Oh gelukkig maar. Ik zat te denken aan random kidnapping, maar dat nieuws over de griep is gerustellender.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
D'r is daar maar 1 geval van Mexicaanse griep ontdekt. In Nederland 2, dus daar zit je veiliger
Zolang je maar uit de buurt van Amstetten blijft, is er niets aan de handquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Ik zat te denken aan random kidnapping, maar dat nieuws over de griep is gerustellender.
Ik had ff moeten googlen voor de betekenis, maar dankjewel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang je maar uit de buurt van Amstetten blijft, is er niets aan de hand
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik had ff moeten googlen voor de betekenis
Als ik jou was zou ik niet in een kelder van iemand gaan. Voor je weet kom je er nooit meer uit.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik had ff moeten googlen voor de betekenis, maar dankjewel.
Dinsdag A.S. ?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:24 schreef tijnbrein het volgende:
Wanneer is de volgende ronde?
Tevens terugvindkick.
Oke ik wacht rustig af. Ik ben voorlopig toch niet aan de beurt.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dinsdag A.S. ?
AA & KF zijn hier nauwelijks nog te vinden
Ja, ik ga er maandag weer mee bezigquote:Op zondag 10 mei 2009 14:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dinsdag A.S. ?
Voor wanneer weet je het zeker maok? Geef het anders hier tijdig even aan.quote:
Jeeeehhhhquote:
Neeheeequote:
*meldt.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dinsdag A.S. ?
Maak er maar woensdag vanquote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
*meldt.
Dinsdag 19:30 uur is er een nieuwe ronde, ik zal de dames een PM sturen.
quote:
Volgende week dinsdag wel? Dan is L.no ook weer terug geloof ikquote:
Zoals het er nu uit ziet wel, maar ik ga die avond niet speciaal vrij houden.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag wel? Dan is L.no ook weer terug geloof ik
Koop een andere agenda met 8 dagen per week i.p.v. 7.quote:
Ja. Maar drie afmeldingen is geen ramp. Verwacht niet dat alle vrouwen altijd kunnen. Je hebt zelf zo'n mooie poll samengesteld en daaruit blijkt dat de meeste mensen op dinsdag kunnen dus proberen we het een keer op dinsdag.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maak er maar woensdag van
Er hebben zich al 3 meiden (L.no, maok en Chocolate) afgemeld
Doet liiszle nog mee.? Die zie ik nooit in dit topic..quote:Op zondag 10 mei 2009 23:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja. Maar drie afmeldingen is geen ramp. Verwacht niet dat alle vrouwen altijd kunnen. Je hebt zelf zo'n mooie poll samengesteld en daaruit blijkt dat de meeste mensen op dinsdag kunnen dus proberen we het een keer op dinsdag.
Dus vanavond (of dinsdag) kom er weer een show?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja. Maar drie afmeldingen is geen ramp. Verwacht niet dat alle vrouwen altijd kunnen. Je hebt zelf zo'n mooie poll samengesteld en daaruit blijkt dat de meeste mensen op dinsdag kunnen dus proberen we het een keer op dinsdag.
Dinsdagavond dus.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus vanavond (of dinsdag) kom er weer een show?
PM al verstuurd?quote:
Naja zeg, probeer je alleen maar te helpen dude.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
JA MAM!!
Ajb mind your own business ipv er zo bovenop te zitten!
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:37 schreef FireFox1 het volgende:
Als AA voor het eind van de avond niks doet, dan stuur ik de dames een PM. Om dit levend te houden, verwacht iets meer inzet, anders ga ik me ook met de organisatie bemoeien.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:47 schreef FireFox1 het volgende:
Maak er maar woensdag van
Er hebben zich al 3 meiden (L.no, maok en Chocolate) afgemeld
Dit komt bij mij over als bemoeien. Het komt over alsof je stelt dat KF en ik niet in staat zijn het zaakje te runnen terwijl je nauwelijks een idee hebt hoeveel tijd het nu daadwerkelijk kost.quote:
Jeetje Arjen, last van pms? je kan het natuurlijk ook gewoon op enthousiasme gooien ^^quote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
JA MAM!!
Ajb mind your own business ipv er zo bovenop te zitten!
Iedereen gaat nu al uit van 19:30 uur, dus die tijd laten we even staan. Wellicht komt er een tweede ronde achteraan, die zou dan om 20:30 uur beginnen, kan je wel meedoen...quote:Op maandag 11 mei 2009 15:43 schreef Chocolate het volgende:
[..]
welke tijd?
Als het namelijk 8 uur wordt ipv half 8 kan je wél op me rekenen
Dat schiet zo idd niet echt opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:52 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik vraag me af of het wat gaat worden vandaag:
Aanwezig:
Kwiwi
RenRen-
The_Witch
Afwezig:
Breathtaking
Chocolate
Liiszle
Maok
Misschien:
Cuegrillie
Niet gemeld:
Fraubitch
Frosting
L.No
Duimelot
Soofje
Wil je het nu wel door laten gaan dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
neuh... volgende keer weer gewoon op maandag...
we wachten het nog even af wie er zich vanavond nog gaat melden... Maar als het hierbij blijft of als er maar een paar bijkomen gaat het niet door...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wil je het nu wel door laten gaan dan?
Weten de dames wel dat kandidaat 1 een bekende Nederlanders is..? Misschien dat dat ze over de streep trekt..?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
we wachten het nog even af wie er zich vanavond nog gaat melden... Maar als het hierbij blijft of als er maar een paar bijkomen gaat het niet door...
Ben jij bekend dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Weten de dames wel dat kandidaat 1 een bekende Nederlanders is..? Misschien dat dat ze over de streep trekt..?
beruchtquote:
Beledig je nu iedereen die vooraf ging?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:
Misschien moet er een keer een knappe man gekeurd worden
Waar moeten we je dan van kennen?quote:
Beauty and the nerd..quote:
Gewoon een beetje aan het rellen, spice up the topicquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beledig je nu iedereen die vooraf ging?
Rellen doe je toch al in de singles topic?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon een beetje aan het rellen, spice up the topic
KF is gewoon een relnichtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Rellen doe je toch al in de singles topic?
Ah, dat verklaard een hoopquote:
Ik snap ook niet waarom het zo lang duurt voor ik aan de beurt ben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:
Misschien moet er een keer een knappe man gekeurd worden
Edit: -wel lief blijven doen FireFox!-quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het zo lang duurt voor ik aan de beurt ben.
je staat tweede man!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het zo lang duurt voor ik aan de beurt ben.
En ik, en ik, en ik?quote:
Met de huidige opkomstcijfers vermoed ik dat zelfs de eerste vandaag niet aan de beurt komt.quote:
Zolang maok maar komt hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Met de huidige opkomstcijfers vermoed ik dat zelfs de eerste vandaag niet aan de beurt komt.
Die heeft al een date.quote:
Met wie ook alweer? AA help me outquote:
Haaháááá, je zei komtquote:
Vierde uit mn hoofd...quote:
Dates tot nu toe:quote:
Je mag als vrouw niet eens met iedereen op date?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
Maar 2CV: don't you worry! Maok kan ook meerdere dates krijgen. Dan volgt er een eindronde waarin de mannen zich zo goed mogelijk moeten profileren en dan kan Maok uiteindelijk beslissen!
Ik ben nog niet op date geweest met RenRen-quote:
Uiteraard mag dat ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je mag als vrouw niet eens met iedereen op date?
Omdat je dat doet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef 2cv het volgende:
Waarom denk iedereen dat ik zo wanhopig achter Maok aan zit ?
Wij hebben toch al genoeg dates gehad dacht ik zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef 2cv het volgende:
Waarom denk iedereen dat ik zo wanhopig achter Maok aan zit ?
vrij weinig ben ik bangquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef halfbearad het volgende:
Es ff kieken wat hier gaat gebeuren vandaag.
quote:
we zitten op 3 meldingen. We wachten nog een paar minuten op meer dames. Als die niet op komen dagen gaat het wederom vandaag neit doorquote:
of over een uurtje nog een poging wagen!?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
we zitten op 3 meldingen. We wachten nog een paar minuten op meer dames. Als die niet op komen dagen gaat het wederom vandaag neit door
NIEUWE POGING OM 20:30 UUR.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
of over een uurtje nog een poging wagen!?
pm je de dames even
19:30 is ook echt een klote tijd!
Oh. Johquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
NIEUWE POGING OM 20:30 UUR.
ik zal de dames ff PMen...
Jou heb ik gisteren gezien op de webcam, tochquote:
* 2cv trekt smoking aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
NIEUWE POGING OM 20:30 UUR.
ik zal de dames ff PMen...
Ja, omdat tieten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jou heb ik gisteren gezien op de webcam, toch![]()
?!
mannen in pakquote:
Was ik net op tijd. Gaat deze ronde niet doorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
als jullie dit topic nou ff vollullen voor 20:30 uur dan kunnen we gelijk een nieuwe aanmaken voordat de keuringen beginnen.
dan ga ik ff verder met afwassen
Dus wij moeten fastchatten ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
als jullie dit topic nou ff vollullen voor 20:30 uur dan kunnen we gelijk een nieuwe aanmaken voordat de keuringen beginnen.
dan ga ik ff verder met afwassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |