quote:
ze posten hier ook niet dus dan vrees ik het ergste...quote:
Gelukkig maar. De opkomst is inderdaad schrikbarend laagquote:Op maandag 4 mei 2009 19:50 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
ze posten hier ook niet dus dan vrees ik het ergste...
Bootje84: mocht de opkomst idd zo laag zijn, krijg je uiteraard een herkansing
Komt goed hoorquote:
bootje84.. denk ik.quote:
24?quote:
84quote:
Dat dus. Ik ben nog piepjong hoor!quote:
Niet woensdag? Of is er dan een of andere feestdag..?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:57 schreef AlmightyArjen het volgende:
Gezien de lage opkomst moet ik helaas deze keuring
ANNULEREN
Er zal een vervolg komen. Mod: het nieuwe keuringstopic mag op slot
Volgende week maandag weer een nieuwe poging...
Nee nog ouder.quote:
woensdags is de opkomst altijd dramatisch, vandaar doen we het tegenwoordig alleen op maandagquote:Op maandag 4 mei 2009 19:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet woensdag? Of is er dan een of andere feestdag..?
Lezen lieverdquote:
Misschien nu alvast rond gaan PM'en dat er volgende week maandag weer een ronde is. Volgens mij wat je voor vandaag wat aan de late kant?quote:
Dat is een goed idee.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:07 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Misschien nu alvast rond gaan PM'en dat er volgende week maandag weer een ronde is. Volgens mij wat je voor vandaag wat aan de late kant?
Gewoon iedere dag even een reminder PM'enquote:Op maandag 4 mei 2009 20:07 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Misschien nu alvast rond gaan PM'en dat er volgende week maandag weer een ronde is. Volgens mij wat je voor vandaag wat aan de late kant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |