ik dacht al waar komen die bultjes vandaanquote:Op maandag 27 april 2009 16:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er zei net iemand dat je de bonkende builenpest moest krijgen als je alleen een tvp kwam plaatsen zonder wat te zeggen/
*smeert in met zalf*quote:Op maandag 27 april 2009 16:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik dacht al waar komen die bultjes vandaan
Is toch allemaal gedoe nog!quote:Op maandag 27 april 2009 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet zo?
(Was niet lullig bedoeld, maar er was toch allemaal gedoe? )
Ik doe maar niet mee, ik ben bang dat ik 1 van de 3 overblijvende vrouwen teleur moet stellenquote:Op maandag 27 april 2009 16:24 schreef KudFokker het volgende:
We zoeken tevens nieuwe mannen voor Fok! Take Me Out !
Hiervoor kan je mij PM'en!
Geprobeerd, maar tot op heden weinig vooruitgang.quote:
Nou ja, dan post jij in elk geval wel legaal hierquote:Op maandag 27 april 2009 16:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar tot op heden weinig vooruitgang.
quote:Op maandag 27 april 2009 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, dan post jij in elk geval wel legaal hier
quote:
quote:
Hoi Nouk! Lekker gewerkt vandaag? Goed je best gedaan enzo.quote:
Niet heel veel in elk geval.quote:Op maandag 27 april 2009 16:52 schreef Duimelot het volgende:
zoooooooo weer fris en fruitig is hier nog wat te beleven?
Maar natuurlijk! Jij ook?quote:Op maandag 27 april 2009 16:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoi Nouk! Lekker gewerkt vandaag? Goed je best gedaan enzo.
Heej djazzquote:
okquote:Op maandag 27 april 2009 16:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet heel veel in elk geval.
Ik ga zo wat opruimen en ik moet eigenlijk nog een was doenen dan krijg ik bezoek
En mn hond is gestoord.
En nog een paar dingen.
Van de rest weet ik niks
Ja hoor, had alleen vanmiddag een vergadering bij een klant. Dus ik in pak ernaar toe. Kom ik daar, niemand had een stropdas aan ofzoquote:
Ik ben inderdaad niet single!quote:Op maandag 27 april 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben je niet single dan?
Ik volg het allemaal niet meer
ECHT!!! WTF! Vertelquote:Op maandag 27 april 2009 16:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja hoor, had alleen vanmiddag een vergadering bij een klant. Dus ik in pak ernaar toe. Kom ik daar, niemand had een stropdas aan ofzomaar ze vonden wel dat ik er keurig uitzag
En verder weinig gedaan vandaag.
Ben trouwens laatst nog naar Rio geweest, wist je dat al?![]()
Nog een half uurtjequote:
quote:Op maandag 27 april 2009 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ECHT!!! WTF! Vertel![]()
Oké, leuk geweest nu
quote:
doe iets voor je bezoek er is!quote:Op maandag 27 april 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg eens dat ik iets moet gaan doen voor mn bezoek er is
gheghequote:Op maandag 27 april 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eeeeeeeehm
Ik heb geen idee eigenlijk, ik zal het hem vragen als ie er is
beetje opruimen enzoquote:
Ik ga al, ik ga al!quote:Op maandag 27 april 2009 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En gedoe!
Wat doe je hier dan?
(Zeg ik)
Hoi Vencoquote:
quote:
Gisteraaf wel.. vandaag was een ander verhaal... moest om 5uur bed uit en lag rond 23uur te slapen hahaquote:
ga je me nog ff pmen om te zeggen wie!?quote:Op maandag 27 april 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik ben dom,ik weet het wel je kent hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |