Niet snel. De pest heeft slechts 30% van de Europese bevolking naar de andere wereld geholpen. En dat was de ernstigste epi/pandemie die we kennen. Onder de (voor de pest danquote:Op maandag 27 april 2009 19:05 schreef DaMart het volgende:
Het wat best druk in de sportschool. En terwijl ik op de loopband rondjes aan het rennen was zonder mijn plek te verlaten, dwaalden mijn gedachten af. Er zijn wel meer drukke gelegenheden. In de trein tijdens de spits, bij de kassa in de supermarkt, als 's avonds om half acht de bejaarden de werkenden in de weg gaan staan, in plaats van gewoom 's middags boodschappen doen. In een vol restaurant... noem het maar op.
En ik vroeg me af hoe snel zo'n dichtbevolkte aangelegenheid uitgestorven zal zijn, als je nu even een paar keer hard hoest, en vervolgens tegen een willekeurige omstander zegt dat het het temperatuurverschil wel zal zijn. Je bent immers net een dag terug van 3 weken vakantie in Mexico..
Koffiequote:
Het gaat mij er meer om hoe angstig mensen zijn als je alleen maar de schijn wekt dat je daar bent geweestquote:Op maandag 27 april 2009 19:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet snel. De pest heeft slechts 30% van de Europese bevolking naar de andere wereld geholpen. En dat was de ernstigste epi/pandemie die we kennen. Onder de (voor de pest dan) meest gunstige omstandigheden.
quote:
Jij hebt de Toos & Henk van vandaag gelezen zekerquote:Op maandag 27 april 2009 19:05 schreef DaMart het volgende:
Het wat best druk in de sportschool. En terwijl ik op de loopband rondjes aan het rennen was zonder mijn plek te verlaten, dwaalden mijn gedachten af. Er zijn wel meer drukke gelegenheden. In de trein tijdens de spits, bij de kassa in de supermarkt, als 's avonds om half acht de bejaarden de werkenden in de weg gaan staan, in plaats van gewoom 's middags boodschappen doen. In een vol restaurant... noem het maar op.
En ik vroeg me af hoe snel zo'n dichtbevolkte aangelegenheid uitgestorven zal zijn, als je nu even een paar keer hard hoest, en vervolgens tegen een willekeurige omstander zegt dat het het temperatuurverschil wel zal zijn. Je bent immers net een dag terug van 3 weken vakantie in Mexico..
De wie?quote:Op maandag 27 april 2009 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt de Toos & Henk van vandaag gelezen zeker.
quote:
Helaas voor jou is deze gisteren al getekend.quote:Op maandag 27 april 2009 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stelletje na-apers.
Maar die kende ik nog niet. Ik heb die theorie zelf origineel verzonnen.
Jij en vele duizenden (zo niet miljoenen) andere mensen met jou..quote:Op maandag 27 april 2009 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stelletje na-apers.
Maar die kende ik nog niet. Ik heb die theorie zelf origineel verzonnen.
Hoi pluizebolquote:
Ik heb ook koffiequote:
quote:
quote:
Ik wel hoorquote:
En? Zonder dat te weten heb ik vandaag een gelijkende theorie bedacht... geen externe inspiratie, gewoon mijn creatieve geestquote:Op maandag 27 april 2009 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Helaas voor jou is deze gisteren al getekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 27 april 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
TETTENJe valt in de herhalingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Quote de vorige dan?quote:
Je hebt koffiegezet voor MPG?quote:Op maandag 27 april 2009 19:47 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft net dus topsport bedreven
Moet ik ff zwaaien?quote:
Dat is toch een tuinslang in zijn mond stoppen en die koffiezetter nonstop bezig laten gaan?quote:
Zaterdag een feestje gehad, was gezelligquote:Op maandag 27 april 2009 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wel hoorgister naar Apenheul geweest
Hoe was jouw weekend?
Oef daar zou ik kotsmisselijk van worden geloof ikquote:Op maandag 27 april 2009 19:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Zaterdag een feestje gehad, was gezellig.
Gister naar Glow Golf geweest. Was niet eens zo slecht als ik verwacht had met mijn nachtblindheid.
quote:Op maandag 27 april 2009 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch een tuinslang in zijn mond stoppen en die koffiezetter nonstop bezig laten gaan?
Van golf?quote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Oef daar zou ik kotsmisselijk van worden geloof ik
Waarom misselijkquote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Oef daar zou ik kotsmisselijk van worden geloof ik
apenheulquote:Op maandag 27 april 2009 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wel hoorgister naar Apenheul geweest
Hoe was jouw weekend?
quote:
dat ze even sterven ofzoquote:Op maandag 27 april 2009 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen is er bij de doodshoofdaapjes een nieuw stukje en ik vind het echt verschrikkelijkZe hebben nu een zogenaamd "leuk" toneelstukje er voor geplakt
ik als kleine muck een paar keerquote:Op maandag 27 april 2009 20:07 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nog nooit in de Apenheul geweest
Ik heb niets met apen....ik sla ze ook altijd over in een dierentuin.
Mjah nu moet je dus eerst wachten tot je opgehaald word door een of ander veel te blij wijf (zo'n "dit is vet leuk" type.. je weet wel). die dan met een "boliviaans accent" even verteld dat we nu in bolivia zijn en dat pablo de spullen niet durft te brengen ofzo want hij is bang. Dan mag je na dat achtelijke verhaal eindelijk een deur verder waar de volgende "leuke" medewerker zichzelf in een kist heeft gestopt "maar niet helemaal want ik laat me niet kisten!"quote:Op maandag 27 april 2009 20:06 schreef Muck het volgende:
[..]
dat ze even sterven ofzo
apenheul is simpel, is kneuterig, tyft op met toneelstukjes /mad
whut!quote:Op maandag 27 april 2009 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah nu moet je dus eerst wachten tot je opgehaald word door een of ander veel te blij wijf (zo'n "dit is vet leuk" type.. je weet wel). die dan met een "boliviaans accent" even verteld dat we nu in bolivia zijn en dat pablo de spullen niet durft te brengen ofzo want hij is bang. Dan mag je na dat achtelijke verhaal eindelijk een deur verder waar de volgende "leuke" medewerker zichzelf in een kist heeft gestopt "maar niet helemaal want ik laat me niet kisten!"
en die verteld dan nog iets wat nergens over gaat en dan mag je eindelijk het gebied in.
Tegen die tijd had ik er eigenlijk al geen zin meer in
De aapjes zelf waren nog wel tof hoorquote:
Bestaat Land van Ooit weer ???quote:Op maandag 27 april 2009 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah nu moet je dus eerst wachten tot je opgehaald word door een of ander veel te blij wijf (zo'n "dit is vet leuk" type.. je weet wel). die dan met een "boliviaans accent" even verteld dat we nu in bolivia zijn en dat pablo de spullen niet durft te brengen ofzo want hij is bang. Dan mag je na dat achtelijke verhaal eindelijk een deur verder waar de volgende "leuke" medewerker zichzelf in een kist heeft gestopt "maar niet helemaal want ik laat me niet kisten!"
en die verteld dan nog iets wat nergens over gaat en dan mag je eindelijk het gebied in.
Tegen die tijd had ik er eigenlijk al geen zin meer in
* Papierversnipperaar zwaaitquote:
* Muck zwaait terugquote:Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
* Papierversnipperaar zwaait![]()
![]()
* Muck doet de Ooit-groet naar de pinguinquote:
Ik ben blij dat ik die niet kenquote:Op maandag 27 april 2009 20:24 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck doet de Ooit-groet naar de pinguin
Ik deed het gewoon.quote:
Dan waag ik het er ook gewoon opquote:
Al Bundy is afgelopenquote:
ik kijk "national treasure" dat is best een leuke filmquote:
Plezierquote:
?quote:
ha Fhaatjequote:Op maandag 27 april 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan waag ik het er ook gewoon op
Hoi Leanne
Zo zien ze er niet uit.quote:
Goed hoorquote:
En dan?quote:
Naar huis gok ik zo.quote:
Anticlimax.quote:
Pleasequote:
Ik neem die stroopwafel morgen welquote:
Ja, lekkerquote:
quote:
* Fha geeftquote:
Ik bewaar er wel een danquote:
quote:
Ik rook niet, dus je mag stoppen.quote:Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef Ladylike het volgende:
Fha![]()
![]()
Lopende band jointjes draaien hier
Achja, als ik er iemand blij mee kan maken...
tis voor een andere fokkerquote:
Anthony?quote:
ik rook ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |