Is dat nodig voor sappige verhalen dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
wanneer ga jij je aanmelden zodat je sappige verhalen kan vertellen?
ja wat jij doelde op sappige verhalen als gevolg van een IRLetje als gevolg van TMO...quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat nodig voor sappige verhalen dan?
Ik ben meer van het 1:1 daten, hou niet zo van vleeskeuringenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:18 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
ja wat jij doelde op sappige verhalen als gevolg van een IRLetje als gevolg van TMO...
Wat vrouwen zeggen en bedoelen zijn meestal twee heel verschillende dingenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:43 schreef Bootje84 het volgende:
Volgens mij valt Breathtaking af voor de keuring
Mannen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:43 schreef Bootje84 het volgende:
Volgens mij valt Breathtaking af voor de keuring
Mannen
Er zijn genoeg vrouwen die juist eens gewoon simpel een ruige beurt krijgen... Maar ja, soms niet en dan maak je een topicquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat vrouwen zeggen en bedoelen zijn meestal twee heel verschillende dingen
Dat werd tijd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:37 schreef KudFokker het volgende:
Sommige dames zou ik best IRL willen daten hoor
Moet me toch maar een keer opgeven!
Vrouwen, het zijn en blijven gecompliceerde wezensquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die juist eens gewoon simpel een ruige beurt krijgen... Maar ja, soms niet en dan maak je een topic
quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik krijg nog steeds reacties in mijn fobo van mijn fobo-spam-activiteiten van een paar weken terug
[..]
oh fuck, helemaal vergeten. Ik zal ff wat PMetjes de deur uitdrukken.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:22 schreef Bootje84 het volgende:
Is al bekend wie er wel/niet aanwezig zijn.?
Haha oepsquote:Op zondag 3 mei 2009 14:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
oh fuck, helemaal vergeten. Ik zal ff wat PMetjes de deur uitdrukken.
Ja, nee, geen meningquote:Op zondag 3 mei 2009 14:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik krijg allemaal reacties terug als:
- misschien
- wellicht
- 85% zeker van wel
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
- misschien
- wellicht
- 85% zeker van wel
ooh shitquote:Op zondag 3 mei 2009 14:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
- misschien
- wellicht
- 85% zeker van wel
Je zorgt maar dat je er bent!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:06 schreef Chocolate het volgende:
[..]
ooh shitheb ik me net ook schuldig aan gemaakt
Ohw, die hadden we nog niet:quote:Op zondag 3 mei 2009 16:06 schreef Chocolate het volgende:
[..]
ooh shitheb ik me net ook schuldig aan gemaakt
't gaat morgen toch wel door he?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ohw, die hadden we nog niet:
"ik kan niks garanderen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |