Ik was al bijna bang dat je gestopt wasquote:
Ben ik dus net te laatquote:Op maandag 4 mei 2009 19:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
OK, OP staat, ga nu de te keuren man invoeren
Doe jij ook mee Cue?quote:
Nou nee.. want te laat hequote:
Roep AA snel dan!quote:
ík?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Roep AA snel dan!
En bootje... ik wist hetHij was de laatste tijd wel erg vaak te vinden hier
Doe wel een ander keertje mee als ik er op tijd aan denkquote:Op maandag 4 mei 2009 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Roep AA snel dan!
En bootje... ik wist hetHij was de laatste tijd wel erg vaak te vinden hier
Het is nog niet begonnen....quote:Op maandag 4 mei 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe wel een ander keertje mee als ik er op tijd aan denk
Wil je mij niet keuren?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe wel een ander keertje mee als ik er op tijd aan denk
Meer dan de helft zei gisteren "Misschien"...quote:Op maandag 4 mei 2009 19:45 schreef Bootje84 het volgende:
Welke vrouwen zijn er eigenlijk vandaag...?
ik zal eens gaan zoeken naar een foto en zoquote:Op maandag 4 mei 2009 19:45 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
PM me ff, kan je de volgende keren meedoen
quote:
ze posten hier ook niet dus dan vrees ik het ergste...quote:
Gelukkig maar. De opkomst is inderdaad schrikbarend laagquote:Op maandag 4 mei 2009 19:50 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
ze posten hier ook niet dus dan vrees ik het ergste...
Bootje84: mocht de opkomst idd zo laag zijn, krijg je uiteraard een herkansing
Komt goed hoorquote:
bootje84.. denk ik.quote:
24?quote:
84quote:
Dat dus. Ik ben nog piepjong hoor!quote:
Niet woensdag? Of is er dan een of andere feestdag..?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:57 schreef AlmightyArjen het volgende:
Gezien de lage opkomst moet ik helaas deze keuring
ANNULEREN
Er zal een vervolg komen. Mod: het nieuwe keuringstopic mag op slot
Volgende week maandag weer een nieuwe poging...
Nee nog ouder.quote:
woensdags is de opkomst altijd dramatisch, vandaar doen we het tegenwoordig alleen op maandagquote:Op maandag 4 mei 2009 19:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet woensdag? Of is er dan een of andere feestdag..?
Lezen lieverdquote:
Misschien nu alvast rond gaan PM'en dat er volgende week maandag weer een ronde is. Volgens mij wat je voor vandaag wat aan de late kant?quote:
Dat is een goed idee.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:07 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Misschien nu alvast rond gaan PM'en dat er volgende week maandag weer een ronde is. Volgens mij wat je voor vandaag wat aan de late kant?
Gewoon iedere dag even een reminder PM'enquote:Op maandag 4 mei 2009 20:07 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Misschien nu alvast rond gaan PM'en dat er volgende week maandag weer een ronde is. Volgens mij wat je voor vandaag wat aan de late kant?
Dat heet stalkenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gewoon iedere dag even een reminder PM'en
Hahahaquote:Op maandag 4 mei 2009 20:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gewoon iedere dag even een reminder PM'en
Ik was voor vandaag idd aan de late kant, maar dan krijg ik nog allemaal "misschien"quote:Op maandag 4 mei 2009 20:07 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Alleen als jij het een probleem vindt anders niet.quote:
Neuh joh!quote:
Your point being?quote:
Dan is het goedquote:
Poll: LADIES ONLY POLL! Welke dag komt jullie het beste uit?quote:
Vraag aan een modje: Kan je deze poll in de OP zetten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Poll: LADIES ONLY POLL! Welke dag komt jullie het beste uit?Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zondag
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Maar mij komen meerdere dagen goed uit eigenlijk..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vraag aan een modje: Kan je deze poll in de OP zetten?
Kan je deze dagen hier noteren?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar mij komen meerdere dagen goed uit eigenlijk..
Misschien ook een poll voor de heren maken.quote:
Ik voel een nieuwe dag van keuring aankomenquote:
Jammerquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:50 schreef L.no het volgende:
Ah, volgende week ben ik in Wenen en ik denk niet dat ik achter een pc kan.
Ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:46 schreef FireFox1 het volgende:
Wie heeft eigenlijk op zondag geklikt in de poll?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:10 schreef Cuegirllie het volgende:
wss heb ik komende dinsdag een kamerkijkavond hier. Dus weet niet of ik dan wel aanwezig ben
Ja en? Ik voel me gediscrimineerd.quote:
quote:
Wellicht dinsdag, ongeveer 1 keuring per week.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef halfbearad het volgende:
Wanneer is de volgende ronde? Misschien dat ik meedoe.
Geen tekort dus, maar het lijkt me wel leuk een keertje mee te doen. Eens fototjes gaan zoeken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wellicht dinsdag, ongeveer 1 keuring per week.
Houd er wel rekening mee dat er plus/minus nog 8 mannen voor je staan. Als het tijdens de keuring meezit en het verloopt allemaal vlotjes, dan worden er 2 mannen gekeurd.
Als je serieus bent, en je wilt opgeven, PM naar AlmightyArjen de volgende 3 dingen:
1. Link naar youtube met je favoriete nummer.
2. 3 foto's van jezelf
3. Kort verhaaltje wie je bent.
Waar haal jij die kennis vandaan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
Houd er wel rekening mee dat er plus/minus nog 8 mannen voor je staan.
Ik dacht hetquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Waar haal jij die kennis vandaan?Volgens mij zijn het er eerder vier...
Er zijn al 4 mannen gekeurd dus er zijn er nog 4 a 5 over.quote:
Straattaalquote:
Ik ben het er mee eens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Straattaal![]()
Wel een beetje (te) rustig hier
A.S. dinsdag?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens.
Wanneer komt de volgende ronde ?
Als je geld stuurt naar mijn bank voor een tweedehandse laptop, dan doe ik al te graag mee hoor.quote:
Voor een date als je terugkomt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je geld stuurt naar mijn bank voor een tweedehandse laptop, dan doe ik al te graag mee hoor.
Waarschijnlijk wel. Dan ben ik benieuwd naar de persoon die het werkelijk doet.quote:
Goldiggerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Dan ben ik benieuwd naar de persoon die het werkelijk doet.
Vind ik op zich prima. Echter, ik ben niet de enige die van deze computer gebruik maakt en ik heb geen uitwijkmogelijkheden.quote:
Whehe, als je in rl kent, dan merk je dat ik het tegenovergestelde ben.quote:
Was een geintje johquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Whehe, als je in rl kent, dan merk je dat ik het tegenovergestelde ben.
Daarom lach ik ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was een geintje johkan je toch wel tegen?
Heel veel plezier in Oostenrijk, volgende keer ben je er gewoon weer bij toch?
D'r is daar maar 1 geval van Mexicaanse griep ontdekt. In Nederland 2, dus daar zit je veiligerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Daarom lach ik ook.![]()
Jup, dan ben ik er weer, mits er niets gebeurt daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |