quote:
Ja want iedereen met lang haar is meteen een altoquote:Op zondag 26 april 2009 21:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Alto!!!![]()
(sorry dat moest even gezegd worden)
Heb je honger?quote:Op zondag 26 april 2009 21:57 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ja want iedereen met lang haar is meteen een alto
Tot je ellebogen? Dan vind ik dit geen duidelijke foto dan.quote:Op zondag 26 april 2009 22:15 schreef A-mineur het volgende:
Mijn haar is tot mn ellebogen, dat is lang... dit zijn gewoon een paar wilde stekels.
Mijn ware identiteit hoeft niet bekend te zijn op fokquote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Tot je ellebogen? Dan vind ik dit geen duidelijke foto dan.
Sorry, ik dacht dat je de TS was.quote:Op zondag 26 april 2009 22:33 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Mijn ware identiteit hoeft niet bekend te zijn op fok(nee dit is geen kloon)
Dat vind jij. D'r is niks mis met lang haar, zolang het er niet vies uitziet ofzo. Later word je vanzelf kaal! ( de meesten)quote:Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef Westerling het volgende:
Millimeteren.
Lang haar is niks.
En iets korter gaat moeilijk worden, want je hebt van dat hollandse dunne haar en daar begin je dan weinig meer mee.
Ik blij dat ik daar geen last van heb.
Da's nogal makkelijk om zelf te doenquote:Op zondag 26 april 2009 22:39 schreef JaimyvanStee het volgende:
Mocht het millimeteren worden, is het zelf te doen of moet ik tochmaar een vriend laten komen?
Zo'n opmerking getuigt van een hoog intellectquote:Op zondag 26 april 2009 23:13 schreef defibrillator het volgende:
Niet millimeteren, dat is voor mensen met een laag intellect. Doe er gewoon minder gel in, of kom je net uit het zwembad?
Ja ik kwam daar net het zwembad uitquote:Op zondag 26 april 2009 23:13 schreef defibrillator het volgende:
Niet millimeteren, dat is voor mensen met een laag intellect. Doe er gewoon minder gel in, of kom je net uit het zwembad?
Dank je.quote:Op zondag 26 april 2009 23:13 schreef defibrillator het volgende:
quote:
Wel effe foto's van posten danquote:Op zondag 26 april 2009 23:24 schreef JaimyvanStee het volgende:ik zie je fobo, gewaagt. Welk standje is dat? Als de stemmen zo blijven denk ik dat ik t zodadelijk zelf ga proberen, zover de achterkant lukt dan
jaquote:
Ligt eraan of je goeie tondeuse hebt of niet.quote:Op zondag 26 april 2009 23:29 schreef JaimyvanStee het volgende:
ja
Moet ik eerst het langste met de schaar afknippen?
Kan me een jaar geleden herrineren een vriend van me ging zichzelf millimeteren en kwam er niet doorheen met zijn tondeuse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |