quote:Op maandag 27 april 2009 15:49 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Joran modusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fritzel modusGelukkig wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ikzelf
Maar het gaat maar heel traag hoorHow much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Had je die gast van die monitoren nog gebeld Jonkelquote:
Nee nog niet, moet vanavond even vragen of er meer interesse is.quote:Op maandag 27 april 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Had je die gast van die monitoren nog gebeld Jonkel?
Ok.quote:Op maandag 27 april 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
Zeg luie krengen, je kunt toch wel iets posten ipv een tvp
Hoi lui kreng!quote:Op maandag 27 april 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
Ja, een kutmuts bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 april 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
Ze wil met me snowboarden!
Zeg het maar, wie is er een f*cking hosselaar?
Yessszurrrrr, it's KudFokker !!AlsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
compact en kleverig.
Yessszurrrrr, it's KudFokker !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik heb een zeer sterk vermoeden van niet hehequote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, een kutmuts bijvoorbeeld.
Misschien dat deze verkapte tvp2 nog nut heeft met dit tempo.![]()
Vrijen?quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zat zeg je niet tegen een dame, jongeman
Ik meende het niet serieus !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
er zit nog al significant verschil tussen trolls en lemmings hoorquote:Op maandag 27 april 2009 16:17 schreef KudFokker het volgende:
Lang haar kort knippen? (bij een jongen)even doorlezen
hahaha man o man, dat moet wel een troll / lemming zijn
!!
Wat moet ik dan zeggen?quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zat zeg je niet tegen een dame, jongeman
Jij?quote:Op maandag 27 april 2009 16:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen?![]()
Zullen we de liefde bedrijven?
Zullen we geslachtsgemeenschap hebben?
Zullen we kijken of het past?
Yessszurrrrr, it's KudFokker !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gast, je hebt nog helemaal niks gehosseld. Dat ze met je wil snowboarden is leuk, maar je ligt nog niet op haar.
Zullen we nouken?quote:Op maandag 27 april 2009 16:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen?![]()
Zullen we de liefde bedrijven?
Zullen we geslachtsgemeenschap hebben?
Zullen we kijken of het past?
JB!quote:
Iets waar ik aan moet gaan werken: duidelijk kenbaar maken wanneer ik iets sarcastisch bedoelquote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]Gast, je hebt nog helemaal niks gehosseld. Dat ze met je wil snowboarden is leuk, maar je ligt nog niet op haar.
Neuken?quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn hond is gestioord, ik geef hem een bot en hij probeert het in het aminaat te begraven
doet ie altjid
En ik kan geen kasten vinden
En ik moet opruimen, maar geen zin
En ik heb morgen gewoon uit mezelf aangeboden om langer door te werken smiddags omdat een collega vrij neemt en ik heb saai rotwerk gedaan de hele dag en ik ben ongesteld en moe.
Nog iets?
quote:Op maandag 27 april 2009 16:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Iets waar ik aan moet gaan werken: duidelijk kenbaar maken wanneer ik iets sarcastisch bedoel
Maar ik vind het wel leuk dat ze wil
Dat geeft weer mogelijkheden en duidelijkheid
Ik ga weer richting de trein...
Vanavond 19:30 Fok! Take Me Out !
Ik zal nog een link posten in de [singles] reeks !
We hebben vanavond heul veul vrouwen, en waarschijnlijk 3 mannen
Heb jouw berichtjes altijd zo'n hoog ->SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gehalte?
SPAM x2!quote:Op maandag 27 april 2009 16:24 schreef KudFokker het volgende:
We zoeken tevens nieuwe mannen voor Fok! Take Me Out !
Hiervoor kan je mij PM'en!
Redelijk meiske! En hoest met jou?quote:
quote:
quote:
Heb jij het lijstje nu al een keer klaar? over lui gesprokenquote:Op maandag 27 april 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
Goedquote:Op maandag 27 april 2009 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Redelijk meiske! En hoest met jou?
Goed dat het goed gaat!quote:Op maandag 27 april 2009 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed
Ik zat net wel te klagen, maar dat was onzin
Dat is allang klaar hoorquote:Op maandag 27 april 2009 16:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb jij het lijstje nu al een keer klaar? over lui gesproken
Er zei net iemand dat je de bonkende builenpest moest krijgen als je alleen een tvp kwam plaatsen zonder wat te zeggen!quote:
*ouch*quote:Op maandag 27 april 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
En jouw liefdesleven, nog trubbels?
ik dacht al waar komen die bultjes vandaanquote:Op maandag 27 april 2009 16:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er zei net iemand dat je de bonkende builenpest moest krijgen als je alleen een tvp kwam plaatsen zonder wat te zeggen/
*smeert in met zalf*quote:Op maandag 27 april 2009 16:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik dacht al waar komen die bultjes vandaan
Is toch allemaal gedoe nog!quote:Op maandag 27 april 2009 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet zo?
(Was niet lullig bedoeld, maar er was toch allemaal gedoe? )
Ik doe maar niet mee, ik ben bang dat ik 1 van de 3 overblijvende vrouwen teleur moet stellenquote:Op maandag 27 april 2009 16:24 schreef KudFokker het volgende:
Geprobeerd, maar tot op heden weinig vooruitgang.quote:
Nou ja, dan post jij in elk geval wel legaal hierquote:Op maandag 27 april 2009 16:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar tot op heden weinig vooruitgang.
quote:Op maandag 27 april 2009 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, dan post jij in elk geval wel legaal hier
quote:
quote:
Hoi Nouk! Lekker gewerkt vandaag? Goed je best gedaan enzo.quote:
Niet heel veel in elk geval.quote:Op maandag 27 april 2009 16:52 schreef Duimelot het volgende:
zoooooooo weer fris en fruitig is hier nog wat te beleven?
Maar natuurlijk! Jij ook?quote:Op maandag 27 april 2009 16:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoi Nouk! Lekker gewerkt vandaag? Goed je best gedaan enzo.
Heej djazzquote:
okquote:Op maandag 27 april 2009 16:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet heel veel in elk geval.
Ik ga zo wat opruimen en ik moet eigenlijk nog een was doenen dan krijg ik bezoek
En mn hond is gestoord.
En nog een paar dingen.
Van de rest weet ik niks
Ja hoor, had alleen vanmiddag een vergadering bij een klant. Dus ik in pak ernaar toe. Kom ik daar, niemand had een stropdas aan ofzoquote:
Ik ben inderdaad niet single!quote:Op maandag 27 april 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben je niet single dan?
Ik volg het allemaal niet meer
ECHT!!! WTF! Vertelquote:Op maandag 27 april 2009 16:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja hoor, had alleen vanmiddag een vergadering bij een klant. Dus ik in pak ernaar toe. Kom ik daar, niemand had een stropdas aan ofzomaar ze vonden wel dat ik er keurig uitzag
En verder weinig gedaan vandaag.
Ben trouwens laatst nog naar Rio geweest, wist je dat al?![]()
Nog een half uurtjequote:
quote:Op maandag 27 april 2009 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ECHT!!! WTF! Vertel![]()
Oké, leuk geweest nu
quote:
doe iets voor je bezoek er is!quote:Op maandag 27 april 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg eens dat ik iets moet gaan doen voor mn bezoek er is
gheghequote:Op maandag 27 april 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eeeeeeeehm
Ik heb geen idee eigenlijk, ik zal het hem vragen als ie er is
beetje opruimen enzoquote:
Ik ga al, ik ga al!quote:Op maandag 27 april 2009 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En gedoe!
Wat doe je hier dan?
(Zeg ik)
Hoi Vencoquote:
quote:
Gisteraaf wel.. vandaag was een ander verhaal... moest om 5uur bed uit en lag rond 23uur te slapen hahaquote:
ga je me nog ff pmen om te zeggen wie!?quote:Op maandag 27 april 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik ben dom,ik weet het wel je kent hem
Neequote:Op maandag 27 april 2009 17:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je me nog ff pmen om te zeggen wie!?
en je slachtoffers?quote:Op maandag 27 april 2009 16:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dta vinden mijn bronnen niet leuk
Je wilt echt alles weten he?quote:Op maandag 27 april 2009 17:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je me nog ff pmen om te zeggen wie!?
Owjee, dat is vroeg, ik pas om half 7quote:Op maandag 27 april 2009 17:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
Gisteraaf wel.. vandaag was een ander verhaal... moest om 5uur bed uit en lag rond 23uur te slapen haha
Ik heb zelfs een uur gesportquote:Op maandag 27 april 2009 17:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Owjee, dat is vroeg, ik pas om half 7Maar je hebt nu weer genoeg krachten verzameld om even wat mensen te fokken. Goed zo
Doe es lief! Er stond eenquote:
Stappen en daarna bed!quote:Op maandag 27 april 2009 17:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog mensen hier met leuke plannen vnaaf??? mijn plannen zijn BED BED BED haha
Dat heb ik net gezegd!quote:Op maandag 27 april 2009 17:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
Is dat zo tijgertje?quote:
van jou had ik idd gezien... en ook dat je duim niet wil vtellen wie het isquote:Op maandag 27 april 2009 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik net gezegd!
Beter opletten
En morgen ga ik naar een vriendin en woensdag naar een vriend. Geen tijd om de kindjes te missen
nee?quote:
3 bedden?quote:Op maandag 27 april 2009 17:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja, heb een groot egoquote:
Als je nu al je tong begint uit te steken naar je verloofdequote:
Dat had je even voor vijfen moeten zeggen. Zat je pm box al propvolquote:Op maandag 27 april 2009 17:22 schreef Ripley het volgende:
Ik ga vanavond naar mijn ouders, want ik zit deze maand zo vaak in het buitenland dat ik die amper zie
Ik krijg date-kriebels
Vakantieganger hequote:Op maandag 27 april 2009 17:22 schreef liefie_ het volgende:
ik heb zin in deze week
veeeeeeeeel feestjes en leuke afspraken en zo
quote:Op maandag 27 april 2009 17:22 schreef Ripley het volgende:
Ik ga vanavond naar mijn ouders, want ik zit deze maand zo vaak in het buitenland dat ik die amper zie
Ik krijg date-kriebels
quote:Op maandag 27 april 2009 17:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat had je even voor vijfen moeten zeggen. Zat je pm box al propvol
beetje uitdagen mag bestquote:Op maandag 27 april 2009 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je nu al je tong begint uit te steken naar je verloofde![]()
Groot gelijk! Ik ben ook helemaal teruggekomen van het makkelijk daten. Daar doe ik niet meer aanquote:Op maandag 27 april 2009 17:25 schreef Ripley het volgende:
[..]ja, maar ik wil alleen maar daten omdat iemand gericht met mij wil daten. Niet als zoveelste op het singles lijstje
En ik moet over 2 dagen weer een week naar egypte voor mijn werk, dus ik zal toch nog even moeten wachten
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 27 april 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
beetje uitdagen mag best
houd t spannend gheghe
jij ook!quote:Op maandag 27 april 2009 17:28 schreef Belsezar het volgende:
En nu lekker naar huis! Fijne avond mensen![]()
daten is Egypte?quote:Op maandag 27 april 2009 17:25 schreef Ripley het volgende:
[..]ja, maar ik wil alleen maar daten omdat iemand gericht met mij wil daten. Niet als zoveelste op het singles lijstje
En ik moet over 2 dagen weer een week naar egypte voor mijn werk, dus ik zal toch nog even moeten wachten
Ik moet werken in Egyptequote:
Het eerste, liefie_quote:Op maandag 27 april 2009 17:32 schreef liefie_ het volgende:
Doeg B
Maar als ik het goed begrijp Ripley heb je nog geen date maar je wil er een?
Of je hebt al een concreet iemand op het oog?
Niet meer, bedoel je denk ik.quote:
PICK ME PICK ME!!quote:Op maandag 27 april 2009 17:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moet werken in Egypte
Ik date wel als ik terug ben
temptinngggggggggggggggggquote:Op maandag 27 april 2009 16:24 schreef KudFokker het volgende:
doe mee ik ga nml keuren en wil wel een date met je winnenquote:
waarom moet jij altijd zonodig merken of prijzen of beide in je posts gebruiken??quote:Op maandag 27 april 2009 17:41 schreef KudFokker het volgende:
Wat kan ik er slecht tegen wanneer techniek of andere spullen stuk gaan zeg
Ik zit nog geen 2 minuten in de trein, en ik heb kabelbreuk in mijn oordopjes, de originele van mijn nokia 5800!!
Makkelijk daten?quote:Op maandag 27 april 2009 17:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Groot gelijk! Ik ben ook helemaal teruggekomen van het makkelijk daten. Daar doe ik niet meer aan
Ik wacht wel even tot je klaar voor me bent, popjequote:
Jouw lijstje zit ernaast, ik heb via fok om precies te zijn 1 keer gedate.quote:Op maandag 27 april 2009 17:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet meer, bedoel je denk ik.
Volgens mijn lijstje was dat in het verleden wel anders namelijk
je weet toch, dat is zijn identiteitquote:Op maandag 27 april 2009 17:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waarom moet jij altijd zonodig merken of prijzen of beide in je posts gebruiken??
je hoeft toch 's avonds niet te werken daar? of welquote:Op maandag 27 april 2009 17:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moet werken in Egypte
Ik date wel als ik terug ben
quote:
Ik bedoel te zeggen dat het lastig is om weer aan zo'n ding te komenquote:Op maandag 27 april 2009 17:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waarom moet jij altijd zonodig merken of prijzen of beide in je posts gebruiken??
quote:Op maandag 27 april 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot je klaar voor me bent, popje
en wat als er gezoent of gesext word?quote:Op maandag 27 april 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jouw lijstje zit ernaast, ik heb via fok om precies te zijn 1 keer gedate.
De rest was gewoon voor de lol
(Mijn definitie van een date is dat ik vooraf het idee moet hebben dat er een relatie in zou kunnen zitten, dat heb ik maar 1 keer gehad)
Ah ja, mijn definitie is met wie er gezoend cq geneukt is. En dat zijn er meerquote:Op maandag 27 april 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jouw lijstje zit ernaast, ik heb via fok om precies te zijn 1 keer gedate.
De rest was gewoon voor de lol
(Mijn definitie van een date is dat ik vooraf het idee moet hebben dat er een relatie in zou kunnen zitten, dat heb ik maar 1 keer gehad)
minijackquote:Op maandag 27 april 2009 17:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat het lastig is om weer aan zo'n ding te komen
Het is zo'n 3.5 mm jackplug met afstandsbediening aan het snoertje
Als het een of ander standaard simpel dingetje was geweest, had het geen probleem geweest
probeer de winkel waar je hem gekocht hebt?quote:Op maandag 27 april 2009 17:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat het lastig is om weer aan zo'n ding te komen
Het is zo'n 3.5 mm jackplug met afstandsbediening aan het snoertje
Als het een of ander standaard simpel dingetje was geweest, had het geen probleem geweest
ik vond persoonlijk de egyptenaren niet zo datebaarquote:Op maandag 27 april 2009 17:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je hoeft toch 's avonds niet te werken daar? of wel
Jammer dat jij een vrouw bent, anders zou je ontzettend goed datemateriaal zijnquote:Op maandag 27 april 2009 17:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en wat als er gezoent of gesext word?
of moet daar een andere categorie voor verzonnen worden
Telt ook niet als een datequote:Op maandag 27 april 2009 17:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en wat als er gezoent of gesext word?
of moet daar een andere categorie voor verzonnen worden
Ja dat is dus gigantisch duurquote:Op maandag 27 april 2009 17:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
probeer de winkel waar je hem gekocht hebt?
Als het goed is wel. BOvendien ben je dan steeds met je collega's op padquote:Op maandag 27 april 2009 17:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je hoeft toch 's avonds niet te werken daar? of wel
Ik zit inmiddels op zo'n 38 fokkers ja.quote:Op maandag 27 april 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah ja, mijn definitie is met wie er gezoend cq geneukt is. En dat zijn er meer
Je kan het!quote:Op maandag 27 april 2009 17:49 schreef zbbrox het volgende:
planning:
bed verschonen
was opvouwen
was ophangen
nieuwe was doen
vaatwasser leegruimen
fressen machen
msn
Go Go Go!
jammer genoeg vind jij dat vrouw zijn een bezwaar jaquote:Op maandag 27 april 2009 17:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer dat jij een vrouw bent, anders zou je ontzettend goed datemateriaal zijn
Dit is btw een onzin-post, voor ik PMs krijg met: wie dan?quote:Op maandag 27 april 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels op zo'n 38 fokkers ja.
Lijstjes FTW
quote:Op maandag 27 april 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lijstjes FTW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind dat struigvogelpolitiekigquote:Op maandag 27 april 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Telt ook niet als een date
Date moet RELATIEmateriaal zijn, niet iedereen met wie ik naar bed ben geweest was dat.
En ik ben er ook ooit later achtergekomen dat het relatiemateriaal was, dan was de eerste keer dat ik m zag ook geen date.
quote:Op maandag 27 april 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lijstjes FTW
quote:Op maandag 27 april 2009 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit is btw een onzin-post, voor ik PMs krijg met: wie dan?
Ik weet er maar 4 of 5 van jou, volgens mijquote:Op maandag 27 april 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lijstjes FTW
ben ik t niet mee eens, niet elke ontmoeting is toch meteen een date!?quote:Op maandag 27 april 2009 17:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind dat struigvogelpolitiekig
beetje je nummers kunstmatig laag houden
het is toch gewoon zoals het is? naja
38quote:Op maandag 27 april 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lijstjes FTW
Plakmeuk.quote:Op maandag 27 april 2009 17:52 schreef KudFokker het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Knoedel
Die dingen dus
dat kan zekerquote:Op maandag 27 april 2009 17:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben ik t niet mee eens, niet elke ontmoeting is toch meteen een date!?
kan toch ook gewoon zijn om iemand es irl te zien en spreken en leren kennen zonder dat er meteen meer achter zit!?!?!
Goed dat ik er dus onderzoek naar doe heh...quote:
Het gaat toch om wat IK ervan vind, niet hoe anderen het noemen?quote:Op maandag 27 april 2009 17:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind dat struigvogelpolitiekig
beetje je nummers kunstmatig laag houden
het is toch gewoon zoals het is? naja
Valt dat niet onder FB? Daar begin je ook geen relatie mee.quote:Op maandag 27 april 2009 17:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat kan zeker
maar als er gesext word is het de gewone meet toch ook wel weer met een paar stappen voorbij
dat is meestal wel minderquote:Op maandag 27 april 2009 17:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als het goed is wel. BOvendien ben je dan steeds met je collega's op pad
wat is je neukaantal dan?quote:Op maandag 27 april 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat toch om wat IK ervan vind, niet hoe anderen het noemen?
Als ik ga daten, heb ik bepaalde verwachtiongen en die bestaan niet uit sex maar uit een relatie.
Ik zou pas een struisvogel zijn als ik mn neukaantal kunstmatig laag zou houden
euh jah dan is t een meet wel voorbijquote:Op maandag 27 april 2009 17:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat kan zeker
maar als er gesext word is het de gewone meet toch ook wel weer met een paar stappen voorbij
uiteraard, ik zei toch ook niet dat je het niet moest doenquote:Op maandag 27 april 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat toch om wat IK ervan vind, niet hoe anderen het noemen?
Als ik ga daten, heb ik bepaalde verwachtiongen en die bestaan niet uit sex maar uit een relatie.
Ik zou pas een struisvogel zijn als ik mn neukaantal kunstmatig laag zou houden
Zelfs als ik neuk, is het nog niet meer dan gewoon ontmoeten, maar dat zal ik wel zijn dan.quote:Op maandag 27 april 2009 17:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben ik t niet mee eens, niet elke ontmoeting is toch meteen een date!?
kan toch ook gewoon zijn om iemand es irl te zien en spreken en leren kennen zonder dat er meteen meer achter zit!?!?!
nee, maar ik vind dat het dan qua turfjes wel bij date mag en niet bij meetquote:Op maandag 27 april 2009 17:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh jah dan is t een meet wel voorbij
maar hoeft niet meteen een relatie uit voort te komen....
LOL!!quote:Op maandag 27 april 2009 17:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat is je neukaantal dan?qua fokkers dan he
Fijne avond.quote:Op maandag 27 april 2009 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zelfs als ik neuk, is het nog niet meer dan gewoon ontmoeten, maar dat zal ik wel zijn dan.
anyway, mn bezoek is dr, ik ga NIET neuken, dus het is geen date
En nee, ik zit niet op 38, Rip zit vrij goed
Mja, en voor mij is het dan dus nog geen datequote:Op maandag 27 april 2009 17:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee, maar ik vind dat het dan qua turfjes wel bij date mag en niet bij meet
persoonlijk
Ketsen zit idd dichter bij een date dan bij een 'meet' jaquote:Op maandag 27 april 2009 17:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee, maar ik vind dat het dan qua turfjes wel bij date mag en niet bij meet
persoonlijk
Als je die vraag aan mannen stelt moet je het altijd door de helft delen, bij vrouwen moet je het altijd vermenigvuldigenquote:
Dat weet ik niet, zullen jij en ik eens de proef op de som nemen?quote:Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je die vraag aan mannen stelt moet je het altijd door de helft delen, bij vrouwen moet je het altijd vermenigvuldigen
Stelling: eens of oneens ?
als je het vraagt aan een 17jarige wel jaquote:Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je die vraag aan mannen stelt moet je het altijd door de helft delen, bij vrouwen moet je het altijd vermenigvuldigen
Ik ben er als man zijnde eerlijk over, zelfs dat het er niet veel zijnquote:Op maandag 27 april 2009 18:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zullen jij en ik eens de proef op de som nemen?
Je zegt nu dus dat iedereen daar altijd over liegt? Dat geloof ik niet. Oneens dus. Sowieso, in sommige gevallen blijf je dan nog op hetzelfde getal steken, zelfs al zou je die formule toepassenquote:Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Awwwwquote:Op maandag 27 april 2009 18:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben er als man zijnde eerlijk over, zelfs dat het er niet veel zijn
Dus je bent het oneens met je eigen stelling?quote:Op maandag 27 april 2009 18:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben er als man zijnde eerlijk over, zelfs dat het er niet veel zijn
Haha, scherpquote:Op maandag 27 april 2009 18:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dus je bent het oneens met je eigen stelling?
Niet zo serieus Liefie_quote:Op maandag 27 april 2009 18:09 schreef liefie_ het volgende:
je mag het toch best oneens zijn met je eigen stelling?
waarom niet?
Jaquote:Op maandag 27 april 2009 18:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dus je bent het oneens met je eigen stelling?
MNRtjequote:
Luckquote:Op maandag 27 april 2009 18:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja
Was niet helemaal serieus bedoelt hoor, maar heb die uitspraak een keer voorbij zien komen in een film
Ik ga proberen die meelballen naar binnen te werken
Wish me luck
Succes. Erg smakelijk lijkt het me nietquote:Op maandag 27 april 2009 18:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja
Was niet helemaal serieus bedoelt hoor, maar heb die uitspraak een keer voorbij zien komen in een film
Ik ga proberen die meelballen naar binnen te werken
Wish me luck
Heb ik ergens gezegd dat dat niet mocht?quote:Op maandag 27 april 2009 18:09 schreef liefie_ het volgende:
je mag het toch best oneens zijn met je eigen stelling?
waarom niet?
Dag KZ'tjequote:
quote:Op maandag 27 april 2009 18:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Dag KZ'tje
Nog een leuke dame gezien gisteren?
Kneets?quote:Op maandag 27 april 2009 18:07 schreef Den_Haag het volgende:
Rip, sta ik in het lijstje? en zo ja, hoe?
en nu eens naar de sportschool
quote:
Wat een timingquote:
Ik ben gewoon geweldig! en TOF!quote:
Iemand anders dan nouk ? auto_ bijvoorbeeld?quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 18:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geweldig! en TOF!
en jij bent gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry ben gewoon hooked aan noukquote:Op maandag 27 april 2009 18:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Iemand anders dan nouk ? auto_ bijvoorbeeld?
auto ook! En Murm!quote:Op maandag 27 april 2009 18:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Iemand anders dan nouk ? auto_ bijvoorbeeld?
Ik ga murm vlgd week woensdag zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op maandag 27 april 2009 18:39 schreef Adolecens het volgende:Schrok me dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouk is ook erg hookable natuurlijkquote:Op maandag 27 april 2009 18:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeencotje
[..]
sorry ben gewoon hooked aan nouk
quote:Op maandag 27 april 2009 18:39 schreef Adolecens het volgende:niks mis mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[KNE]-Mod
en mij waarschijnlijk ookquote:Op maandag 27 april 2009 18:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga murm vlgd week woensdag zienEn kwaak ook
quote:
Hoi Knuffelquote:Op maandag 27 april 2009 18:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geweldig! en TOF!
en jij bent gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heej tijn
helaas zie ik genoeg mexicanen komenquote:
Liefquote:
Q.!quote:
Tof, tof, tof!quote:Op maandag 27 april 2009 18:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga murm vlgd week woensdag zienEn kwaak ook
quote:
Hoe zou de wereld eruit zien als we nergens meer bang voor hoeven te zijn?quote:
Druk. Dan gingen we niet meer dood.quote:Op maandag 27 april 2009 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe zou de wereld eruit zien als we nergens meer bang voor hoeven te zijn?
Je bent vader geworden?quote:
Waarom eet je het danquote:Op maandag 27 april 2009 18:56 schreef KudFokker het volgende:
Man o manwat was dat weer ernstig om te eten
Die dingen zijn zo glad dat ze serieus gewoon van je bord of glijden, echt niet te baften gewoon
quote:
Eten wat de pot schaft en niet mauwenquote:
dood waarschijnlijk, geen overlevingsdrang meer? alles wordt te makkelijk, en uit verveling sterven we uit.quote:Op maandag 27 april 2009 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
als een utopiequote:Op maandag 27 april 2009 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom mauw je dan!quote:Op maandag 27 april 2009 18:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Eten wat de pot schaft en niet mauwen!
Wat is jouw wereldje? Jij bent gewoon desperate op zoek naar een cabrioquote:Op maandag 27 april 2009 18:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
als een utopie
kom maar eens kijken in mijn wereldje hoor![]()
Hoezo? Doodgaan is toch niet erg na een mooi leven. Zeker als je geloofd in een hemel of reïncarnatie.quote:
Ooh, wat heb je gegeten vandaag dan ? Heb je nog over, dan kom ik even langsquote:Op maandag 27 april 2009 18:58 schreef liefie_ het volgende:
ow damn ik heb zooo lekker gegeten
ik kan echt lekker koken al zeg ik het zelf
gister was ook al heeeeeeeeerlijk
quote:Op maandag 27 april 2009 18:58 schreef liefie_ het volgende:
ow damn ik heb zooo lekker gegeten
ik kan echt lekker koken al zeg ik het zelf
gister was ook al heeeeeeeeerlijk
Als je haar maar niet hetzelfde voert wat jij eet, dan is ze snel weg...quote:Op maandag 27 april 2009 18:59 schreef KudFokker het volgende:
Hahahahahahahah het meisje waar ik achteraan zit is ook 25% Duits
Haar oma is ook Duits!
F*ck, match made in heaven
Of zo glad bent.quote:Op maandag 27 april 2009 18:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je haar maar niet hetzelfde voert wat jij eet, dan is ze snel weg...
Na een mooi leven? Dus vanaf dat je aftakelt?quote:Op maandag 27 april 2009 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Doodgaan is toch niet erg na een mooi leven. Zeker als je geloofd in een hemel of reïncarnatie.
Ik geloof nergens in maar ik ben niet bang voor de dood. Omdat ik geloof dat er niks is na de dood. En voor niks hoef ik niet bang te zijn.
Ze wist niet eens wat het wasquote:Op maandag 27 april 2009 18:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je haar maar niet hetzelfde voert wat jij eet, dan is ze snel weg...
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 27 april 2009 18:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
dood waarschijnlijk, geen overlevingsdrang meer? alles wordt te makkelijk, en uit verveling sterven we uit.
Lijkt me leuk. Waar is jouw wereld dan?quote:Op maandag 27 april 2009 18:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
als een utopie
kom maar eens kijken in mijn wereldje hoor![]()
Ze wil het waarschijnlijk niet weten, daar al over nagedacht?quote:
Ze wilde het wel wetenquote:Op maandag 27 april 2009 19:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze wil het waarschijnlijk niet weten, daar al over nagedacht?
Und?quote:Op maandag 27 april 2009 18:59 schreef KudFokker het volgende:
Hahahahahahahah het meisje waar ik achteraan zit is ook 25% Duits
Haar oma is ook Duits!
F*ck, match made in heaven
Aangezien je al begint met aftakelen als je 25 bent. Is dat geen mooi vooruitzicht.quote:Op maandag 27 april 2009 19:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Na een mooi leven? Dus vanaf dat je aftakelt?
nee het is allemaal opquote:Op maandag 27 april 2009 18:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ooh, wat heb je gegeten vandaag dan ? Heb je nog over, dan kom ik even langs
ow wat ben je toch lief dwagjequote:Op maandag 27 april 2009 19:03 schreef dawg het volgende:
En dan bedoel ik niet jullie. Er is er maar 1 die ik gemist heb van hier.
Mij! Wat lief!quote:Op maandag 27 april 2009 19:03 schreef dawg het volgende:
En dan bedoel ik niet jullie. Er is er maar 1 die ik gemist heb van hier.
Klinkt goed!quote:Op maandag 27 april 2009 19:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee het is allemaal ophet was falaffel
gister krieltjes uit de oven, (deels gestoomt worden ze lekker zacht) en harricoverts, worteltjes en een vegading
Kom maar een keer eten Ofresca
moet er wel bij zeggen dat mijn specialiteit toetjes is![]()
We kunnen ook alleen toetjes eten als je dat graag wilt.quote:Op maandag 27 april 2009 19:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee het is allemaal ophet was falaffel
gister krieltjes uit de oven, (deels gestoomt worden ze lekker zacht) en harricoverts, worteltjes en een vegading
Kom maar een keer eten Ofresca
moet er wel bij zeggen dat mijn specialiteit toetjes is![]()
Het is niet helemaal een angsthype meer als mensen geëvacueerd worden..quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 19:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
We kunnen ook alleen toetjes eten als je dat graag wilt.
Oh, jij was niet het toetje?quote:Op maandag 27 april 2009 19:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ga alvast ter voorbereiding op dieethaha
quote:
Met dit soort dingen kan je niet voorzichtig genoeg zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 19:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is niet helemaal een angsthype meer als mensen geëvacueerd worden..
geevacueerd?quote:Op maandag 27 april 2009 19:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is niet helemaal een angsthype meer als mensen geëvacueerd worden..
ook, maar ik vind het wel fijn als je eerst die slagroom van me af likt voor je aan mij begint te knabbelen, anders word het zo'n plakboelquote:
Er is nog geen vaccin.quote:Op maandag 27 april 2009 19:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
geevacueerd?
dat heeft niet veel nut lijkt me?
gevaccineert of in quarantaine plaatsen lijkt me logischer?
En toch gebeurt het blijkbaar.quote:Op maandag 27 april 2009 19:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
geevacueerd?
dat heeft niet veel nut lijkt me?
gevaccineert of in quarantaine plaatsen lijkt me logischer?
Ik zal erg zorgvuldig zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 19:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ook, maar ik vind het wel fijn als je eerst die slagroom van me af likt voor je aan mij begint te knabbelen, anders word het zo'n plakboel
Angst is een slechte raadgever.quote:
hmm najaquote:
quote:
Geleerd van de beste.quote:Op maandag 27 april 2009 19:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik kan met een gerust hart met pensioen met zo'n nieuwe flirt in het topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |