quote:Op maandag 27 april 2009 15:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een liefdesdrama over een Prins & een Prinses die ten onder gaan aan een vijandige overname van hun chocolade imperium door durf-investeerders uit het Pannenkoeken-rijk!
foto'squote:Op maandag 27 april 2009 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Hey SNuit, wist je dat er vanavond een lekker wijf bij me op de bank komt liggen?
Haha, oow ja! Dat was ook zoquote:Op maandag 27 april 2009 15:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoals ik zei! Ik zit weer aan de drugs!
Cool!quote:Op maandag 27 april 2009 15:21 schreef KudFokker het volgende:
Net het meisje gesms't of ze vrijdag wil snowboarden
der is hier heul geen sneeuwquote:Op maandag 27 april 2009 15:21 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben nu serieus gewoon zenuwachtig voor haar reactie...quote:
Snowworld of hoe dat ook heetquote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
der is hier heul geen sneeuw![]()
Komt wel goed..quote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben nu serieus gewoon zenuwachtig voor haar reactie...
Had ik nu maar wel die hartslag meter... Damn
En als ze nee zegt, tjah: dan zit ik niet meer in spanningquote:
Dat zag je net in je glazen bolleke?quote:
Zoietsquote:Op maandag 27 april 2009 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zag je net in je glazen bolleke?
En wat zie je in je glazen bolleke over mijn toekomst, me meiske?quote:
Hetzelfde. Dat sowieso, hoe dan ook, alles goed komtquote:Op maandag 27 april 2009 15:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat zie je in je glazen bolleke over mijn toekomst, me meiske?
PICS or did not happend !quote:
Met Nouk? Ook primaquote:
Ik zou eens een keer een vochtig doekje overheen halen, want je ziet iemand anders voor mij aan.quote:Op maandag 27 april 2009 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hetzelfde. Dat sowieso, hoe dan ook, alles goed komt
Nja een MMS van haar vriend op de foto met een walrus met als text: "Is dit niks voor je ?! "quote:Op maandag 27 april 2009 15:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
PICS or did not happend !![]()
hmm ff serieuze antwoord.
Misschien heel misschien moet je gewoon niet teveel er van verwachten zodat je er ook niet zoveel over denkt
dan ga je naar spaarnwoude neem ik aan?quote:Op maandag 27 april 2009 15:21 schreef KudFokker het volgende:
quote:
Nee hoor, dat geldt ook voor jouquote:Ik zou eens een keer een vochtig doekje overheen halen, want je ziet iemand anders voor mij aan.
quote:
Yepquote:Op maandag 27 april 2009 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
dan ga je naar spaarnwoude neem ik aan?
Nog wel jaquote:Op maandag 27 april 2009 15:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja een MMS van haar vriend op de foto met een walrus met als text: "Is dit niks voor je ?! "
Dat probeer ik, maar steeds als ze weer aandacht geeft word ik gek...
Maar ik ga het nog harder proberen
Het is tenslotte ook gewoon maar een meisjedaar lopen er nog aardig wat van rond
quote:
Je bent ze aan het opmaken?quote:
quote:
Dat is inderdaad de enige juiste smilie:quote:Op maandag 27 april 2009 15:43 schreef Rauw. het volgende:
Ik kreeg gisteren trouwens een paar smsjes van het meisje wat me liet zitten
![]()
Eerst snachts dat ze me miste, daarna overdag dat ze me wil, en toen savonds dat ze aan me dacht.
Stress om niksquote:
quote:
Dat had ze dan toch wat eerder moeten bedenken, lijkt me.quote:Op maandag 27 april 2009 15:43 schreef Rauw. het volgende:Ik kreeg gisteren trouwens een paar smsjes van het meisje wat me liet zitten
![]()
Eerst snachts dat ze me miste, daarna overdag dat ze me wil, en toen savonds dat ze aan me dacht.
Joran modusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fritzel modusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ikzelf
Maar het gaat maar heel traag hoor
People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Once you go fat. you never go backquote:Op maandag 27 april 2009 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de enige juiste smilie:
Dude, gewoon NIET meer reageren.quote:Op maandag 27 april 2009 15:43 schreef Rauw. het volgende:Ik kreeg gisteren trouwens een paar smsjes van het meisje wat me liet zitten
![]()
Nou inderdaad, een kleine anderhalf maand geleden bijvoorbeeldquote:Op maandag 27 april 2009 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat had ze dan toch wat eerder moeten bedenken, lijkt me.
dawg! Kutmutsquote:
Ik heb 'r gisteren ook alleen maar teruggesmst wat ik zaterdagnacht gedaan had, daar vroeg ze om... verder reageer ik er niet opquote:Op maandag 27 april 2009 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dude, gewoon NIET meer reageren.
na een paar dagen vraagt ze waarom niet dan stuur je iets in de trant van,
al dat gesms leuk en aardig.. het hoeft van mij niet meer... als je me wilt zien, je weet waar ik woon.
dan spank je haar en dumpt haar voor 1 van haar vriendinnen.
er is echt geen andere oplossing voor dit probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |