Zonde maar welkom!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar die is dood
nou nijns daarom dus
mn lieve R&PSC doet niet zo veel meer
Ah, dan zit je hier zeker goedquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat zou zomaar kunnen
ik ben een sechte SC sloerie
Je mag blijvenquote:
Idemquote:
Toffe schoenen in je foboquote:
Hoor ik schoenen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Toffe schoenen in je fobowaar woon je?
Tiburgquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Toffe schoenen in je fobowaar woon je?
Bierquote:
Hier in Maastricht vind ik de goedkope schoenen meestal niet mooiquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:52 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben heeeel goed in het budget shoppen van schoenen
Bv in de sale van de H&M hebben ze kei leuke voor bv 10 euro!
Ik koop altijd een paar goede per seizoen en dan verder van die schoenen van bv de H&M
Ik wil juist alles een beetje. Platte schoentjes, hakjes, hogere hakkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier in Maastricht vind ik de goedkope schoenen meestal niet mooi
Mijn schoenen moeten sowieso altijd een hoge hak hebben, dat is een tic van mij
van platte schoenen krijg ik pijn aan mn rugquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wil juist alles een beetje. Platte schoentjes, hakjes, hogere hakken
Ik vind schoenen ook waanzinnig, heb er ook wel genoeg maar ben nog gewend te leven naar mijn studenten-budget en durf/wil er dus nog steeds niet zo veel geld aan uit te geven. Dat houd ik maar even zo want ik kan dit jaar voor het eerst in mijn leven 2 keer op vakantiequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:52 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben heeeel goed in het budget shoppen van schoenen
Bv in de sale van de H&M hebben ze kei leuke voor bv 10 euro!
Ik koop altijd een paar goede per seizoen en dan verder van die schoenen van bv de H&M
Topoplossing! Maar goed dat je een vrouw bentquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
van platte schoenen krijg ik pijn aan mn rug
ik heb 2 wervels vergroeid en moet dus mn bekken kantelen... door het dragen van hoge hakken gebeurt dat automatisch en hoef ik dus niet de hele tijd mn bilspieren samen te knijpen
Ja hequote:Op dinsdag 28 april 2009 15:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Topoplossing! Maar goed dat je een vrouw bent
Altijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:07 schreef DR34M3R het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj! Staat de koffie klaar voor me?
Nee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:07 schreef DR34M3R het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj! Staat de koffie klaar voor me?
pff.. ik krijg van LL wel wat.quote:
Dank je wel lieverdquote:
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
pff.. ik krijg van LL wel wat.![]()
[..]
Dank je wel lieverd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |