Wat is er is dan?quote:Op maandag 27 april 2009 13:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vandaag heb ik weinig fantasie om iets te verzinnen. Voel me niet lekker.
De dag dat ik Frans italiaan of jap ga rijden gaat nog een aantal jaren duren...quote:Op maandag 27 april 2009 13:48 schreef KudFokker het volgende:
Wat voor een nu dan Rauw?
Wel Duits toch?!
Quanta kosta?quote:Op maandag 27 april 2009 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
op zoek naar een niet veel voorkomende E30?
ik heb nog een mooie 318is staan
Dan had je het topic gisteravond moeten zien, het was zowaar ontopic.quote:Op maandag 27 april 2009 13:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het duurde eventjes maar ik heb een medestander
Wat heeft ie allemaal uitgespookt??quote:
Vraagprijs 2500 euroquote:Op maandag 27 april 2009 13:52 schreef Rauw. het volgende:
Quanta kosta?
Ik heb er nu 1 op de korrel in Den Haag... Weinig km's enzo.... 316 dan, maarja hardrijder ben ik toch neit echt.
Hehe, nee dat gelukkig nietquote:
Ik ben nog op de UvT hoorquote:
Liefquote:
Het is mogelijk! Nooit verwachtquote:Op maandag 27 april 2009 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan had je het topic gisteravond moeten zien, het was zowaar ontopic.
quote:
Ja, moet er niet aan denken zeg.quote:
Wat voor college? Neo-nazisme in de vroege Oudheid?quote:
Last van, op dit moment?quote:Op maandag 27 april 2009 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
moet ik het ook nog ff beamen dan?
bij deze
Doet die vrouw me wel aan denken.quote:Op maandag 27 april 2009 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor college? Neo-nazisme in de vroege Oudheid?
Klinkt ->quote:Op maandag 27 april 2009 14:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Doet die vrouw me wel aan denken.
Nee, Multivariate Analysis.
dat is een understatement lijkt mequote:
Mijn Noukje!quote:
quote:
quote:
Hoest met je meis?quote:
10 mei idd.quote:
Gaat goedquote:
bij ons in huis hebben we moeder/vaderdag afgeschaft.quote:Op maandag 27 april 2009 14:28 schreef liefie_ het volgende:
ah tnx
altijd goed om dat op tijd te weten en zo
Sinds ik weer aan drugs ben prima. Toen ik probeerde te minderen was het een hel.quote:
mijn mama doet er ook niet echt wat aan geloof ik omdat ze ook in mei jarig isquote:Op maandag 27 april 2009 14:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
bij ons in huis hebben we moeder/vaderdag afgeschafd.
En wat ben ik daar blij mee
Wat voor drugs?quote:Op maandag 27 april 2009 14:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Sinds ik weer aan drugs ben prima. Toen ik probeerde te minderen was het een hel.
Hoe lang heb je geprobeerd te minderen?quote:Op maandag 27 april 2009 14:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds ik weer aan drugs ben prima. Toen ik probeerde te minderen was het een hel.
Alleen als je dat echt graag wilquote:
Een week. Nou de pijn viel wel mee vergeleken de warmte en de koude aanvallen, misselijkheid, druipneus, trillende handen/benen, kippenvel, zweten, gapen, moodswings et cetera.quote:Op maandag 27 april 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je geprobeerd te minderen?Een hel als in, veel pijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |