Die arme babyquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Een liefdesbaby maken. Met DaMart of Frutsel.
Nu je het zegt: DaMart post ook minder tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Een liefdesbaby maken. Met DaMart of Frutsel.
Die maakt overuren met zijn vulpen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nu je het zegt: DaMart post ook minder tegenwoordig
/jambersmodus/quote:
le-ven?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zijn mensen die niet van 9-5 kunnen fokken
levens enzo
Ik heb het ook maar van horen zeggenquote:
ja, je gooit wel met vreemde woorden hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van horen zeggen
De vulpen is juist zijn verlengstuk...quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
/jambersmodus/
Na een teleurstellende ervaring met een datingsite, is deze jongeman uit een Nederlandse kustplaats een diepgaande relatie met zijn vulpen aangegaan, vandaag kijken wij hoe het deze jongen vergaat
/jambersmodus/
als ik ze vaak genoeg gebruik snap ik ze misschienquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, je gooit wel met vreemde woorden hoor
Gij ambtenaarquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:33 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kan juist altijd wel tot 17 uur hier rondhangen. Exact tot 17 uur uiteraard.
Volgens mij heeft hij zijn vulpen al eens ooit bij Pien in de mond gestoptquote:
Het zou mij niets verbazen als ook Cali er aan heeft gezeten en wellicht Muck ook in een onbewaakt ogenblik...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zijn vulpen al eens ooit bij Pien in de mond gestopt.
Afschuwelijk!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:28 schreef OA het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als ook Cali er aan heeft gezeten en wellicht Muck ook in een onbewaakt ogenblik...
Muck nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:28 schreef OA het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als ook Cali er aan heeft gezeten en wellicht Muck ook in een onbewaakt ogenblik...
Arme jongen..quote:
ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck niet.
Maar Cali sluit ik absoluut niet uit.
De schavuitquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zou niet durven
Mart heeft wel aan mijn bloemetjesvulpen gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |