quote:Op maandag 27 april 2009 15:49 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Joran modusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fritzel modusGelukkig wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ikzelf
Maar het gaat maar heel traag hoorHow much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Had je die gast van die monitoren nog gebeld Jonkelquote:
Nee nog niet, moet vanavond even vragen of er meer interesse is.quote:Op maandag 27 april 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Had je die gast van die monitoren nog gebeld Jonkel?
Ok.quote:Op maandag 27 april 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
Zeg luie krengen, je kunt toch wel iets posten ipv een tvp
Hoi lui kreng!quote:Op maandag 27 april 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
Ja, een kutmuts bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 april 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
Ze wil met me snowboarden!
Zeg het maar, wie is er een f*cking hosselaar?
Yessszurrrrr, it's KudFokker !!AlsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
compact en kleverig.
Yessszurrrrr, it's KudFokker !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik heb een zeer sterk vermoeden van niet hehequote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, een kutmuts bijvoorbeeld.
Misschien dat deze verkapte tvp2 nog nut heeft met dit tempo.![]()
Vrijen?quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zat zeg je niet tegen een dame, jongeman
Ik meende het niet serieus !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
er zit nog al significant verschil tussen trolls en lemmings hoorquote:Op maandag 27 april 2009 16:17 schreef KudFokker het volgende:
Lang haar kort knippen? (bij een jongen)even doorlezen
hahaha man o man, dat moet wel een troll / lemming zijn
!!
Wat moet ik dan zeggen?quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zat zeg je niet tegen een dame, jongeman
Jij?quote:Op maandag 27 april 2009 16:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen?![]()
Zullen we de liefde bedrijven?
Zullen we geslachtsgemeenschap hebben?
Zullen we kijken of het past?
Yessszurrrrr, it's KudFokker !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gast, je hebt nog helemaal niks gehosseld. Dat ze met je wil snowboarden is leuk, maar je ligt nog niet op haar.
Zullen we nouken?quote:Op maandag 27 april 2009 16:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen?![]()
Zullen we de liefde bedrijven?
Zullen we geslachtsgemeenschap hebben?
Zullen we kijken of het past?
JB!quote:
Iets waar ik aan moet gaan werken: duidelijk kenbaar maken wanneer ik iets sarcastisch bedoelquote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]Gast, je hebt nog helemaal niks gehosseld. Dat ze met je wil snowboarden is leuk, maar je ligt nog niet op haar.
Neuken?quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn hond is gestioord, ik geef hem een bot en hij probeert het in het aminaat te begraven
doet ie altjid
En ik kan geen kasten vinden
En ik moet opruimen, maar geen zin
En ik heb morgen gewoon uit mezelf aangeboden om langer door te werken smiddags omdat een collega vrij neemt en ik heb saai rotwerk gedaan de hele dag en ik ben ongesteld en moe.
Nog iets?
quote:Op maandag 27 april 2009 16:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Iets waar ik aan moet gaan werken: duidelijk kenbaar maken wanneer ik iets sarcastisch bedoel
Maar ik vind het wel leuk dat ze wil
Dat geeft weer mogelijkheden en duidelijkheid
Ik ga weer richting de trein...
Vanavond 19:30 Fok! Take Me Out !
Ik zal nog een link posten in de [singles] reeks !
We hebben vanavond heul veul vrouwen, en waarschijnlijk 3 mannen
Heb jouw berichtjes altijd zo'n hoog ->SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gehalte?
SPAM x2!quote:Op maandag 27 april 2009 16:24 schreef KudFokker het volgende:
We zoeken tevens nieuwe mannen voor Fok! Take Me Out !
Hiervoor kan je mij PM'en!
Redelijk meiske! En hoest met jou?quote:
quote:
quote:
Heb jij het lijstje nu al een keer klaar? over lui gesprokenquote:Op maandag 27 april 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
Goedquote:Op maandag 27 april 2009 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Redelijk meiske! En hoest met jou?
Goed dat het goed gaat!quote:Op maandag 27 april 2009 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed
Ik zat net wel te klagen, maar dat was onzin
Dat is allang klaar hoorquote:Op maandag 27 april 2009 16:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb jij het lijstje nu al een keer klaar? over lui gesproken
Er zei net iemand dat je de bonkende builenpest moest krijgen als je alleen een tvp kwam plaatsen zonder wat te zeggen!quote:
*ouch*quote:Op maandag 27 april 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
En jouw liefdesleven, nog trubbels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |