je hoeft toch 's avonds niet te werken daar? of welquote:Op maandag 27 april 2009 17:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moet werken in Egypte
Ik date wel als ik terug ben
quote:
Ik bedoel te zeggen dat het lastig is om weer aan zo'n ding te komenquote:Op maandag 27 april 2009 17:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waarom moet jij altijd zonodig merken of prijzen of beide in je posts gebruiken??
quote:Op maandag 27 april 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot je klaar voor me bent, popje
en wat als er gezoent of gesext word?quote:Op maandag 27 april 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jouw lijstje zit ernaast, ik heb via fok om precies te zijn 1 keer gedate.
De rest was gewoon voor de lol
(Mijn definitie van een date is dat ik vooraf het idee moet hebben dat er een relatie in zou kunnen zitten, dat heb ik maar 1 keer gehad)
Ah ja, mijn definitie is met wie er gezoend cq geneukt is. En dat zijn er meerquote:Op maandag 27 april 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jouw lijstje zit ernaast, ik heb via fok om precies te zijn 1 keer gedate.
De rest was gewoon voor de lol
(Mijn definitie van een date is dat ik vooraf het idee moet hebben dat er een relatie in zou kunnen zitten, dat heb ik maar 1 keer gehad)
minijackquote:Op maandag 27 april 2009 17:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat het lastig is om weer aan zo'n ding te komen
Het is zo'n 3.5 mm jackplug met afstandsbediening aan het snoertje
Als het een of ander standaard simpel dingetje was geweest, had het geen probleem geweest
probeer de winkel waar je hem gekocht hebt?quote:Op maandag 27 april 2009 17:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat het lastig is om weer aan zo'n ding te komen
Het is zo'n 3.5 mm jackplug met afstandsbediening aan het snoertje
Als het een of ander standaard simpel dingetje was geweest, had het geen probleem geweest
ik vond persoonlijk de egyptenaren niet zo datebaarquote:Op maandag 27 april 2009 17:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je hoeft toch 's avonds niet te werken daar? of wel
Jammer dat jij een vrouw bent, anders zou je ontzettend goed datemateriaal zijnquote:Op maandag 27 april 2009 17:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en wat als er gezoent of gesext word?
of moet daar een andere categorie voor verzonnen worden
Telt ook niet als een datequote:Op maandag 27 april 2009 17:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en wat als er gezoent of gesext word?
of moet daar een andere categorie voor verzonnen worden
Ja dat is dus gigantisch duurquote:Op maandag 27 april 2009 17:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
probeer de winkel waar je hem gekocht hebt?
Als het goed is wel. BOvendien ben je dan steeds met je collega's op padquote:Op maandag 27 april 2009 17:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je hoeft toch 's avonds niet te werken daar? of wel
Ik zit inmiddels op zo'n 38 fokkers ja.quote:Op maandag 27 april 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah ja, mijn definitie is met wie er gezoend cq geneukt is. En dat zijn er meer
Je kan het!quote:Op maandag 27 april 2009 17:49 schreef zbbrox het volgende:
planning:
bed verschonen
was opvouwen
was ophangen
nieuwe was doen
vaatwasser leegruimen
fressen machen
msn
Go Go Go!
jammer genoeg vind jij dat vrouw zijn een bezwaar jaquote:Op maandag 27 april 2009 17:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer dat jij een vrouw bent, anders zou je ontzettend goed datemateriaal zijn
Dit is btw een onzin-post, voor ik PMs krijg met: wie dan?quote:Op maandag 27 april 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels op zo'n 38 fokkers ja.
Lijstjes FTW
quote:Op maandag 27 april 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lijstjes FTW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind dat struigvogelpolitiekigquote:Op maandag 27 april 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Telt ook niet als een date
Date moet RELATIEmateriaal zijn, niet iedereen met wie ik naar bed ben geweest was dat.
En ik ben er ook ooit later achtergekomen dat het relatiemateriaal was, dan was de eerste keer dat ik m zag ook geen date.
quote:Op maandag 27 april 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lijstjes FTW
quote:Op maandag 27 april 2009 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit is btw een onzin-post, voor ik PMs krijg met: wie dan?
Ik weet er maar 4 of 5 van jou, volgens mijquote:Op maandag 27 april 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lijstjes FTW
ben ik t niet mee eens, niet elke ontmoeting is toch meteen een date!?quote:Op maandag 27 april 2009 17:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind dat struigvogelpolitiekig
beetje je nummers kunstmatig laag houden
het is toch gewoon zoals het is? naja
38quote:Op maandag 27 april 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lijstjes FTW
Plakmeuk.quote:Op maandag 27 april 2009 17:52 schreef KudFokker het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Knoedel
Die dingen dus
dat kan zekerquote:Op maandag 27 april 2009 17:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben ik t niet mee eens, niet elke ontmoeting is toch meteen een date!?
kan toch ook gewoon zijn om iemand es irl te zien en spreken en leren kennen zonder dat er meteen meer achter zit!?!?!
Goed dat ik er dus onderzoek naar doe heh...quote:
Het gaat toch om wat IK ervan vind, niet hoe anderen het noemen?quote:Op maandag 27 april 2009 17:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind dat struigvogelpolitiekig
beetje je nummers kunstmatig laag houden
het is toch gewoon zoals het is? naja
Valt dat niet onder FB? Daar begin je ook geen relatie mee.quote:Op maandag 27 april 2009 17:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat kan zeker
maar als er gesext word is het de gewone meet toch ook wel weer met een paar stappen voorbij
dat is meestal wel minderquote:Op maandag 27 april 2009 17:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als het goed is wel. BOvendien ben je dan steeds met je collega's op pad
wat is je neukaantal dan?quote:Op maandag 27 april 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat toch om wat IK ervan vind, niet hoe anderen het noemen?
Als ik ga daten, heb ik bepaalde verwachtiongen en die bestaan niet uit sex maar uit een relatie.
Ik zou pas een struisvogel zijn als ik mn neukaantal kunstmatig laag zou houden
euh jah dan is t een meet wel voorbijquote:Op maandag 27 april 2009 17:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat kan zeker
maar als er gesext word is het de gewone meet toch ook wel weer met een paar stappen voorbij
uiteraard, ik zei toch ook niet dat je het niet moest doenquote:Op maandag 27 april 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat toch om wat IK ervan vind, niet hoe anderen het noemen?
Als ik ga daten, heb ik bepaalde verwachtiongen en die bestaan niet uit sex maar uit een relatie.
Ik zou pas een struisvogel zijn als ik mn neukaantal kunstmatig laag zou houden
Zelfs als ik neuk, is het nog niet meer dan gewoon ontmoeten, maar dat zal ik wel zijn dan.quote:Op maandag 27 april 2009 17:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben ik t niet mee eens, niet elke ontmoeting is toch meteen een date!?
kan toch ook gewoon zijn om iemand es irl te zien en spreken en leren kennen zonder dat er meteen meer achter zit!?!?!
nee, maar ik vind dat het dan qua turfjes wel bij date mag en niet bij meetquote:Op maandag 27 april 2009 17:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh jah dan is t een meet wel voorbij
maar hoeft niet meteen een relatie uit voort te komen....
LOL!!quote:Op maandag 27 april 2009 17:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat is je neukaantal dan?qua fokkers dan he
Fijne avond.quote:Op maandag 27 april 2009 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zelfs als ik neuk, is het nog niet meer dan gewoon ontmoeten, maar dat zal ik wel zijn dan.
anyway, mn bezoek is dr, ik ga NIET neuken, dus het is geen date
En nee, ik zit niet op 38, Rip zit vrij goed
Mja, en voor mij is het dan dus nog geen datequote:Op maandag 27 april 2009 17:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee, maar ik vind dat het dan qua turfjes wel bij date mag en niet bij meet
persoonlijk
Ketsen zit idd dichter bij een date dan bij een 'meet' jaquote:Op maandag 27 april 2009 17:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee, maar ik vind dat het dan qua turfjes wel bij date mag en niet bij meet
persoonlijk
Als je die vraag aan mannen stelt moet je het altijd door de helft delen, bij vrouwen moet je het altijd vermenigvuldigenquote:
Dat weet ik niet, zullen jij en ik eens de proef op de som nemen?quote:Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je die vraag aan mannen stelt moet je het altijd door de helft delen, bij vrouwen moet je het altijd vermenigvuldigen
Stelling: eens of oneens ?
als je het vraagt aan een 17jarige wel jaquote:Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je die vraag aan mannen stelt moet je het altijd door de helft delen, bij vrouwen moet je het altijd vermenigvuldigen
Ik ben er als man zijnde eerlijk over, zelfs dat het er niet veel zijnquote:Op maandag 27 april 2009 18:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zullen jij en ik eens de proef op de som nemen?
Je zegt nu dus dat iedereen daar altijd over liegt? Dat geloof ik niet. Oneens dus. Sowieso, in sommige gevallen blijf je dan nog op hetzelfde getal steken, zelfs al zou je die formule toepassenquote:Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Awwwwquote:Op maandag 27 april 2009 18:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben er als man zijnde eerlijk over, zelfs dat het er niet veel zijn
Dus je bent het oneens met je eigen stelling?quote:Op maandag 27 april 2009 18:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben er als man zijnde eerlijk over, zelfs dat het er niet veel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |