Lijkt er inderdaad wel op.quote:Op maandag 27 april 2009 14:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mijn mama doet er ook niet echt wat aan geloof ik omdat ze ook in mei jarig is
maar toch, dan kunnen we mooi naar zijn mama
en oma's een kaartje sturen en zo
ik ben een lieve (schoon/klein)dochter
Pff, snap ik...quote:Op maandag 27 april 2009 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een week. Nou de pijn viel wel mee vergeleken de warmte en de koude aanvallen, misselijkheid, druipneus, trillende handen/benen, kippenvel, zweten, gapen, moodswings et cetera.Toen maar weer begonnen.
Dus nu 1 maandje doorgaan met de pijnstillers en dan heb ik weer een afspraak bij het Pijn Behandelcentrum!quote:
En wat gaan ze daar doen dan?quote:Op maandag 27 april 2009 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus nu 1 maandje doorgaan met de pijnstillers en dan heb ik weer een afspraak bij het Pijn Behandelcentrum!![]()
Maar nu gaat het dus wel weer
ow dat klinkt eigenlijk beter jaquote:Op maandag 27 april 2009 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus nu 1 maandje doorgaan met de pijnstillers en dan heb ik weer een afspraak bij het Pijn Behandelcentrum!![]()
Maar nu gaat het dus wel weer
Eerst een gesprek met de medisch psycholoog, dan een fysiotherapeut en een arts. Vervolgens 's middags het plan van aanpak bespreken met de anesthesioloog. Dan krijg ik te horen welke opties er nog zijn om de pijn te bestrijden of om er mee te leren leven.quote:Op maandag 27 april 2009 14:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En wat gaan ze daar doen dan?
Gelukkig maar
Duimen voor dat eerste dus! Ik doe het iigquote:Op maandag 27 april 2009 14:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerst een gesprek met de medisch psycholoog, dan een fysiotherapeut en een arts. Vervolgens 's middags het plan van aanpak bespreken met de anesthesioloog. Dan krijg ik te horen welke opties er nog zijn om de pijn te bestrijden of om er mee te leren leven.
quote:Op maandag 27 april 2009 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Duimen voor dat eerste dus! Ik doe het iig
Ik denk dat het komt, omdat ik er ben!quote:
Wat is het hele verhaal dan?quote:Op maandag 27 april 2009 14:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerst een gesprek met de medisch psycholoog, dan een fysiotherapeut en een arts. Vervolgens 's middags het plan van aanpak bespreken met de anesthesioloog. Dan krijg ik te horen welke opties er nog zijn om de pijn te bestrijden of om er mee te leren leven.
Waarom doet die laatste niet mee?!quote:
Dat is stomme Wendy! Wendy is lui en vertikt het om me te oefenen met de rest, want mejuffrouw is een diva die daar boven staat zegt ze!quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 14:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is stomme Wendy! Wendy is lui en vertikt het om me te oefenen met de rest, want mejuffrouw is een diva die daar boven staat zegt ze!
Stomme Wendy!quote:Op maandag 27 april 2009 14:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is stomme Wendy! Wendy is lui en vertikt het om me te oefenen met de rest, want mejuffrouw is een diva die daar boven staat zegt ze!
Good luck!quote:
Altijd hetzelfde met dat meiske! Tijd om maatregelen te nemen!quote:
Zoals?quote:Op maandag 27 april 2009 14:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met dat meiske! Tijd om maatregelen te nemen!
quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 14:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
De rest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb haar dus mooi even apart gezet!
Have you ever been Nouked?quote:
Ontzettend! Heb je nog wat leuks te vertellen?quote:
Nu al!? Hoe dan?quote:
Ja, blijkbaar! Gewoon zo maar denk ik! Ik doe de deur open, lamp aan en dat was het laatste wat ik me kan herinneren. Toen ik weer bij kwam lag ik half naakt onder aan de trap.quote:
half naakt maar?quote:Op maandag 27 april 2009 15:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar! Gewoon zo maar denk ik! Ik doe de deur open, lamp aan en dat was het laatste wat ik me kan herinneren. Toen ik weer bij kwam lag ik half naakt onder aan de trap.
quote:Op maandag 27 april 2009 15:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar! Gewoon zo maar denk ik! Ik doe de deur open, lamp aan en dat was het laatste wat ik me kan herinneren. Toen ik weer bij kwam lag ik half naakt onder aan de trap.
Die andere definitie ervan mag je even demonstreren als we naar de Ikea gaanquote:Op maandag 27 april 2009 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En kijk, daar hebben we de definitie van "Nouken"
Ooow, dan moet ik nog even een defintie zoekenquote:Op maandag 27 april 2009 15:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die andere definitie ervan mag je even demonstreren als we naar de Ikea gaan
Stelt ook niks voor hč?!quote:
Nouken klinkt anders primaquote:Op maandag 27 april 2009 15:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooow, dan moet ik nog even een defintie zoeken
Naakt stelt het nog minder voor!quote:
Ja, maar nu nog een definitiequote:
quote:Op maandag 27 april 2009 15:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Naakt stelt het nog minder voor!![]()
Nee iddquote:
Wat voor iets wil je horenquote:Op maandag 27 april 2009 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ontzettend! Heb je nog wat leuks te vertellen?
Ik vond het trouwens écht jammer dat je er zaterdag niet wasquote:
Ik ookquote:Op maandag 27 april 2009 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vond het trouwens écht jammer dat je er zaterdag niet was![]()
Het maakt mij niet uit, vermaak me
Een liefdesdrama over een Prins & een Prinses die ten onder gaan aan een vijandige overname van hun chocolade imperium door durf-investeerders uit het Pannenkoeken-rijk!quote:
Ook leuk!quote:Op maandag 27 april 2009 15:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ook
Het liep té veel uit...
Toen naar Amsterdam geweest
Ik ben er ook niet de hele tijdquote:Op maandag 27 april 2009 15:17 schreef KudFokker het volgende:
Ik vond het nog minder leuk dat ik er de 9e niet bij kan zijn door dat feestdat had me nog leuker geleken..
Hoe verzin je het?!quote:Op maandag 27 april 2009 15:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een liefdesdrama over een Prins & een Prinses die ten onder gaan aan een vijandige overname van hun chocolade imperium door durf-investeerders uit het Pannenkoeken-rijk!
Zoals ik zei! Ik zit weer aan de drugs!quote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook leuk!![]()
[..]
Ik ben er ook niet de hele tijd
[..]
Hoe verzin je het?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |