Neequote:Op maandag 27 april 2009 17:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je me nog ff pmen om te zeggen wie!?
en je slachtoffers?quote:Op maandag 27 april 2009 16:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dta vinden mijn bronnen niet leuk
Je wilt echt alles weten he?quote:Op maandag 27 april 2009 17:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je me nog ff pmen om te zeggen wie!?
Owjee, dat is vroeg, ik pas om half 7quote:Op maandag 27 april 2009 17:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
Gisteraaf wel.. vandaag was een ander verhaal... moest om 5uur bed uit en lag rond 23uur te slapen haha
Ik heb zelfs een uur gesportquote:Op maandag 27 april 2009 17:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Owjee, dat is vroeg, ik pas om half 7Maar je hebt nu weer genoeg krachten verzameld om even wat mensen te fokken. Goed zo
Doe es lief! Er stond eenquote:
Stappen en daarna bed!quote:Op maandag 27 april 2009 17:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog mensen hier met leuke plannen vnaaf??? mijn plannen zijn BED BED BED haha
Dat heb ik net gezegd!quote:Op maandag 27 april 2009 17:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
Is dat zo tijgertje?quote:
van jou had ik idd gezien... en ook dat je duim niet wil vtellen wie het isquote:Op maandag 27 april 2009 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik net gezegd!
Beter opletten
En morgen ga ik naar een vriendin en woensdag naar een vriend. Geen tijd om de kindjes te missen
nee?quote:
3 bedden?quote:Op maandag 27 april 2009 17:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja, heb een groot egoquote:
Als je nu al je tong begint uit te steken naar je verloofdequote:
Dat had je even voor vijfen moeten zeggen. Zat je pm box al propvolquote:Op maandag 27 april 2009 17:22 schreef Ripley het volgende:
Ik ga vanavond naar mijn ouders, want ik zit deze maand zo vaak in het buitenland dat ik die amper zie
Ik krijg date-kriebels
Vakantieganger hequote:Op maandag 27 april 2009 17:22 schreef liefie_ het volgende:
ik heb zin in deze week
veeeeeeeeel feestjes en leuke afspraken en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |