fobo-spam-activiteiten van een paar weken terug
[..]
oh fuck, helemaal vergeten. Ik zal ff wat PMetjes de deur uitdrukken.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:22 schreef Bootje84 het volgende:
Is al bekend wie er wel/niet aanwezig zijn.?
Haha oepsquote:Op zondag 3 mei 2009 14:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
oh fuck, helemaal vergeten. Ik zal ff wat PMetjes de deur uitdrukken.
Ja, nee, geen meningquote:Op zondag 3 mei 2009 14:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik krijg allemaal reacties terug als:
- misschien
- wellicht
- 85% zeker van wel
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
- misschien
- wellicht
- 85% zeker van wel
ooh shitquote:Op zondag 3 mei 2009 14:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
- misschien
- wellicht
- 85% zeker van wel
Je zorgt maar dat je er bent!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:06 schreef Chocolate het volgende:
[..]
ooh shitheb ik me net ook schuldig aan gemaakt
Ohw, die hadden we nog niet:quote:Op zondag 3 mei 2009 16:06 schreef Chocolate het volgende:
[..]
ooh shitheb ik me net ook schuldig aan gemaakt
't gaat morgen toch wel door he?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ohw, die hadden we nog niet:
"ik kan niks garanderen"
Niet zo paniek zaaien. D'r zijn er 4 van de 12 die zeggen "misschien". Dan houden we er nog 8 over. En dan nog: misschien is geen nee.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
't gaat morgen toch wel door he?
Anders kom ik nooit aan de beurt
jou wil k niet missenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
't gaat morgen toch wel door he?
Anders kom ik nooit aan de beurt
quote:
Dat zeg je tegen iedereenquote:
En.. gaf het jouw ook net zo'n lekker gevoel als bij mij?quote:
Ik kreeg een beetje kippenvelquote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En.. gaf het jouw ook net zo'n lekker gevoel als bij mij?
Jup. Mja, ik heb vakantie, dus ik zal veel random dingen doen en dan is het moeilijk om precies te schatten wanneer ik klaar ben.quote:
Niet gaan flirten voor de rondes!quote:
Waarom niet?quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef Chocolate het volgende:
[..]
heul nietik weet niet eens wie er verder nog langskomen
Omdat het oneerlijk is voor de andere deelnemers die niet vaak bij de slowchat kunnen zijn? Dan heb je al interesse en dan heeft het spel weinig nut lijkt me. Mja, moet je zelf weten natuurlijk.quote:
Daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Omdat het oneerlijk is voor de andere deelnemers die niet vaak bij de slowchat kunnen zijn? Dan heb je al interesse en dan heeft het spel weinig nut lijkt me. Mja, moet je zelf weten natuurlijk.
Omdat het allemaal van die vage reacties zijn. Ik stel een vrij duidelijke vraag en ik krijg alleen maar vage reacties terug, geen keiharde nee of jaquote:
Je moet er wel rekening mee houden dat het vrouwen zijn hequote:Op zondag 3 mei 2009 18:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Omdat het allemaal van die vage reacties zijn. Ik stel een vrij duidelijke vraag en ik krijg alleen maar vage reacties terug, geen keiharde nee of ja
Oeh, dat soort uitspraken kan je beter NA je keuring doenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je moet er wel rekening mee houden dat het vrouwen zijn he
Whehe, dat is best lullig voor je inderdaad als iedereen zo zal reageren.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Omdat het allemaal van die vage reacties zijn. Ik stel een vrij duidelijke vraag en ik krijg alleen maar vage reacties terug, geen keiharde nee of ja
Waar is jouw oude UI gebleven?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je moet er wel rekening mee houden dat het vrouwen zijn he
Ben Ajax eventjes zatquote:Op zondag 3 mei 2009 18:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Whehe, dat is best lullig voor je inderdaad als iedereen zo zal reageren.![]()
[..]
Waar is jouw oude UI gebleven?
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Oeh, dat soort uitspraken kan je beter NA je keuring doen
QFTquote:Op zondag 3 mei 2009 18:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
NA de keuring? Als je uiteindelijk een meisje hebt gekozen en als je dan ineens zulke opmerkingen geeft, dan is het ook niet echt positief voor de toekomst lijkt me.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hm, oke. Nu val je minder op.quote:
Zit wat in.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef L.no het volgende:
[..]
NA de keuring? Als je uiteindelijk een meisje hebt gekozen en als je dan ineens zulke opmerkingen geeft, dan is het ook niet echt positief voor de toekomst lijkt me.![]()
![]()
Je zult maar net geluk hebben eh.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zit wat in.
Zolang een vrouw er maar een klein beetje om kan lachen...
Tja, ik kan niet tegen mensen die alles maar zwaar serieus nemen en nergens om kunnen lachen.. Er zijn natuurlijk grenzen, maar als je met iemand niet kan lachen, nee dank je..quote:Op zondag 3 mei 2009 19:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Je zult maar net geluk hebben eh.![]()
Vreselijk is dat als er mensen zijn die dan dramatische gaan reageren.
Juist.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, ik kan niet tegen mensen die alles maar zwaar serieus nemen en nergens om kunnen lachen.. Er zijn natuurlijk grenzen, maar als je met iemand niet kan lachen, nee dank je..
Het klonk een beetje als een verkooppraatjequote:
Hmm.. dit spel is een vleeskeuring, dus dat boeit niet denk ik.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het klonk een beetje als een verkooppraatje![]()
![]()
hihi
agreequote:Op zondag 3 mei 2009 21:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmm.. dit spel is een vleeskeuring, dus dat boeit niet denk ik.
Mij ga je niet vertellen dat je alsnog voor iemand kiest als zijn verhaal je totaal niet aanstaat...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmm.. dit spel is een vleeskeuring, dus dat boeit niet denk ik.
Huh? Nee, dat ook weer niet, maar het is sowieso moeilijk om andermans innerlijk te vinden dmv een paar zinnen. Soms kan je iets heel verkeerd interpreteren dus dan kan je alsnog een kans geven.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mij ga je niet vertellen dat je alsnog voor iemand kiest als zijn verhaal je totaal niet aanstaat...
True.. Ik ben ook van mening dat je op een paar zinnen en een paar foto's ook niet genoeg weet over iemand. Het is ook maar net met welke intentie je het spel speelt...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Huh? Nee, dat ook weer niet, maar het is sowieso moeilijk om andermans innerlijk te vinden dmv een paar zinnen. Soms kan je iets heel verkeerd interpreteren dus dan kan je alsnog een kans geven.
PM je nieuwe tekst maar.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:29 schreef Bootje84 het volgende:
AA,
Is het mogelijk als ik mijn tekst beetje aanpas..? Zit het nu door te lezen en het is een beetje kort.. Het kan beter
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik weet niet of ik er morgen avond bij ben om te helpen AA
Maar vorige keer had ik ook redelijk weinig tot niks gedaan
Niet zo janken heh AAquote:
ja maar toch...quote:Op maandag 4 mei 2009 07:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niet zo janken heh AAje weet dat we beiden gewoon hosselaars zijn
end of story
!
Donequote:
Chocolate!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:23 schreef Chocolate het volgende:
ik ben er bijmaar wel ff minuutje stilte om 8 uur he
jep. Hou je weer een oogje in het zeil?quote:
Yupquote:Op maandag 4 mei 2009 19:28 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
jep. Hou je weer een oogje in het zeil?
ik open zo een nieuw keuringstopic, de andere zit op 8 posts na vol...
Ik was al bijna bang dat je gestopt wasquote:
Ben ik dus net te laatquote:Op maandag 4 mei 2009 19:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
OK, OP staat, ga nu de te keuren man invoeren
Doe jij ook mee Cue?quote:
Nou nee.. want te laat hequote:
Roep AA snel dan!quote:
ík?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Roep AA snel dan!
En bootje... ik wist hetHij was de laatste tijd wel erg vaak te vinden hier
Doe wel een ander keertje mee als ik er op tijd aan denkquote:Op maandag 4 mei 2009 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Roep AA snel dan!
En bootje... ik wist hetHij was de laatste tijd wel erg vaak te vinden hier
Het is nog niet begonnen....quote:Op maandag 4 mei 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe wel een ander keertje mee als ik er op tijd aan denk
Wil je mij niet keuren?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe wel een ander keertje mee als ik er op tijd aan denk
Meer dan de helft zei gisteren "Misschien"...quote:Op maandag 4 mei 2009 19:45 schreef Bootje84 het volgende:
Welke vrouwen zijn er eigenlijk vandaag...?
ik zal eens gaan zoeken naar een foto en zoquote:Op maandag 4 mei 2009 19:45 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
PM me ff, kan je de volgende keren meedoen
quote:
ze posten hier ook niet dus dan vrees ik het ergste...quote:
Gelukkig maar. De opkomst is inderdaad schrikbarend laagquote:Op maandag 4 mei 2009 19:50 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
ze posten hier ook niet dus dan vrees ik het ergste...
Bootje84: mocht de opkomst idd zo laag zijn, krijg je uiteraard een herkansing
Komt goed hoorquote:
bootje84.. denk ik.quote:
24?quote:
84quote:
Dat dus. Ik ben nog piepjong hoor!quote:
Niet woensdag? Of is er dan een of andere feestdag..?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:57 schreef AlmightyArjen het volgende:
Gezien de lage opkomst moet ik helaas deze keuring
ANNULEREN
Er zal een vervolg komen. Mod: het nieuwe keuringstopic mag op slot
Volgende week maandag weer een nieuwe poging...
Nee nog ouder.quote:
woensdags is de opkomst altijd dramatisch, vandaar doen we het tegenwoordig alleen op maandagquote:Op maandag 4 mei 2009 19:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet woensdag? Of is er dan een of andere feestdag..?
Lezen lieverdquote:
Misschien nu alvast rond gaan PM'en dat er volgende week maandag weer een ronde is. Volgens mij wat je voor vandaag wat aan de late kant?quote:
Dat is een goed idee.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:07 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Misschien nu alvast rond gaan PM'en dat er volgende week maandag weer een ronde is. Volgens mij wat je voor vandaag wat aan de late kant?
Gewoon iedere dag even een reminder PM'enquote:Op maandag 4 mei 2009 20:07 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Misschien nu alvast rond gaan PM'en dat er volgende week maandag weer een ronde is. Volgens mij wat je voor vandaag wat aan de late kant?
Dat heet stalkenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gewoon iedere dag even een reminder PM'en
Hahahaquote:Op maandag 4 mei 2009 20:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gewoon iedere dag even een reminder PM'en
Ik was voor vandaag idd aan de late kant, maar dan krijg ik nog allemaal "misschien"quote:Op maandag 4 mei 2009 20:07 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Alleen als jij het een probleem vindt anders niet.quote:
Neuh joh!quote:
Your point being?quote:
Dan is het goedquote:
Poll: LADIES ONLY POLL! Welke dag komt jullie het beste uit?quote:
Vraag aan een modje: Kan je deze poll in de OP zetten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Poll: LADIES ONLY POLL! Welke dag komt jullie het beste uit?Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zondag
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Maar mij komen meerdere dagen goed uit eigenlijk..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vraag aan een modje: Kan je deze poll in de OP zetten?
Kan je deze dagen hier noteren?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar mij komen meerdere dagen goed uit eigenlijk..
Misschien ook een poll voor de heren maken.quote:
Ik voel een nieuwe dag van keuring aankomenquote:
Jammerquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:50 schreef L.no het volgende:
Ah, volgende week ben ik in Wenen en ik denk niet dat ik achter een pc kan.
Ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:46 schreef FireFox1 het volgende:
Wie heeft eigenlijk op zondag geklikt in de poll?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:10 schreef Cuegirllie het volgende:
wss heb ik komende dinsdag een kamerkijkavond hier. Dus weet niet of ik dan wel aanwezig ben
Ja en? Ik voel me gediscrimineerd.quote:
quote:
Wellicht dinsdag, ongeveer 1 keuring per week.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef halfbearad het volgende:
Wanneer is de volgende ronde? Misschien dat ik meedoe.
Geen tekort dus, maar het lijkt me wel leuk een keertje mee te doen. Eens fototjes gaan zoeken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wellicht dinsdag, ongeveer 1 keuring per week.
Houd er wel rekening mee dat er plus/minus nog 8 mannen voor je staan. Als het tijdens de keuring meezit en het verloopt allemaal vlotjes, dan worden er 2 mannen gekeurd.
Als je serieus bent, en je wilt opgeven, PM naar AlmightyArjen de volgende 3 dingen:
1. Link naar youtube met je favoriete nummer.
2. 3 foto's van jezelf
3. Kort verhaaltje wie je bent.
Waar haal jij die kennis vandaan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
Houd er wel rekening mee dat er plus/minus nog 8 mannen voor je staan.
Ik dacht hetquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Waar haal jij die kennis vandaan?Volgens mij zijn het er eerder vier...
Er zijn al 4 mannen gekeurd dus er zijn er nog 4 a 5 over.quote:
Straattaalquote:
Ik ben het er mee eens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Straattaal![]()
Wel een beetje (te) rustig hier
A.S. dinsdag?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens.
Wanneer komt de volgende ronde ?
Als je geld stuurt naar mijn bank voor een tweedehandse laptop, dan doe ik al te graag mee hoor.quote:
Voor een date als je terugkomt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je geld stuurt naar mijn bank voor een tweedehandse laptop, dan doe ik al te graag mee hoor.
Waarschijnlijk wel. Dan ben ik benieuwd naar de persoon die het werkelijk doet.quote:
Goldiggerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Dan ben ik benieuwd naar de persoon die het werkelijk doet.
Vind ik op zich prima. Echter, ik ben niet de enige die van deze computer gebruik maakt en ik heb geen uitwijkmogelijkheden.quote:
Whehe, als je in rl kent, dan merk je dat ik het tegenovergestelde ben.quote:
Was een geintje johquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Whehe, als je in rl kent, dan merk je dat ik het tegenovergestelde ben.
Daarom lach ik ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was een geintje johkan je toch wel tegen?
Heel veel plezier in Oostenrijk, volgende keer ben je er gewoon weer bij toch?
D'r is daar maar 1 geval van Mexicaanse griep ontdekt. In Nederland 2, dus daar zit je veiligerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Daarom lach ik ook.![]()
Jup, dan ben ik er weer, mits er niets gebeurt daar.
Oh gelukkig maar. Ik zat te denken aan random kidnapping, maar dat nieuws over de griep is gerustellender.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
D'r is daar maar 1 geval van Mexicaanse griep ontdekt. In Nederland 2, dus daar zit je veiliger
Zolang je maar uit de buurt van Amstetten blijft, is er niets aan de handquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Ik zat te denken aan random kidnapping, maar dat nieuws over de griep is gerustellender.
Ik had ff moeten googlen voor de betekenis, maar dankjewel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang je maar uit de buurt van Amstetten blijft, is er niets aan de hand
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik had ff moeten googlen voor de betekenis
Als ik jou was zou ik niet in een kelder van iemand gaan. Voor je weet kom je er nooit meer uit.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik had ff moeten googlen voor de betekenis, maar dankjewel.
Dinsdag A.S. ?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:24 schreef tijnbrein het volgende:
Wanneer is de volgende ronde?
Tevens terugvindkick.
Oke ik wacht rustig af. Ik ben voorlopig toch niet aan de beurt.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dinsdag A.S. ?
AA & KF zijn hier nauwelijks nog te vinden
Ja, ik ga er maandag weer mee bezigquote:Op zondag 10 mei 2009 14:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dinsdag A.S. ?
Voor wanneer weet je het zeker maok? Geef het anders hier tijdig even aan.quote:
Jeeeehhhhquote:
Neeheeequote:
*meldt.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dinsdag A.S. ?
Maak er maar woensdag vanquote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
*meldt.
Dinsdag 19:30 uur is er een nieuwe ronde, ik zal de dames een PM sturen.
quote:
Volgende week dinsdag wel? Dan is L.no ook weer terug geloof ikquote:
Zoals het er nu uit ziet wel, maar ik ga die avond niet speciaal vrij houden.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag wel? Dan is L.no ook weer terug geloof ik
Koop een andere agenda met 8 dagen per week i.p.v. 7.quote:
Ja. Maar drie afmeldingen is geen ramp. Verwacht niet dat alle vrouwen altijd kunnen. Je hebt zelf zo'n mooie poll samengesteld en daaruit blijkt dat de meeste mensen op dinsdag kunnen dus proberen we het een keer op dinsdag.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maak er maar woensdag van
Er hebben zich al 3 meiden (L.no, maok en Chocolate) afgemeld
Doet liiszle nog mee.? Die zie ik nooit in dit topic..quote:Op zondag 10 mei 2009 23:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja. Maar drie afmeldingen is geen ramp. Verwacht niet dat alle vrouwen altijd kunnen. Je hebt zelf zo'n mooie poll samengesteld en daaruit blijkt dat de meeste mensen op dinsdag kunnen dus proberen we het een keer op dinsdag.
Dus vanavond (of dinsdag) kom er weer een show?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja. Maar drie afmeldingen is geen ramp. Verwacht niet dat alle vrouwen altijd kunnen. Je hebt zelf zo'n mooie poll samengesteld en daaruit blijkt dat de meeste mensen op dinsdag kunnen dus proberen we het een keer op dinsdag.
Dinsdagavond dus.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus vanavond (of dinsdag) kom er weer een show?
PM al verstuurd?quote:
Naja zeg, probeer je alleen maar te helpen dude.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
JA MAM!!
Ajb mind your own business ipv er zo bovenop te zitten!
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:37 schreef FireFox1 het volgende:
Als AA voor het eind van de avond niks doet, dan stuur ik de dames een PM. Om dit levend te houden, verwacht iets meer inzet, anders ga ik me ook met de organisatie bemoeien.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:47 schreef FireFox1 het volgende:
Maak er maar woensdag van
Er hebben zich al 3 meiden (L.no, maok en Chocolate) afgemeld
Dit komt bij mij over als bemoeien. Het komt over alsof je stelt dat KF en ik niet in staat zijn het zaakje te runnen terwijl je nauwelijks een idee hebt hoeveel tijd het nu daadwerkelijk kost.quote:
Jeetje Arjen, last van pms? je kan het natuurlijk ook gewoon op enthousiasme gooien ^^quote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
JA MAM!!
Ajb mind your own business ipv er zo bovenop te zitten!
Iedereen gaat nu al uit van 19:30 uur, dus die tijd laten we even staan. Wellicht komt er een tweede ronde achteraan, die zou dan om 20:30 uur beginnen, kan je wel meedoen...quote:Op maandag 11 mei 2009 15:43 schreef Chocolate het volgende:
[..]
welke tijd?
Als het namelijk 8 uur wordt ipv half 8 kan je wél op me rekenen
Dat schiet zo idd niet echt opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:52 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik vraag me af of het wat gaat worden vandaag:
Aanwezig:
Kwiwi
RenRen-
The_Witch
Afwezig:
Breathtaking
Chocolate
Liiszle
Maok
Misschien:
Cuegrillie
Niet gemeld:
Fraubitch
Frosting
L.No
Duimelot
Soofje
Wil je het nu wel door laten gaan dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
neuh... volgende keer weer gewoon op maandag...
we wachten het nog even af wie er zich vanavond nog gaat melden... Maar als het hierbij blijft of als er maar een paar bijkomen gaat het niet door...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wil je het nu wel door laten gaan dan?
Weten de dames wel dat kandidaat 1 een bekende Nederlanders is..? Misschien dat dat ze over de streep trekt..?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
we wachten het nog even af wie er zich vanavond nog gaat melden... Maar als het hierbij blijft of als er maar een paar bijkomen gaat het niet door...
Ben jij bekend dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Weten de dames wel dat kandidaat 1 een bekende Nederlanders is..? Misschien dat dat ze over de streep trekt..?
beruchtquote:
Beledig je nu iedereen die vooraf ging?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:
Misschien moet er een keer een knappe man gekeurd worden
Waar moeten we je dan van kennen?quote:
Beauty and the nerd..quote:
Gewoon een beetje aan het rellen, spice up the topicquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beledig je nu iedereen die vooraf ging?
Rellen doe je toch al in de singles topic?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon een beetje aan het rellen, spice up the topic
KF is gewoon een relnichtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Rellen doe je toch al in de singles topic?
Ah, dat verklaard een hoopquote:
Ik snap ook niet waarom het zo lang duurt voor ik aan de beurt ben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:
Misschien moet er een keer een knappe man gekeurd worden
Edit: -wel lief blijven doen FireFox!-quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het zo lang duurt voor ik aan de beurt ben.
je staat tweede man!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het zo lang duurt voor ik aan de beurt ben.
En ik, en ik, en ik?quote:
Met de huidige opkomstcijfers vermoed ik dat zelfs de eerste vandaag niet aan de beurt komt.quote:
Zolang maok maar komt hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Met de huidige opkomstcijfers vermoed ik dat zelfs de eerste vandaag niet aan de beurt komt.
Die heeft al een date.quote:
Met wie ook alweer? AA help me outquote:
Haaháááá, je zei komtquote:
Vierde uit mn hoofd...quote:
Dates tot nu toe:quote:
Je mag als vrouw niet eens met iedereen op date?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
Maar 2CV: don't you worry! Maok kan ook meerdere dates krijgen. Dan volgt er een eindronde waarin de mannen zich zo goed mogelijk moeten profileren en dan kan Maok uiteindelijk beslissen!
Ik ben nog niet op date geweest met RenRen-quote:
Uiteraard mag dat ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je mag als vrouw niet eens met iedereen op date?
Omdat je dat doet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef 2cv het volgende:
Waarom denk iedereen dat ik zo wanhopig achter Maok aan zit ?
Wij hebben toch al genoeg dates gehad dacht ik zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef 2cv het volgende:
Waarom denk iedereen dat ik zo wanhopig achter Maok aan zit ?
vrij weinig ben ik bangquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef halfbearad het volgende:
Es ff kieken wat hier gaat gebeuren vandaag.
quote:
we zitten op 3 meldingen. We wachten nog een paar minuten op meer dames. Als die niet op komen dagen gaat het wederom vandaag neit doorquote:
of over een uurtje nog een poging wagen!?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
we zitten op 3 meldingen. We wachten nog een paar minuten op meer dames. Als die niet op komen dagen gaat het wederom vandaag neit door
NIEUWE POGING OM 20:30 UUR.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
of over een uurtje nog een poging wagen!?
pm je de dames even
19:30 is ook echt een klote tijd!
Oh. Johquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
NIEUWE POGING OM 20:30 UUR.
ik zal de dames ff PMen...
Jou heb ik gisteren gezien op de webcam, tochquote:
* 2cv trekt smoking aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
NIEUWE POGING OM 20:30 UUR.
ik zal de dames ff PMen...
Ja, omdat tieten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jou heb ik gisteren gezien op de webcam, toch![]()
?!
mannen in pakquote:
Was ik net op tijd. Gaat deze ronde niet doorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
als jullie dit topic nou ff vollullen voor 20:30 uur dan kunnen we gelijk een nieuwe aanmaken voordat de keuringen beginnen.
dan ga ik ff verder met afwassen
Dus wij moeten fastchatten ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
als jullie dit topic nou ff vollullen voor 20:30 uur dan kunnen we gelijk een nieuwe aanmaken voordat de keuringen beginnen.
dan ga ik ff verder met afwassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |