Is dat die van de appeltaartjes?quote:Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hebben we in Ehvn ook eentje. De jantjes.
Geen gaykroeg, wel gay eigenaar en veel klanten.
In die tent in Hoorn ben ik echt te vaak ongewenst aangeraakt door mannen daar...quote:Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hebben we in Ehvn ook eentje. De jantjes.
Geen gaykroeg, wel gay eigenaar en veel klanten.
Komt allemaal wel goedquote:Op maandag 27 april 2009 13:05 schreef Carooltje79 het volgende:sow daar zijn we weer.... wat een rare dag vandaag zeg hier op t werk.....
vandaag zijn 2 collega's voor het laatst en we hebben dus een cadeautje enzo gedaan (ikke heb dat geregeld de rest denkt daar niet aan) en over 3 weekies ben ik zelf voor het laatst... hele vage dag zo
enne ik moet zo naar de tandarts
ohw jawel vast welquote:
ja ik kom wel naar de meetquote:Op maandag 27 april 2009 13:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Carooltje, kom jij eig naar de meet?
En ZILN jij dan?
quote:
Ik ben nog aan het twijfelen..quote:Op maandag 27 april 2009 13:10 schreef Carooltje79 het volgende:
ja ik kom wel naar de meetjij ook cue?
Waar twijfel je over dan cue?quote:
Waarom?quote:
Laatste wedstrijd met m`n team op 9 mei.quote:Op maandag 27 april 2009 13:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Carooltje, kom jij eig naar de meet?
En ZILN jij dan?
Eeej jij weerquote:
nee dat is intresse he... geen nieuwsgierigheidquote:
Maar wel grappig die 3 op een rij, al speel ik liever 4 op een rijquote:Op maandag 27 april 2009 13:18 schreef Carooltje79 het volgende:
nee dat is intresse he... geen nieuwsgierigheid![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
ik ga afsluiten hier moet om 2 uur bij de tandarts zijnhebbe nie zin in nie..
![]()
haha fijne middag nog allemaal!
quote:Op maandag 27 april 2009 13:21 schreef JonKeL het volgende:
Wat een klote dag zeg
Het is tijd dat er wat leuks gebeurd.
Datquote:Op maandag 27 april 2009 11:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mits zekerheid
Als je ze hebt maar je zit in twijfels zijn ze niet zo tof
Ik weet er wel één, maar daar moet je niet over pratenquote:Op maandag 27 april 2009 13:26 schreef KudFokker het volgende:
Heeft niemand een lekker smeuig onderwerp dan?
En wat voor auto is dat?quote:Op maandag 27 april 2009 13:26 schreef RealZeus het volgende:
Nog geen twee weken dan is de meet.
Het wordt de eerste echt lange rit met mijn nieuwe auto![]()
Daar kan ik me nou niks bij voorstellenquote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ik weet er wel één, maar daar moet je niet over praten
Het duurde eventjes maar ik heb een medestanderquote:
Ik heb werkelijk geen idee..quote:Op maandag 27 april 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je een nummer automatisch laat weigeren via je mobiel.. krijg je dan nog wel een melding dat diegene gebeld heeft of zal dat ook niet zo zijn?
quote:Op maandag 27 april 2009 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou niks bij voorstellen
Ik ben ook een medestander, maar vond het niet nodig dat te bevestigen. Lijkt me nogal duidelijk. De onzekerheid bij verliefdheid is niet tof.quote:Op maandag 27 april 2009 13:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het duurde eventjes maar ik heb een medestander
Ik denk het niet.quote:Op maandag 27 april 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je een nummer automatisch laat weigeren via je mobiel.. krijg je dan nog wel een melding dat diegene gebeld heeft of zal dat ook niet zo zijn?
Inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2009 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben ook een medestander, maar vond het niet nodig dat te bevestigen. Lijkt me nogal duidelijk. De onzekerheid bij verliefdheid is niet tof.
Hmm ja denk het ook .. okquote:Op maandag 27 april 2009 13:38 schreef Belsezar het volgende:
Ik denk het niet.
Ik denk zeg maar dat het net als op msn is. Als iemand je geblocked heeft is hij altijd offline op jouw msn maar je kan wel offline berichtjes sturen. Alleen zullen die nooit aankomen natuurlijk
Dan moet je een onderwerp inbrengen hequote:Op maandag 27 april 2009 13:43 schreef Belsezar het volgende:
Het is echt een maandag, zelfs hier zit er geen vaart in hehe
moet ik het ook nog ff beamen dan?quote:Op maandag 27 april 2009 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ook een medestander, maar vond het niet nodig dat te bevestigen. Lijkt me nogal duidelijk. De onzekerheid bij verliefdheid is niet tof.
op zoek naar een niet veel voorkomende E30?quote:Op maandag 27 april 2009 13:46 schreef Rauw. het volgende:
Ene bmwtje gaat niet door, zinnen nu op een ander gezetHopen dat dat wat uitpakt.
Vandaag heb ik weinig fantasie om iets te verzinnen. Voel me niet lekker.quote:Op maandag 27 april 2009 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je een onderwerp inbrengen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |