Niet snel. De pest heeft slechts 30% van de Europese bevolking naar de andere wereld geholpen. En dat was de ernstigste epi/pandemie die we kennen. Onder de (voor de pest danquote:Op maandag 27 april 2009 19:05 schreef DaMart het volgende:
Het wat best druk in de sportschool. En terwijl ik op de loopband rondjes aan het rennen was zonder mijn plek te verlaten, dwaalden mijn gedachten af. Er zijn wel meer drukke gelegenheden. In de trein tijdens de spits, bij de kassa in de supermarkt, als 's avonds om half acht de bejaarden de werkenden in de weg gaan staan, in plaats van gewoom 's middags boodschappen doen. In een vol restaurant... noem het maar op.
En ik vroeg me af hoe snel zo'n dichtbevolkte aangelegenheid uitgestorven zal zijn, als je nu even een paar keer hard hoest, en vervolgens tegen een willekeurige omstander zegt dat het het temperatuurverschil wel zal zijn. Je bent immers net een dag terug van 3 weken vakantie in Mexico..
Koffiequote:
Het gaat mij er meer om hoe angstig mensen zijn als je alleen maar de schijn wekt dat je daar bent geweestquote:Op maandag 27 april 2009 19:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet snel. De pest heeft slechts 30% van de Europese bevolking naar de andere wereld geholpen. En dat was de ernstigste epi/pandemie die we kennen. Onder de (voor de pest dan) meest gunstige omstandigheden.
quote:
Jij hebt de Toos & Henk van vandaag gelezen zekerquote:Op maandag 27 april 2009 19:05 schreef DaMart het volgende:
Het wat best druk in de sportschool. En terwijl ik op de loopband rondjes aan het rennen was zonder mijn plek te verlaten, dwaalden mijn gedachten af. Er zijn wel meer drukke gelegenheden. In de trein tijdens de spits, bij de kassa in de supermarkt, als 's avonds om half acht de bejaarden de werkenden in de weg gaan staan, in plaats van gewoom 's middags boodschappen doen. In een vol restaurant... noem het maar op.
En ik vroeg me af hoe snel zo'n dichtbevolkte aangelegenheid uitgestorven zal zijn, als je nu even een paar keer hard hoest, en vervolgens tegen een willekeurige omstander zegt dat het het temperatuurverschil wel zal zijn. Je bent immers net een dag terug van 3 weken vakantie in Mexico..
De wie?quote:Op maandag 27 april 2009 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt de Toos & Henk van vandaag gelezen zeker.
quote:
Helaas voor jou is deze gisteren al getekend.quote:Op maandag 27 april 2009 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stelletje na-apers.
Maar die kende ik nog niet. Ik heb die theorie zelf origineel verzonnen.
Jij en vele duizenden (zo niet miljoenen) andere mensen met jou..quote:Op maandag 27 april 2009 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stelletje na-apers.
Maar die kende ik nog niet. Ik heb die theorie zelf origineel verzonnen.
Hoi pluizebolquote:
Ik heb ook koffiequote:
quote:
quote:
Ik wel hoorquote:
En? Zonder dat te weten heb ik vandaag een gelijkende theorie bedacht... geen externe inspiratie, gewoon mijn creatieve geestquote:Op maandag 27 april 2009 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Helaas voor jou is deze gisteren al getekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 27 april 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
TETTENJe valt in de herhalingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Quote de vorige dan?quote:
Je hebt koffiegezet voor MPG?quote:Op maandag 27 april 2009 19:47 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft net dus topsport bedreven
Moet ik ff zwaaien?quote:
Dat is toch een tuinslang in zijn mond stoppen en die koffiezetter nonstop bezig laten gaan?quote:
Zaterdag een feestje gehad, was gezelligquote:Op maandag 27 april 2009 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wel hoorgister naar Apenheul geweest
Hoe was jouw weekend?
Oef daar zou ik kotsmisselijk van worden geloof ikquote:Op maandag 27 april 2009 19:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Zaterdag een feestje gehad, was gezellig.
Gister naar Glow Golf geweest. Was niet eens zo slecht als ik verwacht had met mijn nachtblindheid.
quote:Op maandag 27 april 2009 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch een tuinslang in zijn mond stoppen en die koffiezetter nonstop bezig laten gaan?
Van golf?quote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Oef daar zou ik kotsmisselijk van worden geloof ik
Waarom misselijkquote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Oef daar zou ik kotsmisselijk van worden geloof ik
apenheulquote:Op maandag 27 april 2009 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wel hoorgister naar Apenheul geweest
Hoe was jouw weekend?
quote:
dat ze even sterven ofzoquote:Op maandag 27 april 2009 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen is er bij de doodshoofdaapjes een nieuw stukje en ik vind het echt verschrikkelijkZe hebben nu een zogenaamd "leuk" toneelstukje er voor geplakt
ik als kleine muck een paar keerquote:Op maandag 27 april 2009 20:07 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nog nooit in de Apenheul geweest
Ik heb niets met apen....ik sla ze ook altijd over in een dierentuin.
Mjah nu moet je dus eerst wachten tot je opgehaald word door een of ander veel te blij wijf (zo'n "dit is vet leuk" type.. je weet wel). die dan met een "boliviaans accent" even verteld dat we nu in bolivia zijn en dat pablo de spullen niet durft te brengen ofzo want hij is bang. Dan mag je na dat achtelijke verhaal eindelijk een deur verder waar de volgende "leuke" medewerker zichzelf in een kist heeft gestopt "maar niet helemaal want ik laat me niet kisten!"quote:Op maandag 27 april 2009 20:06 schreef Muck het volgende:
[..]
dat ze even sterven ofzo
apenheul is simpel, is kneuterig, tyft op met toneelstukjes /mad
whut!quote:Op maandag 27 april 2009 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah nu moet je dus eerst wachten tot je opgehaald word door een of ander veel te blij wijf (zo'n "dit is vet leuk" type.. je weet wel). die dan met een "boliviaans accent" even verteld dat we nu in bolivia zijn en dat pablo de spullen niet durft te brengen ofzo want hij is bang. Dan mag je na dat achtelijke verhaal eindelijk een deur verder waar de volgende "leuke" medewerker zichzelf in een kist heeft gestopt "maar niet helemaal want ik laat me niet kisten!"
en die verteld dan nog iets wat nergens over gaat en dan mag je eindelijk het gebied in.
Tegen die tijd had ik er eigenlijk al geen zin meer in
De aapjes zelf waren nog wel tof hoorquote:
Bestaat Land van Ooit weer ???quote:Op maandag 27 april 2009 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah nu moet je dus eerst wachten tot je opgehaald word door een of ander veel te blij wijf (zo'n "dit is vet leuk" type.. je weet wel). die dan met een "boliviaans accent" even verteld dat we nu in bolivia zijn en dat pablo de spullen niet durft te brengen ofzo want hij is bang. Dan mag je na dat achtelijke verhaal eindelijk een deur verder waar de volgende "leuke" medewerker zichzelf in een kist heeft gestopt "maar niet helemaal want ik laat me niet kisten!"
en die verteld dan nog iets wat nergens over gaat en dan mag je eindelijk het gebied in.
Tegen die tijd had ik er eigenlijk al geen zin meer in
* Papierversnipperaar zwaaitquote:
* Muck zwaait terugquote:Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
* Papierversnipperaar zwaait![]()
![]()
* Muck doet de Ooit-groet naar de pinguinquote:
Ik ben blij dat ik die niet kenquote:Op maandag 27 april 2009 20:24 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck doet de Ooit-groet naar de pinguin
Ik deed het gewoon.quote:
Dan waag ik het er ook gewoon opquote:
Al Bundy is afgelopenquote:
ik kijk "national treasure" dat is best een leuke filmquote:
Plezierquote:
?quote:
ha Fhaatjequote:Op maandag 27 april 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan waag ik het er ook gewoon op
Hoi Leanne
Zo zien ze er niet uit.quote:
Goed hoorquote:
En dan?quote:
Naar huis gok ik zo.quote:
Anticlimax.quote:
Pleasequote:
Ik neem die stroopwafel morgen welquote:
Ja, lekkerquote:
quote:
* Fha geeftquote:
Ik bewaar er wel een danquote:
quote:
Ik rook niet, dus je mag stoppen.quote:Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef Ladylike het volgende:
Fha![]()
![]()
Lopende band jointjes draaien hier
Achja, als ik er iemand blij mee kan maken...
tis voor een andere fokkerquote:
Anthony?quote:
ik rook ook nietquote:
Nope ...quote:
en dus ook niet voor MPGquote:
Een looping teveel....quote:
Die luxe heb ik nietquote:Op maandag 27 april 2009 21:44 schreef Pheno het volgende:
Ik zit wat te kijken naar een mogelijk volgende vakantiebestemming. Ik vrees dat het toch weer een dartpijltje gaat worden die uitsluitsel gaat geven
Ik zie niksquote:
Ik heb er 3... nu nog een vakantiebudgetquote:
ogen open doenquote:
Of een kaart van Nederland.quote:Op maandag 27 april 2009 21:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb er 3... nu nog een vakantiebudget
[..]
Klinkt pijnlijkquote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eind mei een weekendje naar Warszawa
"slaap" zequote:
heb je nog steeds een budget nodig, mn auto rijdt niet op waterquote:
"slaap" lekkerquote:
Wheeeeeheheeeequote:Op maandag 27 april 2009 21:50 schreef Ladylike het volgende:
ogen open doen
maar nee, jij ontvangt ook geen post van mij binnenkort
eerst wil ik geld zienquote:
Ja wars..dinges, klinkt als een soort martelwerktuigquote:
misschien heeft ie wel een schommelquote:
Geldwolfquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 22:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
misschien heeft ie wel een schommel
quote:Op maandag 27 april 2009 22:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja wars..dinges, klinkt als een soort martelwerktuig
ohquote:Op maandag 27 april 2009 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nee gekkie
![]()
Warszawa is de hoofdstad van Polen![]()
en WARS is zelfs de naam van de uitbater van de restauratierijtuigen in de trein![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou en? Als er IEMAND is die weet hoe je kan wippen op een schommel.....quote:Op maandag 27 april 2009 22:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
misschien heeft ie wel een schommel
quote:
Zijn wij dat welquote:Op maandag 27 april 2009 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en? Als er IEMAND is die weet hoe je kan wippen op een schommel.....
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
quote:
En nog eentjequote:
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Je vind het wel verdomd boeiend heh, dat hele Mexico gebeuren?quote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
FOK! staat toch niet in contact met Mexicaanse servers he?
Hatsjoe!quote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
FOK! staat toch niet in contact met Mexicaanse servers he?
Ik volg het met een grote interesse, jaquote:Op maandag 27 april 2009 22:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Je vind het wel verdomd boeiend heh, dat hele Mexico gebeuren?
Gelukkig droeg ik een mondkapjequote:
Ja. Was ik net mee bezigquote:Op maandag 27 april 2009 22:55 schreef OA het volgende:
Ik ga pitten.![]()
MPG, schrijf jij nog even wat nieuws?![]()
A demain.![]()
Neukzequote:
Ja nou... Moequote:
Vertel!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja nou... MoeMaar ik ben weer iets verder gevorderd in mijn love-interest-onderzoek
Nou... de eigenaresse van de stal denkt, maar weet niet zeker, dat ze een vriendje heeftquote:
keep us postedquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou... de eigenaresse van de stal denkt, maar weet niet zeker, dat ze een vriendje heeftMaar ik ga dr gewoon woensdag vragen of ze zin heeft een keer naar een museum te gaan
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou... de eigenaresse van de stal denkt, maar weet niet zeker, dat ze een vriendje heeft![]()
quote:Maar ik ga dr gewoon woensdag vragen of ze zin heeft een keer naar een museum te gaan
Tuukquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:26 schreef Muck het volgende:
[..]
keep us posted
maarre, ik ga nu eerst slaaaaapen![]()
![]()
Ach, ik kan nie alles hebben he...quote:
Oh, nog iets anders... Ze is van origine niet Australisch, hoewel ik dat wel dacht, ze heeft er wel heel lang gewoond... Maar ze is Duitsequote:[..]
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 27-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 117 Pheno
02. 048 DaMart
03. 033 Fha
04. 031 Ladylike
05. 029 Nijns
06. 026 OA
07. 024 MPG
08. 022 Pien85
09. 017 Muck
10. 012 Dr_Flash
11. 012 Papierversnipperaar
12. 009 indahnesia.com
13. 006 marcb1974
14. 005 Leanne
15. 005 es70
16. 004 KapiteinGasthof
17. 004 Sjowhan
18. 003 cablegunmaster
19. 003 Klonk
20. 003 Frutsel
Reeks-statistieken!
Mh?quote:
Wat?quote:
Ik niet begrijp?quote:
quote:
Jij zo wel begrijp?quote:01. 117 Pheno
02. 048 DaMart
03. 033 Fha
quote:
Nee. Maar ik was dan ook niet alleen maar in de KSC...quote:
Goed. Druk. En met jou? En Muck? Nog immer samen? En hoe'st op school? Al klaar?quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. Maar ik was dan ook niet alleen maar in de KSC...
kuukquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed. Druk. En met jou? En Muck? Nog immer samen? En hoe'st op school? Al klaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ook prima. Nog altijd samen met Muck jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed. Druk. En met jou? En Muck? Nog immer samen? En hoe'st op school? Al klaar?
Ja hoor.quote:
er zijn mensen die niet van 9-5 kunnen fokkenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zijn mensen die niet van 9-5 kunnen fokken
levens enzo
Een liefdesbaby maken. Met DaMart of Frutsel.quote:
Doe niet zo gek!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
levens enzo
Weer die rare termquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
levens enzo
Ik kan juist altijd wel tot 17 uur hier rondhangen. Exact tot 17 uur uiteraard.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ze is al een hele tijd niet meer geweest toch?
Die arme babyquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Een liefdesbaby maken. Met DaMart of Frutsel.
Nu je het zegt: DaMart post ook minder tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Die maakt overuren met zijn vulpen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nu je het zegt: DaMart post ook minder tegenwoordig
/jambersmodus/quote:
le-ven?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
levens enzo
Ik heb het ook maar van horen zeggenquote:
ja, je gooit wel met vreemde woorden hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van horen zeggen
De vulpen is juist zijn verlengstuk...quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
/jambersmodus/
Na een teleurstellende ervaring met een datingsite, is deze jongeman uit een Nederlandse kustplaats een diepgaande relatie met zijn vulpen aangegaan, vandaag kijken wij hoe het deze jongen vergaat
/jambersmodus/
als ik ze vaak genoeg gebruik snap ik ze misschienquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, je gooit wel met vreemde woorden hoor
Gij ambtenaarquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:33 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kan juist altijd wel tot 17 uur hier rondhangen. Exact tot 17 uur uiteraard.
Volgens mij heeft hij zijn vulpen al eens ooit bij Pien in de mond gestoptquote:
Het zou mij niets verbazen als ook Cali er aan heeft gezeten en wellicht Muck ook in een onbewaakt ogenblik...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zijn vulpen al eens ooit bij Pien in de mond gestopt.
Afschuwelijk!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:28 schreef OA het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als ook Cali er aan heeft gezeten en wellicht Muck ook in een onbewaakt ogenblik...
Muck nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:28 schreef OA het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als ook Cali er aan heeft gezeten en wellicht Muck ook in een onbewaakt ogenblik...
Arme jongen..quote:
ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck niet.
Maar Cali sluit ik absoluut niet uit.
De schavuitquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zou niet durven
Mart heeft wel aan mijn bloemetjesvulpen gezeten
wel aardig.. hoewel.. sta ineens 800 euro in de min door wat vliegtickets e.d..quote:
Ik wilde een opmerking maken maar vond hem toch wat grof (omdat je nu een vriendin hebt en ik haar niet wil beledigen), wil je hem lezen, open de spoiler maarquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:59 schreef indahnesia.com het volgende:
ik heb met mijn credit card bijna 1300 euro uitgegeven vorige maand..
moet toch eens kijken waar dat allemaal naartoe is gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wilde een opmerking maken maar vond hem toch wat grof (omdat je nu een vriendin hebt en ik haar niet wil beledigen), wil je hem lezen, open de spoiler maarwhehe.. nou, dan valt deze nog wel mee, want 700 euro was voor een retourtje Nederland, dus 600 euro voor nog wat tickets voor mezelf en de rest heb ik wellicht uitgegeven aan leuke nachten met haar inderdaad.. toegegeven.. maar het kan er vanaf, gewoon een maandje rustig aan doen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang je niet in de problemen komt hequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. nou, dan valt deze nog wel mee, want 700 euro was voor een retourtje Nederland, dus 600 euro voor nog wat tickets voor mezelf en de rest heb ik wellicht uitgegeven aan leuke nachten met haar inderdaad.. toegegeven.. maar het kan er vanaf, gewoon een maandje rustig aan doen dus.
Hee, jou heb ik eerder gezien in een SC geloof ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:09 schreef liefie_ het volgende:
Zo
is dit een beetje een leuke SC?
Ik zoek een nieuwe geloof ik
welkomquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:09 schreef liefie_ het volgende:
Zo
ik welquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, dat vooroordeel blijkt dan ineens geen vooroordeel meer te zijn, maar de harde waarheid.. haha.. Nou ja, ik heb er niet heel veel problemen mee.
true, so truequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Overigens mag een goede hoer dan duur zijn, na een nachtje moet je gewoon afrekenen en vertrekken natuurlijk.
Define leuk. Hoi liefie_. R&P SC af?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:09 schreef liefie_ het volgende:
Zo
Wat is er mis met de oude?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:09 schreef liefie_ het volgende:
Zo
nee maar die is doodquote:
dat zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hee, jou heb ik eerder gezien in een SC geloof ik.
gelukkig zegquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig kom hoererij hier niet voor
*kuch* *kuch*
ja, dat moet het dan wel zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat zou zomaar kunnen
ik ben een sechte SC sloerie
in?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukkig zeg
Pfffff geen zin meer ...
Jij stalkt sloeries?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat moet het dan wel zijn
werk natuurlijk, al het andere is leukerquote:
Zonde maar welkom!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar die is dood
nou nijns daarom dus
mn lieve R&PSC doet niet zo veel meer
Ah, dan zit je hier zeker goedquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat zou zomaar kunnen
ik ben een sechte SC sloerie
Je mag blijvenquote:
Idemquote:
Toffe schoenen in je foboquote:
Hoor ik schoenen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Toffe schoenen in je fobowaar woon je?
Tiburgquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Toffe schoenen in je fobowaar woon je?
Bierquote:
Hier in Maastricht vind ik de goedkope schoenen meestal niet mooiquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:52 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben heeeel goed in het budget shoppen van schoenen
Bv in de sale van de H&M hebben ze kei leuke voor bv 10 euro!
Ik koop altijd een paar goede per seizoen en dan verder van die schoenen van bv de H&M
Ik wil juist alles een beetje. Platte schoentjes, hakjes, hogere hakkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier in Maastricht vind ik de goedkope schoenen meestal niet mooi
Mijn schoenen moeten sowieso altijd een hoge hak hebben, dat is een tic van mij
van platte schoenen krijg ik pijn aan mn rugquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wil juist alles een beetje. Platte schoentjes, hakjes, hogere hakken
Ik vind schoenen ook waanzinnig, heb er ook wel genoeg maar ben nog gewend te leven naar mijn studenten-budget en durf/wil er dus nog steeds niet zo veel geld aan uit te geven. Dat houd ik maar even zo want ik kan dit jaar voor het eerst in mijn leven 2 keer op vakantiequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:52 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben heeeel goed in het budget shoppen van schoenen
Bv in de sale van de H&M hebben ze kei leuke voor bv 10 euro!
Ik koop altijd een paar goede per seizoen en dan verder van die schoenen van bv de H&M
Topoplossing! Maar goed dat je een vrouw bentquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
van platte schoenen krijg ik pijn aan mn rug
ik heb 2 wervels vergroeid en moet dus mn bekken kantelen... door het dragen van hoge hakken gebeurt dat automatisch en hoef ik dus niet de hele tijd mn bilspieren samen te knijpen
Ja hequote:Op dinsdag 28 april 2009 15:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Topoplossing! Maar goed dat je een vrouw bent
Altijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:07 schreef DR34M3R het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj! Staat de koffie klaar voor me?
Nee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:07 schreef DR34M3R het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj! Staat de koffie klaar voor me?
pff.. ik krijg van LL wel wat.quote:
Dank je wel lieverdquote:
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
pff.. ik krijg van LL wel wat.![]()
[..]
Dank je wel lieverd![]()
Ja, dat is beter!quote:
* LL geeft Jo0Lz koffiequote:
Ach het heeft zoveel voordelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja he
Soms heeft het echt alleen maar voordelen
en dan is het weer die tijd van de maand
Dat was pas mijn eerste onderwerktijdpost van vandaagquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Repareren? Opvoeren zul je bedoelen... en dan nog raar opkijken als de Senseo explodeert!
Ik vroeg me al af waar je wasquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was pas mijn eerste onderwerktijdpost van vandaag.
Nee, zelfs niet meegelezen. Heb ik wat gemist dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je washeb je wel meegelezen of zelfs dat niet?
Jij boefje.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was pas mijn eerste onderwerktijdpost van vandaag.
Ja. Een heel verhaal over je vulpen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zelfs niet meegelezen. Heb ik wat gemist dan?.
Kruisjequote:Op dinsdag 28 april 2009 15:38 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb ook graag alle soorten daarom moet ik zo nog de stad in
ik moet nog platte
maar deze heb ik dus gekocht bij de H&M:
[ afbeelding ]
Link?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij boefje.
EN nu een reactie op dat geneuzel over je vulpen gaarne.
[..]
Ja. Een heel verhaal over je vulpen.
Teruglezen in dit topicquote:
Lees maar terug.quote:
Ik wil nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG is de teruglezer, dus MPG, lees even terug voor me, als je wilt.
ze zijn nu10 ero in de salequote:Op dinsdag 28 april 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
vol verwachting klopt mijn hart...
edit: oh die zijn wel gaaf
Ik ben onschuldig. Maar waar is Frutsel?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Aan de vader zal het niet liggen als ik het zou zijnquote:
Besprekingen en werk gingen vandaag even voorquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nu je het zegt: DaMart post ook minder tegenwoordig
Nee, mijn balpen.quote:
Je vulpen is exclusief voor gebruik met Pien?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig. Maar waar is Frutsel?
[..]
Aan de vader zal het niet liggen als ik het zou zijn.
[..]
Besprekingen en werk gingen vandaag even voor.
[..]
Nee, mijn balpen.
Nee, mijn vulpen ligt nog thuis.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Je vulpen is exclusief voor gebruik met Pien?
Ik hou niet zo van peepteentjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |