quote:Op maandag 27 april 2009 17:22 schreef Ripley het volgende:
Ik ga vanavond naar mijn ouders, want ik zit deze maand zo vaak in het buitenland dat ik die amper zie
Ik krijg date-kriebels
quote:Op maandag 27 april 2009 17:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat had je even voor vijfen moeten zeggen. Zat je pm box al propvol
beetje uitdagen mag bestquote:Op maandag 27 april 2009 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je nu al je tong begint uit te steken naar je verloofde![]()
Groot gelijk! Ik ben ook helemaal teruggekomen van het makkelijk daten. Daar doe ik niet meer aanquote:Op maandag 27 april 2009 17:25 schreef Ripley het volgende:
[..]ja, maar ik wil alleen maar daten omdat iemand gericht met mij wil daten. Niet als zoveelste op het singles lijstje
En ik moet over 2 dagen weer een week naar egypte voor mijn werk, dus ik zal toch nog even moeten wachten
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 27 april 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
beetje uitdagen mag best
houd t spannend gheghe
jij ook!quote:Op maandag 27 april 2009 17:28 schreef Belsezar het volgende:
En nu lekker naar huis! Fijne avond mensen![]()
daten is Egypte?quote:Op maandag 27 april 2009 17:25 schreef Ripley het volgende:
[..]ja, maar ik wil alleen maar daten omdat iemand gericht met mij wil daten. Niet als zoveelste op het singles lijstje
En ik moet over 2 dagen weer een week naar egypte voor mijn werk, dus ik zal toch nog even moeten wachten
Ik moet werken in Egyptequote:
Het eerste, liefie_quote:Op maandag 27 april 2009 17:32 schreef liefie_ het volgende:
Doeg B
Maar als ik het goed begrijp Ripley heb je nog geen date maar je wil er een?
Of je hebt al een concreet iemand op het oog?
Niet meer, bedoel je denk ik.quote:
PICK ME PICK ME!!quote:Op maandag 27 april 2009 17:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moet werken in Egypte
Ik date wel als ik terug ben
temptinngggggggggggggggggquote:Op maandag 27 april 2009 16:24 schreef KudFokker het volgende:
We zoeken tevens nieuwe mannen voor Fok! Take Me Out !
Hiervoor kan je mij PM'en!
doe mee ik ga nml keuren en wil wel een date met je winnenquote:
waarom moet jij altijd zonodig merken of prijzen of beide in je posts gebruiken??quote:Op maandag 27 april 2009 17:41 schreef KudFokker het volgende:
Wat kan ik er slecht tegen wanneer techniek of andere spullen stuk gaan zeg
Ik zit nog geen 2 minuten in de trein, en ik heb kabelbreuk in mijn oordopjes, de originele van mijn nokia 5800!!
Makkelijk daten?quote:Op maandag 27 april 2009 17:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Groot gelijk! Ik ben ook helemaal teruggekomen van het makkelijk daten. Daar doe ik niet meer aan
Ik wacht wel even tot je klaar voor me bent, popjequote:
Jouw lijstje zit ernaast, ik heb via fok om precies te zijn 1 keer gedate.quote:Op maandag 27 april 2009 17:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet meer, bedoel je denk ik.
Volgens mijn lijstje was dat in het verleden wel anders namelijk
je weet toch, dat is zijn identiteitquote:Op maandag 27 april 2009 17:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waarom moet jij altijd zonodig merken of prijzen of beide in je posts gebruiken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |